@anna, rustig aan he meis, jeetje vervelend die harde buiken, lekker aan jezelf en de kleine denken. @mnm, fijn dat er schot in de zaak zit en idd ik weet er alles van dat je veel te veel doet, maar probeer wel een klein beetje rustig aan te doen he! Hopelijk blijft het idd bij een verkoudheid. Is jou bevalling ook zo snel gegaan?
slaap lekker Kaatje en veel plezier morgen! MNM, goed en hard gewerkt dus... altijd fijn als je de lijstjes korter ziet worden!
Pfff ik ga nog behangen. Ik weet het, geen christelijk tijdstip.. Maar vriendlief en ik hebben vanavond echt barstende ruzie gehad en om wat? misverstand.. Ik had hem vandaag opgebeld met de mededeling dat de babykamer dit weekend af MOEST. Geen keuze, het moet. Ik was echt alles behalve aardig voor hem en dat terwijl hij op zijn werk zat*lang leve de hormonen*. Daarna dus een mailtje gestuurd en uitgebreid sorry gezegd. Komt hij stront chago thuis en zei niets. dat werd dus ruzie. Blijkt achteraf dat hij heel dat mailtje niet had gehad. Die heeft zich dus heel de middag rot gevoeld op zijn werk en toen hij thuis kwam had hij zoiets van waarom doe jij zo normaal? nogmaals lang leve de hormonen. ik heb in me woede me ketting afgetrokken. niet alleen doodzonde en heel veel spijt van maar die krengen zijn ook nog is sterker als ze eruit zien.. nu doet me nek zeer
schaam me overigens rot dat ik die ketting verrot heb getrokken.. daarom zet ik het ook hier haha dat is me straf
hahaha frummel. Wat erg.... 1 troost, je bent niet de enige met zulke acties hoor. Denk dat die van mij er wel een boek mee kan vullen.. Claudia, heb net alles zitten lezen.. Ben er gewoon sprakeloos van. Weet niet goed hoe ik er op moet reageren.. Vind het knap van je dat je hier nog kom.
Ben weer thuis na een heerlijke, maar ontzettend vermoeiende avond. Eten was prima, voorstelling fantastisch en gezelschap heerlijk! Verga nu alleen van de maagzuur. Heb er al een pil voor genomen maar die lijkt niet te werken. Hoofdeinde vh bed dus maar extra omhoog. Helpt meestal wel iets. Vriendlief is pokeren met vrienden en dus bier aan het drinken. Ik hoop dan ook diep in slaap te zijn voor hij thuis komt. Die alcohollucht is echt teveel voor me nu. Dus trusten meiden!
Morge, Hier heerlijk geslapen en vanmorgen kreeg ik heel veel zoentjes van Rick voor mijn verjaardag. Bart was wat later wakker en toen hij er ook bij kwam kreeg ik de kado's. Heerlijke spulletjes voor in bad. Ik kan daar echt van genieten als ik in bad wil. Dadelijk aankleden en nog wat opruimen en dan komen mijn broer , vrouw en kind rond 10 uur al. Mijn ouders komen straks ook. Morgen dan mijn schoonfamilie. Ze komen pas 's middags dus dat scheelt weer. Hebben wij de ochtend en begin van de middag voor ons zelf. Ik kom tussen de middag wel even kijken. Anders wens ik iedereen een fijne dag toe.
ach meis!!!doe je rustig aan? hier ook al de hele week ruzie hij word t stront zat die hormonen en is erg blij als die paar weken voorbij vliegen dat ik daarna weer mezelf kan zijn......ik ik denk er ook zo over dat chago en jankgedoe de hele tijd van mezelf bah hahaha
Goedemorgen, Hier weer erg slecht geslapen, balen zeg. Ik had zo gehoopt dat het na gisternacht beter zou gaan, maarja. Vanmiddag ga ik zeker een dutje doen. Straks gezellig met z'n 3tjes boodschappen doen.
Kaatje, groot gelijk, wel leuk zo'n schilder workshop. Veel plezier alvast! Patriesja, ja eigenlijk had ik een mooie bevalling tot aan het persen. Ik moet ook erbij zeggen dat ik vanaf de 34 wkn af en toe weeen had en elke keer zei de gyn dat het niet lang zou duren, uiteindelijk is ze met 40+3 geboren. Ik werd 's nachts rond half 5 wakker van de weeen, toen in bad, getimed, zh gebeld, we mochten komen, toen ik uit bed stapte braken mijn vliezen, daarna alleen nog maar constant weeen gehad, mijn man heeft gescheurd naar het zh haha. Daar getoucheerd had ik 7 cm en toen we van de ene naar de andere kamer reden heb ik 10 cm gekregen, zo snel ging het. Maarja toen moest ik persen, na anderhalf uur kwamen ze er pas achter dat ze een sterrekijkertje was, en is toen na 2 uur persen met de vaccuumpomp gehaald. Toen bleek ik dus een totaal ruptuur te hebben en moest ik geopereerd worden. Maar vanaf het begin incl het persen heb ik er 8 uur en 20 min over gedaan. Frummel, grrr heerlijk die hormonen. Ja die mannen mogen ook wel iets voor de zwangerschap/bevalling over hebben. Wel zonde van je ketting. Henrieke, heerlijk meis, klinkt als een super avond! Schildje van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! Heerlijk zo met je mannetjes op bed. Heel veel plezier vandaag!
Schildje: GEFELICITEEEERD! Maak er een leuke dag van! Moguh allemaal! Hier lekker geslapen. Zo de laatste boodschapjes halen. Dinand heeft dringend luiers nodig, anders moet hij de rest van het weekend door in zijn blote kont hihi. Meteen maar luiers voor de kleine ukkepuk meenemen. Vind dat altijd zo schattig, die kleine mini luiertjes hihi. Vanmiddag denk ik maar even naar de braderie (als het droog blijft). Er zijn net al wat spetters gevallen!
Goedemorgen Frummel, o jee lang leve de hormonen. Volgende keer checkt hij zijn mail dus even na zo'n telefoontje Schildje, gefeliciteerd met je verjaardag !
morge dames, daar zijn we weer. gisteren een goede dag gehad. S' ochtends als eerste de groeiecho. Kleine ligt keurig op schema. en de cyste is niet of nauwelijks gegroeid. (hij is ovaal, en vorige gewoon gemeten en nu goed.) dus hij is max 0.5 gegroeid. Dus mag gewoon thuis bevallen als ik dat wil. Het enigste wat ie nog wel zei, en wat ik dan toch wel weer positief vind, is dat ik er toch niet vanuit mag gaan dat ie na 40 weken komt. Het kan altijd eerder komen. hihi hoe zou die dat nou bedoelen??? ga ik misschien toch eerder bevallen. haha moet papalief straks toch nog zelf vangen. hihi.
schildje gefeli! rest niet gelezen. hier werd kindlief gisteravond wakker met een vieze broek..dus weer schoongemaakt,luier om voor de zekerheid.. nou ik ben echt zooo blij dat ik die om had gedaan! vannochtend werd ze wakker en kwam ze naar ons toe..nou die lucht zeg jeetje! en manlief had haar gisteravond uitgekleed, maar dr pyamashirt had ze nog aan,en die zat dus ook helemaal onder aan de achterkant,dus ik gaf hem de schuld ervan dat hij niet goed gekeken had..hihi,..zit heel dr luier propvol,rug onder,buik onder,benen.. en ook dr bed..heerlijk wakker worden zeg! en manlief zegt: ja ik blijf nog effe liggen hoor grr!! en bedankt he?! zelf vannacht geen oog dicht gedaan heb hele nacht op de wc gezeten & er boven gehangen. Buikgriep is bij mij weer compleet. *einde geklaag* ga zo maar effe thee drinken,en proberen te eten, en dan toch maar boodschappies doen
Goeiemorgen meiden!! @frummel, aargh die hormonen he! Ik word af en toe ook moe van mezelf Inmiddels alles weer goed? @schildje, gefeliciteerd!!!! Fijne dag vandaag! @mnm, wat jammer van het persen idd, want daarvoor ging het dus allemaal heel snel. Bij Celeno duurde alles van begin tot hij geboren werd 2,5 uur!! Idd ook een weeenstorm. Super snel dus. @bellie, oh regent het bij jullie al, hier nog steeds droog, hopelijk vandaag nog een droog dagje. Ja die ieniemienie luiers hihi Hier wordt het slapen ook iets minder, maar heb toch nog aardig geslapen en heb uit kunnen slapen!! eindelijk na een hele week vroeg op! heerlijk!! Kleine trapt soms zo hard als ik op me zei lig, dat me vriend het bed voelt bewegen haha Straks even boodschappen doen en verder zien we het wel!
Jac gelukkig een goede echo. Vraag me altijd af hoe ze op een echo kunnen zien of de baby eerder komt. Ik ga weer richting bank .Levi is niet lekker en wil alleen maar bij me hangen