Haay meiden, Nou ik ben echt dement aan het worden..Net alles bijgelezen, gaat de wekker van de oven.Ik dus mn broodjes gemaakt.Kom ik terug weet ik niet meer wat ik wilde reageren :S Heb dr laatste tijd wel vaker last van haha, gister liet ik zo mn geld bij de prenatal op de toonbank liggen.. Kheb vannacht redelijk goed geslapen gelukkig Vriendlief kwam wel pas 6u thuis na schuurfeest, dus daar heb ik wel uurtje van wakker gelegen, maar verder heerlijk doorgeslapen Zo meteen naar de Leidse Marathon kijken bij een vriendinnetje..Altijd wel erg leuk, met bandje enzo! @Annaff jeetje meid wat een rot situatie he.Kan me zo goed voorstellen dat je hem mist en dat het moeilijk is hem zo te zien..Hoeveel pijn hij je ook heeft gedaan, het blijfft je ex en de vader van je kinderen.. Toch denk ik dat als hij echt wil veranderen, hij de eerste stap moet nemen..Anders lukt t hem niet.. @ mnm: ahh weer slecht geslapen! Houdt ook niet op bij jou he.. Maar goed, je hebt ook wel veel aan je hoofd met die vehruizing lijkt me.. Super leuk high tea vanmiddag! Ik hou van high tea @ Danitjuh: oh heftig zeg, schietpartij :S Waren geen bekende van je bij betrokken? @ frummel: klinkt helemaal leuk je kamer
Goedemorgen. Lekker geslapen. Werden om 07.30 wakker. Levi lijkt weer helemaal opgeknapt dus gaan toch maar naar de activiteitendag van de kinderboerderij. Dan wel met de auto ipv bus zodat we terug kunnen als hij het zat is Frummel, klinkt gaaf die letters en sterren ! Kikker, een goede nacht gemaakt dus. lang leve de oordopjes
goedemorgen Hier is dex vannacht2x wakker geweest. Maar vriendlief stond direct naast zijn bed, de schat Vanmorgen was dex al vroeg wakker maar nog niet uitgeslapen. Toen ik wakker werd en naast me keek lag hij bovenop papa te slapen. Zo schattig Moet zeggen dat ik elke ochtend erg vrolijk wakker word nu ik die wieg steeds zie staan haha. Gister voor de grap dex erin gelegd. Die lag helemaal klem. Hij keek zijn ogen uit en wijst telkens naar de wieg en zegt dan heel verbaasd DIE?! Echt alsof hij wilt zeggen wat is dat nou, want voor mij is hij niet? haha De muur moet nog een x geverfd worden. Is helaas niet egaal opgedroogd. Wederom een duur geintje want die metallic muurverf is niet echt goedkoop. Denk dat er wel weer 2 of 3 potten opgaan. Agh ja so be it. Vandaag het laminaat ben benieuwd hoe het gaat staan. Denk dat het echt super mooi word. We hebben voor wit eiken gekozen. Leek ons het mooiste bij lichtblauw en donker grijs metallic.
Voor de dames die hun babykamer in pip stijl hebben of bloemetjes of iets.. Kennen jullie deze site?Engeltjes & Draken - kinderkamer interieur, decoratie & kadootjes hebben ze echt super leuke deurknopjes maar vooral de kapstokhaakjes van de vogeltjes en bloemen zijn helemaal geweldig
Goedemorgen meiden! Hier wederom wel redelijk geslapen. Uk ligt behoorlijk op de blaas tegenwoordig, dus word telkens vroeg wakker omdat ik moet plassen. En kan erna niet meer in slaap komen. Dus m'n dagen beginnen steeds lekker op tijd! Gisteravond lekker gegeten bij schoonouders en een boekje uit 1978 meegekregen met namen Geweldig om door te bladeren. Zitten echt hele bizarre namen tussen! Hadden ook de grootste lol tijdens het eten. Maar geen enkele keer de naam die we voor een meisje hebben bedacht voorbij horen komen Voor een jongen weten we het nog steeds niet. Ik heb een lijstje, maar vriendlief moet zijn mening nog geven. Sinds een paar dagen doet uk me overigens flink pijn. Als ie draait/duwt of schopt dan spring ik regelmatig op. En helaas voor mijn ingewanden doet ie dat erg regelmatig! M'n schaambeen begint flink beurs aan te voelen zo nu en dan. Laatst ook voor het eerst uk met de hik meegemaakt. Apart gevoel Misselijkheid is niet gezakt, dus denk nu wel dat het vanaf nu zo gaat blijven helaas. Kokhalzen doe ik nu ook weer steeds vaker en vaker. Gelukkig heb ik nu wel eetlust. Want dat had ik in het begin van de zwangerschap totaal niet! Ik kan daarmee de misselijkheid iig onder controle houden. Bijlezen is me nog steeds niet gelukt. Er komt steeds weer iets tussen :S Zag wel iets even voorbij komen van straie. Hier beginnen onderaan de buik toch wat lijnen te verschijnen. Gelukkig maak ik me daar totaal niet druk om. Ijdel ben ik nog nooit geweest! Loop regelmatig in m'n ouwe sloffie door het huis
@frummel, haha Celeno kijkt hier in de wieg en dan zegt hij, waar is de baby nou? En als ik het dan vraag, dan zegt hij in de buik Hier niet zo een goede nacht, kon zelf al slecht slapen en toen was Celeno ook nog 2x wakker. Gelukkig kon ik vanmorgen lekker blijven liggen en even bijslapen. Vandaag even verder met het geboortekaartje en vriendlief gaat het bedje nog even omhoog zetten. Dan zijn wij ook zo goed als klaar
Henrieke, wij hebben hier ook zo'n boekje Sommige dingen wil je je kind echt niet aan doen. hij/zij zit wel het hele leven aan die naam vast. Zo heet er hier iemand cente in de buurt. Ook zo zielig.. Wij hebben hier 2 namen waar we niet uit kunnen kiezen.. Dus zodra ze geboren is kijken we gewoon wat het beste bij ons meisje past
Ben hier aan de schoonmaak. Kom OVERAL gereedschap tegen! Heb alles in een doos gedonderd en in de schuur gezet. Hij zoekt het maar lekker daar uit. Ik zei ook al tegen Leander dat hij het erg zwaar gaat krijgen als hij zijn dochter dadelijk het goede voorbeeld mee wilt geven. Hij werkt er hard aan maar soms gaat het niet helemaal zoals het hoort. Zijn moeder ruimde altijd alles achter zijn hol op. Dus af en toe moet ik ontploffen en dan gaat het weer maanden goed Gisteren lekker naar intra tuin geweest. We hadden cadeaubonnen gehad dus heb nou de dingen meegenomen wat ik normaal niet zo snel zou doen. Heb o.a. messen meegenomen in vrolijke kleurtjes. Dingen wegen geen drol en zijn erg scherp heb ik al ondervonden.... Hondjes zijn hier stront vervelend. Zijn net plakkertjes en wordt door het hele huis gevolgd. Moet uitkijken waar ik loop anders struikel je er over... Man (nog steeds vreemd om te zeggen ) kwam vanochtend uit de nacht met flinke hoofdpijn en die lig nog lekker te slapen. Denk dat hij zich druk maakt voor morgen. Dan beginnen ze aan het dak! YAAAAY!!!
@frummel Hem missen. Soms wel. Maar als hij dan spontaan komt zoals vrijdag en ik zie hem breken dan vind ik het moeilijk wetene dat hij bij zijn ouders zichzelf opsluit op de kamer en dan denk ik kom dan hierheen om film te kijken. Dan mis ik hem wel. Van me afschrijven doe ik regelmatig. Werkt alleen niet echt omdat ik al slecht slaap en dan met dit erbij nog slechter. Ach het komt vast wel goed *lees stukje zo hieronder * Maar lekker he die nesteldrang!! hihi @striae Ze zitten er nog van de vorige keer. Maar nog geen nieuwe gespot @kikker haha... zal je man leuk vinden hahahaha @slapen gisternacht niet geslapen en afgelopen nacht was niet veel beter! balen maar komt vast wel goed! @mamtien Dementie mag hoor *ego* Nou me ex is bereid mee te gaan naar ouderschaptherapeut en het opstellen van een ouderschapsplan! Hij is dus toch over stag gegaan... *heerlijk* hij heeft gezegd dat de babykamer leuk is. De naam vind hij niet leuk. Maar hij wilt wel suggesties geven die hij mooi vind. Vreemd maar wel prettig.
Kruitvatluiers zijn goed hoor! Toen Dinand klein was wilde ik het beste van het beste. Dus pampers. Nog niet heel lang geleden ben ik eens andere merken gaan proberen. Die van kruitvat zijn echt heel fijn. Voelen soepel aan en houden het vocht goed vast. Nu heb ik gister dus ook meteen luiertjes voor die kleine uk mee genomen, en er zit dus net zoals bij de pampers een plasindicator op die luiers. Dus op het moment dat die kleine geplast heeft veranderd er een stukje van de luier van kleur. Ik heb nu 2 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 gekocht. Het zelfde als bij Dinand, en dat was perfect!
en hier worden de poffertjes ook zo weer gemaakt.... sla en poffertjes mijn echte verslaving deze zwangerschap
Bellie Toch best lekker dat je je even hebt laten gaan in de winkel toch! Even een paar hormoontjes kwijt Frummel Knap hoor dat je altijd alles probeert te eten, zelfs hagedis.... Ik ben iets meer van het type 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet'. Nou is dat ook iets te overdreven, maar je begrijpt me wel denk ik Fijn dat de ruzie weer uit de lucht is! Mamatien Ik heb van maat 1 2 pakken liggen. De luiers van kruidvat zijn inderdaad als beste uit de test gekomen van Kassa, maar ik vond ze toen bij Jara erg stug. Pampers zijn heel soepel, dus die heb ik altijd. Ik koop ze wel altijd met korting, dat scheelt al snel een tientje! Anna Het klinkt alsof je ex serieuze problemen met zichzelf heeft en daar jou probleem van maakt ipv naar zichzelf te kijken. Jammer hoor, voor jou, maar ook zeker voor de kids. Hij lijkt niet te beseffen dat hij de oorzaak is van het 'gedrag' van je dochter tegen hem. Kaatje Pff, zo voelt mijn buik ook. Enorm strak en 'vol'. Alsof het een en al baby is of zo. En dan nog al die bewegingen er bij. Hier wel een enkele streep erbij maar geen zwangerschapsstreep. Kikker Fijn zeg dat je zo lekker hebt geslapen met de oordopjes! Vaker doen dus! Gisteravond heerlijk gewokt. En het was enorm gezellig. Weer om 12 uur thuis dus slapen voor half 1 ho maar. Maar vanmorgen weer 'pas' om 8 uur wakker. Een poging gedaan tot ontharen maar dar word steeds moeilijker zeg. Heb nu een snee op mijn hak en mn bikinilijn heb ik met behulp van een spiegeltje gedaan. Maar dat is ook nog best een opgave. Verder lekker boekje gelezen, tv gekeken en niks gedaan. Straks Jara weer ophalen, nu maar hopen dat ze een beetje een goed humeurtje heeft.... Dat is de laatste dagen nogal eens niet zo. Vermoeiend hoor.
Marleen, zo zit het ook hoor. En ik heb ervoor gekozen om niet meer alles van zijn probleem mijn probleem te maken. Hoe lastig dat ook is. Ik laat hem los. En dat is voor hem extra moeilijk.
Patriesja. sorry, daar had ik even niet aan gedacht, als de kleine te vroeg is, hih heb je al een afspraak gemaakt met de kleine dat ie minimaal moet blijven zitten tot week 37! mamatien. Hier vaak wel pampers, of de kruidvat. (ligt er aan in welk land ik de luiers koop) Ben over alle 2 tevreden. Kruidvat reageerde zoontje op. rode billen. maar de dames alle drie niet. Wel zou ik er op letten dat je luiers koopt met plasindicator!. lekker makkelijk voor de kraamweek. Frummel jeej kamertje bijna klaar.! Heerlijk meid. lekker toegeven aan de nesteldrang. je kamertje klinkt erg leuk. Ben benieuwd naar de foto's straks. kaatje. leuk dat het vrijgezellenfeestje gezellig was. balen van de hoofdpijn. annaB Ik denk dat ik gewoon bang was dat de kleine groot was, of de cyste gegroeid waardoor een thuisbevalling zowiezo uitgesloten is. situatie met je ex klinkt idd ingewikkeld, maar als ik zo tussen de regels door lees, geef je nog wel heel veel om hem, en ben je nog niet zo ver om hem al op te geven. Probeer te kijken waar het gaat stranden MET inachtneming van jezelf en je kindjes. Ik blijf een hopeloze romanticus. (qua samen zijn, ben niet van de kaarsjes ofzo) en hoop dat jullie er ooit samen weer uit komen, met eventuele hulp van anderen. Al zou dat misschien wel een lange weg kunnen zijn. MNM hoe is het met de hormoontjes vandaag? ooh leuk high tea! ff gezellig. straie. hier helaas wel! kikker. ooh lekker een goede nacht gemaakt. Wat oordopjes dan kunnen helpen. Danitjuh. fijn dat je dan toch al redelijk hoog op de wachtlijst staat. en hopen dat je snel aan de beurt ben na je bevalling. gelukkig geen bekende van jou bij die schietpartij. HenriekC balen van de misselijkeheid. hihi kunnen handje schudden met de straie hoor. Hier buikje vol mee. marleen. gezellig uit eten geweest dus. Nog ff genieten van je rust, en dan straks de kleine meid weer halen. Hier ook een minder nachtje gehad. Werd na 2.5 uur wakker door stoten van ons schip. Wat blijkt we zitten tegen een ander schip aan. Of tenminste mijn broer die op zij lag zat tegen een ander schip aan. Dus hup uit bed, en rennen voor zo min mogelijk schade natuurlijk. Nou dan ben je dus wakker dus toch maar weggevaren. Dat was dus 3.00 vannacht. hmmm hadden gehoopt tot 4.30 te kunnen slapen. Balen, Maar wel een hele gezellige avond gehad.
Nou Levi was er snel klaar mee. Zijn er bijna anderhalf uur geweest. Geitjes kijken vond hij erg leuk, uiteindelijk ook paardjes geaaid en schapen scheren gekeken,maar toen hij de clown zag wilde hij maar één ding en dat was naar huis toe haha Frummel, balen dat de verf niet in één keer goed dekt Henrieke, o jee nog hard op zoek naar namen dus. Waar hou je een beetje van ? ( hollands, engels, kort, lang, lief, stoer ) dan denk ik even met je mee Anna, fijn dat je ex nu toch een stap jou richting op zet. Beetje jammer dat hij de naam niet leuk vind 3x raden waar ik last van heb juist weer hoofdpijn. wordt er inmiddels echt knettergek van. Ga morgen denk maar eens kijken of er iets homeopatisch is wat ik zonder problemen kan gebruiken in mijn zwangerschap want merk dat ik er ook gewoon chago van ben, en dat maakt me ook niet altijd een leukere moeder en vrouw
@Kaatje, volgens mij had je al een keer mee gedacht Zochten iets Schots, maar wat ook in het Nederlands goed te gebruiken is en het liefst iets kort en krachtigs. Maar moet eerst diegene die ik heb maar eens aan vriendlief voorleggen En die hoofdpijn. Hoe zijn je schouder/nek/rug spieren er aan toe? Ik merk dat ik namelijk ook iets meer hoofdpijn heb, maar bij mij is het altijd door teveel spanning op de spieren. Een massage of warm bad doet dan wonderen om de hoofdpijn te minderen. Ik loop er dan ook al een tijdje voor bij de fysio. Ik merk het altijd goed als het dan is. Kan dan namelijk met moeite m'n linkeroor naar linkerschouder doen (en zelfde rechts). Maar door die zijspieren van de nek op te rekken word het juist soepeler en trekt de hoofdpijn langzaam weg.
kaatje: misschien warme douche nemen? en je mag ook gewoon paracetamol hebben he.. (ik doe t nu liever ook niet hoor)
Ze heeft de hik Eerste keer dat ik het voel deze zwangerschap. Zo'n grappig gevoel Henrieke, nee heb nog niet mee gedacht met schotse namen. Hoofdpijn : Warme douche helpt onder de douche zelf wel, ben ik er uit is het er weer. Zijn niet mijn rug/nek spieren, ben daar vorig jaar voor los gekraakt, en voelt nu niet alsof het vast zit
heb je niet van dat spier gelei in huis? dat helpt ook nog wel is.. en anders iemand lief aan kijken om te masseren?
MNM veel plezier vandaag! Lekker zo´n dagje niet opruimen! Mamatien je geld laten liggen bij Prenatal Ik heb dat met het nieuwe pinnen, liep zo weg.... ehhh mevrouw uw pinpas Er zijn wel vage bekenden betrokken bij de schietpartij maar gelukkig niets ernstig. Sherry hier ook overal gereedschap. Manlief heeft het net toevallig naar boven gebracht Anna wat fijn dat hij meegaat naar de therapeut. Hopelijk komen jullie eruit! Knuffel! Jac hebben jullie geen schade opgelopen?? Ik ga nu AJAX kijken