Arbo-advies.nl - Zwangerschap Zie bij wat zijn de risico's. Dit is van de ARBO dus ik de VK zal wel het zelfde zeggen
@frummel, haha, nog een borstenfan. Ik durf eerlijk gezegt niet te zeggen wat de maat nu is. Het was 70/75b heb nu 75c aan maar het is geen gezicht haha. volgende week heb ik een dagje vrij van werk en heb met mn zus afgesproken om de stad in te gaan. We zullen dan wel zien wat het wordt... @sherry, dank je! dat is hele duidelijke info! ik zal het hubbie eens onder zijn neus wrijven. Over hubbie gesproken....volgens mij is hij wakker..ik hoor zijn krukken onder op de plavuizen
tjonge frummel, ook lekker van die onbeschofte jongeren die alles maar als hangplek zien. Je moet er niet aan denken dat je uk vrolijk zit te spelen in het zand tussen de glasscherven! De politie mag hier wel eens wat aan doen. Ze moeten die jongeren eerst hun eigen rotzooi op laten ruimen en dan pas wegsturen!
Nou mijn man heeft ook niks te klagen. Er lijden meer wegen naar Rome zeg maar!! Vandaag is mijn man onze nieuwe slaapkamer aan het sousen. Ik ga deze week al wat kleren in de inbouwkasten leggen en wat andere spullen opruimen. dan kunnen wij met 2 weken over. Heerlijk want dan is de nieuwe baby- en logeerkamer aan de beurt. Dan is alles klaar.
Een brakke middag Gisteravond om 23.45 werd Levi krijsend wakker, hij wilde niet slapen. Natuurlijk net toen ik eindelijk sliep. Was zo moe dat ik hem voor het eerst in 2.5 jaar bij me in bed heb genomen met het idee dat hij niet zou gaan slapen en Ferry hem dan weer terug kon leggen als hij thuis kwam. Nou meneer viel dus als een blok in slaap naast me. Ferry kwam later thuis en toen was er eigenlijk geen plek meer voor mij+voedingskussen haha dus ben er om 02.00 tussen uit gekropen ( al die tijd wakker geweest ) en in Levi zijn bed gekropen ( niet voor herhaling vatbaar ) en daar constant liggen draaien. Op een gegeven moment hoorde ik Levi zeggen dat hij moest poepen. In de veronderstelling dat het ochtend was ben ik zijn bed uit gekropen ( letterlijk ) en hem op het potje gezet. Bleek het 05.00 uur te zijn. Heb hem toen weer in de babykamer gelegd en is hij zowaar in slaap gevallen. Werd om 09.00 uur wakker. Zouden vanochtend met zijn allen grote inkopen doen bij de Aldi, en Levi krijgt toch een driftaanval hier thuis. Was gewoon doodop dus heb hem met een dekentje op de bank gelegd en ben alleen naar de Jumbo geweest. Levi ligt sindsdien op de bank te slapen. Henrieke, iig lekker geslapen. Gefeliciteerd met smoeder ! Anders ga je toch gewoon eerder van tafel. Begrijpen ze vast wel Paso, volgens mij is dat ook man eigen. Ferry werd ook pas na 20 weken veel bewuster van mijn zwangerschap omdat hij toen echt iets kon ( klussen ) en dat kan je man nu natuurlijk ook niet. haha hier hadden we vanochtend ook bassie en adriaan Belliebel, altijd jammer dat tieners de kinderspeeltuintjes gebruiken als hangplek SChildje, haha ja idd maar zelfs tot die wegen kan ik me niet zetten
hhahhaha my god,lotgenoten club. Daar wilt colin zich ook wel bij aanmelden. Das ook al een pieperd Hier weer in de tuin bezig,naja ik met broodjes haring geven en koffie Mn schoonvader en vriendlief zijn aan het bestraten.
Pfff.... energie lijkt wel op te zijn vandaag. Heb alleen nog maar op de bank kunnen hangen en voel me futloos en moe. Vriendlief is weg, die heeft iedere zaterdagmiddag radio programma (lokale omroep) en geloof dat ik dus maar lekker even oogjes dicht doe. Moet eigenlijk even onder de douche, maar bij het idee alleen al begin ik te geeuwen! Kleine is zoals gebruikelijk lekker druk en vanmorgen had ik dan ook weer flinke bobbel aan 1 kant. Blijft grappig om te zien. Vriendlief vind het er maar raar uitzien en durft dan ook niet om zijn hand er op te leggen
Sherry beterschap Ik heb nog niet echt grotere tieten gekregen. Manlief baalt wel als een stekker hierom Vraagt ook elke keer wanneer worden ze nou groter Ehmm sexx ja wat zal ik er over zeggen Aangezien ik zowat elke dag moet dialyseren schiet het er vaak bij in Maar we hebben welgeteld het al 3 keer gedaan in 23 weken Komt ook omdat manlief nachtdienst heeft en als hij dan wakker wordt dan ben ik al weer weg en kom ik thuis dan is hij weer weg Zal hem morgen eens "grijpen"
Middag allemaal! Hier redelijk geslapen. Boodschapjes zijn binnen, vanavond viert hubbie zijn verjaardag voor vrienden. Dat zijn een hoop boodschapjes die dan gedaan moeten worden hihi. Las iets over seks. Manlief heeft mij vanmorgen gegrepen whaha. Het is hier wel minder dan voorheen, maar mannetje vind het niet erg. Hij snapt het heel goed dat ik vaak moe ben. Ach, ze kunnen zichzelf ook vermaken toch! Schrok vanmorgen nog een beetje. Ging naar de wc toe omdat ik last begin te krijgen van meer afscheiding (gewoon wit van kleur en het is wat waterig). Maar elke keer als ik weer opstond van de wc kwam er weer uit. Het was toch veel minder wit als dat ik gewend was. Toen mannetje na 5 minuten vroeg of het wel goed ging raakte ik een beetje van slag. Heb de vk maar gebeld. Puur voor de zekerheid! Ik zag mezelf al helemaal met gebroken vliezen in het ziekenhuis liggen. Haar advies was maandverband in en vanmiddag terug bellen. Denk dat er niets aan de hand is hoor, ben daarna niets meer verloren. Zou natuurlijk heel goed kunnen dat het afscheiding is en manlief zijn lichaamssappen whaha. Kleine uk beweegt goed verder dus dat zal allemaal wel goed zitten!
Zo bestelling voor kinderwagen na lang wikken en wegen toch maar gedaan, wij krijgen over 4 weekjes de volgende duo wagen maar dan in antracyt met rood: Bekijk bijlage 140037
bapsie, is dat niet onhandig als je de jongste er in wilt leggen/uit wilt halen of gewoon keihard aan het gillen is? Vind m wel heel mooi!
bovenste zitje kan er heel makkelijk af, en als xl in de bovenste zit kun je er ook nog makkelijk bij! wou een wagen die zowel voor 1 handig is als voor als ik met beide op stap ben en die in mn auto past
Bapsie: Mooie wagen! Wij hebben er ook naar gekeken maar toch afgehaakt omdat we nog een hele nieuwe wagen hebben en ik de Mima niet kan tillen haha. Om die reden viel de abc zoom duo ook af. Kaatje: Balen van je nachtrust zeg Hoop dat het vannacht beter gaat! Bellie: Hoop dat het niets is meid! Hangjongeren: Normaal gebeurd hier echt niets. We wonen hier nu 4 en half jaar en dit is de eerste x dat er uberhaupt jongeren zaten op de speeltuin. De buurtpreventie is hier heel goed en er zijn genoeg voorzieningen voor jongeren. Dus ja, snap niet echt wat ze hier te zoeken hadden. Toen de politie kwam vlogen ze natuurlijk weg dus uiteindelijk hebben ze volgens mij niemand gepakt.. Geen idee of ze het anders zelf hadden mogen opruimen. Ik heb zelf ook weleens ergens 'rond gehangen' vroeger maar ik heb het nog nooit in me hoofd gehaald om dat 's nachts in een woonwijk te doen, overlast te veroorzaken en glas in een kinderspeeltuin achter te laten.. Kom op zeg, je bent een puber geen imbeciel, toch? Seks: Ik mag niet meer tegen mannetje aanliggen 's nachts, geen slaapjurkjes dragen, al helemaal niet naakt slapen, eigenlijk is weinig goed hahaha. Ik was net even in de babykamer bezig. Heel charmant in zijn trainingsbroek en een kappa trainingsjas + staart in en make up loos hoofd(kortom ik zag er niet uit). Staat hij in de deuropening, krijg ik de opmerking dat ik er sexy uitzie hahahaha. Agh de arme schat. Ik zal vanavond wel even lief zijn want volgens mij heeft hij het echt zwaar
haha... algemene sexdip op het juli forum?? Hier geen last van, maar ik wilde altijd al vaker dan man, dus die heeft nu geluk haha... Is de politie nog geweest Frummel, of heb je dat niet meer gezien? Sinds kort staan ze hier ook in het speeltuintje... er zijn ook veel te weinig plekken waar ze heen kunnen en zo lang ze niks kapot en smerig maken en rustig zijn.... Vanochtend al lekker gewinkeld. Nieuwe schoenen, zomerjassen en kleertjes voor de jongens en jaja.... eindelijk de eerste aankoop voor de baby. Stoer vestje met sterren... maatje mini
middag dames. angiebaby ben nog aan het teruglezen. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig wel alles goed. schildje beterschap voor je schoonzus. gelukkig "alleen maar" een kijkoperatie. " echte" operatie lijkt me nog zwaarder voor het lichaam. frummel koortsstuipen zijn idd "eng" om te zien. Zeker als het de eerste keer is. Fijn dat de arboarts zo meewerkend is. belliebel. fijn dat de medicijnen aanslaan. kelly wat fijn dat de echo weer goed was. 10 op 10 beter kan je niet wensen toch. mooie echo trouwens. Paso denk om jezelf meid. en gewoon de dingen doen die kunnen, en de rest komt later wel hoor! sex?? wat is dat???? manlief hier totaal geen zin! mag hopen dat er nog een keer wat aktie komt in de slaapkamer. haha al mag ik geloof ik niet klagen. 4 weken geleden was de laatste keer.
o ja vergeet te melden. ben gister nog bij de dokter geweest. En wat ik al dacht ik heb een blaasonsteking. Dus heb weer een kuurtje.