Ik ben er vandoor want had in de planning staan dat we om 15 uur zouden gaan rijden. Fijne dag nog allemaal en tot morgen.
Goedemiddag allemaal..hoe is het hier? Hier wel lekker hoor! Heb lekker vakantie! Morgenavond een meidenavond met mijn collega's van het werk, heb er echt zin an Alleen wat minder nieuws, manlief belde net dat ie een klapband heeft gehad :x Echt balen zeg. Nou heeft ie hem toevallig van de week voor laten keuren om te kijken wat er moest gebeuren en er moesten wel 2 nieuwe voorbanden op dus het moest sowieso gebeuren maar toch...Indi slaapt ff in het campinbedje bij ons op de kamer want de mannen van de eneco zijn hier bezig en maken nogal cabaal! Nu ligt ze lekker te slapen. Heb ook weer met manlief over mijn rijbewijs gehad..Ik zou (voordat we met 2 huizen kwamen te zitten) mijn rijbewijs in een week gaan halen. Nu kwam dat er niet van en ook hebben we bij de verhuizing meer uitgegeven dan gepland Nu dus weer over gehad dat ik nu toch echt maar weer moet gaan doen. Voorwaarde is wel dat ik mijn theorie heb en heb het boek inc cdrom dus ook maar besteld...En dan maar beginnen met lessen....Dus dat word extra studeren voor mij van de week en dan examen inplannen en dan maar beginnen met lessen..Ik zie er wel tegen op maar goed Eigenlijk maakt het voor mij niet eens echt uit dat ik hem niet heb aangezien we toch maar 1 auto hebben en ik liever fiets naar de winkel (Ben bang dat ik lui word haha) maar ja, het is toch sowieso voor in de toekomst handig.. Heb wel terug gelezen maar was aardig wat dus ff kijken wat ik onthouden heb Sen heb je je ogen nog laten testen? Kan zijn dat je inderdaad slechte ogen krijgt hoor..Merk je er niks van met televisie kijken en dergelijke? Daantje wat een nacht zeg! Lekker rustig aan doen KK ook al van die rare nachten..Hopelijk vind ze snel haar ritme weer! Anno lekker druk Hopelijk verloopt alles voorspoedig.
mika heeft maar ander half uur geslapen en ik nog geen uurtje, ben er ook duffer uitgekomen dan dat ik erin ging. mika zit nu op de glijbaan met de bellenblaas te spelen. Zijn hele broek is al nat omdat ie het flesje niet rechtop houd
Heb net nog effe zitten scrappen.....ben wel onwijs blij met 't resultaat, dus moet 'm effe met jullie delen
Zo ben ik ook weer effies. Ik was ooit gestopt met lezen op pagina 104 en nu zitten we op 197, dus ik ga niet terug lezen. Hier alles oké. Afgelopen dinsdag bij de VK geweest. Alles nog steeds in orde. Bloeddruk blijft goed en dat vind ik persoonlijk erg fijn omdat die bij Merel ineens erg fout ging richting het einde. Ukkie daalt ook al in. Ook erg blij ben ik met het gewicht. Zit 5 kilo qua gewicht lager als bij Merel in dezelfde periode. Daarbij ging ik deze zwangerschap 2 kilo zwaarder in als die van Merel, dus eigenlijk is het verschil 7 kilo. Verder alles oké hier ook met Merel. Ze doet bijna al haar plasjes op de pot of WC. Ze kan het ook zelf aangeven, niet altijd, maar toch steeds vaker. Alleen krijgt het arme kind momenteel 2 van haar laatste 4 kiezen door en poept daardoor dus heel dun. Daarstraks waren haar billen helemaal kapot en ik mocht er niet aan zitten, zelfs niet om zalf te smeren. Ze gilde en schreeuwde echt moord en brand . Zo zielig. Uiteindelijk heb ik haar in bed gelegd en na het lezen van een verhaaltje werd ze weer rustig. De babykamer is ook klaar. Oké er moet nog een dweil doorheen, maar dat is het dan ook. Van de week nog even flink het ledikantje en de commode bijgewerkt met een lakstift, want die had echt flinke schade opgelopen, vooral door Merel's tandjes (en de commode door knopen e.d. aan onze broeken). Als je me vraagt "is het weg?", zeg ik ja, "is het dan ook mooi?" niet echt, maar ik vind het acceptabel. Mijn ouders en schoonouders begonnen zich ermee te bemoeien dat het zo lelijk was en toen begonnen ze plannen te maken met stof er overheen plakken enzo. Nou daar moest ik niks van hebben, dus dan dit maar. Ik heb me van de week "suf" gekocht aan winterkleding voor Merel bij de H&M. Ze had dus nog niks en ik zag die nieuwe folder. Jeetje wat een leuk spul stond daarin. Daarnaast nog eens 10% korting, dus gelijk maar gedaan. Was 120,- kwijt voor 15 artikelen, dus dat viel wel mee. Ook gelijk een nieuwe winterjas gekocht. Leuk ding, nog leukere prijs: C&A - jack - wehkamp.nl Nou dat was het van mijn kant wel weer. Hoe is het met jullie allemaal? Heb ik nog iets gemist?
Leuke jas! (ik vind die knalgroene zo leuk....voor de jongens....., maar de bontkraag zit eraan vast en kan er dus niet af ). Fijn dat alles nu zo ver klaar is voor de komst van de baby! En wat goed dat Merel alle plasjes al op het potje/de wc doet!!!! Wel vervelend dat haar billetjes zo stuk zijn van het doorkomen van de kiezen..... Dikke knuff voor haar! Hier verder alles goed, al spelen Joost zijn longen weer heel erg op op het moment.
Zo, wat een rust hier! Esmée en Maureen liggen ook heerlijk op bed. Nu ff koffie drinken in mn eentje Had ik een mooi pakket kleertjes via marktplaats gekocht, kom ik erachter dat het veel 50-68 is en weinig 74, terwijl de advertentie bij maat 74 stond! Dus ik heb die vrouw maar gemaild en ze had niet door dat hij bij maat 74 stond, dus ze stort het geld weer terug. Vervelend zeg, van de kiesjes van Merel. Esmée krijgt ze ook door. Ze heeft alleen geen dunne luiers, maar zit continu met de vingers in de mond en zegt dan ook dat het au is..
ga even een kop thee zetten voor mezelf, leon is weer centjes verdienen, en morgen avond ook weer. Dus weer 2 avonden voor mezelf.
Ha meiden, Daar ben ik ook weer even. Heb alleen de laatste bladzijde bijgelezen. KK: balen van dat pakket kleren, maar wel netjes dat het geld gelijk teruggestort wordt! Nu dus maar weer opnieuw op klerenjacht!!! Essie: fijn dat je al geslaagd bent voor winterkleren voor Merel. Ik kon hier nog niet echt slagen van de week voor Arinde. Maar ach, het is nog niet zover. Hier had Arinde ook erg last van haar laatste 2 kiezen. Mocht ook geen zalf smeren en ze gilde het uit inderdaad. Maar hier was het wel na 2 dagen over. Nu zijn we er gelukkig vanaf!!!!! Daantje: neem maar lekker de tijd voor jezelf vanavond. Lekker met een boek op de bank en op tijd naar bed Ramoontje: mooi scrapwerk!!! Hier op het moment wel een beetje gaar. Arinde is al 2 dagen niet echt in haar hum, is ook verkouden en hoorde net dat haar ademhaling erg piepte. Ze hoorde het zelf ook want zei op een gegeven moment: inne piep Dus heb de ventolin maar weer tevoorschijn gehaald, dus nu maar hopen dat het helpt. Waarschijnlijk is ze daar een beetje zeurderig van. Gisteravond de hele avond naar school geweest om o.a. een raamschildering te maken en de klas nog een beetje verder af te maken. Vanmiddag nog de hele middag met collega achter de pc bezig geweest voor school, dus best druk Nu nog even stofzuigen...en dan doe ik niet veel meer vanavond. Morgen komt zwager helpen om de kast op Arinde's kamer te plaatsen. Ben benieuwd hoe het staat....het is een grote hoekkast, dus hoop dat er nog wat ruimte overblijft voor de accessoires Schoonzusje en nichtje (2 maanden) komen ook gezellig mee en dan gaan we 's middags met z'n allen naar verjaardag van schoonma waar we 's avonds blijven eten. Dus wel een gezellig dagje voor de boeg
Balen inderdaad van de kleertjes. Nou Merel is momenteel echt een drama met de luier verschonen. Ze wil ook gewoon niet plassen op het potje, want ze weet dat dat pijn doet. Bas is nu met d'r boven, maar ik hoor haar volop gillen van angst. En zalf smeren mag ook niet, terwijl dat natuurlijk juist helpt. Merel liep ook steeds vaker met de vingers in d'r mond en tanden poetsen mocht ook niet. Toen kon ik nog niks voelen, maar nu voel ik op 2 plekken ook kiezen door het tandvlees komen. Verklaard wellicht ook waarom ze de laatste nachten midden in de nacht gillend wakker is geworden.
Klopt de bontkraag kan er bij deze ook niet af, maar hij is niet echt heel volumieus zal ik maar zeggen. En hij maakt de jas ook wel weer erg leuk.
Heeft Arinde alle 8 d'r kiezen al dan? Dat is wel heel snel toch? Balen dat ze zich niet zo heel lekker voelt momenteel. Veel plezier morgen.
Tja, dat verklaart ws het slechte slapen van Esmée op het moment idd ook.. Je ziet ook gewoon al dat ze er half door zijn...
Och zo hartverscheurend. Ik hoor Merel heel hard gillen/huilen en maar "nee nee nee nee nee". Word er zelf gewoon verdrietig van.