Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Dan ga ik corina er op attent maken.Want ook zij wilt natuurlijk haar kindje super mooi op de foto hebben.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Ik heb bijgelezen, maar ik ben de helft weer kwijt...

@ennas, jij ook via amsterdam, kom je met het ov?

@frummel, ach arme jongen, beterschap!

@mnm, spannend een nieuw huis!! :)

@wupje, beterschap!

@mooie buikfoto's dames!! :)

@kaatje, ook zo een lekkere dwarse peuter ;)

@bellie, leuk filmpje :D zo gaat het er hier tegenwoordig ook aan toe haha

@chantal, oh wat herkenbaar die strijd :( zo moe word je er van he?
    En idd eten... zucht... af en toe idd dan maar niks!

Vandaag weer gewerkt een half dagje en weer erg last van me rug/ribben/banden :( nog 1 dagje en dan ga ik vanaf volgende week boventallig werken gelukkig!
    Gelukkig gaat het met Celeno weer goed!

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik ben aan het einde van de middag nog in slaap gevallen.
    En schok om half 6 wakker toen hubbie belde dat hij naar huis kwam haha.
    Had het dus echt even nodig.

Een taxateur belde nog dat ze vrijdagochtend een taxatie komen doen voor de koper.
    Hebben we gelijk vrijdagochtend alles in één keer.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono, zou haar zeker even laten bellen/mailen.

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    MamaChantal, ook een mooi buikje hoor.
    Grrr zo'n peuterpuberbui in combi met hormonen en een vermoeid lichaam is echt niet te doen. Maar zo te horen heb je het goed aangepakt en gewonnen!

Wupje, ah nee he, ze moeten jou wel hebben zeg. Balen ook van de film, maar eerst maar eens goed opknappen.

Anna, kun je overdag niet een keer een dutje doen? Misschien kun je dan een beetje bijslapen.

Frummel, ooooh dat meen je, wat erg zeg, je zult wel geschrokken zijn. Hopelijk slaat de ab heel snel aan.

Schildje, wat eng zeg dat ze morgen wordt geopereerd. Maar hopelijk gaat alles goed en voelt ze zich na morgen weer wat beter.

Kaatje, verschrikkelijk zo'n piepdag. Wat was er op je werk dan?
    Gelukkig een lekker rustig avondje voor jezelf.

Rono, jeetje wat erg zeg van je oma. Hopelijk valt het uiteindelijk mee, maar die onzekerheid is voor haar al erg genoeg natuurlijk.
    Heerlijk even online geshopt, leuk leuk leuk.

Paso, ook een dikke knuffel voor jou. Lekker slapen meis!

Bellie, mooi filmpje hoor.

Patriesja, oh gelukkig nog maar één dagje. Fijn dat het met Celeno weer wat beter gaat.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoop onzin. Kreeg een evaulatiegesprek met een berg min punten die helemaal nergens over gingen, mocht me niet verdedingen niets. Ze willen dus het liefste dat ik de hele dag stil en snel mijn werk doe en zeker geen eigen mening heb.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    dames ik ga lekker mn bedje opzoeken.. hoop dat morgen mn buikje weer goed is :)
    slaap lekker allemaal

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga ook off.
    truste

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    wow dat meen je
    zag je die minpunten een beetje aankomen?
    wat raar zeg dat je je niet mocht verdedigen of uitleggen

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    hoop het ook meis
    lekker slapen

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    trusten

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo bijgelezen...

zo maar lekker naar bed...

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Frummel oei oorontsteking is niet prettig :(, helaas weet ik er alles van. Veel beterschap voor Dex.

Belliebel wat leuk dat filmpje!

Rono sterkte voor je oma en voor jou!

MamaChantal jee geen leuke maaltijd dus voor jou. Kyano gaat de laatste tijd juist weer beter maar wat kunnen ze koppig zijn die peuterpubertjes :$

Patriesja gelukkig mag je gauw weer boventallig werken!

Mijn avondeten is gelukkig binnen gebleven dus hopelijk heb ik het ergste weer gehad. Nu lekker slapen, welterusten!

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mamatien leuk he zeeman :D Ik ga er elke keer naar binnen, maar hou me wel in om wat te kopen :cool: Ja sokjes of rompertjes das niet erg hihi..

Schildje mooie buik hoor! Succes voor je zus morgen!

Jac het was een intervieuw over het de algehele veiligheid op de dialyseafdeling. Waren nog meer mensen hahaah.. Wordt wel in een nieuwsbrief gegeven maar die is alleen op de dialyseafdeling verkrijgbaar.

MamaChantal ook al zo´n mooie buik

Wupje beterschap, hoop dat je een goede nacht hebt!

Belliebel wat grappig om te zien zeg je buik :D

Frummel beterschap met je kleine! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan

Rono sterkte voor je oma!

Patriesja fijn dat het met Celeno weer beter gaat!

@hier vanmiddag nog snel verf gehaald voor de 2 latjes voor het ledikantje en snel boodschapjes gedaan. Zou andijvie gaan eten met vis maar heb alleen de vis gegeten :D Geen honger :p Vanmiddag toen ik thuis kwam lekker op bed gaan liggen en hoppa toen was het zo half 7 :D

Morgenochtend weer echo om 10.45. Ga voor het eerst alleen heen. Vindt ik toch wel een beetje raar omdat er altijd wel iemand is meegegaan met mij :D

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Meiden wel bijgelezen maar ik ben kapoet dus duik mijn bedje in!

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chantal zelfs kids van 5 jaar kunnen moeilijk doen hoor!

@MnM ik hoop ook dat alles goed komt morgen. Het is niet niks geopereerd worden als je al zover zwanger bent. Dan komt er nog bij dat mijn broer vandaag jarig is dus daar hoeven wij nu niet naartoe vandaag want hij zal uiteraard bij zijn vrouw zijn in het ziekenhuis.

Hier een k%$t nacht gehad. Heel erg warm. De kleine die weer flink aan het duwen was en naderhand een man die lag te snurken. dus ik ben maar op de logeerkamer gaan liggen. Toen heb ik nog wel even geslapen.

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Middag allemaal...
    Althans voor mij is het middag. 03:30 uur en klaar wakker. Heb geen oog meer dicht gedaan!!!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    GEloof dat we een huisdier minder hebben. Ferry vroeg gisteravond of ik Diesel nog gezien had sinds die avond ervoor. Nee dus. Is dus al sinds dinsdagavond weg. Aangezien ze nooit lang weg is gaan we er vanuit dat er iets is gebeurd en ze dus ook niet meer terug komt

MNM, nee kwam zo uit de lucht vallen. Denk zelf dat het misschien iets persoonlijks bij haar vandaan is, dat ze het niet goed kan hebben dat ik tegen haar in ga ofzo

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: balen zeg van je evalutiegesprek. In zo'n gesprek hoor je jezelf toch altijd te kunnen verdedigen?? Hoop dat Diesel snel terug komt.

Bellie: hihi heerlijk zo'n bewegende uk:D

Paso: veel he om bij te lezen;)

Chantal: Leuk he dat eten bij peuters. Hier ook laatst een peuter op bezoek. Wilde ook niet eten. De opmerking dat hij goed moest eten zodat de baby(declan) kon zien hoe het moest werkte als een tierelier. Binnen 5 minuten was zijn bord leeg hahaha. Later helemaal trots aan zijn vader verteld dat hij 'baby had leren eten'. Maar dat zijn dingen die alleen bij andere mensen werken en niet als mama en papa het doen helaas.

Rono: het zit jullie ook niet mee he:( Ik hoop dat de uitslag van je oma zo positief mogelijk is meis.
    Kimm: balen dat je weer zo slecht hebt geslapen.

Iedereen die ik vergeet: sorry en goedemorgen:D

Hier gisteravond lekker met de benen omhoog gezeten. Ik was kapot maar overtuigd dat ik nog wel wat kon. Vriendlief is 360 graden omgeslagen en ik mocht echt geen vinger meer uitsteken haha. Later had hij nog even met zijn moeder gebeld en toen hoorde ik ineens 'NEE ZE MAG ECHT NIETS DOEN HOOR!!' haha. Ook wel lekker als er zo voor je gezorgd word;).

Declan: Kind heeft geen kik gegeven. Gister alleen als een doodvogeltje tegen me aan gehangen. Leek wel een zuignapje.. De arts vond het ook erg vreemd dat hij alles gewoon toeliet. Aangezien zijn oor echt vreselijk ontstoken schijnt te zijn.. Vannacht heeft hij ook gewoon heel de nacht geslapen en inmiddels is hij vrolijk aan het spelen.. Alleen zodra hij het pipetje van de ab ziet gaat hij al boos nee schudden hihi. Gaat nog wat worden want dit was pas de 2e x dat hij het kreeg(gisteravond en vandaag). Gister wel erg schattig. Vriendlief kwam thuis Declan zat op de bank. Riep 1x hard papa! Kroop tegen hem aan en viel in slaap. Dekentje over hem heen en de kat ging er ook nog gezellig bij liggen hihi.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen :bye:
    Hier lekker geslapen.
    Vandaag nog wat dingen in huis doen voor morgen, en straks een nieuw rijbewijs aanvragen.

Deel Deze Pagina