Nou aan mij de eer om ons nieuwe deel te openen. Heb me er even in verdiept, en topics met heel veel bercihten worden gesloten ivm traaghied van het forum. Vriendelijk verzoek van de beheerders om een deel 2 aan te maken, dus dat doe ik dan bij deze! Dat we hier nog maar veel lief en leed mogen blijven delen
carla hoe gaat het nu met je meid? nog steeds vreselijk verdrietig zeker? sterkte hoor! sandra wat rot dat de vermoeidheid weer zo bezit van je neemt. fijn dat je even bedenktijd hebt gekregen over het ophogen van de medicijnen. miranda dat zijn zeker drukke dagen geweest, dan hebben jij en joris zeker wel weer een uitslaapdagje nodig lidia ben benieuwd nr de uitslag ja..en blij dat wij niet de enige zijn die over dat soort dingen discussie hebben. mannen vinden al zo gauw dat ze al heel veel doen he.. roba ik miste je al even meid! jammer dat rob zoveel moet overwerken. gaat met jayson alles goed? marijkemarijkemarijke hier een dringende oproep voor zonnige vakantieverhalen..heb gehoord dat het weer gaat vriezen vlgd week, dus ik wil zonnige foto;s, verhalen over ijsjes eten enzenz. je zult het nog wle druk hebben met wassen en strijken enz maar je MOET even tijd voor ons maken hoor weet niet wie ik vergeten ben..
zo en dan nog maar een berichtje, staat wat gezelliger in dit superlege topic. gisteravond ben ik met rol nr de disney musical sing a long geweest met jamai en chantal jansen. dat was echt super zeg! daarvoor even snel een macdonalds gepakt. maar wat zongen ze mooi zeg, dat was echt zn geld dubbel en dwars waard. schoounouders hadden opgepast, voor t eerst hier eens savonds (die komen eigenlijk nooit hier) gelukkig was alles heel goed gegaan! rol is er vanmorgen uitgegaan om 6, en heeft yara nr de psz gebracht. seth slaapt nu en ik gun mezelf gewoon even een lekker half uurtje laptoppen. gister zo druk geweest (schoonmoeder doet haar naam eer aan en is ook werkelijk heel schoon haha, dus heel mn huis moest een beetje aan kant..)
hey hey... ik dacht al huh gesloten! waarom? maar nu begrijpt ikke het! Zal zo eens ff flink spammen zo in het begin Juut wat leuk een musical, alleen idd erg duur altijd he. marijke ik ben benieuwd naar je verhaal! en foto's Gisteren kei leuke jurkjes gekocht, zal ik zo ook ff spammen. Verder voelde ik me gisteren enorm gebroken pff die 4 uurtjes zijn behoorlijk veel voor mij. en nu moet ik morgen 5 uurtjes, zit te denken of ik vandaag me leidingevende ga bellen óf dat ik morgen gewoon ga en na 4 uurtjes naar huis ga als het niet meer gaat... moeilijk moeilijk
Zo een nieuw lijntje hier. Dat het maar gezellig vol gekletst mag worden. Hier net een uurtje geslapen. Heerlijk, zou een hele dag kunnen slapen denk ik. Vanmiddag nog maar een uurtje. Jarno is nog ziek thuis dus kan wel. Indy is naar de psz. Ze hadden vandaag een ontbijt daar, en het thema van de voorleesdagen. Gisteren had ze van mij het boekje de Wiebelbillenboogie al gehad, dus ze vertelde trots tegen de juf vanmorgen dat zehem al kende. Ze is nu voor de 3e keer zonder pamper naar de psz. Buiten de psz draagt ze nog nauwelijks een pamper, maar ik durfde het daar nog niet aan. De 1e keer heeft ze in haar pamper gepoept (had ze al ruim een half jaar niet meer gedaan), 2e keer droog, en vandaag is dus de 3e keer....ben benieuwd. Juut, wat lekker een avondje weg met zijn tweetjes.....zou hier ook wel weer eens mogen. is al lang geleden. Hoe gaat het verder met je? Zullen we weer eens een middagje plannen? Mss in de carnavalsweek? Hoeven ze niet naar de psz, of is dan rol ook thuis? Hier verder weinig bijzonderheden. groetjes sandra
Hier nog een verkouden Patroes, zit weer aan de puffers ook, maar ach.. er zijn ergere dingen. Ik ga vanaaf naar de vergadering vh kdv. Als ik morgen vrij ben, moet ik s middags op het nichtje van Justin passen. Mark (mn neefje van 9 weken) moet dan ter observatie een week naar het ziekenhuis want hij huilt alleen maar en het lijkt of hij pijn heeft. Veel onderzoek voorafgegaan, maar nu word er tenminste goed gekeken over een langere tijd.. Sneu hoor!
jaaa hier komt het vakantie verhaal dan. Eerst het negatieve eraan..vliegen...wat een ramp is dat geweest met die 2 kids! Renske heeft beide vluchten min. 3 uur gekrijst, met boze blikken van andere mensen enz..terug weg ging ze ook nog spugen, dus stonken we ook nog eens een uur in de wind..Nou ja..dit was dan ook het enige niet leuke aan de vakantie. Verder was het super. Het resort was in een woord geweldig mooi (wel heel groot). Er was van alles te doen. Je kon waterfietsen, darten, minigolfen, varen in een motorbootje. Er waren 3 verschillende zwembaden, niet heel erg kindvriendelijk, maar wel prima te doen. Met deze leeftijd kan je ze toch nog niet alleen laten. Alhoewel Stijn daar een andere mening over had haha! Het strand was heerlijk. We hebben natuurlijk goed weer gehad. Stijn is echt poepiebruin geworden, waardoor zijn blauwe oogjes zo mooi uitkomen. Dat mannetje heeft zo genoten van alles. Het zwembad, de zee, de dingen die rondom het resort te doen waren. Die dag visjes kijken in de zee. Er zwommen vlak langs de waterkant al prachtige visjes. jaja, dat zeg ik, terwijl ik bang voor vissen ben..Je kon bijna een halve meter zee in lopen en dan stond je nog pas tot aan je knieen in het water. Heerlijk!! Vooral voor Stijn die een dagtaak had om steentjes te zoeken in zee. Renske vond het zand in het begin helemaal niks. Die zette ik om d'r handdoekje neer en bleef daar ook de hele tijd zitten spelen, terwijl ze normaal niet te houden is. Pas tegen het einde van de vakantie durfde mevrouwtje een klein beetje over het zand te kruipen. Wel ze heeft wel los leren staan op het strand?? We hebben nog een boottocht gemaakt, waarbij je kon snorkelen. Remco heeft dit wel gedaan en heb toen alleen gezwommen. Stijn mocht de boot sturen, dat vond het wel heel indrukwekkend! Op een bountystrand aan gemeerd, echt een prachtig eilandje. Maar gewoon veel te toeristisch. Leek Scheveningen wel zo druk, maar goed het was prachtig. Heel erg helder water, witte stranden..Ja hier had ik wel met het gezinnetje, en zonder al die toeristen willen blijven. De mensen van het resort warn heel lief, vooral voor de kinderen. Het eten was super, geen van ons is ziek geweest. Iedere dag was er een andere "keuken", vis/chinees/ italiaans, enz. Voor de vegetarieƫr zoals ik, was er ook van alles. Alles werd ook ter plekke voor je gemaakt, zodat je zelf kon bepalen wat je in je eten wilde hebben.( Jaja dat wordt weer afvallen hier) Stijn heeft hier zeer culinair gegeten...patatjes, pizza's en worstjes...En als ze 1 van deze dingen niet hadden liep meneer naar de chefkok toe en vroeg dan om patatjes..en ja wel hoor iets later komt de ober het brengen bij meneer inclusief ketchup?? (hij at ook wel fruit hoor) Maar wat is het heerlijk om zo midden in de winter lekker naar een warm land te gaan. Zo onwerkelijk. De heenreis is het niet voor te stellen dat je een paar uur later in zwemkleding rondloopt en de terugreis is het heel raar om ineens weer een lange broek aan te hebben.. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar. De eczeem is bij beide kindjes ook weg, en daar deden we het natuurlijk ook om.. Ik ga ff een paar leuke foto's verkleinen..
Anniek wat een kerel is Devin al zeg. Mooi mannetje. Prachtige jurkjes van Kyana,, wees er maar zuinig op
Stijn lopen in zee. Hier zie het je niet zo goed, maar hij loopt hier al zeker een paar 100 meter in zee.