Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mamatien gefeliciteerd met je dikke 8 :D jij bent er vroeg bij met je schoonmaak :p

Frummel wat goed van Declan! Nog ff en dan loopt hij :D benauwd gevoel ja als ik inderdaad op me rug lig. Maar als ik dan hoge kussen achter me hoofd doe valt het wel mee. Maar ik draai vaak snel naar me zij toe :cool:

Paso jij hebt je goed daad weer verricht met het brengen en ophalen :D

Patriesja oehhh oorpijn. Das voor mij zolang geleden dat ik niet eens meer weet hoe dat voelt. Beterschap meis!

Jac heerlijk zeg dat je toch je feestje heb gevierd! Weer naar visite jeetje je hebt het er maar druk mee!

Belliebel fijn dat je geen vocht meer verliest.

Zwaait naar Anna en Zonnebeertje! Alles goed daar?

Ohhh heerlijk weer is het toch :cool: Van mij mag het nog wel wat warmer hoor ;)

De woonkamer en keuken en gang zijn lekker schoon! Balkondeur wagenwijd open :D

Nu eigenlijk bekaf maar wil niet gaan tukken anders slaap ik straks niet meer :) Zit gewoon lekker op de bank te hangen en meer niet.

Hier ook nog alle spulletjes die we gehad hadden en zelf gekocht naar de babykamer gebracht. Zo dat staat gelijk een stuk opgeruimder! Ons huis begint langzaam weer huis te worden!

Morgen ga ik na de dialyse (ik moet smorgens) naar het gemeentehuis want ik wil hulp in de huishouding. Wijzelf zijn het nu aan het schoonmaken maar dan kan de hulp het straks eens goed doen en heb ik wat meer rust. Manlief was het er ook wel mee eens gelukkig. Eerst maar eens kijken hoe het zit met de eigen bijdrage die we dan moeten betalen en hoeveel dat is.

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kelly, wauw mooie buik !

Danitjuh, hebben jullie recht dan op thuiszorg ? Krijg je hier namelijk niet zo makkelijk

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    WOW Kelly wat een buik al :D Mooi!!!

Frummel; Wat knap van je kleine man!!
    Paso; Pfoe das een lekker gebroken nachtje..

Ik ga straks lekker naar Gooische vrouwen, iemand 'm al gezien??

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee nog niet gezien. Wil er op zich wel heen maar moet nog even kijken of ik een slachtoffer kan vinden die mee wil haha. Ferry krijg ik iig niet zo gek.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    zo goedenavond dames:)

alles bijgelezen,
    declan die losstaat, GOED ZO :D
    benauwd bij het liggen, nee gelukkig niet
    mamatien: gefeliciteerd! en doe jij al zo vroeg schoonmaken?! jij bent gek :D ;)

vandaag eerst kleine meid opgehaald bij oma, toen even naar begraafplaats geweest, en lekker naar de kinderboerderij gegaan.
    Daar kwamen we vriendin tegen, maar die doet zoo afstandelijk sinds we weten dat er iets mankeerd met ons kindje:( snap dr nie zoveel van. Had er sinds de 20 weken echo niet meer gezien, en ook niet echt meer gesproken. vond het wel raar.. maarja ze is zelf ook zwanger en we schelen maar 10 dagen.. miss vind ze t eng ofzo.. weet ik ut.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Denk dat ze zich niet echt een houding weet te geven. Misschien een soort "schuldgevoel" dat haar kindje wel gezond is ofzo ?
    Had je normaal wel een goede band met haar ? anders zou ik het gewoon eens aankaarten

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hallo meiden niks boeiends megemaakt lekker gewerkt nu kapot mannetje heeft lekker gekookt dus nu met de beentjes omhoog

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @jac, het feestje was geslaagd dus :)

@bellie, fijn dat er niks aan de hand was, zo ben je gelukkig weer gerustgesteld.

@danitjuh, nee ik kan me idd ook niet heugen wanneer ik voor het laatst oorpijn heb gehad, maar jeetje dat doet echt pijn :(
    Hopelijk lukt het met de hulp in de huishouding.

@kelly, mooie buik!

@ennas, veel plezier bij de film!

@chantal, vervelend dat je vriendin zo doet, misschien idd haar er gewoon op aanspreken.

Ik heb vanmiddag eerst in bad gelegen en de rest van de middag geslapen.
    Heb vandaag ook helemaal niks gedaan.
    Gelukkig doet mijn oor niet echt pijn meer, hopelijk komende nacht ook niet meer.
    Maar wel erg irritant dat mijn oor ook dicht blijft zitten.

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sureyya Jeetje meid wat een verhaal zeg! En wat een prachtige foto's. Ik vind het echt heel knap dat je het zo kunt vertellen en DAT je het hier komt vertellen.

Frummel Hoe is het nu met je mannetje? Was wel schrikken zeg!
    Fijn dat het UWV zo begripvol was! De mevrouw die ik aan de telefoon had was dat ook en ik hoor er wel meer goede verhalen over!

Bellie Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Dus toch wel blij met je keus voor de medicijnen denk ik?

Genieten van de zwangerschap Tsja, bij Jara had ik alleen flinke maagzuur.
    dat heb ik nu weer maar er komt steeds weer wat bij..... Steeds verkouden, schimmeltjes van onderen, blaasontsteking, last van rug/bekken enz.
    Ik loop ook eigenlijk meer te zeuren dan te genieten :) En dat vind ik echt wel jammer.
    Ik probeer wel zoveel mogelijk te genieten, t is waarschijnlijk wel de laatste keer. Dus als ik op bed lig neem ik ook echt vaak even de tijd om contakt te maken met kleine uk.

Kelly Wauw mooie foto zeg! En wat een buik al!

zin in sex Tsja, niet altijd even veel zin... De ene keer 2x per week, daarna soms 2 weken niet :)

Zonnebeertje Doe lekker wat goed voor jou is, en niet wat anderen van je verwachten. Je kunt niet meer doen dat wat je kunt. En de ene persoon heeft een andere zwangerschap dan de ander.
    We zijn al snel geneigd te zeggen: ach kom op, het zal wel meevallen. Vooral als je het zelf niet hebt meegemaakt. Maar als je zwangerschap niet ideaal verloopt moet je voor jezelf zorgen. Je hebt immers nog iemand bij je waar je op moet passen.
    Ik merk het ook op mijn werk hoor, mijn zwangere collega denkt dat het wel wat meevalt met mijn rug/bekken en vergeet dat ik er nog 1 heb rondlopen. Maar tsja als zij vrij is kan ze op bed blijven liggen als het nodig is, maar ik moet er wel uit voor Jara.

Mamatien Gefeliciteerd met je gehaalde examen!

Patriesja Beterschap meid!

Vandaag gelukkig een betere dag dan gisteren! Kon niet echt lekker lopen gister....
    Vannacht tijdens het wisselen van zij een scherpe steek bij mijn schaambotje gehad, echt alsof iemand er een mes tussen stak :$
    Verder veel maagzuur vandaag, maar dat vind ik op een of andere manier toch minder erg als last van mijn rug/bekken.
    Vanmiddag Jara naar mijn ouders gebracht, morgenochtend moet ik eerst even werken en dan 's middags op begravenis. Zie er zooo tegen op :(
    Doos met tissues maar mee denk ik ;)

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Mamatien: gefeli met je goede cijfer!! nu ben je klaar!

Frummel: wat goed van Declan, los staan!!

Marleen; idd, dat word ook vergeten, dat we al kindjes rond hebben lopen! Ik voel nu mijn bekken ook weer, vanavond maar snel weer oefeningen doen!
    Het helpt natuurlijk niet mee dat mijn man het hele weekend thuis is geweest en ech heeeeelemaal niks heeft gedaan in het hh :(
    Ik kan dus morgen weer uren puinruimen :(
    bah

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond allemaal!

Pfff, ben gesloopt hihi:p.
    Heb even snel bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen. Zag wel een mooie buik voorbij komen van Kelly. Ziet er goed uit meid!

Ik ga lekker onderuit tegen manlief op de bank!

Voor straks alvast truste!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

#434 Frummel, 27 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2011
    Kelly: Mooi buik!

Danitjuh: Hoop voor je dat het lukt met hulp in de huishouding.

Patriesja: Ik zie hoeveel pijn mijn mannetje aan zijn oor heeft. Heel veel beterschap ermee.. Oorpijn is ***;)

Zonnebeertje: Balen dat je vent niets heeft gedaan.. Het is inderdaad zwaarder als je al kindjes hebt rondlopen. Afgelopen dagen continu met bijna 10 kilo ziek kind op me arm gelopen. Nou dat voel ik nu wel..

Marleen: fijn dat vandaag beter ging! Sterkte morgen..

Chantal: Ik denk ook dat ze zich geen houding weet te geven. Maar dat is natuurlijk geen excuus! Ze kan ook zeggen tegen je dat ze het heel moeilijk vind, dat ze zich schuldig voelt en dat ze hoopt dat jij dat begrijpt. Dan is de situatie alweer heel anders..

Ennas: Have fun bij Gooische vrouwen!

Angie: geniet van je rustige avondje!

Declan: Die zit nu dus helemaal onder de rode vlekjes op zijn borst, buik, rug en billen. Koorts is weg en heeft 3 dagen geduurd. Het is dus de 6e ziekte. Heeft hij die ook gehad:)

Babykamer: Alles is behangvrij in beide kamers. Declan zijn bedje staat nu even bij ons op de kamer aan de andere kant. Kamer is groot zat dat hij ons niet kan zien/geen last van ons heeft.
    Plafonds zijn geverfd en de muren zijn klaar om te behangen:D

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goed gewerkt, Frummel!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, goed bezig !

Hier ook de hele dag in de weer geweest. Met levi weg, auto schoon gemaakt, muur in Levi zijn kamer geschilderd, ramen gezeemd etc. Nu afgedraaid dus ga douchen en naar bed. Truste

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @marleen, heel veel sterkte morgen! begrafenissen zijn zo naar :(

@frummel, oh ik heb ook echt medelijden met jou mannetje, zo zielig!
    Schiet al lekker op zo te horen :)

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hoi lieve meiden ik lees mee maar kom niet vaak tot reageren.
    Wie ik wel even wilde waarschuwen zijn al de mama's die met hun kroost naar de kinderboerderij gaan. Ik kreeg op mijn werk een verbod om nog op de kinderboerderij te komen omdat het voor zwangere vrouwen heel gevaarlijk is om schapen en geiten aan te raken of in de buurt van de uitwerpselen te komen. Zeker in het lammerseizoen omdat de kans op Q-koorts dan veel hoger is. Dit kan veel kwaad voor je ongeboren kind.
    Dus pas daarmee alsjeblieft op!!!
    Ik wil geen onrust zaaien maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah frummel, 6e ziekte is best naar! Maar na de koorts schijnen ze wel weer snel op te knappen. Ik dacht laatst dat Dinand ook de 6e ziekte had. Had een dag of 3 koorts en ook daarna begon er uitslag op zijn rug en buikje te komen. Verder niet op zijn benen of gezichtje ofzo. Alleen wel heeeele rode wangen. Mja kan gelukkig geen kwaad voor zwangere vrouwen! Hopelijk knapt hij nu snel op!

Hier hebben we gister ook verf gehaald voor Dinand zijn kamer. 1 muur gaat sowieso blauw worden. De babaykamer laten we nu gewoon zoals het is. We zullen hier niet heel erg lang blijven wonen, dus ga er ook geen moeite voor doen. Dit jaar zitten we hier zeker nog, misschien komend jaar ook nog wel, maar dat jaar daarop willen we hier zeker wel weg. We zien het wel. Jij bent iig druk bezig geweest op deze mooie zondag!

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Pink de Q-koorts komt hier in het noorden niet voor geloof ik, maar thanx voor de waarschuwing!
    Jaar is vorige week naar de boerderij geweest met de psz. Marcel is meegeweest omdat ik naar de fysio moest. Had daar overigens ook niks aangeraakt, ben niet zo'n boerenmeisje, ondanks dat ik echt fries ben :D

Ff spammen!
    Bekijk bijlage 140269

Deel Deze Pagina