Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Marleen: Begint nu echt een buik te worden he:D Mooi hoor!

Bellie: Kan toch de 6e ziekte geweest zijn hoor. Vlekjes hoeven niet in het gezicht of op de benen te zitten hierbij. Hij voelt zich inderdaad al beter hoor alleen zijn eetlust is een beetje pleite. Kon hem zelfs niet verleiden met vers gebakken wentelteefjes vandaag haha. Gelukkig werkte de geur al verleidend genoeg voor zijn papa die vervolgens voor 2 heeft gegeten;)
    Ik ben niet echt bezig geweest hoor:) Heb de randen van het plafond gedaan en ventje heeft het ingeverfd. Het behang vrij maken heeft hij ook allemaal gedaan:)

Jullie hebben groot gelijk dat je niet zoveel meer doet aan de babykamer:)

Pink: Kans op q-koorts via kinderboerderij is gelukkig te verwaarlozen. Q-koorts in Nederland - Kinderboerderijen en dierentuinen :)

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Ik leef nog hoor maar heb even niet de tijd om alles bij te houden. Druk maar leuk weekend gehad en een peuter die 's middags niet geslapen heeft dus dan heb ik sowieso wat minder tijd.
    Hopelijk kan ik vanaf nu weer inhaken en netjes meelezen :)
    Geen gekke dingen gebeurd hier?

Nu even tijd aan hubbie besteden want die voelt zich eenzaam :D

3. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

#443 Lindaatje, 27 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
    zo daar ben ik weer na een lange tijd maar druk druk m'n zus uit aruba is hier 3 weken op vakantie..:D dus lekker veel leuks gedaan...
    9 april vertrekt ze weer:( met kids en man..

thank god voor skype:)..

even nog een update van m'n mega buik pffff ik moet nog zo lang...
    dat wordt echt rollen:D

Bekijk bijlage 140285 23 weken

geboortekaartje en naam zijn gekozen:D

nu nog de babykamer daar zijn we nog steeds niet aan begonnen:$

wel al een hoop spulletjes maar ik kan nog niks inrichten pffff

maar ja we hebben nog even de tijd...

ik ga zo m'n bed in vandaag naar de dierentuin geweest heerlijke dag gehad..maar van dat slenteren wordt moe hoor zoo!!

truste

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kelly mooie buik hoor!

Kaatje ik geloof dat wij daar wel recht op hebben. Ik ga het morgen allemaal navragen. Heb het vroeger ook gehad toen ik aan de andere vorm van dialyse zat

Marleen sterkte morgen. Je buik is mooi gegroeid :D

Frummel schiet ook op bij jullie dus het klussen :D

Pink dat klopt van die Q-koorts! Ook mensen met een zwakke gezondheid moeten er niet heen gaan.

Lindaatje wow wat een mooie buik heb jij zeg! Balen dat je zus weer bijna weg gaat! Komt ze nog over als jij bevallen bent?

Zo ik heb geprobeerd om met tape een ster te maken maar het wordt er niet mooier op ;) Dus van de week maar eventjes een rondje bouwmarkt gaan doen kijken voor sjablonen

Nu lekker film kijken en dan naar bedje

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hoi meiden. Even ego emo mopper bericht. Sinds gisteren wwer wat meer last van misselijkheid. Opeens is het weer constant op de achtergrond aanwezig en kokhals ik weer. Balen dus. Lig ik net op bed komt vriendlief erbij en begint met zijn kussen te klooien (sloop zat er niet goed om). Hierdoor schud het bed onwijs en golft mijn maag lekker mee. Alles behalve fijn en ik trek dan ook het bijbehorende groene gezicht. Zegt vriendlief doodleuk dat ik me niet zo moet aanstellen! Ehm... Pardon? Dus de hormonen slaan gelijk keihard terug en lopen de tranen over mn wangen. Had nog wel aan hem uitgelegd dat met mijn overgevoelige maag die nu toch al misselijk is, zulke bewegingen van het bed het alleen maar erger maken. Kreeg als reactie een knuffel en dat ik niet zo raar moest doen, dat hij het ook niet expres deed. Terwijl ik al vier maand lang aangeef dat hij het bed niet zo moet bewegen. Zucht...

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

Pffff linda wat een buik!!! En je moet nog even! Hoop dat je geen last van je rug heb... En ik maar klagen over die van mij! Wel mooi :)

Net naar een verjaardag geweest.. Super gezellig maar ik was net een rookbommetje. De lucht zit alleen nog in mijn haar maar ga dit nou niet wassen want morgenochtend is het dan nog niet droog..een nadeel van lang en dik haar..

Toen we thuis kwamen kon mijn vriend ook gelijk gaan soppen want de hond had 3/4 ontbijtkoek op.. Het was heel netjes uit de tas gevist zonder deze te slopen.

Nu ga ik lekker slapen en genieten van mij. Lekkende tepels.... Ik word nou zelfs wakker van een straaltje nattigheid..

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kelly mooie buik heb jij zeg. :)

@Declan super jongen het los staan. ;)

@MArleen het verschil kun je echt goed zien hoor. Mooie buik nu....toen ook hoor!! ;)

@Lindaatje, zo dat is echt een bolletje naar voren toe. Wel grappig om te zien en zeker mooi. :)

Redelijk geslapen hier. Ik werd om 1 uur wakker en toen hoorde ik Bart huilen. Even daar naar toe gekuffeld en hij wilde weer (sl) apen met de duim in de mond. Bij hem is het net als bij mij het duurde even voor hij weer sliep. Wij liggen momenteel nog onder hem te slapen maar vanaf a.s. weekend gaan wij in onze nieuwe slaapkamer dus dan hoor ik niet ieder geluidje meer van hem. Dan kan ik iets sneller gaan slapen.

Gisteren weinig gedaan alleen maar genoten van het mooie weer.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goeiemorgen
    Ik ben dit weekend met een vriendin naar Scheveningen geweest.
    Zaterdag naar Mary Poppins, dat was echt super gaaf en daar in een hotelletje geslapen.
    Gisteravond opeens weer enorme harde buiken, die ik niet weggepuft kreeg. Ik heb ook elke keer pijn bij het plassen en daarna steekt het nog na. Ik ben dus bang voor een blaasontsteking of een niersteen die in de weg zit. Mijn mannetje heeft net mijn urine weggebracht.
    Vannacht vanaf 2 uur wakker geweest, na het plassen en daarna ga ik weer malen. Hihi wordt gewoon moe van mezelf. Vandaag een rustig dagje.

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@marleen, mooie buik, verschil met toen en nu, bij mij is dat idd ook zo.

@linda, mooie buik!!

@schildje, zal wel even wennen zijn als jullie op de nieuwe kamer liggen.

@mnm, jeetje vervelend zeg steeds die harde buiken en nu dan ook nog pijn erbij bij het plassen.
    Rustig aan meis!

Hier redelijk geslapen, gelukkig geen oorpijn meer gehad en me oor zit ook niet meer helemaal dicht.
    Denk dat ik toch even die paar uurtjes ga werken, heb namelijk vandaag gebaren cursus.
    Heb die al eerder gehad en was erg leuk, we hebben namelijk een slechthorend meisje op de groep.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!~
    Kreeg net te horen dat een kwart van mijn NLP groep het examen niet had gehaald en dat er van deze kwart 2 mensen de herkansing ook niet gehaald hadden.. Ik had echt niet verwacht dat we hiervoor konden zakken, dit maakt mijn 8 extra goed haha! :)

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM: Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Balen van die harde buiken zeg.. Rustig aan. Nierstenen kunnen onwijs veel pijn doen, weet er helaas alles van haha.

Patriesja: Wat fijn dat je oor geen pijn meer doet!!:D Leuk cursus gebaren! Vind dat soort dingen altijd super interessant.

Schildje: Toch nog redelijk geslapen:) Ziet er altijd zo lief uit he dat duimen. Hoe oud is Bart?

Sherry: hahaha de hond heeft het dus naar zijn zin gehad:D Fijn dat het leuk was op de verjaardag!

Linda: Jeetje wat een buik hahaha. Wat ben ik dan blij dat die van mij nog 'redelijk normaal' is qua grootte. Zelfs die vinden ze al groot.

Danitjuh: Succes met het vinden van de sjablonen!

Henrieke: Balen dat je nog steeds zo misselijk bent

Hier wilde Declan vanmorgen uitslapen haha. Ik liep naar zijn bedje, hij keek me aan en draaide zich om. Ook goed;) Uiteindelijk heb ik hem er om half 9 uitgevist want hij moet ook zijn antibiotica krijgen. Wat natuurlijk weer een ramp was. Meneertje zag het flesje, schudde nee met zijn hoofd, riep heel vaak bah en kroop hard weg onder de tafel. Daar had hij zich achter de kat verstopt. Was nog een hele klus om hem er onderuit te krijgen met die buik.

Bapsie: morge

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    belliebel. fijn dat alles goed is!

danitjuh hulp in de huishouding. wat lekker. hopenlijk valt de eigen bijdrage mee.

Kelly mooi buikje

mamachantal. Ja dat zijn altijd moeilijke situatie tussen je vriendin en jou. misschien weet ze zich geen houding te geven?
    Anders een keertje aan haar vragen? Misschien is het wel gewoon dat ze zich even teveel voelt aangezien zij dan ook met een dikke buik loopt. maar er bij haar niks aan de hand is. En vind ze dat confronterend voor jou.

marleen sterkte vandaag. leuke foto zo zeg. hihi buikje is nu wel wat groter he. haha. mooie buik.

frummel beterschap voor Declan. hopenlijk is het nu weer bergopwaarts.
    ooh jee gevechtje gehad met je zoon. zijn altijd sterk he op zo'n moment.

pink Bedankt voor de tip. Alles goed bij jou?? hihi zo kort berichtje. maar staat niks over jezelf in.

Lindaatje. druk bezig geweest zo te lezen. Ook al zo'n mooie buik.

HenriekeC ooh die mannen!;):D die snappen ook niks.

sherry oooh wat goed van de hond. Pakken zonder iets kapot te maken haha. Hoop dat ie nog kan poepen haha:D

Mnm hoop voor je dat het meevalt. als het een blaasontsteking is, is die na een kuurtje ook weer snel weg hoor. Hoop voor je geen nierstenen.

Patriesja fijn dat het beter gaat.

zo hier weer aan boord. lekker uitgeslapen. 9.00 heerlijk. normaal om 7.00 op. maar dochterlief sliep zo lekker. en zwaar weekend gehad. Vannacht weer laat aan boord. Denk blijf even lekker liggen. Nou ben weer helemaal het meisje vandaag. Wat kan een beetje extra slaap soms goed doen.

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Jac: Heerlijk he een beetje bijslapen:D Hoe was je feestje??
    Declan is heel sterk op zo'n moment maar mama is sterker:D Hij is alleen wel zo slim om zijn tong uit te steken en vervolgens zijn lippen stijf op elkaar te klemmen zodat ik het pipetje bijna niet in zijn mond krijg. Helaas voor hem is hij ook dol op appelmoes dus een beetje appelmoes aan het pipetje en zijn mond gaat helemaal open:D

Mamatien: Kijk dan kun je helemaal trots op jezelf zijn!!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    goeiemorgen dames:)

frummel: pipetje antibiotica?Jamelie kreeg altijd gewoon met een spuitje..en ze vond het heerlijk! mond ging wijd open als ze het weer kreeg:D
    Marleen: sterkte vandaag!
    Henrieke: fijn he die mannen! hebben jullie een waterbed?
    jac: lekker he even bij-slapen :) ik had ook geluk vandaag..half 9 kwam ze pas!:D *gister bij oma half 7 al hihi*

zo maar is even ramen zemen aan de binnenkant denk ik.. en als ik zin heb ook gelijk boven maar even meenemen.
    heb besloten dat ik toch maar wat meer in het huishouden moet gaan doen;) en dan nog maar even stofzuigen en misschien dweilen. dan vind ik het wel weer prima voor vandaag.
    vanmiddag zelf pastasaus maken,maar geen idee hoe dat moet..dus even receptje zoeken op internet.

Ohja.. we hebben (nog niet definitief) een naam! :D
    naam waar ik al paar weken geleden mee kwam vind manlief nu ineens wel goed :( nu nog even bedenken of ik de 2e naam wel goed genoeg vind :D

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Patriesja, ik denk dat de grote even wennen is. Nu hebben wij een hele grote kamer omdat er vroeger 2 waren.
    Nu gaan wij naar een kamer waar inbouwkasten inzitten. Er hoeft alleen een bed en nachtkastjes in. Oja dadelijk de wieg maar meer niet. Maar ik heb afgelopen week al een paar keer op matrassen op de grond geslapen even een soort logeerbed. Ik ben blij als dadelijk alles klaar is en ik weer gewoon in een bed kan slapen als mijn man ligt te snurken. ;)

@Frummel Bart is nu 2 jaar en 4 mnd. Het gaat nu zo snel met hem. Zeker ook omdat Rick al op school zit.

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ha meiden,
    ik moet officieel hard aan het werk zijn, maar doe echt weer geen reet :S
    Mn moeder wordt in september 50, heb net uitgezocht waar we met hele gezin weekendje heen kunnen. Het wordt een 12 persoonshuisje in Valkenswaard (Kempervennen). Denk dat ze dat wel ontzettend leuk zal vinden :)

@ mamachantal: fijn he, als je over de naam uit bent :)

@ Jac: Ja hoe was je feestje eigenlijk? Heb ik heleaal neit meer naar gevraagd :#

@ Frummel: haha leuk he als kinderen iets niet willen innemen :) Gelukkig bestaat er appelmoes hihi :)

Ik ga vanmiddag met mn kat naar de dierenarts ivm overgewicht.. hihi ben benieuwd wat die vent te zeggen heeft :)

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    mamatien: succes! zal wel speciaal voer krijgen denk ik?

19. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Middag!

Mamachantal fijn dat je uit de naam ben wij dus helemaal niet meer noem haar elke dag anders haha

Jac hoe was je feestje?

Frummel moet wel lachen om dat kleine ventje van je appelmoes doet wonderen

Hier gisteren heeft manlief kledingkast in elkaar gezet nu kon ik eindelijk alle spullen van de baby in de kast leggen

Weet iemand goede oefeningen voor mij ik voel dus soms geen aandrang meer om te plassen en hoesten en niezen is dus geen goed idee
    Gisteren echt hierom gehuild voel me net een een oude incontinente vrouw

Zo ik ga even uitgebreid lang douchen maskertje enzo Levi ligt te slapen en vanmiddag gaan we naar schoonouders toe

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    misschien dat een bekken-therapeut er iets mee kan? verder geen idee sorry..

Ja ben ook heel blij dat we een naam hebben.. ook al kan het nog veranderen hoor;) misschien dat ik me nu een beetje kan "binden" aan de kleine!

Deel Deze Pagina