Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Frummel, mmm jammie ijs, jij kan het hebben.
    Ah die arme Dex, neia heeft er ook ontzettend veel last van gehad. Echt zielig voor die kleintjes.

Patriesja, snel met je voetjes in een bak water van ca 15 graden en daarna in bed met een kussen eronder, doet echt wonderen.
    Oooh spannend morgen. Ik vond het verschrikkelijk de eerste keer toen neia ging. En mijn meisje had nergens last van, ze wilde niet eens zwaaien en vanaf het begin vindt ze het geweldig en geniet ze er echt van. Hopelijk is dat bij Celeno ook zo.

Henrieke, heerlijk even bijkomen in bad.
    Spannend morgenvroeg de groeiecho, succes alvast.
    Wel een leuk dagje met allemaal dingen voor de baby/bevalling.
    Hopelijk blijft je hoofdje leeg en kun je lekker slapen.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @frummel, aaah arme Declan, ze kunnen daar zo last van hebben.

@henrieke, spannend morgen de groeiecho, succes!

@mnm, thx voor de tip ;)
    Ja ik vind het ook wel erg spannend hoor, maar morgen mag ik er nog bij blijven, maar dan donderdag moet hij voor het eerst alleen!!!! aaaaaaaaaaaaah!!! hopelijk hoeft hij niet te huilen, want ben bang dat ik dan ook begin ;)

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kaatje dank je wel voor de lijst. Ik zie al dat ik sommige dingen van de dialyseafdeling kan meepakken :D Dat wordt toch vergoed door mijn verzekering hahaha... eigenlijk wel een meevaller ;)

MNM hoelang duurt het nog voordat jullie gaan verhuizen? Heerlijk dat je moeder je helpt met het inpakken. Gefeliciteerd met je 31 weken :)

Anna wat vervelend zeg dat ze laten merken dat ze van je zoon afwillen.

Jac ja na een weekje je kids om je heen hebben dan is het natuurlijk moeilijk om ze weer achter te moeten laten op het internaat. Knuffel

Ennas das inderdaad een mooie thermometer! Ga hem ook maar bestellen hahaahaha of in de winkel laten bestellen :D

Rono lekker dat je het achter de rug hebt.

Patriesja spannend zeg morgenochtend. Hopelijk vindt hij het heel leuk

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vind ze geweldig!!! anders zou ik er ook niet mee werken natuurlijk... maar ze hebben niks te verliezen, staan overal heel open in...

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kom even spammen hihi!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En eindelijk heb ik de letters opgehangen. Was er een week lang te lui voor hihi:p.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel, mooie buik. Gaaf die letters zo !

Tot morgen

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Zo even gauw bijgelezen voor ik mijn bed in duik :) Mamadag is gelukt, zelfs zonder een rustmoment aangezien Kyano niet wilde slapen vanmiddag maar daardoor kon ik wel al om 19 uur op de bank ploffen, ook lekker :D
    VK was weer goed, meissie lag nog steeds in een stuit.....;)
    Volgende controle is vanaf nu bij de gyn in het ziekenhuis aangezien ik de vorige keer ks heb gehad en dan wordt bij 34 weken de controle overgedragen aangezien ik verplicht in het ziekenhuis moet bevallen. Wel jammer, de vk-praktijk is een stuk gezelliger.

Henrieke balen van jouw slechte nacht, en dikke knuff!

Frummel ha ha gelukkig nu nog even goed naar de wagen gekeken, kun je mooi een nieuwe kopen en deze krijg je heus wel verkocht.
    Jammie jammie I love Ben and Jerry’s! :p
    Knuff voor je kleine man, doorkomende tandjes is niet leuk :(

MNM ook al slecht geslapen, idd toch maar proberen om wat meer rust te pakken. Is moeilijk, ik weet er alles van ;)

Marlous succes met inwerken! En aftellen tot je verlof!

Annab oh dat is niet leuk dat ze Tycho niet echt meer accepteren op school. Hopelijk kan hij gauw bij de andere terecht maar kan me voorstellen dat je verdrietig van de situatie wordt.

Rono gelukkig viel het onderzoek mee, hi hi ook al zo’n stuiterd......:D

Patriesja spannende dag dus morgen! Komt vast goed.

Belliebel wow mooie buik!

Voor nu welterusten ladies en tot morgen!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kga zo ook lekker slapen! Ben moe!

Zijn er trouwens hier nog meer meiden die het zwanger zijn zat zijn? Die laatste weken kunnen me echt niet snel genoeg gaan! Begin het echt een beetje zat te worden die dikke buik! Verlang terug naar mijn eigen lichaam!

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @danitjuh, vast wel!
    Hoe is het met jou?

@bellie, mooie buik!
    Ja ik snap je wel, het is heel dubbel, ik vind zwanger zijn aan de ene kant helemaal geweldig en zo bijzonder!
    Dat getrappel in je buik :D
    Maar dan al die kwaaltjes, ik kan ondertussen bijna niks meer en idd al die kilo's!!!
    Maar hij moet toch maar mooi nog even 5 weken ofzo blijven zitten :p

@wupje, fijn dat het goed was, alleen jammer van de stuitligging.
    Ja vk is idd wel een stuk gezelliger, ziekenhuis is erg medisch en verschillende mensen, maar ach... ik heb er wel alle vertrouwen in en ze ondernemen meteen actie bij elke twijfel.
    Dat zal ook wel zo bij de gyn zijn.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik vind zwanger zijn ook heel bijzonder, maar deze zwangerschap valt me zo "zwaar". Eerst die depressie, toen de medicatie (die overigens zijn werk wel doen hoor), maar merk nu dat ik toch wel weer wat terug zak. Lichamelijk wordt het nu gewoon allemaal zwaarder. Dinand loopt nog niet waardoor ik veel moet tillen. Laat hem zoveel mogelijk zelf de trap op lopen, maar bij sommige dingen ontkom je er niet aan om hem op te tillen. Dan mag ik denk ik nog van geluk spreken dat ik qua kwaaltjes bijna niks heb. Ben pas 4 kilo aangekomen, vanaf 18 weken geen misselijkheid meer te bekennen, geen BI of wat dan ook. Wel een lage bloeddruk wat soms best vervelend kan zijn en dan die verdomde nesteldrang whaha:p. Maar verder mag ik eigenlijk niet klagen, en toch heb ik nu zoiets: ik zal blij zijn als ik straks bevallen ben. Misschien maak ik me onbewust toch zorgen over hoe straks alles zal gaan lopen. Of met deze kleine meid wel alles zo zal gaan zoals het zou moeten.

Mja, ach, hoop inderdaad dat ze nog een 4 tot 5 weken blijf zitten waar ze zit, maar dan mag ze van mij ook echt haar koppie laten zien hihi:p.

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja idd en weet je wat het is nu loop ik t hopen van blijf nog even een paar weekjes zitten, maar wat als deze besluit pas met 40 of met 42 weken te komen!!! :$

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, daar moet je helemaal niet aan denken toch whaha:p.

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Moet het even kwijt... Pas m'n jurk voor morgen niet meer... Ben nou in mijn kast maar haastig op zoek naar andere combies. Aangezien ik voor mijn zw. Schap een xl had en nou een m werkt dat ook niet echt heel erg mee :(

Het enige wat mooi is dat is m'n boeket met roosjes :(

Ach. Over 12.5 jaar doen we het over..

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Sherry, o dat is wel balen.....
    Ik hoop dat je nog iets hebt kunnen vinden en een fijne dag hebt.

Bellie, ik kan me voorstellen dat je er straks wel klaar mee bent. Nog een paar weekjes meid, nog even volhouden.
    Ik zei toevallig gister tegen Marcel dat ik het straks best fijn vind als ik gewoon alles weer kan. Fatsoenlijk een ochtend door het huis om te poetsen, fatsoenlijk kunnen fietsen naar de stad enz.
    Ik heb nu wat minder last van de rug dus ik vind het nu wat beter te doen, maar nog steeds een verschil met Jara haar zwangerschap, dat vond ik alleen maar leuk! (op de maagzuur na)

Verder wel bijgelezen maar weinig onthouden.
    Gister EHBO cursus gehad op het werk, heb maar niet gereanimeerd, dat is gewoon te zwaar nu wanneer het niet om een echt persoon gaat ;)
    Straks eerst op de fiets richting fysio met Jara. Vanmiddag Jara naar de peuter brengen, dan naar de vk en dan Jara weer ophalen. En alles op de fiets. Bah, vind het niks als Marcel de auto meeheeft. 1 ritje is nog niet zo erg, maar de hele dag onderweg op de fiets is iets te veel van het goede.

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Gut lang leven de telefoon... druk zo de abbo eraf...

Tot straks iedereen, ga straks terug lezen. Zo eerst oudste naar school brengen en daarna een bestelling maken... (oranje mandjes, badcape, kruikzakken :)) Heerlijk om even niet voor mezelf wat te maken hihi.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zo ik heb heerlijk geslapen. Schrok om 08.10 wakker van het buurjongetje,maar hoorde Levi niet. Raak dan toch altijd wel lichtelijk in paniek haha, dus snel plassen en bij hem kijken. Zat hij in het donker boekjes te lezen
    Moet vanmiddag naar de tandarts. Lekker handig van mezelf, heb om 15.00 uur afgesproken,dus moet Levi wakker houden en mee nemen

Wupje, jeetje kleine meid nog steeds in stuit :(

zwangerschaps zat zijnNee hier niet,maar heb dan eigenlijk ook best een goede zwangerschap> Bij Levi was ik er met 20 weken al klaar mee ;) Kon de laatste weken ook echt om alles huilen,puur omdat ik zo moe was,maar ook geestelelijk helemaal niet mezelf was door de hormonen.

Sherry, ahh wat balen :( Heb je bij jullie in het dorp geen naaister ofzo zitten die hem als spoedklus even kan uitnemen ?
    Heb hier een trouwjurk voor je lichaam. was toen 30 weken zwanger,maar ja woon niet echt bij je om de hoek ( daarbij ben ik ook in een jurk getrouwd die ik niet mooi vond ;) kwam pas een week voor mijn bruiloft aan en had toen geen tijd meer om wat anders passends te vinden )

Anna, lekker aan de knutsel. heb ik je goed uit je dipje geschopt? :D

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Ik ben er weer!!

Vakantie was echt super super heerlijk!! :) 1 dag bewolking gehad, verder alleen maar mooi weer :)
    Heb ook vrij weinig gedaan hihi. Lekker in de zon/schaduw gelegen, boekjes gelezen, stadje bezocht en heel klein beetje gefietst!
    Echt heerlijk! :)

Vannacht thuis gekomen, staat er mega grote bos bloemen, hele huis schoon gemaakt en een super lief gedicht op me te wachten.. Vriendlief is nooit romantisch, maar vannacht zat ik gewoon bijna te huilen, zo lief vond ik het van hem.. Verlaat 'eerste moederdagcadeautje'. Ben helemaal blij dat ik weer thuis ben hihi :)

Hoe is het hier? Ik zou 55 pagina's terug moeten lezen, dus als jullie het niet erg vinden haak ik hier weer in.. Zijn er nog bijzonderheden?

Ik hoop dat alles hier ook goed gaat!

Kleine uk heeft het trouwens prima gedaan hihi. Heenweg 'vloog' ze letterlijk met me mee, hele heenreis gevoeld hihi. Op vakantie ook veel meer gevoeld dan normaal. Normaal heb ik niet zoveel rust vergeleken met afgelopen week.. Was dus wel onwijs leuk :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien, welkom terug :) Ahh lief van je vriend !

Sherry, zie nu dat je je post gisteravond al had neergezet. Je gaat vandaag dus trouwens ! ( hoop dat je beter weer hebt als hier want het giet hier )
    Een hele fijne dag meis !

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    leuk dat je er weer bent Mamatien en wat lief van je vriend!!!!

succes bij de tandarts kaatje!

Deel Deze Pagina