Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @Belliebel
    vervelend zeg een ziek mannetje. Kan me voorstellen dat je er tureluurs van word!

@danitjuh
    Nee hoor erg ben je niet hoor :p

@kikker
    Beterschap aan die kant:)

@marlous
    Wat fijn dat Madrid zo leuk was!
    Kimm schrijft niet meer mee... kennissen van dr ex lopen te zeuren tegen dr. Heeft ze niet zoveel zin meer in ;)

@kaatje
    gewoon bellen met die verzekering hoor!

@henrieke
    Ben benieuwd of de accupunctuur gaat werken :)

@angiebaby
    Hier ook hoor een samentrekkende baarmoeder.

@rono
    jemig zeg... bevallen van Demy en nu ook overleden :( bah wat een nieuws...
    Beterschap met je oma...
    Wat een slecht nieuws aan jouw kant... dikke knuffel voor je :)

@pink
    Welkom en veel plezier hier :)

@ennas
    leuke maxi :) en speelkleed :)

@ego
    jemig weer een drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen echt TE vroeg wakker. Kinderen naar kdv school en logopedie gebracht. Advocaat nog even opgezocht.
    De was weer eens gedaan. Oudste vanmiddag vrij van school. Vriendin van me was zo lief om met me mee te gaan de kinderwagen op te halen en naar duitsland te gaan zodat ik kattenvoer kon halen. Echt super lief van dr.
    Net nog even alle bekleding en bak schoongemaakt met SHOUT en Vanisch... er hangt/hing een vreselijk smerige ranzige rook lucht in de wagen. Morgen maar even iets tegen dat geurtje halen en dan hopen dat die er weer schoon en fris uitziet en ruikt.
    brrr iemand nog een tip daarvoor?
    Ben nu wel moe en op moet ik zeggen. Ben alleen nog niet klaar voor vandaag. Nog even wat speelgoed opruimen en dan is het echt klaar hihi

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marloes
    de tijd die vliegt ook hoor!

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Nou heb ook even een keer een normale buik foto kunnen maken dat je werkelijk ook nog wat ziet....

bij deze foto van vandaag. 24 weken en uhm 3 dagen geloof ik...

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nou ik ben eruit, nu hubbie nog hihi.
    Dit huis is gewoon zo mooi afgewerkt, met allemaal luxe dingen eraan en mooi materiaal gebruikt. De ruimtes zijn goed. En die 2 kleine kamertjes vielen me toch nog mee.
    Over een paar jaar een 2e dakkapel op zolder erbij, en dan hebben de kids allebei een mega slaapkamer van 14 en 15 m2, wij hebben er ook ƩƩn van 15 m2. En we hebben een ruime werkkamer voor mark, een aparte witgoed ruimte en een vliering voor de troep.
    Ja ik zie het wel zitten.
    Hubbie twijfelt nog een klein beetje over die kleine kamers. Dus die heeft de maten opgemeten en gaat alles uittekenen op papier.
    Papa gaat voor ons onderhandelen. Als we voor dit huis gaan dan gaat hij een (belachelijk) bod uitbrengen. Even kijken hoe ze reageren.
    Spannend!

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Jaa schiet al op Marloes!! :D
    Kan mij niet snel genoeg gaan, ben zo benieuwd!

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @mnm
    Spannend zeg!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    annaB, is toch een mooi buikje ? hier ook zoiets hoor

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Anna; Mooi buikje! :D
    MNM; Spannend!!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooi buikje Anna!

Spannend, MNM. Wanneer moeten jullie uit dit huis?

Anna, kan de bekleding niet gewoon in de wasmachine?

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Thanks voor compliment.

@Marloes
    Ja heb een groot deel in de wasmachine gedaan alleen de rand van de bak kan dus niet en die heb ik met de hand gedaan, de kap moet ik uit elkaar halen en dan in de wasmachine doen en daar had ik ook geen zin in :$ (waren 2 kappen), maar de bekleding van binnen heb ik wel in de wasmachine gedaan...

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Kaatje,
    buikje lijkt groter dan dat die is... foto is ook 's avonds genomen overdag is buik een stuk kleiner :O en kan nog steeds me eigen boeken aan...

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Even een vraag:
    Hoe doen jullie dat met het dragen van een bh? Voor de dames waarvan de (.)(.) zijn gegroeid?

Ik moet zo echt andere bh's hebben! maar durf niet een cup groter te halen want stel ze groeien nog meer! dan heb ik mezelf ermee...

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier een beetje hetzelfde... Vind het zo zonde om voor een maand ofzo nieuwe bh's te gaan kopen.

14. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    haha het afknellen vind ik ook niks! doet gewoon zeer...

15. Rono

Rono Niet meer actief

anna: mooi buikje meid :) Al groter als die van mij hahaha.
    Ennas: Zooo goed uitgeleefd! Zo was ik bij Noƫlle ook.

Vandaag ff via marktplaats positiekleding gekocht. Ga het echt niet meer nieuw kopen voor dat effetjes.

16. Rono

Rono Niet meer actief

bhs: De grootste van de hema worden me al te klein en dat is D95. Heb een E cup nu nodig maar ga geen nieuwe halen.

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Positiekleding.... vreselijk!! Kan niets leuks vinden.. en alles wat ik wel leuk vind is hardstikke duur! :(

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb, toen ik vorig jaar mijn kinderwagen verkocht heb, de dingen die niet in de was konden, met een sopje en een afwasborstel schoon gemaakt.

anders misschien van dat Febreze? Als dat nog bestaat?

19. Rono

Rono Niet meer actief

ennas: Inderdaad, ik heb nu 3 shirtjes: 2 van mama licious en 1 van noppies voor 15 euro inc verzenden.

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Positiekleding? och dat is een ramp bij me... positiebroeken op de strakste maat, riem erbij op straks en een riem over mijn kleding heen die strak zit en nog zakt de broek af!

@ meeting
    Hey dames.... nu zat ik wat te bedenken althans er schoot me iets te binnen... wat vinden jullie van het idee om een uhm... babyshower meeting te houden? Dat we bv. 2 kleine cadeautjes halen iets neutraals (knuffeltje o.i.d.) en dat we dat op een tafel leggen en dat we dan allemaal een cadeautje kunnen open maken? Of is dat te persoonlijk? :(

Deel Deze Pagina