Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    mooi behang!!

dierenarts was goed, ze heeft een ontsteking en dus antibiotica gehad.
    Volgende week met jamelie kijken bij kleuterballet..ik denk dat ik het leuker vind dan zij:p

genieten van de zwangerschap.. doe ik ook niet echt hoor.. niet zoals bij mn dochter.. ik weet dat t me laatste zwangerschap zal zijn, en vind het heerlijk hoor om zwanger te zijn, maar tis nu niet echt bepaald de "ideale" zwangerschap.
    alhoewel,ik het straks wel enorm zal gaan missen. Had ik na de geboorte van jamelie ook zo erg zeg..

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het gaat niet om de hoogte van de temp, maar om de grote en snelle wisselingen in de hoogte. Als een kindje heel erg schommelt van hoog naar laag en weer terug dan kunnen de hersenen dit verschil niet aan en krijgt het kindje een stuip.

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hai meiden!!
    vanmorgen nog misselijk wakker geworden en nog wel lichtjes een paar keer dat samen trekken gevoeld maar een stuk minder.....

ben wel wezen werken en dat heeft wel voor afleiding gezorgd.

ik hoopdat ik me nu weer goed blijf voelen...

frummel jeetje dat is schrikken zeg!
    en fijn dat je ziekgemeld blijft!!

voor de rest ben ik al weer kwijt sorry!!!

ik moet de volgende x maar 2 paginas openen

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ frummel: jeetje meid dat is schrikken he!! en wat vervelend dat van je werk maar ja dan hebben ze maar pech he! Jij en de baby gaan toch voor!

@ bellie: ik hoop dat de medi goed aanslaan en dat je je weer een beetje de goede oude kunt gaan voelen!

@ angie: gelukkig is het al een beetje weg getrokken ik hoop dat het wegblijft!

@ mamachantal; ahhh dat lijkt mij zo schattig al die kleine ballerina's.Mijn nichtje zit er ook op en die vindt het geweldig!

@ kaatje: dat ziet er leuk uit!

@ patriesje: waar en wanneer is de meeting?

Zoo ik ga even beginnen met het eten. Ga suddervlees maken hmmmm voor het eerst dat ik het maak. Hoop dat het lekker wordt!

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    MNM: lastig hoor!! Weet de makelaar niet wat een reeel bod is?
    Wij hadden onze makelaar ook verteld wat wij minimaal wilden hebben voor het huis

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Is dat niet een beetje laat Nina?? :D Moet toch een paar uur sudderen?? :p

7. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht

Oh oke, werkt dat zo? Wist ik niet, weer wat geleerd. Lijkt me hoe dan ook wel echt heel erg griezelig om mee te maken. Is het echt iets voor babies, of kunnen grotere kinderen (en volwassenen) ook nog stuipen krijgen?

@suddervlees: heerlijk! lekker klassiek met rode kool en gekookte aardappels. Het vlees zet ik inderdaad al om 2-3 uur ofzo op als we om 18 uur willen eten. dat wordt een latertje dan.... :D

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Het komt vooral bij kinderen voor. Als ze er eenmaal 1 gehad hebben, blijven ze 'vatbaar' t/m hun 6e jaar.

Onze oudste had ze om het half jaar ongeveer (ja je went er aan...) maar sinds we de koorts moeten onderdrukken met paracetamol gaat het goed. Dus bij verhoging meteen een spiegel opbouwen en dat een paar dagen volhouden.

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh gelukkig maar!! Ik heb echt maanden aanvallen gehad :( En geen kip die mij geloofde..
    Uiteindelijk dan toch een echo, en ja hoor, helemaal vol steentjes!
    Ben echt heeel blij dat hij er uit is!

Frummel: fijn dat je ziek blijft!!

wat is trouwens het verschil tussen een arbeidsdeskundige en arbo arts? Die doos die mij gezien heeft was dus geen arts maar arbeidsdeskundige, is haar mening dan ook bindend?
    Heb woensdag gesprek met de vervanger van mijn leidinggevende. Ben benieuwd!!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai zwaai*

11. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    oh oh nu maar hopen dat hij nog lekker zacht wordt voordat we het gaan eten. recept zij 3 uur dus dat zou dan kloppen. We eten meestal rond 20.00.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    heb je het vlees in blokjes gesneden? dan word het sneller gaar
    als ik het maak dan zet ik het om 10 uur op, en dan om half 6 gaan we eten. maar dan valt het vlees echt letterlijk uit elkaar. en snij ik het niet in blokjes

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @nina, zaterdag 7, 14 of 21 mei en waarschijnlijk in Utrecht.

14. Vinora

Vinora Niet meer actief

Wou toch ff nog een echofoto van gisteren tonen van onze knappe dochter (helemaal trots) :D :

Bekijk bijlage 139902

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kelly, mooi !

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kelly: mooie foto zeg! Wij mogen 9 april voor de 3d echo:D

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Mooie foto :D
    Ik ga 15 april, heb er zin in!

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen een fijn weekend!
    Ik heb wel weer even bijgelezen, maar ga wederom vandaag weer vroeg naar bed. Gisteren lag ik er ook al om 20:15 in.
    Er komt momenteel zoveel op me af wat er gebeuren moet. Elke dag als ik thuiskom van mn werk heeft hubbie wel weer iets gepland wat er moet gebeuren. Dus in de plaats van even niks te hoeven moet ik heel veel.
    Ik krijg hem ook niet aan zijn verstand dat ik niet zwaar mag tillen. Dus dat mag de verloskundige hem even aan zijn verstand brengen bij het volgende bezoekje.
    Sorry voor al mijn egoberichten van afgelopen week.:)
    Morgenochtend als hubbie nog slaapt is het mijn beurt ;)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, idd goed aan jezelf denken. Je man mag dan van alles bedenken maar vergeet idd niet dat je zwanger bent, en dat het de komende weken alleen maar zwaarder gaat worden

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even een persoonlijk vraagje :)
    Zijn er meer meiden die totaal geen zin meer in sex hebben ? Baal er echt van :( maar kan me er gewoon niet toe zetten

Deel Deze Pagina