Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wupje, fijn dat je avond eten is binnen gebleven. Hopelijk gaat het dan nu de goede kant op.

Danitjuh, aaaah leuk een echo, veel plezier zometeen. Idd minder leuk in je eentje, heb je verder niemand die mee kan? Hier staan ze allemaal te springen wanneer ze nou een keer mee mogen hahaha.

Pink, hopelijk heb je een beetje bijgeslapen.

Anna, ah nee he alweer zo'n rotnacht. Helpt dan helemaal niks om in slaap te vallen?: warme melk, kopje thee, een boek lezen, dvdtje aanzetten?

Kaatje, hopelijk komt Diesel alsnog terug. Vind je het geen eng idee?
    Grrr wat een trut zeg als het persoonlijk is.

Frummel, hihi idd soms wel eens goed om hem dat tegen iemand anders horen te zeggen.
    Aaaah wat een schattige foto. Maar zo te horen is hij wel flink ziek als hij normaal nooit zo rustig is. Sterkte vandaag!

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!
    Hier redelijk geslapen, er spookt alleen weer genoeg door mn hoofd. Moeten een stevig bedrag aan de belastingen betalen en dat konden we nu net niet gebruiken. Plan was namelijk om ons vakantiegeld voor de babykamer en kleine zelf te gebruiken. Nu gaat bijna alles naar die rot belastingdienst :( Zaten prettig ruim qua geld zodat ik lekker los kon gaan. Nu toch maar alles wat strakker plannen. Aangezien ik bij ons thuis de boeken bij houdt, weet ik dus ook wat we hebben en kunnen. Vriendlief is er best ontspannen onder, maar ja die maakt zich altijd wat minder druk om geld.

@Kaatje, Arme Diesel. Hopelijk komt ie nog terug of kom je erachter wat er is gebeurt. En idd, kan heel goed zijn dat we bij elkaar in de buurt wonen :)

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    ah nee he wat een tegenvaller.
    Ik kan er altijd zo chaggie van worden als het financieel wat minder gaat.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Morning :cool:

MNM helaas zitten sommige vrienden op werk en zelfs nog op school en moeders is aan het oppassen in Amsterdam en andere wonen in Groningen en Rotterdam en dat ligt niet naast de deur :D Naja ga gewoon in me 1tje heen is ook wel eens goed :)

Ik viel welgeteld om 04.00 pas in slaap en tadaaaaaaaa de radio van de bouwvakkers onder onze slaapkamerraam om 07.15 keihard aan :x dus heb ik maar 4 uurtjes geslapen gaat de goede kant op :cool:

Nu maar ff wat eten en dan richting ziekenhuis. Op de scooter want manlief heeft de auto mee :D

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik dus ook :) Vooral omdat we dachten dat we het goed geregeld hadden. Zat ook even flink te schelden toen we het bedrag zagen. Het komt wel goed, maar je baalt er altijd zo van!

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Schildje succes vandaag voor je schoonzusje. Hopenlijk gaat alles goed.

Kaatje. hopenelijk vandaag een betere dag! Vervelend he als ze weten dat je even iets niet kan, en dat ze dan juist gaan vervelen. ooh wat sneu van diesel. Hopenlijk komt ie toch nog terug.

Rono Nou we duimen met je mee hoor., dat het toch allemaal meevalt voor je oma. Sterkte. Sorry ken die stichting niet.

paso. alles goed met je??

anneB lekker geslapen? oei nee dus lees ik nu. ppfft dat is wel erg vroeg. Zou maar een tukkie doen vanmiddag.

mamachantal. ach meis iedereen heeft wel eens zo'n moment hoor. Dat het ff niet wil met de kids. ff lekker "klagen" tegen ons kan dan al helpen. Hier trouwens hetzelfde als bij kaatje. Eten ze niet dan niet. geen toetje. Als ze honger hebben eten ze echt wel. hihi hoe lui ze ook zijn.

Patriesja.. Hopenlijk gaat het volgende week beter met je werk als je boventallig werkt. Fijn dat het met celano weer beter gaat.

mnm en hoe gaan de onderhandelingen??

marloes 80. en hoe is het bij jou??

wupje beterschap nog meid.

Danitjuh. succes bij de echo. jammer dat je alleen gaat.

Frummel. ooh wat fijn dat je mannetje zo goed voor je zorgt. Wie had dat nou verwacht in het begin? hij had gewoon een duwtje in de rug nodig van vrouwtje, en de dokters. En hij heeft het zo te lezen heel goed opgepakt. Super.
    leuke foto

HenriekeC. ooh wat balen zeg van die bd. Kan me voorstellen dat dat even dwars zit. Zeker als je het eigenlijk al uitgegeven had.

hier slecht geslapen. pijn in de buik, maar eigenlijk niet een goed idee van wat. En kan niet naar de ha. Ik vermoed zelf dat het of een blaasontsteking of de cyste is. Nou ja maar ff afwachten. Anders volgende week maar ergens naar de ha.

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mnm
    in slaap komen is geen enkel probleem.. kan altijd en overal wel in slaap vallen... alleen als ik 's nachts wakker word val ik niet of erg langzaam in slaap...

@ego
    ga maar weer eens verder in het huishouden. Hele week al druk geweest:) inmiddels is de rook geur uit de wagen:D heerlijk joh!

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ehmm wat is me bijgebleven....

Frummel lekker met de voetjes omhoog op de bank!
    Declan ziek maar fijn slapen bij papa en poes (lief!)

Kaatje is Diesel kwijt, hè gatsie. Ik zou in alle staten zijn als ik een huisdier kwijt zou zijn. Heb je al gezocht?

Een aantal dames zijn op belachelijk vroege tijdstippen wakker dat wordt of vanmiddag nog even tukken of vanavond vroeg naar bed;)

Danitjuh ik zou een emmer water uit het raam gooien als de radio er toch onder staat. Of iig even roepen dat ze na 10 uur de radio aan mogen zetten maar dat jij nog even wil slapen.

Rono wanneer krijgt je oma de uitslag?

Bellie gaaf jouw buik!

Jac onderweg naar.....even kwijt Zwitserland dacht ik. Heb je dan wel internet?

Schildje heftig van je schoonzus ik hoop dat alles goed gaat!

Zo en dat is blijven hangen (sorry voor de rest) volgende keer beter.
    Hier geen nieuws wel een vraag. Wat is nu waar van wel of geen molton in het babybed? De ene zegt het moet wel de ander zegt het is achterhaald en de kraam trekt hem er toch onderuit???

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goedemorgen!!!
    Mooie buik Schildje!
    Frummel; Hoorde het op de radio, echt vreselijk!!!
    Sterkte met Dex!
    Anna; Nasi als ontbijt trekt me dan weer niet zo haha.
    Jac; 1 pakje maar... dat je je in kan houden :D Knap hoor!!!
    Mamachantal ook een mooi buikje :D
    Wupje; Beterschap. Balen dat je avondje bios niet doorgaat nu,
    Anna; Een orka fobie???? Ohh snap het al haha.
    Rono; Het zit niet mee bij jullie he.. sterkte voor je oma!
    Mamachantal; Oei doe je wel voorzichtig!!
    Heb m'n broertje ook wel eens met stoel en al in de gang gezet... hij vond het prachtig. Helaas :p
    Patriesja; Jep met OV. Ben niet zo'n held in de auto op de snelweg :p
    Danitjuh; Succes en veel plezier met de echo!
    Kaatje; Hopen dat Diesel snel weer terug komt!
    Anna; wow, das best vroeg!
    Frummel; Ahhh wat schattig! :D
    Mamatien; Wat een tegenvaller... :(

Ik was vanmorgen kwartier voor de wekker wakker dus ben er maar uitgegaan. Had ik mooi nog even tijd om een paar foto's te maken :D
    Vanmiddag lekker van het zonnetje genieten en vanavond weer lekker zwemmen :D

M'n 23 weken en 3 dagen buik :)

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Mooi buikje Ennas :)

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Begint eindelijk een beetje te groeien :D

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Mooi!

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ennas mooie buik!

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    hoi allemaal! Ik zwaai even langs, en lees op de achtergrond even mee... heb een drukke dag op het werk, dus kan niet zo lekker kleppen... maar de hond ligt aan mijn voeten en we gaan zo even uit, dus ik pik een klein beetje mooi weer mee.

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oh, ja... Mooie buikjes! Ze beginnen nu goed te groeien zeg! Er staat in mijn banner dat ik nu gelijkmatig zou moeten groeien, heb eerder het gevoel dat ik ontploft ben :D

Ik erger me trouwens compleet kapot aan mijn collega die zichzelf superieur vindt... Heb mezelf in de negeer modus gezet, anders klappen er een paar hormonen tegen de muren :cool::cool:

16. Rono

Rono Niet meer actief

hahaha gooo marlous! :p

Frummel: Aaah wat een lieve foto. Altijd sneu als ze zo ziek zijn hea!

Wat heeft zalando trouwens een gave schoenen.. Wel reteduur, maar super leuk! Heb het goedkoopste paar gekocht hahaha. Ik mocht van colin mn uggs niet dragen in de zomer... stom hea :p

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    thanx :cool:

zalando, prima site, maar verschrikkelijke reclame... bijna zo erg dat ik er niet zou willen kopen. maar ja, dan zie ik weer schoenen en ben ik ook om hoor...!

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    boris en ik gaan even uit, lekker rennen in de zon. tenminste, hij rennen, ik in de zon :p

19. Rono

Rono Niet meer actief

#219 Rono, 24 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2011
    hmmmm ik had niet verder moeten kijken op deze site

Welke vinden jullie t mooiste? Zit nu in een enorm dilemma hahahah

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    pink. nee in basel;) hebben we geen internet. En Frankrijk ook niet. Maar we gaan niet zo snel hihi zijn een drogeladingschip, geen speedboot. En van het weekend gaan we stil liggen. (vieren mijn zus en ik een feestje zijn dertig geworden. Dus de eerste dagen heb ik nog internet.
    Volgens mij mag je het zelf weten, alleen mag het niet onder het hoofdje. Maar doe gewoon wat je zelf goed acht. De regels van de kraamzorg veranderen volgens mij bijna elk jaar. Heb al vier kindje dus ik kan het weten ;). Ikzelf heb zo'n earosleep. dus helemaal geen molton. Mijn kindjes hebben allemaal last exzeem. en zo'n earosleep werkt wel.

Ennas. Straks ga ik helemaal los in de kleertjes. Alleen weet manlief dat nog niet;):D geniet van het heerlijke zonnetje. Mooi buikje!

Marloes. hihi succes met negeermode. en geniet lekker van je zonnetje.

Rono, nog nooit op zalando geweest. moet ik misschien toch maar eens doen. ik zou 1 van de 2 witte schoenen doen.. vind ik altijd lekker zomers. Succes met kiezen.

Deel Deze Pagina