@ Surreya: Wat een bijzonder, vreselijk verhaal meid!! Pff echt te heftig! En dan zulke reacties van schoolmoeders krijgen :S:S Onbegrijpelijk!! Heel veel sterkte meid!!! Vandaag had ik mijn NLP examen.. Geslaagd met een vette 8 Ben zoo blij dat ik mn opleiding nu afgerond heb
@Surraya, ik vind het heel erg knap dat je dit al zo snel kunt vertellen aan anderen buiten je familei en vrienden. Wat vind ik het erg voor jullie. Wat een verhaal zeg. Krijg er kippenvel van. Dan is het niet te begrijpen dat andere moeders dat zeggen van "je hebt er nog 3!" Dat maakt het verlies van dit kindje er niet minder om. Laat zulke mensen maar kletsen. Neem de tijd om alles te verwerken en het een plaatsje te geven. dikke knuffel. @Zonnebeertje, met mijn schoonzus is alles goed. Ze is alweer thuis. Nou thuis .....ze is bij haar moeder omdat mijn broer gewoon morgen weer gaat werken. Ze voelt zich goed dat is alles wat ik weet.
Morge! Schildje: fijn dat het goed gaat met je s.zus Hier gister maar eens lief geweest voor vriendlief Even een persoonlijk vraagje.. Is bij jullie ook niet meer alles haalbaar? Als ik op me rug lig heb ik echt het idee dat ik stik. Weet waardoor het komt maar bij Declan had ik hier geen last van rond deze termijn.
Goedemorgen! Nou hier heb ik gewoon al t hele huis gestofd, gestofzuigd, was gedaan en badkamer geantikalkt :S:S Slaat nergens op joh op dit tijdstip.. Vriendlief had mannenavond en kwam vannacht 6u (nieuwe tijd) thuis. Ik kon daarna niet meer slapen dus na een uurtje ben k maar mn bed uit gegaan @ frummel, lief van je dat je lief voor frummelvriend ben geweest hihi Wordt hier denk ook weer eens tijd, maar pff kheb daar echt nooit zin in, echt zielig voor vriendlief @ Frummel: hoe bedoel je dat je stikt? Ik herken t niet..
Mamatien: Pff wat actief hahaha. Ben al blij dat ik hier het ontbijt erin heb en dat kindlief aan het spelen is haha. Als ik op me rug lig dan druk de baby naar achter en dan krijg ik het echt mega benauwd.. Even ego: DECLAN STAAT LOS!!!!!! zo trots op hem!
Goedemorgen Levi kwam om 08.15 nieuwe tijd. Zijn nu net beneden. Lekker ontbijt op bed, nog even lekker doezelen. Rug liggen: Kan ik sowieso niet meer vanwege mijn bekken maar weet wel benauwde gevoel je bedoeld. Had het bij levi vanaf een week of 32 Frummel. Go declan !
Frummel *trots momentje* lekker van genieten!!! voor je t weet loopt ie de hele kamer door en kun je t woordje NEE beter op een cd op repeat zetten
Goedemorgen dames! Hier ook een onderbroken nacht gehad. Om half 8 gisteravond 4 familieleden weggebracht naar een feestje, om 9 uur was ik weer thuis en ben in mn bedje ingekropen. Om kwart voor 1 er weer uit om ze op te halen en door de ingang van de zomertijd lag ik er om 3 uur pas weer in. pfff snap nu nog niet van mezelf dat ik het aangeboden heb, maar hun afgesproken bob was ziek en ik vond dat sneu. @surreya. Wat een nare situatie tussen de realiteit en de hoop van leven. Ik kan niet meer zeggen dan de rest al heeft gezegd maar heel veel sterkte!! Dikke knuffel en neem de tijd! @Kaatje, hopelijk kan je vanacht wat bijslapen. @mamatien, profi met je goede examen! En jezus wat een tempo heb je er in gehad vanmorgen. @frummel, hier ook lief geweest gisterochtend. Hubbie kwam er zelf voor naar boven gestrumpeld en kroop naast me het bed in en de laptop moest uit *trots op Declan* @ rugliggen. Dat gaat me nog redelijk goed af, heb meestal wel iets onder mn rug liggen (kruik of zo) zodat ik niet doorzak, dan doet het nl wel pijn. Zo, nu moet ik echt mn bedje uit anders pies ik in mn bedje. tot later!
Goeiemorgen meiden @mamatien, gefelcitieerd! @frummel, oh wat goed zeg! nog even en hij gaat lopen @kaatje, Celeno was ook vroeg, nieuwe tijd ook net na 8. @paso, oh dat is wel irritant idd, maar wel lief dat je het hebt gedaan Hier al de hele week erg verkouden en me oor begon al een beetje dicht te zitten. Nu vannacht niet kunnen slapen van de oorpijn Gelukkig doet het nu niet zo een zeer, maar hoor niks aan de ene kant, erg irritant.
fightforlove. ooh dat zijn idd de vervelende momenten. zonnebeertje. je kindje gaat voor op het moment. Na de bevalling en je verlof heb je tijd genoeg om een "goede indruk" te maken als dat al nodig mocht zijn. Lekker aan je zelf en de kleine denken. Het werk loopt niet weg.
oeps sorry weer te snel op enter. hier komt nog de rest. Mamatien. Jeej gefeliciteerd. mooi cijfer een 8! schildje. wat fijn dat het goed gaat met je schoonzusje. frummel. Ik herken het niet van het gevoel dat ik stik. Go declan go declan! Paso. ppfft nou vind het heel lief van je om de bob te spelen. Mogen blij zijn met zo'n vriendin. Patriesja beterschap. zo hier was het feestje gisteren gezellig. Nu wel een beetje moe hihi. goh gek he. haha. Nu lekker ontbijten. en straks weer op visite.
Middag allemaal! Hier een leuke maar vermoeiende avond achter de rug. Lag er om 3 uur in (nieuwe tijd), Stond er zelf een beetje van te kijken dat ik het zolang heb uitgehouden. Nu wel een beetje last van hoofdpijn, mja dat komt wel goed. Geen vochtverlies meer gehad. Gistermiddag de VK nog even terug gebeld en die wilde toch voor de zekerheid even kijken. Moest eerst heel hard hoesten en daarna op mijn hand blazen. Er kwam niets uit. Nu zou het kunnen komen door de medicijnen. Ze had het even nagezocht in een boek, en het zou kunnen zijn dat ik 's nachts vocht opspaar en dat er dus overdag wat uitloopt. In de loop van de dag zou dit minder moeten worden! Klopt ook wel, want heb nu nergens last meer van. Mja, vond het echt teveel voor afscheiding. Afijn, kleine meid is heel erg bewegelijk en actief, dus die vermaakt zich wel. Vannacht vaag gedroomd. Ik moest bevallen, maar toen het kindje er eenmaal was bleek het een jongetje te zijn i.p.v. een meisje. Ik was hevig teleur gesteld whaha. Snappen doe ik het niet, want een jongetje zou ik echt supergaaf vinden. Verder heb ik wel bijgelezen, maar alleen het verhaal van Claudia is blijven hangen. Lieve Claudia, wat onwijs moedig van je dat je hier je verhaal komt doen. Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen! Wat is jullie meisje een enorm vechtertje geweest. Ik ga zo even de foto's bekijken. Een hele dikke knuffel voor jou (en je gezin)! Ik ga eens even kijken bij mijn cakeje. Ruikt heerlijk, dus dat zal wel goed gaan denk ik! Kom vanavond nog wel even langs als ik niet te moe ben!
Fijn dat de vk toch even heeft gekeken. En op zich is meer ( waterige ) afscheiding ook wel vrij normaal hoor. Heb er zelf helaas ook last van
Goed dat er niks aan de hand blijkt te zijn, Bellie. Cake goed gelukt? Sam en ik hebben vanmorgen al cakejes gebakken en nu zijn ze bezig in de tuin. Jac, super dat je feestje geslaagd was!