Jeetje... ik dacht ik ga even op de bank liggen. Dat was rond 4 uur. Word net wakker!!! En alleen omdat het konijn op de kat sprong die lekker naast me lag te slapen. Een gewone wekker is er niets bij! Voel me niet echt veel beter, behalve dat ik me wel wat wakkerder voel Vriendlief vanavond maar lekker pizza laten bestellen
Frummel, stel je voor dat ze dacht dat je het niet wist o, o, ben de helft al weer vergeten maar heb wel een paar mooie foto's voorbij zien komen Mijn man (wat klinkt dat vreemd ) is weer aan het werk en ik ga zo maar lekker opruimen en strijken. Ben doodop iedere avond. Ik heb ook sinds vandaag dat ik iedere beweging voel en soms zo slap in mijn knieën ben vanwege het rekken en strekken van mini-me Las ook nog iets over bloeddruk? Hoe hoog moet deze eigenlijk zijn tijdens de zwangerschap? Bij mij is deze 110/60. Hier ook ijzer te kort maar dat los ik op met dat smerige floradix drankje. Althans dacht ik... Dronk er een glas melk na omdat het zo smerig was en ik op deze manier geen maagpijn kreeg. Maar kennelijk breekt het dan ook weer alles af... oeps.
zo weer wat bijgelezen...ik ben er wel maar heb de puf niet op allle berichten te reageren..zo te zien ben ik niet de enige die zo moe is.. om 11 in de ochtend kan ik zo weer m'n bed in duiken en dan 3 uur later weer wakker worden weliswaar door de wekker want dan komen de kids weer uit school...anders zou ik er zo nog een paar uur bij slapen... ik loop nu bij een dieetiste omdat ik te weinig aankom daar m'n eetlust minimaal is... beeb groeit goed tot nu toe... het word nu toch wel wat zwaarder hoor ligt misschien aan m'n leeftijd nog 9 weekjes + 2 zeg ik maar tegen mezelf... m'n andere 2 waren ook te laat 4 en 8 dagen dus ik ga er vanuit dat het bij deze ook zo is..als ze toch eerder komt is dat meegenomen zo weer genoeg geklaagd... ik ga zo weer lekker vroeg m'n bed in... nog even een update van m'n buik.... Bekijk bijlage 150392 28 wk +5
Frummel; irritant he, van die bemoeizuchtige miepjes! Haha, misschien was het wel een smoesje van je 'voor pappa' maar kocht je het stiekem toch voor jezelf, stel je voor dat ze je dat dan uit je hoofd had kunnen praten, hahahahaha! Jac, ik had me je ook heeeeel anders voorgesteld. Donker haar en ouder. Komt denk ik door hoe je kletst ofzo . Sherry; gefeliciteerd met je huwelijk. Had aan je gedacht hoor, dinsdag was het toch? Of heb ik nou op het verkeerde moment aan je gedacht? Kaatje, jij groeit netjes zeg! Ja, ik heb zwanger en fit ook tot afgelopen weken afgehouden ivm mijn bekken maar ben zo blij dat dat weer beter gaat. Moet zeggen dat ik sinds ik thuis ben van die wandeling wel helemaal kapot ben(mijn bekken dus) Arme dochter van me met haar gekneusde voetje. Vanmiddag toch maar een verbandje om gedaan omdat ze steeds zwikte maar ook niet stil kon blijven zitten. Zal wel even een foto spammen vanavond of morgen; lief dingetje. Nadeel is wel dat lopen gister dus helemaal niet ging en ik bleef tillen omdat manlief pas om 21uur thuis was. Maar goed; geneest vanzelf! Euhm...Anna blijft maar druk, en verder...weet ik het even niet meer.... Oja, Henrieke; voel je je wel wat beter? Marloes al 34.5 week? Wauw; jij bent dichtbij!!!! Nou, ga eens even wat klooien met excel en 'dames in de dop' kijken.
Sherry, dat vermoeide ken ik wel ja, bah haha Hihi apart he, nu ineens je man Ja die muts begon echt heel serieus. Het was ook echt zo'n typische peroxide bimbo. Teveel make up en de peroxide had hoogstwaarschijnlijk haar hersencapiciteit aangetast Jac: mooie buik hoor! Hier ook geen mega buik te bekennen hoor Henrieke: ik zou het morgen even aankijken. Beterschap! Zonnebeertje: fijn dat je weer thuis bent meid! Heb je zelf veel last? Patriesja: had op hyves al gereageerd maar echt super goed van Celeno! Logisch dat je ook even moest huilen. Is echt weer een mega stap! Anna: gaat het nog meid? knuffel Jac: ik heb ook 49 uur hoor is hier het maximale geloof ik als je geen verdere indicatie hebt. Kaatje: wat fijn dat het kussen past! Ik had me Jac ook anders voorgesteld haha, weet niet waarom Fijn dat het meeviel bij uwv! Schildje: oe lekker het belastinggeld al! Ik wil ooooook.. SHOW ME THE MONEY Miss X mooie buik Groeiecho hebben ze zo vaak fout joh. Ik ben bij dex zelfs naar het erasmus gestuurd voor een speciale echo om te kijken of alle organen wel goed ontwikkelden. Hij was namelijk zoooooo klein. Met 40 weken zou hij naar hun inschatting net de 2 kg halen. Hij is met 37 weken geboren en woog 2780.. Wij waren allebei 6 ponders dus hadden ook geen groot kind verwacht en voor 37 weken had hij een prima gewicht. 20 weken echo: hoort gewoon onder de basisverzekering te vallen inderdaad! Vriendlief is hier zojuist knock out gegaan op de bank haha. Ik zit me nog steeds lekker te maken met plaatjes van de kinderwagen Kom er net alleen achter dat we er nog een reiswieg bij moeten bestellen. Stom die zit er natuurlijk niet bij haha. Twijfel nog over de kleur.. of ook donkerbruin of de beige versie. Nog even over nadenken
Marloes, Levi zijn hoofd liep ook voor op de groei echo. Gewoon een keertje extra persen Henrieke, zo goede ruk gemaakt, nu hopen dat je vanavond nog een beetje kunt slapen Sherry, je bloeddruk is idd wel iets aan de lage kant,maar ken meer meiden die een lage bloeddruk hadden in de zwangerschap. Even goed in de gaten houden of je er geen last van hebt. duizelingen etc Lindaatje, wauw mooie buik
Hoe krijg je het voor elkaar meid (maar daar was je geloof ik zelf ook nog niet uit hihi). Maargoed, fijn dat ze je een nachtje gehouden hebben ter observatie! Gelukkig hebben de kindjes een goede airbag hihi. Heb je zelf nog ergens last van?
Haai meiden, Ff ego hoor, heb ook niets bijgelezen.. Voel me zoooo kut! Echt mega emo. Zit om alles te janken, ben al om 100 dingen boos geworden tegen vriendlief (en dat in 2 uur tijd) heb de kat net een rotschop gegeven omdat ik gek van hem werd.. Nu ik dit type zit ik weer te janken omdat ik mn gedrag zo triest vind.. Ik herken mezelf gewoon niet terug.. Vanmiddag op werk kreeg ik hele tijd koud en duizelig en nu dit.. pff om gek van te wordne. Ben blij dat vriendlief naar de voetbal is, want ik zou alleen maar boos tegen hem doen Ga denk maar naar bed ofzo..
Maar laten ze je dan nog zolang doorlopen dan? Straks ben je 40 weken en moet je een kind van 70 cm en 8000 gram eruit poepen (ja oke, ik overdrijf een beetje hihi), maar ze leiden je toch wel in als het echt te groot wordt?
Hier nog 1 hoor die het allemaal zwaar begint te vinden. Het is ook gewoon lastig met een dreumes die nog niet zelfstandig loopt. Ik laat hem wel zoveel mogelijk aan de hand meelopen, mja, soms ontkom je er niet aan om hem op te moeten tillen! Ach, we moeten nog even geduld hebben hihi.
Welkom in het land der hormonen lieverd. Zet een pot thee, trek een vreselijk onaantrekkelijk huispak aan. Liefst compleet met beenwarmers en afschuwelijk lelijke sloffen, kruip op de bank met een vrouwenfilm erbij en daarna lekker naar bed. knuffel
Whaha, denk niet dat het aan je leeftijd ligt hoor. Ik ben pas 24 en ook ik ben doodop! En dan mag ik niet klagen want ik slaap 's nachts als een roos! Ennuh, mooie buik!
kaatje, alleen met bloed prikken. Maar dat is denk ik niet zo gek.. mamatien, Tegen die hormoontjes kan je niet vechten. Inderdaad lekker op de bank kruipen met een leuke film. Wie weet helpt het iets wat...
Ach meis toch! Je had er al meer last van geloof ik he dat je je af en toe zo rot kon voelen? Waarschijnlijk geeft je lichaam gewoon aan dat je een stapje terug moet doen. Het wordt nu allemaal zwaarder en we zijn allemaal met de laatste loodjes begonnen (en die wegen echt het zwaarst)! En de kat een trap geven, ach die van mij hebben er vandaag ook 1 gehad. Per ongeluk wel te verstaan, maar dan moeten ze maar niet voor mijn voeten gaan lopen hihi. Komt vast goed, dikke knuffel!