Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *zwaai*

ik haat hormonen! Werkelijk ik haat ze! En ik snap niks van mannen dat ook werkelijk niet! (zal later verslag doen) Eerst maar eens gaan koken...

Wat eten jullie dames? Hier word het broodje knakworst :)

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ben weer gecheckt en was nu ene arm 150/90 en andere arm 130/90 helaas niet minder maar gaat hij pas boven de 90 is t iets om zorgen te maken....zolang ik me goed blijf voelen en geen verdere klachten heb is t goed.
    urine was goed.
    dinsdag komt ze wel weer om te checken.

wat zag ik een leuke geboorte kaartjes langskomen maar ik hou m nog lekker ff als verrassing hihi.
    ik ga nu nog ff wat proberen terug te lezen

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    lekkere italiaanse bol broodje mario:D

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij eten lekker makkelijk.... pizza

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hihi leuk die fotos!!!en verslagjes!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna rustig blijven ademhalen

Wij eten gekruide aardappelblokjes uit de oven, sla en een kipsnitzel

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hoi meiden!

Drukke dag op werk gehad en net toen ik thuis kwam... ja hoor.. bezoek. Daar gaat m'n middagdutje. Bezoek is nu weg, dus even snel nog wat eten en toch maar even plat op de bank.

Misselijkheid is niet erger geworden, dus ik ga gewoon lekker uit eten! Zolang ik maar zorg dat er snel brood op tafel staat of iets in m'n tas heb zitten is het wel te doen.

Hier is de uk ook echt mega actief. Gisteravond druk aan het omdraaien (ruggetje links en dan weer rechts) en pijn dat het aan m'n buik deed! Uk heeft duidelijk minder ruimte, maar trekt zich er niets van aan. Net dochtertje van bezoek op schoot gehad (5 mnd) en uk druk tegen haar aan duwen :)

Ik kom morgen wel weer even buurten!

8. Sherry

Sherry Niet meer actief

#4488 Sherry, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2011
    Henrieke, fijne avond! Een meiden avondje zal je misschien wel goed doen ;)

Anna, je ex heeft echt een gewapend betonnen muur voor zich. Dit kan je niet eens meer een plaat voor je kop noemen ;)

Frummel, uh, bevallingsplan? Wat zet je daar dan zoal in?

Marloes, succes alvast….. Ze zullen je toch niet te lang door gaan laten lopen? (dit zal ik later wel lezen wat hier het antwoord op is… niet dus… 41 wkn)

Intake van de kraamzorg: hier wilde ze 8 weken van te voren. Aangezien er maandag definitief met het dak begonnen wordt heb ik wel tot eind mei nodig voor de kamer. Dus wordt het 7 juni. Begon die muts te mopperen dat als er van hun kan iets tussen kwam dat het dan erg krap werd. Had echt zo iets van: ja en? Niet mijn probleem! En trouwens, je bent hier maar een week…. Ben niet zo moeilijk..

Hahaha al die foto’s. Als je vent na de bevalling nog van je houdt is het echte liefde :p Nou weet ik trouwens ook waar dat net-ding voor is in de doos… Er zat ook geen briefje in met wat alles nou is.. Dus het allemaal een grote surprise!

Bevalling, zie er zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo tegen op.

Eten, kijken of er nog spagetti van gisteren over is. Niet dat mijn vriend (euh man) alles mee heeft genomen onder het mom van: moet op! Heb nou toch weer maagzuur dus veel erger kan het niet worden. Zo maar even mijn ogen voor 30 min. Dicht doen. Anders sta ik op de automatische piloot voor de rest van de avond.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had bij Levi helemaal niet zo'n net onderbroekje in mijn kraamdoos ( of Ferry moet hem stiekem gepikt hebben ;) ) nu eigenlijk niet eens gekeken wat er allemaal in zit.

Sherry. Je moet de bevalling gewoon over je heen laten komen. Vooral niet bang laten maken door andermans verhalen etc.

10. Sherry

Sherry Niet meer actief

:D nou daar heb ik geen verhalen voor nodig hoor!!!

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Ik doe straks even een poging bij te lezen, ik ben gesloopt!
    Eerst maar even eten nu.

Celeno is vandaag weer naar de psz geweest en vond het toch wel erg moeilijk, tijdje gehuild.
    Gelukkig daarna wel leuk gespeeld en toen ik kwam was hij ook vrolijk :)
    pff.. blijft toch lastig, maar komt vast helemaal goed!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Komt vast wel goed hoor Patriesja.

Thom gaat vanaf 5 maanden naar het kdv en opeens heeft hij wel eens een dag dat hij echt kei hard huilt, als ik weg ga

Als iemand die 'fijne' netbroekjes nog wil hebben... ik heb er 2 en die ga ik toch niet gebruiken

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaait voorbij * nog 4 weekjes werken! al 2 weken langer aan t werk dan de vorige keer en ook nog meer uren per week (is stiekum een beetje trots op zichzelf)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry is zijn moeder helpen in de tuin, Levi ligt op bed, ik heb de laatste lakentjes en hydrofiele handoeken weggestreken ( wat een k*t werk ) Nu alleen nog de kleertjes,maar die zijn maandag ofzo aan de beurt.
    Gaat iig geen latertje worden vandaag, ben moe en heb morgen vrijgezellenfeest. Ga wel alleen naar het middag programma want de rest trek ik niet ( en vind ik niet leuk ;) )

Patriesja, komt goed. Levi heeft de eerste 6 keer ook gehuild toen ik hem bij de psz achter liet

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Ik ben weer aardig bij ;)

@mnm, nee niet bang worden hoor :p jij gaat vast niet zo vroeg bevallen! lekker eerst rustig uitpakken ;)

@haar verven, dat wilde ik idd ook nog doen, maar idd eerst maar even navragen bij de kapper.

@foto's/smsjes tijdens de bevalling, haha geweldig! :D
    Hier ging het allemaal veel te snel en waren we veel te overdonderd...

@kaatje, wat een lief filmpje van Levi!

@hoge bloeddruk, hier gelukkig nog geen last van, maar nou heb ik altijd een erg lage bloeddruk.

@marloes/kaatje, thx meiden, het komt idd vast goed!

Vandaag nog een poging gedaan om foto's te maken voor het geboortekaartje en nu gelukkig wel erg leuke foto's! :)

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    *zwaai*

(Koetjes en kalfjes gesprek met me ex *gehad* deels. Heb toch zo de neiging om te vragen wat hij van de naam vind die ik voor me *onze* zoon wil doen. Maar durf het gewoon niet te vragen. Maar die hormonen van mij doen vervelend... na 4 maand een beetje contact en ik heb geen idee wat ik ermee moet... zolang het maar over koeien en kalfen gaat... desnoods over varkens of zijn werk dan is er niks aan de hand... heb de al een poos de ene na de andere harde buik... merk dat ik onrustig ben maar weet niet op welke manier... bleeh... )

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hallo meiden,
    Hier echt veel gedaan.
    Ben blij dat de lijstjes voor het verhuizen wat korter worden.
    Dit weekend staat er nog meer op de planning.
    Ik ben nu wel kapot, alles doet pijn, maarja hoe kan het ook anders.
    Neia is snip en snip verkouden, arm kind, hopelijk wordt ze er niet ziek van.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, nu eerst aan jezelf en de beeb denken hoor. Geen stress om je ex. Als jij blij bent met die naam, gewoon doen ! Hoe het er nu naar uit ziet zal je straks alle beslissingen over je zoontje in je eentje moeten nemen

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Juud, oh oke had er nog nooit van gehoord knakkende bekken, gelukkig niks ernstigs.

Kaatje, precies die kleine komt toch wel.
    Aaaah wat een schattig filmpje.
    Wow wat een mooi verslag zeg, heb helemaal kippenvel.
    Leuk hoor een vrijgezellefeest morgen, maar ik zou het ook zeker niet een hele dag meer volhouden.

Angiebaby, fijn zeg dat je bloeddruk hetzelfde is gebleven.

Henrieke, jammer dat je geen dutje hebt kunnen doen.
    Maar heel veel plezier vanavond!

Sherry, komt vast goed met de bevalling meis. Bij neia zag ik er de laatste dagen echt naar uit, had er zoooooveel zin in :D. Nu zien we wel hoe het loopt.

Patriesja, het komt zeker goed meis. Het is gewoon wennen, is ook niet niks voor die kindjes (en de mama's ;)).
    Fijn dat de foto's gelukt zijn voor het geboortekaartje.

Anna, klote zeg die hormonen. Gelukkig wel een enigzins normaal gesprek gehad met je ex, dat is iets.

Bapsie, je mag zeker trots zijn op jezelf! Respect hoor!

Rono, fijn dat je gewoon natuurlijk kan bevallen.
    Mooi hoor die smsjes na elkaar.

Frummel, hihi dan kun je de details wel heeeeel goed zien.

Bellie, klop maar af nog geen vocht. We zullen vast nog wat warme weken krijg denk ik.

Leuk die foto's tijdens de bevalling, Hier geen gemaakt omdat het zo snel ging.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, nee idd
    We gaan nu smiddags een workshop schilderen doen, gewoon hier in het dorp. Dus daar ga ik mee naar toe.

daarna hebben ze een partijtje geregeld bij de mc donalds, daarna buikdansen in rotterdam ( lekker handig met 3 zwangeren in het gezeldschap en dan stappen. Dat trek ik dus allemaal niet meer, en kost ook 70 euro wat ik nu even niet heb.

Dus ga alleen schilderen en dan weer lekker thuis met mijn gezinnetje eten

Deel Deze Pagina