fijne aaf kaatje! grr manlief is pas over 1,5 uur thuis en morgen moet hij NOG eerder gaan werken.. word er gek van..k*t horeca! morgen moet hij om half 11-kwart voor 11 weg, en hij zal rond 23.00-00.00 thuis zijn. weer leuk daggie dus morgen. vandaag ging die om 14.00 weg en zal over 1,5-2 uur thuis zijn. hij is wel maandag en dinsdag vrij,dat dan weer wel..
Heey dames! Ik heb niet bijgelezen, sorry. Ben echt gesloopt van vandaag. Maar het was echt super geslaagd! Hier ffies een filmpje van Declan met zijn taartje Hij vond het heerlijk hihi liefs http://www.youtube.com/watch?v=7fIrLbiMGQA
wat een lekker mannetje is het toch Frummel!!! Wist wel meteen wat 'ie met z'n taartje moest doen!!! en dan die twijfel... pak ik Bumba nou wel of toch maar niet... Lief!!!
Ben ook weer thuis. Helemaal gebroken, maar wel heerlijk dag gehad. In de middag naar vrienden gegaan en met een bootje de Kaag op. Rond zevenen gestopt bij een eilandje voor de bbq. Heerlijk! Lekker in het zonnetje met een briesje! Nu net thuis gekomen. Bekken is gaar, ik ben doodmoe en kleine uk ligt heel laag druk te doen. Kruip nu dus lekker m'n bedje in. Trusten!
Marloes: ja het is een heerlijk ventje Haha hij twijfelde heel erg maar later greep hij ineens bumba eraf en stopte hem in zijn mondje hahaha. Eind van de taart had ik een smurf als zoon
Nou heb het gered tot 00.45. Best knap al zeg ik het zelf Fijne moederdag meiden ! Mamachantal, lijkt me af en toe behoorlijk frustrerend een man in de horica
Morguh... Ik bespaar jullie de details over mijn wederom geweldige nacht!!! Hier slapen de kinderen nog en ben ik wakker!!! (1 nacht goed slapen is volgens mij teveel gevraagd!) Vandaag een dag aanklooien in huis. Mijn douche is een slagveld met was en dat wil ik vandaag klaar hebben. Verder komt mijn moeder om 3 uur en gaan we de bbq aanzetten. (Niet met al te veel vlees wij eten wel sla). Ik hoop vandaag het een en ander te kunnen doen in huis. (Ja niet gezellig met moederdag ik weet het)... Wel raar moederdag zonder me ex. Maar och wat heerlijk rustig! (Zal hem missen als kiespijn) Iedereen een fijne dag vandaag
Goedemorgen. Was vanochtend vroeg wakker maar weer in slaap gedommeld. om 07.30 wakker van Levi die een cadeautje onder mijn neus stopte. Een lekkere vouge deo en douche. Ferry en Levi hadden door het hele huis kaartjes opgehangen met allemaal lieve teksten als Toffe mama, lieve mama , mama is een kanjer etc. Anna, erg leuk zo die muur
Hier ook een slechte nacht. Het was te warm, vriendlief zat te hard te snurken en uk was lekker druk. Geen goede combinatie om lekker bij te slapen!
morge dames, Fijne moederdag iedereen. Hier vanmorgen door de kindjes verwend. met tekeningen, zelf gemaakte ovenwand en een super leuk dansje. (zelf verzonnen!) en papa?? die heeft nog wat goed te maken. haha! vanavond kindjes weer naar internaat. Zo geen zin in blegh.
Jac, o o niets gehad dus van je man. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je kids steeds weer weg te moeten brengen. Vond de psz af en toe al moeilijk en dat is maar voor een paar uurtjes
Goeiemorgen meiden Fijne moederdag allemaal!! @frummel, aaah wat een lief filmpje, zo grappig hoe kinderen kijken van, mag ik daar nu aankomen? @anna, oh balen zeg steeds slecht slapen. Heel mooi geworden het kamertje!! goed gedaan! @kaatje, aah lief en Levi ook helemaal trots? @henrieke, balen ook een slechte nacht. @jac, aaah lief zeg! haha een dansje Vervelend vanavond je kids weer weg, lijkt me idd moeilijk. Celeno had vanmorgen besloten om een uurtje langer te slapen (8.15) en toen is papa eruit gegaan, zodat ik lekker kon blijven liggen. Een uur later kwamen ze met kadootjes, een dove pakket en geurkaars en geurstokjes, erg leuk! Celeno had zelf vrijdag al een zelfgemaakt foto lijstje met een foto van hem erin gegeven, hij kon niet langer wachten hihi
Goedemorgen allemaal! Iedereen een fijne moederdag! Hier vanmorgen eerst lekker uitgeslapen. Manlief heeft een lekker ontbijtje klaar gemaakt. Van Dinand heb ik een zelfgemaakte boekenlegger gekregen, en manlief had nog een cadeautje voor me. Een heerlijke gezichtsbehandeling van een uur! Vandaag hoeven we alleen naar mijn schoonouders toe. Mijn ouders zijn er zelf niet, dus dat scheelt wel weer. Die krijgt haar cadeautje dinsdag wel! Voor de rest staat er weinig op de planning. Ach, manlief was net aan het stofzuigen en Dinand kroop als een bezetene achter de stofzuiger aan. Drukt hij op de knop zodat het snoer zich oprolt. De stekker vliegt het stopcontact uit, keihard tegen Dinand zijn hoofdje aan. Het was echt brullen. Hij heeft nu een mooie bult op zijn hoofd! Gelukkig onder zijn haar! Vind het nu al vies warm trouwens!
Belliebel, lekker verwend dus. Ahh arme Dinand. hoop dat de bult snel weg trekt. Hier is het nog niet echt warm.staat nog best een fris windje
Fijne moederdag iedereen. Anna leuke bierfoto hoor! Moge de beste winnen vanavond en het kamertje is ook al zo leuk! Veel plezier vandaag met moeders! Frummel leuk filmpje hahahaa... Kaatje wat leuk zeg al die teksten door het huis heen Patriesja leuke dingen heb je gehad hoor! Jac een zelfverzonnen dansje leuk zeg! Iedereen heeft zo te lezen leuke dingen gehad! Hier niks gekregen hoor van manlief. Hij heeft de woonkamer en gang gedweild dus dat beschouw ik maar als kadootje