Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mnm, ik zal zeker wat laten zien. Ik vind het altijd leuk om te horen dat Rick helemaal blij is met wat ik gemaakt heb.
    Over mijn schoonzus nou die zou dus om 16:30 geholpen worden en om 19:00 belde mijn moeder met de mededeling dat ze nog NIET geholpen was. Ivm drukte en chirug te laat enz. Dus als er wat was dan zou ze dit sms-en en dan zou ik dit morgen wel zien. Nou keek ik dus net stond er dat ze pas om 22:45 naar de ok ging. Ze heeft dus de hele dag moeten wachten zonder wat te eten.
    Ik zal straks wel horen hoe het gegaan is en wat het nu geworden is. Kijk of een gewone operatie. Want mijn broer vertelde mij gister dat als de chirurg met een vinger tussen de buikwand en baarmoeder kon komen dan kon er dus een kijkoperatie gedaan worden zo niet dan werdt het de gewone operatie.

@Patriesja, had jij dit al bij de eerste dat lijkt mij niet fijn. Ik ken dit helemaal niet. Maar gisteren bij de therapie werd mij uitgelegd waarom dat dit zo kan komen. Weer wat oefeningen gehad dus we gaan maar verder hiermee. :)

Vannacht goed geslapen tot 4 uur. Manlief lag te snurken dus ben weggegaan. Toen nog even geslapen maar dat wilde moeilijk omdat de kleine ook begon. Daarvoor gelukkig niet.;)

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen :bye:
    Hier echt early voor ons doen.
    Om 9 uur staat iemand van de bouwtechnische keuring, een taxateur, de makelaar en misschien ook wel de kopers voor de deur.
    En ik moet Neia naar school brengen. Maar die ligt nu nog lekker te slapen.
    Dus nog even de laatste dingetjes doen.

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Schildje, oh wat erg zeg van je sz.
    Dat vind ik zo onmenselijk. Wat zal ze een honger en dorst hebben gehad. Hopelijk gaat het nu wat beter met haar.
    Pfff wat een nacht, dat zou voor mij echt een verschrikkelijke nacht zijn. ;)

Angiebaby, oh dat meen je, wat eng zeg.
    Klinkt wel een beetje als harde buiken, maar dat was het dus niet volgens de vk. Gelukkig is ze wel langs geweest en heeft ze je gerustgesteld. Hoe is het vannacht gegaan?

MamaChantal, aaaah heerlijk zo'n meiske wat haar papa mist en dan na het bellen in slaap valt, schattig hoor.

Marloes, bedankt meid. Gelukkig heb je nu lekker weekend.

Marleen, jaaaaa joh hoe irritant die mensen die zomaar je buik aan raken. Hier zelfs onbekende mensen in de supermarkt: wow wat heb je een mooie buik, en leggen dan hun hand erop :$. Hallo he dat doe je toch niet.....

Jac, succes vandaag met het reizen. En alvast heeeeel veel plezier morgen!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Sinds ik met dat voedingskussen slaap gaat het slapen gelukkig een stuk beter, en is ook de pijn met opstaan een stuk minder. Ik blij :)
    Zou vanmiddag bij een bekende langs gaan, die heeft 5 tassen met meisjeskleding waar ik in mocht snuffelen maar ze ligt gevloerd met een longontsteking, dus ga nu volgende week even die tassen halen en dan zoek ik ze thuis uit

Angiebaby, klinkt idd alsof de patat niet lekker op je darmen gevallen is. Kon daar bij Levi ook zo beroerd van worden

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden.
    Angie, dat klinkt best heftig. Ik zou dan idd ook de vk gebelt hebben. Fijn dat alles iig goed was met de kleine!

Hier slecht geslapen. Darmen bleven onrustig en pijnlijk. Leek alsof ik meer en meer aan het opblazen was, maar lucht kwijtraken dat ging dan weer niet. Meestal als ik dit heb duurt het nooit zo lang, dus erg vervelend nu het al een paar dagen duurt.

Gelukkig word het een mooie dag vandaag, zijn alle klachten en ongemakjes een stuk beter te verdragen :)

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Laatste dagje dan weekend :):):)
    Morgen examen NLP, pff begin dr nu toch wel zenuwachtig voor te worden :( Vanavond nog maar ff leren... Maar daarna als t goed is mn diploma en ben ik er vanaf :)

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik heb mijn leidinggevende een mail gestuurd, maar daar reageert ze nooit zo snel op...
    Zal straks nog maar een mail sturen! anders moet ik misschien volg. week al hele dagen werken, dat is natuurlijk niet mijn bedoeling! Eerst maar eens een paar uurtjes meedraaien. Ga woensdag wel naar de vergadering, en dan vrijdag nog een paar uurtjes, dan gaat mijn collega trouwen en ze wil heeel graag dat ik er bij ben :)
    Er gaan wel wat jongeren verhuizen, 1 april vertrekt de moeder met het kindje, en ook binnenkort het meisje wat in feb. er bij is gekoemen (die heb ik maar 2x gezien)
    Dus het is dan wel een heel stuk rustiger!

Meeting: welke datum gaa het worden? alleen 7mei kan ik niet, ben ik jarig )
    En waar gaan we heen? Misschien kunnen we nog carpoolen of zo

Rono: hoop dat het meevalt met je oma!!
    En leuke s. moeder heb je ;)

Henrieke: hoe gaat het nu met je darmen?
    Goed geslapen?

Jac: lekker naar je kindjes! geniet van het weekend en je feestje!

Angie: hoe gaat het nu? darmen nog onrustig geweest?

Schildje: hoe gaat het met je s.zusje? Ze mocht toch wel ontbijten? en to 12:00 wat eten/drinken? Dat stond tenminste in de brief die ik toen mee kreeg. Ik vond het al zwaar om niet te eten tot 12 uur, hihi
    Gelukkig heb je daarna geen honger meer, en kan je ook niet echt eten door de pijn en lucht.
    Hoop dat het herstel ook goed gaat, vond ik best heel heftig!

Ik voel de baby nu ook weer heel vaak! heeft wel lang geduurt na de operatie! baby had dus wel last van de narcose...

8. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hi Meiden,

hoe gaat het hier? Ik ben deze druk bezig geweest met mijn zieke meisje. Hoge koorts en uiteindelijk oorontsteking. Antibiotica gehad en koorts is nu al 2 dagen weg en sinds vannochtend wil ze weer wat meer eten en drinken gelukkig! Verder ook nog zieke man thuis gehad dus nu eindelijk weer wat rust in huis!!

Ik heb niet alles teruggelezen maar hoor over buikpijnen en rommelende darmen! Sterkte!!

@ zonnebeertje: hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt in de hoeveelheid uren je weer moet gaan werken!

@ mamatien: succes met je examen morgen!

@ angie: nog gefeliciteerd!!!!

Verder las ik nog meer zieke kindjes! beterschap!!

Ok spring even met de kleine meid onder de douche want ze is nog wel een partij ontevreden!!! pffff

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier wel redelijk goed geslapen. Schoonzus is gisteren blijven eten en ging pas om half 11 naar huis toe. Daarna was ik echt vreselijk moe.

Straks naar manlief zijn werk. Moet ff taart brengen, kan ik mooi gelijk een vorkje meepikken hihi:p. Daarna door naar de VK. Moet er om 11.15 zijn, dus dat sluit wel mooi aan. Daarna 's middags lekker niets. Even stoffen en stofzuigen en dan vind ik het mooi voor vandaag!

Kleine man is het huis aan het verbouwen. Hij staat nu bij een foto in de kast te kijken waar zijn papa nog wat jonger is. Zit hij heel lief: Paaaapaaaa! De kleine schat is helemaal verzot op papa. Mama is echt niet in beeld als hij thuis is hihi:p.

Ik ga maar eens even een ontbijtje klaarmaken voor mezelf!

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Er is 1 verschil met jouw. Jij wist wanneer je geopereerd zou worden. Zij is afgelopen maandag plotseling opgenomen en toen dachten ze nog aan het helpp-syndroom omdat dit schijnbaar op de zelfde plek begint. dat was het gelukkig niet en met verder zoeken kwamen zij er achter. Ook was het probleem dat ze niet wist wanneer ze nu geopereerd zou worden. Dat kon 's morgens zijn of 's middags. Nu is het dus 's avonds laat gebeurt. Het is een kijkoperatie geworden en de galblaas is er uit. Ze heeft namelijk stenen en een onsteking dus het was wel nodig. Mijn broer was wel heel erg bezig omdat hij dan gister jarig was hadden hun gebak en zij niet.

11. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dan is het idd wat anders!
    maar wel fijn dat het nog net kon! was haar alvleesklier ook ontstoken?

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goedemorgen!!!

MNM; Spannnnnend!! Ben benieuwd of ze met een tegenbod komen!
    Danitjuh; Fijn, weer een goede echo! :D
    Marlous; Hahah straks ruzie om het voedingskussen :p
    Rono; Hopen dat je sm het snapt...
    Jac; Veel plezier op je feestje en met de kids!
    Angiebaby; Pfoe das schrikken!! Gelukkig alles goed met de kleine!
    Mamtien; Succes met je examen.

Ik heb gister heerlijk gezwommen! Nu weer een paar uurtjes werken en dan weekend!!!
    Als het even meezit wil ik het weekend wat meubels in de babykamer gaan zetten :D

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    pfff.... werkelijk waar... ben het nu al zat om zwanger te zijn... snap niet dat ik er niet van kan genieten. Het gezeur en stress er om heen pfff mijlpaal 1 van 25 weken heb ik morgen bereikt. En dan de komende 5 weken en dan kan ik gaan aftellen...

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@jac, thx! Veel plezier zaterdag met je feestje!

@marleen, ja hier precies hetzelfde ;) ik vind het niet veel wat ik doe haha

@angie, oh meis wat vervelend :( gelukkig was alles helemaal goed! Hopelijk voel je je snel weer helemaal beter.

@schildje, ja bij de eerste ook al, maar toen begon het later en was ook minder erg.
    Zo veel last had ik pas veel later in de zwangerschap.
    Ja hier ook oefeningen doen.

@mnm, weer lekker vroeg eruit, druk dagje voor jou.

@kaatje, oh leuk ze al die kleertjes!

@henrieke, gaat nog steeds niet echt lekker he? beterschap!

@mamatien, succes morgen!

@zonnebeertje, fijn dat je de kleine weer lekker vaak voelt, is altijd toch fijn.

@nina, jij woont ook in amsterdam toch? wil je ook naar de meeting?

@bellie, aaah wat schattig!

@ennas, leuk het babykamertje klaar maken :)

@anna, vervelend, ik ben ook wel erg aan het aftellen naar de 25 weken en dan naar 28 weken, meer gewoon omdat ik met toch zorgen maak dat dit mannetje ook weer te vroeg komt.
    Probeer het wel van me af te zetten en te genieten en dat lukt ook wel, maar het blijft lastig.
    Zal blij zijn als ik iets van 35 weken zwanger ben..

Hier heerlijk geslapen en voor ons is het vandaag al lekker weekend :D
    Straks ook even alle boodschappen vast in huis halen voor het weekend.
    Morgen verjaardag van mijn zusje en vader.

Fijne dag iedereen!

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    patriesja: ja dat is zeker fijn!! maakte me och wel druk! ben benieuwd of de baby goed gegroeid is, hebben 4 april weer een pret echo!

Annab: waarom ben je het nu al zat? Ik geniet van deze zwangerschap echt enorm!! het is mijn laatste en vind het nog steeds heel bijzonder! Nu heb ik bij de 2e wel heel erg veel last van b.i gehad en heel erg last van mijn hormonen, die zwp vond ik ook niet veel aan.
    Nu heb ik geen last van Bi (kan natuurlijk wel weer komen..) en mijn hormonen zijn ook rustig.
    Heb er ook wel weer heeel veel zin in hoor, om het kleintje in mijn armen te houden, maar vind het nu prima zo :)

Frummel: hoe gaat het met je mannetje?

Bellie: hoe gaat met jou?

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Angie: he bah dat zijn geen leuke dingen! Rustig aan meis

MNM: succes met het bieden!

Verder niet bijgelezen. Declan werd vannacht om 3 uur wakker. Echt schreeuwend, niet normaal meer. Vriendlief er naartoe en die kwam in paniek terug met hem. Hij had zijn ogen open, reageerde nergens op. Begon om de 2/3 minuten te trillen en te schokken om vervolgens hartverscheurend te gaan huilen. Temp gemeten, 40 graden. Na een kwartier de HAP gebeld want kind was helemaal van de wereld. Krijg ik zo'n doos aan de telefoon die zegt, ja mevrouw dat komt van de oor ontsteking. Nou sorry ik heb veel kinderen met oorontsteking gezien maar dit was een koortsstuip die veel langerals een kwartier duurde(wat dus niet mag). Pas na ruim een uur hield het op.. Toen hebben we hem maar bij ons in bed gelegd. Uiteindelijk heb ik hem vanmorgen om 9.30 wakker gemaakt. Kind was denk ik gesloopt van vannacht maar geloof niet dat hij er iets van mee heeft gekregen. Net was hij nog heel vrolijk en blij, heeft ook goed gegeten en gedronken. Maar inmiddels zit ik weer met mijn zuignapje op de bank:). Vriendlief is zich alleen helemaal doodgeschrokken, die vond het zo vreselijk eng(was het ook).

einde ego:)

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Jeetje dat moet zeker schrikken zijn geweest Frummel!! :(

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

#278 Frummel, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2011
    net gebeld door uwv. Ik zit door de zwangerschap in de ziektewet. Ik wist al dat ze gingen bellen en was er best angstig voor(gezien de verhalen van sommige meiden hier). Hele aardige man. Situatie uitgelegd ook van bij Declan en de harde buiken. Ik ben per direct tot mijn verlof ziek gemeld. Moet zeggen dat er nu toch wel een last van me schouders af valt.. Er zijn dus ook nog begripvolle arbo artsen/iets bij het uwv!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Zonnebeertje, ze had waarschijnlijk een galblaasonsteking.

20. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wat schrikken zeg Frummel!! heeft hij vaker een koortsstuip gehad?

En super van het Uwv!!! Mijn dokter vertelde trouwens dat harde buiken helemaal geen kwaad kunnen :( Vreemd he!!
    Maar bij mij zijn harde buiken ene teken van stress, dus ook niet goed voor de baby.
    Daarom hoooop ik ook niet meer dan 50% te gaan werken...
    Ik zal me dan tegen die tijd weer ziek moeten melden...
    Pfff, best vermoeiend, wat een gedoe

mijn leidinggevende is ziek...
    ik zal de vervanger maar even bellen over volgende week!

Deel Deze Pagina