ga mika een schone pamper aan doen, dan mezelf eens fatsoeneren, en dan komt mijn moeder gaan we even naar de hema nog wat spulletjes halen voor de baby
Hier ook een beroerde 2e deel van de nacht. Ben tussen 5 en 8.15 er diverse malen voor verschillende zaken uit geweest en Niels lag zo te draaien dat ik ook niet echt meer heb kunnen slapen.
Ik ga mij aankleden en als Niels zo terug is van boodschappen doen dan ga ik even de stad in. Lekker shoppen voor Max van Suus en ik moet American pancake mix hebben want dat eten we vanavond daar. Ik ga ook even kijken of ik mijn ogen kan laten testen want die doen nog steeds vaak zeer als ik lang achter een scherm zit.:x
Zo, ben er weer van mijn zus. Was wel weer gezellig! @Senn: balen dat je beroerde nacht hebt gehad! Hoe gaat het met Maarit haar plasavontuurtjes? @Daantje, nog wat kunnen scoren voor uksie? @Senn en Susanne, heel veel plezier vanmiddag/vanavond!
ja heb een ledikant deken blauw/grijs en een wiegdeken blauw/grijs, een ledikanthoeslakentje en een omslagdoek gescoord. Heb nog onwijs leuke rompertjes gezien, maar heb al heel veel rompertjes en weet ook niet of ik een rompertje met lange mouwen maat 50 moet aanschaffen, maat 56 denk ik wel. Maar aangezien mika ook maat 50 gehad heeft verwacht ik dat deze dat ook wel nodig zal hebben. Vind zoiets altijd moeilijk. En ach als ik het nodig blijk te hebben dan is mijn moeder of leon of iemand anders zo een keertje op en neer gereden.
pff hoop dat mika gaat slapen. Hij was niet te genieten vanmorgen, echt weer een driftbui waarmee hij met dingen gaat gooien. Weet niet hoe ik in zo'n situatie moet reageren, je kunt moeilijk echt boos worden want ze snappen dat nog niet. Maar hem uit de situatie halen lukte ook niet want dan ging ie op die andere plaats gewoon verder, in de hoek zetten lukte niet. En maar flink drama maken. Pff...
Dat gaat vast goedkomen. Ik heb een heel leuk pakje geshopt. Maarit was gisteren droog en vandaag tot nu toe ook. Merk wel aan haar dat ze het toch belangrijk vindt om de 7 dagen droog te halen omdat ze dan een uitje krijgt naar keuze met opa en oma.
hmm net bij hi een abo gezien voor 18,95 in de maand met gratis blackberry zonder internet. Is eigenlijk te mooi voor woorden . Zal even met de klantenservice bellen of met de telefonische verkoop hoe dat nou zit, want normaal betaal je bij zo'n telefoons wel nog een toestelprijs ofzo.
Is het al tijd voor een kaart? (want die gaat dan morgen pas op de post en is er maandag pas.....) Of liever nog even wachten.....?
Heb vanochtend nog 2 lekkere "teddy"vesten gescoord voor de jongens, van Name-it. Lekker warm in het na- en voorjaar (voor Rick maat 128 en voor Joost maat 104...voor beiden nu nog errug ruim, maar het is nog geen najaar en ook nog geen voorjaar natuurlijk, en van de mouwen een keertje omslaan gaan ze niet dood )
http://www.verlengenbijhi.nl/assets/MobielFotos/BlackBerryCurve8520black3.png deze maar dan in het wit is wat ik woensdag binn3n krijg
Goeie middag! Alles ok hier? Hier druk aan het boenen en verven, heb mezelf beloofd dat er alleen helemaal schone spullen het huis in komen.. Dus gastoestel net helemaal uitelkaar gesloopt.. Maar hij blinkt weer als een zonnetje.. Alles dus goed hier
Vandaag is pas dag 2 (als ze vanavond als ze naar bed gaat droog is) dus als ze op 4 of zo zit mag je van mij de kaart hebben.