nou die bijna vakantie zit ik al tegen aan te hikken hoor. Zijn gedrag word steeds slechter mede door school. Hij komt onwijs chagarijnig uit elke keer! zo vreselijk irritant er is geen land mee te bezeilen.
Maar kan dat ook niet met de situatie met zijn vader te maken hebben ? Kan me voorstellen dat zoiets normaal al een hele inpact heeft op een kind,maar zeker als je adhd ( heeft hij toch ? ) of iets anders hebt
Anna, slim om elke dag een beetje te doen. Jeetje wat klote zeg van die school. Lastig voor jou maar ook zielig voor hem. Heeft hij over 2 wkn weer vakantie? Henrieke, hopelijk heb je een lekker dutje kunnen doen. Als het werken niet lukt dan aangeven hoor.
He dames, Ik ben er ook weer. Alleen heel chagereinig vandaag. Mis mijn kindjes nu al. Gelukkig gingen ze wel goed naar het internaat. Dus mag eigenlijk niet klagen. En over 9 weken hebben ze lekker zomervakantie. Maar ik heb ff geen goede zin. Leuk hoor die hormonen haha. AnnaB Balen zeg! hoop dat je snel de bevestiging krijgt dat ie naar die andere school mag, en je cluster 4 bevestiging krijgt. sherry wat een ...streek zeg. Hoop dat diegene gepakt word. Idd misschien aangifte doen?? wat ik zo las heeft iedereen een leuke moederdag gehad. fijn zo.
Jaaa vandaag alweer 31 weken! Ik vind de tijd echt snel gaan. Sherry en Kikker ook van harte met de 31 wkn!
Ik heb m'n philips avent themometer set binnen!!! Hij is mooi, echt een aanrader. En bij de BCC maar 9.95!! Denk trouwens dat er meer mensen achter zijn gekomen dat het 20 euro goedkoper is bij BCC want de levertijd is nu 2 weken!
Hij heeft PDD-NOS. Situatie met vader is redelijk goed onder controle. We praten erover en hij mag van alles maken en doen voor papa etc. Hij kan erg slecht met prikkels overweg. Elke verandering heeft invloed op hem. Zelfs elke kleine verandering. Alleen spelen is geen enkel probleem maar zodra er een extra kindje bij komt gaat het al mis. Laat staan in een klas van 25 kinderen. Alsof je moet werken in een stad waar het onwijs druk is en je de taal niet begrijpt en verstaat wat ze zeggen dan word je knetter gek en krijg je amper orde. Nou zo zit het met hem ook. Snap zijn gevoel en gedachten soms heel erg goed. Hij heeft zijn ontspoorde momenten. Dan kan je van alles zeggen maar luisteren en begrijpen doet hij op zulke momenten niet omdat hij dan de klik in zijn hoofd mist. Dat maakt het zo lastig en zo moeilijk. En nu ik merk dat ik echt slaap te kort begin te krijgen en de warmte en drukte merk ik dat ik er nu slechter op reageer. School heeft ookal gezegd dat ze alles al hebben geprobeerd met hem en da ze het ook niet meer weten. Nee ik weet het wel en wat ik aankaart word gewoon niet naar geluisterd en daar word niks mee gedaan. Dus helpen doen/kunnen/willen ze niet. En het is altijd negatief wat hij doet en dat moet ik elke dag horen. Over 2 weken gaan wij op vakantie en neemt hij een weekje vrij. (ja hoort niet ik weet het) Maar kan me op dit moment even niks schelen. Hoor de ene week dat hij wel groep 3 waardig is en de andere week hoor ik dat hij dat niet is. En zo gaat het al maanden. Ben dat gewoon zat en het heeft gewoon invloed op hem en dat merk ik steeds vaker. Jammer...
@ennas ik heb deze ook gehad met de jongste. Kraamzorg zei tegen me dat ze hem minder betrouwbaar vinden en dat ze het gewoon met een digitale willen doen in de billen.
Anna, respect hoor. Kan me voorstellen dat je zelf ook even gillend gek wordt van alles.Jammer dat de school zo achter blijft in mee gaan met jou ideeën en eventueel extra begeleiding voor hem. Idd gewoon mee nemen voor een weekje vakantie. Thermometer : Had voor Levi gewoon een simpele digitale thermometer. Zag dat hij nu in het kraampakket zat. Mooi ! Kan ik die van mezelf houden, Levi een eigen en dan de beeb ook. Heb gewoon 3 thermometers in huis
Denk dat Anna vooral die speen bedoeld. Zo mocht ik hier van de kraam ook niet de oorthermometer gebruiken voor de beeb. o ik heb dus 4 thermometers in huis
Ohh ja die speen zit er idd bij in. Maar ging mij voornamelijk om de gewone Vond 'm wel mooi, met die flexibele punt enzo.
Bedoel idd de speen Oor mag ook niet idd. Ik gebruik voor mezelf de oor en voor de baby moet ik nog halen
Sherry: Jezus, zullen je buren maar zijn zeg Verbaast me idd niks als hun t zijn Mnm: Lief van je moeder J HenriekeC: Doe je rustig? Lekker geslapen vanmiddag Anna: Ik dacht eigenlijk hetzelfde als kaatje.. Hij merkt er natuurlijk wel veel van dat jij en je vriend uit elkaar zijn.. Ohh lees nu verder! Mijn zwager heeft ook pddnos en weet wel dat je als moeder heel consequent moet blijven, dat lijkt mij erg moeilijk. Jac: ik snap heel goed dat je je kindjes al mist meid! Het is ook niet niks Nou hier net terug uit het ziekenhuis. Inwendig bekkenonderzoek was zeer vervelend maar gelukkig snel voorbij. Mijn bekken waren niet zodanig klein dat er geen baby doorpast. Dus mag natuurlijk proberen. Maar t hoofdje moet niet teveel voor op groei lopen want dan gaat het niet passen. Kreeg gelijk een brief mee voor de anesthesist. Moet daar vrijdag langs om mijn problemen met de vorige ruggenprik te bespreken ( zeer moeilijk prikbaar, in totaal 13 keer overnieuw gezet vorige bevalling ) En over advies wat te doen met de fraxiparine ( bloedverdunning ) en ruggenprik. Want normaal mag dit absoluut niet samen. Dus daar gaan we vrijdag maar weer heen Verder was ik precies 1 kilo aangekomen in 4 weken tijd, dit was erg netjes. Bloeddruk voor mijn doen wel wat hoger, maar ik maakte me natuurlijk druk over het onderzoek.. 110/80. Normaal is dit 110/60 Oja, uk was gedraaid.. naar stuit.. grrrrrr
Rono, gelukkig viel het onderzoek toch iets mee. "Fijn" dat je het op de normale manier mag proberen !