Marloes zodra ik bevallen ben ga ik het plannen een workshop en vriendin gaat gewoon mee lol... ze moet gewoon Patriesja wat leuk zeg traditionele schoentjes uit China. Mijn schoonzus is naar New York geweest en ze had voor mij babyschoentjes van GAP meegenomen MNM fijn dat je lekker geslapen hebt! Hoe zit het met je keel? Tis meer spierpijn heb wat ik nu in me buik heb hahahaha... Heb ik ook elke ochtend heel ff omdat ik een buikslaper ben Marleen leuke kadootjes heb je gehad hoor! Zonnebeertje gefeliciteerd met je verjaardag. Sherry gefeliciteerd met je ouders! Bellie mooie foto hoor! Leuk zeg! Hier lekker op het balkon gezeten met een vriendin en haar vriend en dochtertje.. Verder helemaal niks nada nopes gedaan.. fijne middag iedereen!
Alle handoeken,washandjes,spuugdoekjes etc in de kast gelegd. Kwam nog twee jongens ledikant lakentjes tegen dus die zet ik zo gelijk maar even op marktplaats. Ferry en Levi zijn nu samen op de fiets weg, die hebben een geheimpje voor moederdag haha
leuk, al die geheimpjes... ja, stom he kaatje... heb nu maar snel een nieuwe dop gehaald en weer een andere besteld met een sleuteltje! Mooie echo's bellie!!!
kan je niet wat wind hierheen sturen marlous? wel zonde van je parasol! hier zit ukkie in zwembadje bij de buren, en ik zat net heerlijk onder mn parasol in de tuin.
helemaal omdat de parasol dezelfde kleur was als de kussen buiten... maar ja... het is maar een parasol zullen we maar denken he.
@patriesja Gisteren kwam de oudste terug van het logeren. 's ochtends druk geweest. uit eten geweest. bij me moeder geslapen. erg druk geweest in ieder geval... was echt op hihi. @kelly Nog gefeliciteerd met Vittorio @jac jeuhhh 30 weken Nog 10 te gaan Hier gaat het redelijk. Ben erg moe na vandaag en gisteren. Morgen las ik een rustig dagje in met de kinderen. Heb nog geen idee hoe ik dat wil gaan doen maar ben benieuwd @misselijk Nee gelukkig geen last van @marloes Leuke taarten @mnm Het lijstje is grotendeels afgewerkt... moet nog steeds 1 wolk maken. Ik denk dat ik dat straks maar even doe dan is dat ook klaar hihi @jeukende boobs wie heeft er ook last van? @mamachantal Ik zou niet een kind van 3,5 meenemen naar een concert... tenzij het van K3 is of een andere kinderact Ik vind k3 een ander verhaal dan marco borsato! daar zou ik persoonlijk een kind van 7 nog niet mee naar toe nemen. @schoppen baby Hier steeds harder en harder en harder tegen de ribben aan. het doet gewoon PIJN! @bellie en kaatje wat leuk dat het gezellig wat @nieuwsgierig naar de baby Ja hier heel erg. Ben erg benieuwd of hij op papa lijkt @pink Fijne vakantie @aankomen 4 kilo @bellie Leuke foto's van de baby @moederdag Hier een rustige moederdag. Ben erg moe ben erg druk geweest dus morgen een rustige dag Als het nog lekker warm is het badje buiten met water Verder zet ik de bbq aan rond een uur of 3 en dan kunnen de kinderen weer op tijd naar bed @zonnebeertje Gefeliciteerd @marloes wat moet iemand met je tankdop? :S @rono kan me voorstellen dat je er verdrietig van word. Misschien toch nog even met hem praten @danitjuh zo'n workshop is leuk hoor *ego* Gisteren een drukke dag gehad. De halve stad door gefietst om boodschappen te doen. (en ben nu op!). Daarna kwam de oudste thuis van het logeren. Had in huis nog opgeruimd en schoongemaakt. 's middags stukje wezen fietsen, naar me moeder gegaan, uit eten gegaan, we sliepen bij me moeder. ik 's avonds nog naar huis spullen ophalen. hele slechte nacht gehad. jongste was wakker van 10 tot 2. oudste werd om 3 uur wakker en die sliep om 5 uur pas weer. ik om 6 uur wakker. Dus jullie raden het al BRAK.. hele ochtend bij de kraam gestaan met me pruttel dus het was HEET buiten. kinderen vervelend vanwege het slechte slapen zucht... en nu ben ik KAPOT. Kinderen al maar op bed gedaan! Was echt nodig! zucht... pfff... kreun... steun...
Zo en nu ga ik die laatste wolk maken zodat die ook klaar is vandaag en zodat die ook aan de muur kan hangen
Dat hoop ik ook *schaam*. de vk kan er ook weinig aan doen aan het slechte slapen. Mjah we zullen zien... wolkje is uit het hout en geschilderd... hopen dat de verf in 1x pakt dan ben ik klaar
Vanmorgen zijn we geslaagd voor een wit lakentje met een rood streepje, een rood met wit geruit aankleedkussenhoes, een rood met witte stippen aankleedkussenhoes, een rood geruit boxkleed, en een wit klein leggingje. Het rood met wit geruite dekentje en rood met witte stippen lakentje hebben we besteld, dat duurt ongeveer 2 wkn. Alleen het boxkleed hoefden we zelf te betalen, de rest kregen we van mijn sm. Nu nog een mooi hemeltje/klamboe met een standaard. En ik wil nog een boxtas of een kist erbij. Dan is dat allemaal gedaan. Vanmiddag gordijnen uitgezocht, zowel voor boven als beneden wit met een klein werkje erin en voor de meiden iets anders als beneden. Jeetje wat was dat een rib uit mijn lijf zeg. Ik was even vergeten hoe duur gordijnen zijn. Hopelijk hebben we nog genoeg centjes over voor een vaatwasser, wat kleine dingen en dubbele lasten voor 2 weken. Net heerlijk gebbqt, en zometeen gaat mijn zusje nog met neia in bad en daarna heerlijk plat.
Iedereen een warm dagje achter de rug! Er stond inderdaad wel een lekker windje. Hier vanmiddag naar de bloemist geweest. Lekker op de fiets, maar dat viel toch zwaar tegen. Bij elke hobbel kreeg ik een harde buik en heuvel op kan ik beter lopend doen. Daarbij nog eens de warmte! Ik was kapot toen we er aan kwamen. Binnen was het ook vreselijk warm, was blij dat ik weer buiten stond! Daarna door naar mijn ouders gegaan. Dinand heeft lekker buiten gespeeld. Heeft daar gegeten en is daarna lekker in bad geweest. Kwam goed uit, hoefde we dat bij thuiskomst allemaal niet meer te doen. Hij op bed, bakplaat aan, lekker dingetjes klaar staan maken en heerlijk gegeten! En nu lekker gaar op de bank, wat kan je moe worden van de warmte zeg!
hihi om even met jullie te delen voor de voetbaldames onder ons 31 weken zwanger. En het biertje ligt koud in de koelkast (natuurlijk Grolsch) en die zal niet door mij worden opgedronken. Ik drink niet tijdens de zwangerschap en straks als ik BV geef ook niet... hihi)
Ik zit te wachten tot het 22.00 uur is. Begint het feest. Ferry en ik zijn allebei moe dus zal geen latertje worden haha. Belliebel, ja fietsen valt hier ook zwaar tegen.Kreeg van de week zware bandenpijn tijdens het fietsen en na het afstappe moest ik eerst een kwartier uithijgen haha Anna, leuk ! Ik ben geen bierdrinker, heb gister dus mijn ( 0% aclohol ) bier aan Belliebel mee gegeven. Mooie buik !
Heey meiden Al last van de warmte? gelukkig idd wel wat wind erbij! @bellie, mooie echo's! Fietsen is idd best pittig, daar had ik me ook in vergist. @anna, weer druk druk druk he ah al bijna klaar met de wolkjes! Grappige foto @mnm, goed geslaagd dus klinkt leuk! Gordijnen zijn idd prijzig! Hier maar rustig aan gedaan vandaag, boodschappen en nog wat winkeltjes in. In huis wat dingen gedaan. En nu lekker languit op de bank
Kaatje, Ik eigenlijk ook niet hoor.... doe er ook erg lang over om 1 op te krijgen voor de gezelligheid... *ego* ik heb me dus mooi verbrand aan NoAh. (word gebruik als je zelfs zeep wilt maken zeg maar. Het word ook gebruikt om dingen mee schoon te maken en werkt ideaal als ontstopper... zijn witte korreltjes en als er koud water bij komt word het gloeiend heet en het is bijtend spul). Ik kreeg een druppel op me hand en daar zit nu een blaar! jemig! gelijk maar weer koelen dus:S