Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

kaatje: HOI:D hahaha. Had gister bij de hunkemoller lingerie gekocht waarvan vriendlief spontaan zin kreeg en ik spontaan spijt hahaha. Gelukkig is hij heel begripvol maar mijn libido is echt 0

Paso: Meid, denk om jezelf en laat hem maar in zijn sop gaar koken als hij weer iets heeft bedacht.. Dan doet hij het toch zelf? Dat is waarschijnlijk net zo haalbaar als dat jij nu alles doet..

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die daar last van heeft. Wil wel maar kan me er gewoon niet toe zetten

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ja hier nog 1.. maar ook echt al heel lang al niet meer..*schaam schaam* zo'n uh.. 22 weken niet meer?;)

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Kaatje, hier nog eentje hoor! Dan heb ik een lichaam dat zichzelf zo nu en dan 'ontlaadt' als de druk te hoog word. Maar vriendlief heeft het erg zwaar. Al vanaf het begin is het niets, noppes, nada. Toen was ik te beroerd en nu wil ik er niet eens aan denken. Vind het wel even goed zo. Hij niet, maar klagen doet ie gelukkig niet.

Hier kalm avondje. Darmen lijken eindelijk wat tot rust te komen, maar ik ben volledig gesloopt. Alleen als ik te vroeg ga slapen, dan lig ik al wakker voor de vogels beginnen te fluiten. Dus maar even voetbal kijken. Normaal een hekel aan, maar moet vriendlief toch iets gunnen :D

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :D hier 24 hoor! :D ;)

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hier is manlief niet thuis dus "gelukkig" geen voetbal.. zit net 5 te kijken.. law & order.
    zo mannetje maar is bellen of t druk was op zn werk,dan weet ik beetje hoelaat die thuis is. denk half 11-11 uur.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    oohhh dus mijn mannetje is niet de enige die " te kort komt,(zoals hij dat zegt)" zal het wel tegen hem zeggen :D hihi

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    YES herkenning ! ;)
    Hier nu 7 weken geleden en daarvoor zat er steeds 4 weken tussen. Voor mijn zwangerschap zaten we toch nog wel op één keer per week ( ook niet veel,maar ja vrij normaal denk na 12.5 jaar en een peuter in huis )

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ooohhh :)
    Hier nu denk 2 weken geleden, en dat was de 1e keer sinds ik zwanger ben..
    daarvoor 1-2 x in de maand manlief heeft niet echt libido.. komt me nu wel goed uit :) normaal loop ik altijd te klagen:)

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha vriendlief wilt na het horen dat hij niet de enige is een soort lotgenoten contact hahahaha. Hij voelt zich zielig maar ook niet meer de enige nu:p Dus mochten er nog mannen van jullie behoefte aan hebben hahaha.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hahaha wat hebben ze het toch zwaar he die mannen ;)
    mijne "klaagt" telkens hoe zwaar die het heeft met dat IK zwanger ben.. hihi bij mn dochter de bevalling heb ik hem in zn gezicht geslagen.. dus nu zegt ie telkens "ja als je gaat bevallen dan ken ik weer de klappen opvangen" en hij heeft het ook oh zo zwaar met mn humeurtjes (zover ik weet valt dat best mee) en dat hij t zwaar heeft omdat ik niet zoveel mag doen( geef ik hem wel gelijk in)
    lopen die van jullie ook zo te "klagen"?

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Slaap lekker dames!
    manlief zal zo wel thuis komen denk ik..

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja een "wij zijn zo zielig clubje" :D

Ik ga ook off. Truste

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    whahaha grappig die mannen :D nou die van mij hoeft niet te klagen (wat de sex betreft dan ;))
    Ben ik de enige die nog wel gewoon zin heeft? haha :p

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kaatje leuk behang voor Levi zijn kamer.

Kelly wat een mooie echo!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden! Hier super geslapen, had het duidelijk nodig. Helaas wel vroeg wakker geworden door vriendlief en nu een kat die alle aandacht wil. Ik blijf dan ook nog lekker even liggen!

Vanavond eten bij de schoonouders. Smoe is jarig en dus moeten we er heen. Heb er namelijk geen zin in. Ergens eten 's avonds blijft bij mij een hele opgave en moet er dan omdenken voor we gaan nog iets te eten. Anders ben ik te misselijk om te eten wanneer we eindelijk aan tafel gaan. Bovendien eet ik een klein bordje en kan daarna nog een half uur toekijken hoe anderen eten... Gewoon dus even geen zin in. Maar ja, het is altijd wel gezellig als we er eenmaal zijn. Dus zal even doorzetten :)

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@kaatje, ik geloof dat mijn man soms vergeet dat ik zwanger ben..;)

@frummel, ik denk wel aan mezelf door gewoon op tijd naar bed te gaan. Kon ik hem maar alles zelf laten doen maar hij heeft zijn handen nodig om zn krukken mee vast te houden en kan dus ook niks dragen en lopen tegelijk. Boodschappen doen is voor mij ook een ramp...zit echt zwaar te overwegen om de AH boodschappenservice maar in te schakelen.

@libido, ik moet me toch bij patriesja aansluiten. Hubbie slaapt tegenwoordig in het weekend gewoon boven. Gisteravond was hij lichtelijk geobsedeerd door mijn decolette. Ik moet echt weer op jacht naar grotere bh's want ze vallen er haast uit...hubbie vind het prachtig, tja en hij mankeert niks aan zijn handen.

@Henrieke, tja voetbal. Als nederland speelt vind ik het nog wel leuk om naar te kijken. (maar dan liever in de kroeg met een glas bier en gezellig volk) gelukkig vind mijn manlief er echt geen drol aan. Alleen de motor sport is heilig bij hem. Wie heeft er gewonnen?

@mamachantal, tjonge jij durft! tijdens de bevalling klappen uitdelen :D Wat maakt het ook uit, handen fijnknijpen doet ook zeer :D

Ik wacht rustig tot hubbie wakker is...hij heeft vanacht onder geslapen en ik heb lekker de laptop mee naar bed genomen. Lig nu prinsheerlijk in mn bedje met bassie en adriaan op tv :p

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Paso, gewoon bij de verloskundige vragen of je zwaar kan tillen en wat de risico's zijn. Mijn vriend kreeg van zijn ouders te horen dat hij mij goed in de gaten moest houden. Een collega van zijn vader heeft een vrouw die ging helpen (begin zw.schap) met het verplaatsen van de koelkast. Dit is helaas toen ook niet goed afgelopen...

Libido heb ik verder geen problemen mee. Mijn vriend wilt juist niet meer :O vorige keer legde hij zijn handen op mijn buik en voelde hij beweging. Sindsdien is het over..

Ik kruip weer mijn bed in. Dag 2 met koorts en een snotneus :s

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Sherry!

Ik ben ook bang dat het op die manier mis zou kunnen gaan. Ik denk niet dat ik mezelf dat zal vergeven. 7 april heb ik weer een afspraak bij de VK. Ik zal het haar wel vragen. Al heeft het ook met mijn rug te maken. (heb een aangeboren afwijking..6 lumbale wervels ipv 5)

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Paso: Ik begrijp dat hij niets kan maar dat zegt niet dat jij meer kan:) Boodschappen service is ideaal. Volgens mij kun je het in jou geval zelfs vergoed krijgen.. Hahaha mannen en borsten lol. Het is hier ook een bekend fenomeen. Volgens vriendlief praten ze tegen hem en willen ze aandacht. Haha hij weet het mooi te brengen. Ik heb donderdag nieuwe bh's gekocht maar hunkemullor is ook flink prijzig geworden zeg! Had 2 bh's en 2 string en was 76 euro kwijt. Ik weet van de 3e bh gratis maar die heb ik aan schoonmoeders gedoneerd;). Mensje doet altijd alles voor ons en die stond met 1 bh die ze wilde hebben. Is jullie maat ook zo drastisch veranderd?? Ik ben van 70b/c naar 75D/E gegaan. Bij Dex had ik hier echt geen last van tijdens de zwangerschap. Pas toen de borstvoeding begon had ik na de stuwingperiode nog steeds E. Ik leek wel Lola hahaha. Ben benieuwd wat dat nu wel niet moet worden:$. Vriendlief zei worden toch niet nog groter:( haha.

Sherry: hahaha zo'n actie hier ook gehad ja! Had ik eindelijk een x zin, schopt de baby tegen zijn arm! Resultaat; ja nou kan ik niet meer hoor!! hahaha stumper:D
    Beterschap meid!!

Henrieke: Fijn dat je zo goed hebt geslapen. Begrijp helemaal dat je opziet tegen het etentje vanavond. Ik hoop toch dat het leuk is!

Chantal: Ik liet Danny net dat van jou lezen van die klap. Hahaha vervolgens zei hij direct wat was jij lief dan! hahaha Al kan in het me heel goed voorstellen hoor! Maar mijn moordneigingen gingen meer uit naar de verpleegkundige met haar washandje:x

Hier een vreselijke nacht gehad. Achter ons huis is dus een speeltuintje. Nooit problemen mee gehad, zitten nooit hangjongeren of wat dan ook. Tot vannacht. *^$$%#$%% 3 uur 's nachts helemaal vol met van die 16 jarige guppen! Schreeuwen, drinken, lachen enzo. Ik was gelijk klaarwakker. Op het punt dat ik dacht, ik bel de politie wel kwam de buurman naar buiten. Die uiteindelijk alsnog de politie heeft gebeld. Net ffies buiten geweest maar een ouder stel uit de straat had al het glas al opgeruimd gelukkig. Want er spelen hier continu kindjes van allerlei leeftijden.

Deel Deze Pagina