goedemorgen dames, lekker geslapen?? Marleen klinkt als een leuk feestje wat je gekregen hebt. en dan als toetje ook nog naar een restaurant mogen. leuk hoor! en wat slim om moederdag een dagje eerder te vieren. Mooie kado's gekregen hoor. lekker mee showen zou ik zeggen. FFL het is jouw kind, dus jij hebt zeggenschap! Zie je het echt niet zitten dan moet je het natuurlijk niet doen. Maar misschien vind Levi het wel hartstikke leuk, en word ie goed moe van het buiten zijn. Maar zoals ik al zei, het is jouw keus. en je smoeder zou er eigenlijk niet zo over mogen "zeuren". Maar dit is mijn persoonlijke mening hoor. Niks van aantrekken. Belliebel OOh wat een leuk kado. ben jaloers haha. Geniet van je spiekmomentje. ooh je bent er al zie ik. nou ik ben benieuwd. Danitjuh. haha is vast een teken. hier alles goed in de buik!! Patriesja. klinkt als een leuke avond. Celano is goed verwend dus. annaB zwaait terug. hoe is het?? MNM fijn dat je nu wat uitgeruster voelt. henriekeC zwaait terug. ook alles goed?? marloes80. haha nou heb je het grote geheim verklapt. Nou hier zijn de kids ook druk bezig met moederdag. Ik mag niet bij hun in de buurt komen. En dit allemaal onder leiding van de oudste. Wat een feestje!
Henrieke, een beetje geslapen? Marloes, aaah wat leuk zeg, de jongens met papa op stap. Rono, bedankt meid, ik let er nu extra op. Bij neia is het ook zo gegaan, dat ik voor die tijd geen antistolling mocht gebruiken en vanaf de bevalling wel. Jac, aaah jouw schatjes ook druk bezig met moederdag, leuk hoor. Neia heeft al wel 10 x verteld waar het cadeautje verstopt ligt en dat ik het nog niet mag weten totdat het zondag is.
heb trouwens sinds de laatste dagen echt pijn onderin mijn buik als ik om wil draaien in bed... zit volgens mij al best laag...
Moest even een ontbijtje eten voor ik ging reageren Wel goed geslapen, maar heel rommelig. Uk zat weer lekker te duwen in mijn zij, dus moest ik iedere keer omdraaien. Misselijkheid was vannacht ontzettend erg en kreeg direct flashbacks van het begin van mijn zwangerschap. Ik hoop toch zo dat het niet weer zo erg word! Vandaag rustig dagje en vanavond lekker bbq!
Mogge Gister nog even tv gekeken in bed maar om 21.45 vielen mijn ogen dicht dus gaan slapen. Nadeel van vroeg slapen is dat ik van 02.00 tot 05.00 wakker heb gelegen en nu weer opstond met hoofdpijn. Hoorde Levi op een gegeven moment zeggen "mama ik heb het er uit gehaald, alles is vies"Toen wist ik wel hoe laat het was. Meneer had zijn luier uit gedaan en er lag een mooie drol op zijn onderlaken *zucht* Boodschappen zijn iig al in huis dus kan de rest van de dag rustig in en rondom huis keutelen Zonnebeertje, gefeliciteerd met je verjaardag ! Fightforlove, nee hoor geef je gelijk.Waarom Levi meenemen ergens heen waar hij niet kan/gaat slapen ( terwijl hij nog wel zijn slaap nodig heeft ) terwijl het ook vlak bij huis kan en dan wel gewoon lekker kan slapen o jee kilo's komen er aan dus. Was de vorige keer ook 4 kg aangekomen in 4 weken tijd, was ze ook niet blij mee. 3 weken later was er gelukkig maar een kilo bij Bellie, veel plezier met de echo vandaag Marleen, leuke moederdagcadeaus
Zonnebeertje, gefeliciteerd!! Kaatje, lekker dat de boodschappen al in huis zijn. Nu rustig aan doen de rest van de middag! Uk is hier vanmorgen lekker druk. Alleen bij iedere stevige trap voel ik een golf misselijkheid opkomen Gelukkig slaapt ie ook nog veel Plannen gewijzigd voor vanmiddag Zouden eerst alleen gaan bbq-en. Nu gaan we misschien de Kaag op met een bootje en dan daar ergens bbq-en Klinkt nog beter!
Goeiemorgen meiden @mnm, fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt, wat kan dat schelen he! Doe je wel een beetje rustig aan meis? Ja Celeno is erg blij met zijn kadootjes @marleen, aaah leuk zeg! Was Jara ook zo enthousiast om haar moederdag kado te geven? Celeno heeft hem namelijk gister al gegeven die kon niet wachten en was zo trots op wat hij gemaakt had hahaha @marloes, aah leuk zeg samen met papa op stap voor een kado @anna en henrieke, *zwaai terug* @jac, haha de kids ook al druk bezig met moederdag, wat leuk zeg! @henrieke, balen van je misselijkheid, hopelijk wordt het idd niet weer zo erg. Veel plezier met bbqen!! hebben wij gister gedaan @kaatje, oh dat is minder op de vroege morgen @zonnebeertje, gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een weer he meiden?? Wij gaan eerst maar is even boodschappen doen! Fijne dag iedereen!
Zonnebeertje gefeliciteerd!! Hier is iedereen bezig met moederdag cadeaus Mijn vriend kijkt er ook al zooooo naar uit dat hij voor verjaardag en vaderdag etc. van die zelf gemaakte dingen zal krijgen Voor zijn verjaardag eind augustus laat ik een mooie foto maken van onze kleine dame. Wat moet je iemand geven die eigenlijk alles al heeft?! Wij doen er verder niks aan. Vroeger werd er al gezegd dat we niks mochten kopen, zonde van het geld en mijn moeder had liever een geplukt bloemetje uit eigen tuin (op boerderij opgegroeid). Mijn vriend had wel alle verplichtingen maar toen we samen gingen wonen had hij zo iets van eigenlijk heb ik geen zin in verplichtingen dus ik bel wel even. Kaatje, het kan maar beter op zijn onderlaken zitten dan dat het uitgesmeerd zit over een muur Bellie, laat je wel even wat foto's zien van jullie dame? Hoop dat jullie lekker veel kunnen zien! Henrieke, zou vervelend zijn als alle misselijkheid weer terug zou komen.. Helemaal nou je er net vanaf lijkt te zijn! Vanavond gaan we uit eten met mijn ouders. Ze zijn 28 jaar getrouwd dus we gaan met z'n 6en lekker eten Voor een dinsdag dreigt alles in de soep te lopen, hahaha best wel erg maar kan er nou wel om lachen. Jammer dan Dan maar over op Plan B! Zoals ik al zei, schoonouders komen toch. Schoonvader en schoonzus zijn de getuige van mijn vriend. Hier was ik vorige keer een beetje onduidelijk over. Mijn getuige zijn mijn pa & broertje. Mijn moeder mag foto's maken. Dit omdat als mijn vader het moest doen ik halve personen op de foto heb Nou is dat bij sommige personen niet erg Het pak van mijn vriend is niet meer te traceren en er is een vermoeden dat het kwijt is geraakt met de post. Dus het wordt voor hem een spijkerbroek, wit overhemd en colbertje. Zijn andere broeken pas hij niet meer want die staan zo'n 10 cm open... Mijn eerste reactie was ook: wie is hier nou zwanger?! (ben afgelopen 4 weken nog maar iets van 0,5 kg aangekomen.. meid groeit goed dus dat is het niet ) Ik ga zo maar weer verder met schoon maken MTV 2 lekker hard aan staan zodat ik overal in huis iets hoor
Jac O wat heerlijk dat de kids met zn allen bezig zijn voor je! Lijkt me dat je dan helemaal wegsmelt! Kaatje O bah, dus nog steeds hoofdpijn? Rustig aan! Zonnebeertje Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt er geweldig weer bij.
@Sherry, van de misselijkheid ben ik nooit af geweest hoor! Het was alleen dragelijk geworden @weer vandaag, voor mij hoeft deze warmte niet hoor! Merk gelijk dat ik het een stuk benauwder heb. Bovendien ben ik al uitgeput van een paar meter lopen naar de keuken. Gelukkig is het hier nog niet zo heel heet, het windje is lekker fris. In ieder geval ben ik al flink wat water naar binnen aan het gooien. Het voelt alsof ik constant aan het zweten ben! @moederdag, doe ik niet aan en gelukkig mijn schoonmoeder ook niet Mijn eigen moeder wil elke keer met moederdag verwent worden, maar dat zal vanuit mij niet snel gebeuren. Ik ga niet iemand belonen voor iets wat ze nooit echt was. Gelukkig is ze deze keer op vakantie en hoef ik de discussie niet weer aan te gaan. @vreetbui, de vreetbui van afgelopen week lijkt eindelijk af te nemen Heb nog geen ijsje gehad en zit nog maar net aan m'n eerste tosti. Wel jammer dat het nu net minder word met een bbq in het vooruitzicht. Zul je zien dat ik na 1 klein bordje al propvol zit.
Henrieke, ik ben niet jaloers op je misselijkheid maar wel op je rustig dagje hihi. Mmm jammie bbq, wij vanavond en morgen ook! Marloes, dus de kleine ligt al flink laag, hij gaat de goeie kant op. Kaatje, jij ook lekker vroeg erin dus, maar wakker liggen is ook niet alles. En dan die klote hoofdpijn weer. Helpen de molletjes niet? Hihi die levi, viespeuk. Zonnebeertje, van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! Patriesja, de boodschapjes binnen? Ik zal m'n best doen met rustig aan doen . Maar idd heerlijk om uitgerust wakker te worden. Sherry, mmm jammie vanavond uit eten, en nog gezellig ook. Jeetje wat klote zeg dat de bruiloft nu al niet geweldig lijkt te worden. Maarja het maakt niet uit wat je aan hebt als je maar samen bent. Mogen wij al weten wat jij aan hebt? Moederdag: wij wel een vol programma morgen, beide families hechten er veel waarde aan. Morgenvroeg naar mijn so en daar blijven we lunchen. 's Middags naar mijn ouders en daar bbquen. We hebben dit jaar voor beide moeders een extra groot cadeau voor al het oppassen voor het afgelopen jaar, dus ze zullen vast verrast zijn.
Net even een uurtje gedoezeld op bed. vraagje Ferry zei net dat hij morgen graag met Levi op mijn buik wil tekenen, maar weet iemand wat voor verf je het best kan hebben ? Heb hier vingerverf maar dat is zo hardnekkig dat als je dat niet binnen 5 sec van je huid afhaald het er in trekt, en waterverf zie je natuurlijk bijna niet. Sherry, eetse vanavond. Wel jammer dat je vriend nu in zijn spijkerbroek moet MNM, gister hielpen de para's niet. En ben er ook niet zo'n voorstander van maar heb er vanochtend toch nog 2 genomen, deze beginnen nu na een kort slaapje gelukkig wel te werken moederdagMorgenochtend lekker ontbijten met afbakbroodjes. Daarna willen Ferry en Levi dus op mijn buik gaan tekenen en foto's maken. Mijn zusje blijft vannacht waarschijnlijk slapen dus zal er ook wel zijn. Smiddags gaan we bij smoeder eten. Met eigen moeder heb ik geen contact meer dus gelukkig geen twee verplichte bezoekjes
Sherry... hoop dat het ondanks alles toch tijdelijk (over een week of 9 zal dat wel weer veranderen... ) de mooiste dag van jullie leven wordt... en ach... spijkerbroek kan best. Ook stom trouwens... hebben ze de tankdop van mijn auto gejat...
oooh, dat wordt vast een heel mooi kunstwerk Kaatje!!! Wij hebben gelukkig ook maar 1 bezoekje.. Wij hebben met de ouders van mijn man nauwelijks (lees geen) contact... scheelt toch weer zo'n 5 uur in de auto zitten
Kaatje: Je stond vanmorgen dus weer op met hoofdpijn. Is het nu al iets gezakt? Helaas werkt het weer ook niet echt lekker mee. Die warmte en dan hoofdpijn, bah! Henrieke: hoest nu met de misselijkheid? Eeehm verder ben ik het vergeten...laten we het maar houden op zwangerschapsdementie hihi. Hier vanmorgen de echo gehad. De kleine meid lag er niet helemaal lekker voor. Vooral met haar arm/handje bij haar mondje en met haar hoofdje diep in mijn bekken. Het was dus een hoop porren en duwen om wat mooie plaatjes te kunnen krijgen. Maaarrrr het heeft wel geholpen. Toen ik eenmaal even gelopen/gehuppeld en op en neer gesprongen heb kwam ze wat beter in beeld! Maar jeetje zeg, wat een kleine sabbelkont is ze hihi. Ik kon overigens goed zien dat ze wel iets weg had van Dinand. Zeker qua lippen! Geweldig om te zien! Foto's komen eraan! Daarna meteen door boodschapjes gedaan. Dus we waren vroeg klaar vandaag met alle dingen die moesten gebeuren! Meteen voor mijn moeder een cadeautje gekocht! Laatst zei ze: Ik wil nog wel eens een kruimeldief hebben! Das mooi, dat heb ik dus even fijn onthouden! Dinand was bij thuiskomst helemaal kapot! Dus een boterham gegeven en hij ligt nu sinds 11.30 al op bed! Tijd voor het huishouden. Manlief afwassen, ik stofzuigen, daarna voor de gallerij maar eens geboend en de ramen gewassen. Wat een gele zooi kwam eraf zeg, gadver! Kan er nu weer doorheen kijken hihi. Vanavond hier lekker eten met de bakplaat. We zouden wel kunnen bbquen, maar op 3 hoog met de wind die hier staat is eerder gebleken dat dat geen succes was! Dus dan maar zo! Ohja, foto's!
Dan doen we het maar zo! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/32805-albums5473-picture36693.html Het is trouwens gewoon mijn fotoalbum, dus je kan het doorbladeren!
Hier een beetje boos op vriendlief. Hij kan van mn opa en oma een zo goed als nieuwe peugeot fox ( snorfiets ). Hier heeft mn opa altijd opgereden maar super goed onderhouden. Wilt ie em niet hebben, want hij rijdt er toch bijna niet op. Mn opa wou em speciaal aan hem geven omdat ie em toch echt ziet als een kleinzoon. Ik wordt hier echt verdrietig van, want ik weet als er wat gebeurd met mn opa dat mn ouders alles opclaimen en ik niks meer heb wat aan mn opa herrinnerd... ( ik ben door mn opa en oma opgevoed )
Marloes, nou ja zeg. koop lekker je eigen tankdop. zielig om zo iets te stelen hoor Bellie, ja na mijn mini dutje van vanmiddag is de hoofdpijn gelukkig weg ahh wat een schattige foto. Lekkere bolle toet zo te zien Ik ga zo ff aan Ferry vragen of hij de kist met handoeken, boxkleden etc naar beneden wil tillen. kan ik dat allemaal even inruimen in de babykamer