Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    na een dag door buffelen, ben ik eindelijk klaar! Jippie a jee! De negeermodus heeft goed gewerkt en ik ga lekker met hond en dikke buik nog even naar het park.
    Morgen naar ikea (vriendlief heeft nesteldrang, luv him) en lekker genieten van het weekend!

Sorry dat ik helemaal niet meer op jullie heb gereageerd, maar het was even te druk om me heen. ga nu lekker uitrusten en genieten.
    Ik slaap tegenwoordig weer heerlijk, in innige omarming met het voedingskussen, al wordt het straks vechten, vriendlief vond het ook wel een handig ding om heerlijk in weg te kruipen haha!!! :p

meisjes rustig aan!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    moet iedereen ineens geld hebben ofzo? kan wel zien dat het begin van het jaar is :(

kreeg net ook een rekening binnen van ziekenfonds, ff 120 euro eigen risico.. niet op gerekend helaas.. maarja is niet anders:)
    Net wel even zelf belasting ingevuld (voor de fun,we laten het volgende week doen door iemand) en volgens mijn inzicht krijgen we 4000 terug? zal wel wat verkeerd hebben gedaan.. haha

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    zit te kijken voor een balletpakje voor de kleine meid, maar het moet een "hemdmodel" zijn... is dat dan zonder mouwen?

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Jeetje een aantal erg slecht geslapen, hopelijk konden jullie vanmiddag nog even liggen of anders lekker vroeg naar bed ;)

@frummel, aah lieve foto!

@molton, ik heb ze wel, maar waarom zou het niet mogen dan?

@ennas, mooie buik! nou wie weet kunnen we samen naar de meeting, moet even kijken hoe het dan gaat (lichamelijk)

@schoenen, oh zucht... ik heb er ook een paar teveel ;)
    En die reclame, Celeno vindt hem geweldig :D

@schildje, fijn dat het helpt, maar idd denk ook dat je de hele zwangerschap last blijft houden, hier ook helaas...
    Tenminste dat was bij de eerste ook zo.

@marleen, ja dat scheelt zeker! Ja het blijft vervelend, maar ik heb me er ook maar bij neergelegd, het is niet anders he!
    En als ik erg rustig aan doe, dan gaat het goed.
    Altijd vervelend een begrafenis :(

@bellie, hoe is het gegaan met vingerverfen? leuk idee!
    oh en bloedafnemen is idd zo zielig bij die kleintjes..

@henrieke, balen zeg!

@mnm, rustig aan he meis! spannend het huis!

@anna, jeetje balen!

@danitjuh, boventallig is dat je als extra persoon werkt, je wordt niet meegerekend.
    Dus wij hebben 2 leidsters op een groep nodig en jij bent dan als 3e.
    Betekent eigenlijk dat ik nu gewoon helemaal ziekgemeld ben, maar nog wel aanwezig ben, wat fijn is voor mij, want dan hoef ik alleen nog te doen, wat ik zelf wil/kan.

@wupje, gelijk heb je om nog een dagje thuis te blijven, lekker genieten van het weer!

Zo meiden hebben jullie ook allemaal zo genoten van het heerlijke weer!! :D
    Voor mij is het weer lekker weekend!!

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    mooie buikjes trouwens!

molton.. ik had het wel altijd.. en een zeiltje..

6. @ schildje mooie buik
    @mamavan chantal ook al zo'n mooie buik
    @ wupje beterschap!
    @ frummel beterschap met declan!
    wat een schattige foto!
    @ rono wat naar van je oma. Hoop dat het niet al te ernstig is
    ik zou gaan voor de zwarte maar dan in t wit als die ook betsaan

@ kaatje diesel weer terrecht?

@ henrieke yakkie altijd vervelend zulke tegenvallers. Kunt wel in termijnen betalen bij de belastingsdienst.

@ belliebel wat fijn dat je vader weer werk heeft!
    zo heb er bijna weer een lange werkdag opzitten.
    nog een en dan weekend.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames,

alles gelezen, maar val hier weer even in hoor...

MNM, spannend, ben benieuwd hoe ze reageren op jullie bod.

Chantal, hemdmodel lijkt me idd zonder mouwtjes... gewoon vorm van een zwempakje, maar dan mooi roze.

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pff... opeens weer een slechte middag. Ontzettend last van de darmen. Blijven maar borrelen en rommelen. Het voelt ook alsof ze beurs zijn, zo nu en dan voelt het pijnlijk. Voel gelijk mijn energie wegvloeien en heb het helemaal gehad voor vandaag. Ook totaal geen trek in eten. Uk is wel lekker aan het spartelen. Gisteren was ie ontzettend rustig, dus het is heerlijk om hem/haar vandaag zoveel te voelen :)

9. Rono

Rono Niet meer actief

Zonnebeertje: Nog contact met je werk gehad? En kom je ook naar de meeting?

Hendrieke: Doe maar lekker rustig aan :)

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Dames tot morgenavond gok ik... morgen de crematie van me oma... en ben nu best wel op na vandaag... dag was echt te stressvol...
    Morgen heeft mijn advocaat een zitting bij het gerechtshof in Arnhem over kinder alimentatie verzoek... ik ben vermoeider voor de crematie morgen dan voor wat anders... zo apart.

11. Rono

Rono Niet meer actief

succes morgen meid!

He he... eindelijk.... t heeft lang geduurd maar colin is een keer boos op zn mama geworden. Altijd nam ie het voor haar op en nooit voor mij.

Nu is het al het 2e jaar dat ze me niet heeft gefeliciteerd met mn verjaardag.

Dus ze belde net en heeft ie er wat van gezegt dat ie het raar vond. Beweerde ze dat ze me wel een sms had verzonden, maar naar mn oude telefoon. Nou dinsdag was ik jarig en gister heb ik mn oude telefoon nog 5 uur aangehad en dr kwam niks op binnen hoor. En toen begon zn moeder zielig te doen.. nou ik vind t nu niet leuk hoor dat je zo doen. Heeft ie zo opgehangen hahaha

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo
    Levi is de hele week al erg moe en niet fit. houden hem morgen dus een keertje thuis van school.
    Hij ligt nu in de babykamer te slapen, want Ferry is vandaag begonnen met het behang in zijn kamer er af te halen. Zaterdag komt smoeder zijn kamer opnieuw behangen.
    Vandaag ook de lamp voor de babykamer binnen gehad :) En zijn nu geloof ik uit het kaartje :D Moeten nog even een proefdruk bestellen.

Frummel, lieve foto. HOop dat Declan snel opknapt

Dieselnee niet echt een eng idee. Risico van huisdieren denk ;) Maar nu moet ik zeggen dat ik sowieso wel spijt heb van mijn huisdieren *bloos*

Jac, als het blaasontsteking is zou ik wel even je urine inleveren aangezien een verwaarloosde blaasontsteking voor vroeggeboorte kan zorgen

Molton mag wel.bescherming voor je matras zelfs. Bedzeiltjes daarin tegen mogen niet meer want die ventileren niet

Ennas, mooi buikje

Marleen, gecondoleerd

Belliebel, ow dus je vind mij ook oud ? :D
    Super nieuws voor je vader !

AnnaB. knuff

Henrieke, misschien op marktplaats kijken ? op www.bonprix.nl hebben ze ook betaalbare zwangerschapskleding

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Marloes. succes vanavond met je gevecht om het voedingskussen. Hier manlief aan het mopperen over "dat rotding".

mamachantal. hihi leuk joh €4000,00 terug. Hoop dat je gelijk hebt. Dan kan die €120,00 eigen risico erweer vanaf. oooh dan heb je nog een leuk bedragje over. ja hemdmodel is zonder mouwen.

Patriesja. Fijn weekend!

Ryanne, Werk ze nog even morgen en dan lekker weekend! Gaat het voor de rest goed??

marloes. 80 alles goed??

Henrieke c. balen zeg. wel leuk dat je de kleine zo lekker veel voelt vandaag.

AnneB sterkte morgen en nog gecondoleerd.

Rono. ha lekker.

Kaatje dank je wel. Ga ook zeker naar een dokter. Maar zal wel volgende week worden. hihi

Morgen ben ik niet online. Ga morgen weer mijn kindjes halen en een hele hoop extra dingentjes regelen. Blijf wel lekker thuis.Dus hoef gelukkig niet weer het hele eind terug. en manlief komt dan zaterdag naar huis. Dus dan zal ik denk ik zaterdag nog wel ff komen spieken. Zaterdagavond heb ik mijn feestje. Heb er zin in!
    Dus dames. alvast Prettig weekend!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, moet kunnen toch tot maandag als je niet te veel last krijgt. Anders van het weekend even de HAP bellen aangezien je toch thuis bent

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM Yep, 25 weken al weer! Jij ook over een paar daagjes ;)
    Leuk he, als anderen het ook kunnen voelen. Bij Jara lukte dat nooit zo goed, die hield altijd op als er iemand aan mijn buik kwam om te voelen. Ik vind het trouwens wel ontzettend irritant als mensen ongevraagd aan mijn buik zitten. Hallo, die is van mij hoor!! :)
    Spannend zeg, van dat bod. Ik hoop dat jullie snel (goed) nieuws hebben!

Bellie Wat fijn dat je vader eindelijk weer werk heeft!

Danitjuh Altijd fijn om te kunnen zien dat alles ok is! En natuurlijk lekker om even te gluren :D

Wupje Groot gelijk dat je nog een dagje thuis bent gebleven! En zo heb je lekker kunnen genieten van het zonnetje. Heerlijk he?!

Marlous Veel plezier bij Ikea, wij mogen binnenkort ook weer. Altijd leuk en je komt eigenlijk altijd met te veel thuis, haha!

Patriesja Tsja als je rustig aan doet dan gaat gaat het goed inderdaad. Maar wat is rustig aan..... Ik doe al snel te veel geloof ik ;) Ben natuurlijk ook niet eigenwijs :D

Jac Veel plezier t weekend! Geniet van je kids, het mooie weer en je feestje!

Zal zo lekker een mars-icecream pakken. Heb er vanmiddag al 1 gehad, maar die smaakte wel naar meer!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. nog ff tv kijken ( help mijn man is klusser ) en daarna lekker douchen en naar bed. truste

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Rono, goed van Colin!!! en wat stom van z'n moeder...

Jac, hier gaat alles goed hoor. Druk op school met allerlei praktijkexamens (wel leuk). Maar nu lekker weekend.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    slaap lekker allemaal

jamelie was net wakker geworden,huilen,ze had pijn, en ze miste papa..echt lief.. dus ze mocht even naar beneden met papa bellen. daarna is ze bij mij in slaap gevallen..super lief lag ze op me te slapen. echt schattig..

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Wupje ja dat is omdat ik aan de dialyse zit dat ik zoveel echo's krijg :cool: Ze moeten namelijk de groei van de baby in de gaten houden. Dus elke 2 weken een echo :D

Ik ga naar bedje toe.. trusten allemaal

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    pfffffffff nou net had ik niet zo'n leuk moment.....

ik heb al vanaf dinsdag dat mn baarmoeder ff samen trekt.....stuk of 10 keer lichtjes maar wel vervelend....
    en nog wat vervelende dingen maar dat is zo'n lijst daar begin ik maar niet aan...

we hadden zelfgebakken patatjes gegeten met een kroket.
    ik zat lekker relaxt en toen ik op wilde staan voelde ik me echt niet lekker,t zweet brak me uit,werd duizelig,dacht dat ik diaree kreeg of moest spugen zo misselijk was ik....

ik naar de wc maar er kwam niks en weer dat samen trekken van die buik...

ik naar boven gegaan en getempt 36,5 maar....
    ik kom naar beneden sta te trillen op me benen en voelde me zo beroerd dat ik begon te huilen en t voelde net of ik flauw zou vallen...

t enigste wat ik me man smeekte please bel nu de vlk ze moet komen t voelt niet goed....

ben op de bank gaan liggen,en ze is gekomen.

ze heeft mn bloeddruk opgemeten en die was mooi laag,hartje geluisterd die ging geweldig tekeer want ze was lekker actief ook goed dus,inwendig onderzoek weer gehad en gelukkig zat baarmoedermond helemaal dicht.

buik gevoeld die was wel erg gevoelig maar t zijn echt geen harde buiken...

ik heb gewoon een hele gevoelige baarmoeder en ze ligt zooo laag dat ik steeds t gevoel heb dat ik alles samen moet knijpen van onderen omdat ik anders bang ben dat ze eruit valt(wat nergens op slaat natuurlijk)

ze denkt toch dat t eten verkeerd is gevallen en dat ik oefen weeen heb dus de normale wat rond deze weken kan komen.

ik ben erg gerustgesteld maar nog steeds zo misselijk als een kat ik ga nu lekker naar bed en ben blij dat alles goed is met t kleintje.....zo moest t ff kwijt sorry

Deel Deze Pagina