Welkom terug mamatien nou hier moet het werk nog even op zich wachten. Eerst maar even me paspoort opnieuw aanvragen... die is verlopen al een maand hihi... en aangezien ik een auto wil huren moet ik die eerst maar even verlengen. Daarna maar weer stof halen en verder werken
Hier heb ik ook wel een beetje last van, heb continu krampen en harde buiken, kan niet fatsoenlijk bukken, en over het huishouden maar niet te spreken overal moet je maar hulp bij vragen omdat het simpelweg niet lekker lukt in je uppie Van mij mogen de weken ook wel voorbij vliegen, kan ik weer lekker doen wat ik anders ook gewoon kon!
morge dames, Ennas Hoe is het met je?? nog last van die harde plek? annaB thats the spirit. (ik blijf net zo lang knokken, totdat het lukt) Maar af en toe zul je je best moedeloos voelen denk ik zo. Maar goed alles voor je kind. Helaas leven we in de tijd dat je overal voor moet knokken. Maar dat kan jij vast meid! Succes. Ik hoop dat je wat weet voor de vakantie. MNM ja hoor ben weer het meisje vandaag. Hihi Jij zit ook nooit stil of wel?? frummel. ooh leuk die babyzoom. lieve man heb je hoor.ooh wat zielig voor declan. Patriesja succes vandaag. Ben benieuwd hoe Celano de psz vind. Henrieke C succes vandaag. wel ff spammen he. belliebel. wauw mooie buik. en leuke letters. Wupje jammer dat je overgedragen moet worden. vind de vk ookaltijd gezelliger dan de gyn. Maar ja ook al 4 x bevallen in het ziekenhuis zonder vk. kleine meid in stuit. Ik weet het niet eens. (ooh wat erg) maar tot wanneer kunnen ze ook al weer draaien?? Dat is toch nog wel ff?? tot week 35 ofzo?? sherry. oooh dat is balen. Hopenlijk heb je nog een mooie combinatie gevonden voor vandaag. Wel Veel plezier vandaag! Marleen. jeetje dat is idd wel veel op de fiets. Maar rustig aan fietsen dan. Succes. mamatien. Klinkt als een supervakantie. Heerlijk. En wat lief van je mannetje. Klinkt wel heel romantisch hoor. haha 55 blz? haha valt nog mee toch hihi. kaatje.succes bij de tandarts. Hopenlijk ben je zo weer klaar. hier alles goed. Eigenlijk niet zo veel te melden. Ja vandaag laden en dan weer naar Rotterdam varen. en dan donderdag lossen. En dan gaat mannetje vrijdag mee naar de echo. Ben benieuwd. Ze gaan kijken naar de Cyste. Hopenlijk is die niet gegroeid anders moet ik weer in het ziekenhuis bevallen. en ze gaan kijken naar de groei van de kleine. Ik zelf vind dat ik een kleine buik heb, dus verwacht geen grote baby te zien die mijn bekken weer laat knakken. Maar we we zullen zien...
Hey lieve meiden! Ik zwaai ook weer even voorbij... straks alles bijlezen en reageren. Ik hoop op alleen maar mooie berichten natuurlijk. Hier alles goed. Thuis is het rustig (qua relatie), beetje te rustig zou ik zeggen, beide een beetje de neiging om het over te laten waaien, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Er blijft werk aan de winkel. En zeker als straks de kleine er is kan dat door slaapgebrek weer een behoorlijke wissel trekken op de relatie, dus is het zaak om NU actie te ondernemen. @zwschap zat zijn: hier echt helemaal niet! Ik voelde me tussen week 25-29 zo ontzettend K*T, (door die diabetes bleek dus), dat ik niet wist hoe ik deze zwangerschap uit moest zitten. Maar nu de glucose onder controle is voel ik me zo supergoed dat ik nu pas weer voor het eerst in maanden echt geniet van zwanger zijn. Ja, fysiek wordt het wel pittiger nu, ik waggel een beetje haha, maar ik vind dat gebobbel in mijn buik zo fijn. Hoop dat ie nog even lekker blijft zitten hoor. Qua overtijd lopen... dat heb dan deze keer weer niet. Bij Noor beviel ik pas met 41+3, maar er is al verteld dat ik zeker niet langer zwanger blijf dan precies 40 weken, dus hij komt uiterlijk op 27 juni.... En, nog 1 ruim weekje en dan heeft dit mevrouwtje VERLOF!!!!! Jippie!!!
ik ben het ook echt nog niet zat hoor... vind de "nog 52 dagen" op mijn ticker juist erg weinig, maar denk dat daar nog wel een dag of 7 aan vast geplakt kunnen worden. donderdag weer groeiecho... ben benieuwd. Heb het gevoel dat baby veel gegroeid is...
Goodmorning! Jac; Vind het zo zeurderig over komen als ik de VK bel Mis is het wel helemaal niets. Morgen heb ik idd weer een afspraak dus dan kan ik het mooi vragen! Kaatje; Leukkk Ik ga vandaag ook maar weer eens verder denk ik. MNM; Lekker bezig geweest!! Nog even en dan gaan jullie al, spannend hoor!! Frummel; Ben & Jerry's... Wij hadden de ijsprijs van de postcodeloterij. 2 bekers! Ah wat sneu voor Dex, hopelijk heeft ie er niet te veel last van!! Henrieke; Succes met de groeiecho Beetje geslapen?? Danitjuh; Ja vond 'm ook mooi en zeker voor dat geld Bellie; WOW wat een buik al En wat leuk die letters op die roze muur!!!! Sherry; Ahh meid wat vervelend!!! Het zit jullie niet mee he! Iig heel veel plezier vandaag!!! Marleen; Succes bij de VK Kaatje; Ahh wat schattig Henrieke; Ahhh wat lief!! En fijn dat je het zo lekker hebt gehad!! Anna; Lijkt me heerlijk om zo creatief te zijn Jac; Wat lief dat je er naar vraagt! Smorgens vroeg heb ik er nooit last van. Begint meestal einde van de ochtend Spannend, vrijdag de echo! Maar ook leuk natuurlijk, weer ff naar binnen gluren! Juud; Lastig.... Maarja, wat moet dat moet he... WOW nog maar 1 week, heeeerlijk! Ik moet er nog 6.
Morge, Ik kom ook even voorbij waaien. De afgelopen week was mijn man thuis en hebben wij veel gedaan aan de laatste 2 kamers. Die zijn nu af trouwens. Joehoe ik ben helemaal bij en mijn man ook. Nu is het wat kasten nog verder opruimen en weer beter inpakken. De plintjes moeten er nog wel op de vloer van de babykamer maar dat komt over 1 week als het laminaat een beetje is uitgewerkt. Met mij gaat het wel goed. Veel last van brandend maagzuur gehad en een dag of 2 last van mijn bekken/rug. Maar dat was mijn eigen schuld omdat ik een wandje had gesoust. Afgelopen nacht weer heerlijk geslapen na een paar nachten veel wakker te zijn geweest. Ook bijna kramp gehad in mijn kuiten. Ik kon nog elke keer optijd mijn benen anders doen anders was het er wel ingeschoten. Volgende week woensdag hebben wij onze herkansing van de 3d echo en ik ben heel erg benieuwd. Gisteren heb ik de klapeprs opgehaald met de geboortekaartjes. Ik vind het moeilijk omdat ik niet echt iets leuks kan vinden. Maar dat zal ook wel goed komen. Dan kunnen wij dit maar vast geregeld hebben. Ook a.s. dinsdag het intake gesprek met de kraamhulp en en a.s. zaterdag ben ik jarig. Ik wordt dan 34 jaar jong. Zo nu ga ik echt strijken want dat is even blijven liggen en dat kan ik nu in mijn nieuwe logeerkamer gaan doen. hihi
Na een behoorlijk goede nacht lijkt het vandaag een super dagje te worden Groeiecho was super. Stonden vast in de file en waren daardoor kwartier te laat. Maar kwamen binnen en werden direct super goed geholpen. Kleine ligt perfect op schema. Het gewicht ligt zelfs exact op de gemiddelde lijn! Dat word een 7 ponder En idd, hij/zij lag keurig al met hoofdje naar beneden (en dus verscholen voor een goeie foto). Heb twee foto's die ik later zal spammen. Eentje van het bos haar! En eentje van de voetjes die hard tegen de buik aan duwen Helaas dus weer geen mooie van het koppie. Maar ben al super blij dat alles gewoon goed is! Net gelijk ook even bloed laten prikken en vervolgens zitten kletsen over misselijk zijn tijdens zwangerschap. De vrouw die me prikte had een dochter die het heel erg had gehad. Ik was de laatste die geprikt moest worden, dus even lekker gekletst Zometeen fysio, maar moet zeggen dat m'n bekken de laatste tijd super gaat gelukkig. Heb zo nu en dan minimaal last. Maar dan heb ik ook altijd iets ervoor gedaan zoals fietsen of een stuk wandelen of werken. Bijlezen doe ik vanmiddag! Nu eerst maar wat eten
@zwangerschap zat: Soms. Als ik die kleine voel bewegen dan geniet ik er toch enorm van. Maar met al die kwaaltjes denk ik wel eens genoeg. Sowieso wil ik die uk nu wel eens zien Doordat mijn buik niet zo groot is, zit ie me ook nog niet enorm in de weg gelukkig. @Juud, nog maar een weekje! Lekker zeg! En het is idd vaak gemakkelijk om de boel over te laten waaien. Gelukkig weet je zelf dat dit juist niet moet! @Jac, Fijn dat je mannetje mee gaat naar de echo. Hopelijk is de cyste niet gegroeid. @Anna, ehm verlopen paspoort. Da's een goeie. Zal de mijne ook maar eens opzoeken. Iets staat me bij dat ie dit jaar verloopt! Wel geslapen vannacht? @Mamatien, Welkom terug en wat lief van je vriend!! Zo nu en dan lijken die mannen toch te weten wat romantiek is @Sherry, balen zeg van je jurk. Hopelijk heb je iets anders gevonden! Iig een hele mooie dag gewenst!! @Kaatje, succes bij de tandarts!! (vooral met een wakkere levi ) @ego, ik ben er vandoor! Tijd voor een billenmassage bij de fysio
Jac, komt goed bij de tandarts. Is alleen controle Hoop ook dat de cyste niet gegroeid is Juud, idd overlaten waaien is geen oplossing. Je kan het er beter nu met een hoop emoties uitkomen als wanneer de kleine er is en je door slaapgebrek niet meer helder kunt denken Henrieke, gelukkig een goede groei echo ! haha geniet van je billenmassage
moguh dames even ego, vanaf 4 uur wakker gelegen van de harde buiken en weer zo pijn onderin..word er gek van! dat heeft tot zo'n uur of 9 geduurd toen is het gezakt..alleen net wat vocht verloren. ga dr vanuit dat het afscheiding was.. daarna ook niks meer gehad. ohja en ben echt super sago!! arm mannetje van me.. Vandaag 29weken zwanger!
mamachantal, je kan controleren he of het je vruchtwater is. Door op je handpalm te blazen. Mocht je dan nog vocht verliezen zou ik voor de zekerheid de vk bellen.zeker in combi met je harde buiken. En je banner klopt niet als je vandaag 29 weken bent
Miscommunicatie bij de fysio. Dubbele afspraak, dus ik mocht weer naar huis. Mag over paar uurtjes weer terug. Het was hier vanmorgen ontzettend aan het regenen, maar nu is het een stralend blauwe lucht. Helaas gelijk vies warm. Voel me gelijk helemaal plakkerig bah.
klopt banner loopt 2 dagen achter maar geen idee meer hoe ik die dr op gekregen had toen.. dus laat het maar zo -> banner gewijzigd verlies geen vocht meer.. net ff geblazen
Mamatien Fijn dat je vakantie zo leuk was! Heerlijk zeg! En wat lief van je vriend! Kaatje o bah, naar de tandarts.... Heb ik zo'n hekel aan! Succes vanmiddag! Jac De grootte van je buik zegt soms niks over de grootte van het kindje, maar fijn dat je man mee gaat! Lijkt mij dat dat niet zo vaak kan?! Juud Fijn dat het nu weer rustig is bij jou. Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat het weer voorbij waait zonder dat er iets mee gedaan is, voor je het weet zit je in een zelfde situatie.... Lekker, nog 1 weekje werken! Ik moet in totaal nog 5 halve dagen Schildje Ah, drukke week dus! Fijn dat de kamers nu zo goed als af zijn! Henrieke Super zeg dat je even lekker geslapen hebt! Scheelt meteen een hele hoop he? Jammer dat je ukje niet erg mooi lag voor een leuke foto, maar aangezien hij/zij het goed doet en je een mooie foto hebt van de voetjes...... Ennas Fijn zeg dat ze gaan storten! Is het de belastingteruggave van 2010 al? Vanmorgen prima gegaan op de fiets, al fietst het tegenwoordig wat ongemakkelijker met een kind wat tegen mijn blaas drukt Verder weer fijn mishandels door de fysio en Jaar is superlief geweest bij de fysio. Mede door het zakje met koekjes wat ik mee had, Haha! Verder nog een broekje verkocht via marktplaats, die werd opgehaald dus dat scheelde mij weer een ritje naar het postkantoor. Nou, vanmiddag nog de rest van het programma en dan vanavond lekker niks doen!