Kaatje Grappig he die hik!? Ik heb ook vaak de hik in mijn buik. Jara had het ook vaak en die heeft het nu nog vaak. Balen van je hoofdpijn! Wil je iets homeopatisch zoeken bij de drogist? Dan kun je misschien beter naar een homeopaat gaan. Dan ben je wel wat meer kwijt, maar dan heb je wel het juiste middel. Homeopatische middeltjes van de drogist zijn heel algemeen en daarom heeft niet iedereen er baat bij. Ik zou dat ook proberen hoor, maar ik merk wel dat de middeltjes die ik van mijn homeopaat krijg veel beter werken. Zo hoef ik nu nog maar 1 (soms 2) rennies per dag te nemen. Een paar weken terug had ik er soms 6 omdat het niet uit te houden was! Jac o gezellig, samen de kids wegbrengen! Nou is het wegbrengen natuurlijk wat minder leuk, maar wel fijn dat je het even samen kunt doen! Pink Jammer dat de vakantie wat haken en ogen had! Wel genoten? Jara was vanmiddag/vanavond redelijk goed te gebruiken. Ze heeft heerlijk gegeten en dat hebben we haar ook gezegd, even wat positieve energie. Gingen we afwassen (jaja, ouderwets met de hand ) en kwam ze mijn been een knuffel geven en zei: mama, ik heb lekker gegeten! Schatje!
Danitjuh, haha heb ik hier ook al een paar keer gehad met pinnen, oja pinpas . Jaaaa GEFELICITEERD 30 weken! Jac, oh gelukkig jullie geen schade. Gezellig met z'n 2tjes de kids wegbrengen. Kaatje, gelukkig donderdag weer naar de vk. Wie weet heeft zij nog middeltjes. Gelukkig is de hoofdpijn nu wel gezakt. Pink, dat meen je, balen zeg dat de vakantie niet helemaal geweldig was. Gelukkig ben je weer veilig thuis. Kelly, ah je mannetje ook zo verkouden. Maarja ik ben al blij dat ze er niet echt ziek van is, want als ze ziek is dan heeft ze altijd een keelontsteking en dat vind ik zoooooooo zielig. MamaChantal, bedankt voor de tip, ik ga zo even kijken. Frummel, heerlijk dat de mannen zo opgeschoten zijn. Jij maar even rustig aan doen nu.
@jac, haha ja die afspraak maken we elke dag Celeno zegt ook vaak ja straks komt hij, dan zeggen we vlug nee hij moet nog wel een paar weekjes blijven zitten @danitjuh, hihi ook lekker ajax gekeken? Gefeliciteerd 30 weken! @pink, welkom terug! toch wel een lekkere vakantie gehad? @kelly, ja het bedje staat nu omhoog, lekker hoor alles staat nu tenminste, alleen alles nog even wassen. Bij jullie ook alles goed? @frummel, fijn dat alles lekker opschiet! ik ben ook steeds helemaal uitgeput, zonder al te veel te doen. @mnm, lekkere dag gehad dus! leuk idee zeg een kadootje voor Neia van de baby, dat vind ik eigenlijk wel een erg goed idee! Ja zo schattig hij begint het nu allemaal wat beter te begrijpen, het wordt natuurlijker ook wat werkelijker met het wiegje enzo. @marleen, aaah lief van Jara! We hebben vandaag met een hele groep ajax gekeken, dus dat was erg gezellig, natuurlijk ook door de eindstand Geboortje kaartje begint op te schieten en alles staat nu(qua meubels), alleen nog even alles wassen. pff.. ben wel gesloopt!
Goedenavond meiden! Hier ook Ajax gekeken bij ons op de voetbal. leek wel de WK joh haha. Marathon was ook erg leuk! Lekker gedanst en aangemoedigd op leuke muziek van bandje Nu lekker met de beentjes omhoog..
Hoi Dames! Zwaai weer even voorbij. Geen puf om te reageren.. Hier is vriendje lief zn moeder aant bellen ( die hebben nu al zo'n 2 maand ruzie omdat ze zo achterlijk doet richting noelle ) en t klinkt niet leuk hierboven
God, gaat mevrouw zeuren dat we niet vaak langskomen bij dr ( ze woont 30 km van ons af ) terwijl ze dondersgoed weet ( als enige ) hoe we financieel er voor staan... nondeju zeg..
Dikke knuffel meid! En kan me voorstellen hoor, hij is en blijft de vader van je kinderen, hoe je het ook wendt of keert. Probeer lekker rustig aan te doen meid! Wat betreft voorgevoel bevalling: Ik had het bij Dinand ook. Op 1 of andere manier heb ik altijd het gevoel gehad tijdens de zwangerschap dat er iets met hem was. Wat, dat wist ik natuurlijk niet, maar ik was als de dood dat het zijn hartje zou zijn. Toen bij de 20 weken echo alles "goed" bleek te zijn was ik best opgelucht, maar toch bleef ik dat onbestemde gevoel houden. Ook de bevalling zelf zei me gevoel al: jij gaat niet thuis bevallen en die kleine ligt in een stuit. Allemaal dingen die achteraf klopte. Ben dus niet thuis bevallen en heb een KS gehad. Naja en 9 dagen na zijn geboorte die rot opname in het ziekenhuis vanwege het hartje. Ze zeggen niet oor niets dat je al moeder bent op het moment dat er een kindje in je groeit, maar ik geloof daar dus ook echt in! Me gevoel heeft het al die tijd bij het juiste eind gehad. De bevalling die komen gaat: Ik ga eerder bevallen denk ik. Ergens tussen de 37e en 38ste week (althans dat zou ik graag willen whaha), Het wordt dit maal wel een normale bevalling! Mja 't is altijd nog afwachten he! Raar dat je gevoel je zoiets kan vertellen!
MamaChantal, bedankt voor de tip ik heb eindelijk het leggingje gevonden waar ik al weken naar op zoek was, en nu eindelijk in de goede maat en met 30% korting. Patriesja, fijn dat celeno er wat meer van gaat begrijpen. Gezellig zo'n dagje met vrienden, maar wel slopend dus. Voor neia hebben we al heeel lang geleden een pop gekocht met accessoires en een potje die was toen in de aanbieding. Die krijgt ze van de baby als ze voor het eerst komt kijken. En ik heb samen met neia een knuffeltje en een speentje uitgezocht voor de baby die ze ook zelf heeft ingepakt die zij mag geven. Daar had ze het al vanaf het begin van de zwangerschap over. Want zij is enorm gehecht aan haar Nuffie en Peentje. Dus de knuffel lijkt enorm op die van haar (rammelt ook ) en het speentje is precies dezelfde alleen een maatje kleiner. Ik moest zo lachen toen ze dat had uitgezocht voor de baby. Mamatien, zo he jij weer actief geweest met je dansen. Klinkt wel mega gezellig zeg! Rono, verschrikkelijk zeurende sm! :x Laat haar zelf lekker langskomen als ze haar kleinkind wil zien.
Fijn he als ze zo lekker aan het groeien zijn! Ik heb ook nog geen striae, had bij Dinand aan beide kanten van me buik 1 heel klein streepje en that's it! MAar ik ben er nu toch wel een klein beetje bang voor hihi. Die buik groeit echt letterlijk de pan uit momenteel!
Whaha, toen ik het al las wat je allemaal gedaan hebt dacht ik meteen al: die heeft last van nesteldrang hihi. Herken het zelf namelijk maar al te goed! Je wilt het gewoon klaar hebben hihi!
Hihi, misschien moet ik toch ook maar eens oordoppen aanschaffen. Heb ze wel gehad, maar ik raak die dingen in mijn slaap altijd kwijt! Wel erg fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Hoe is het trouwens nu met Elin d'r voetje?
Belliebel, je doet er helaas niets aan. Heb me bij Levi een ongeluk gesmeerd maar straie sprong er gewoon in. Levi had vanmiddag een lief momentje
Kijk, zo zou hij dus altijd moeten zijn! Wat fijn voor je dat hij meegaat. En wie weet met wat voor naam hij komt aanzetten!
Scheren doe ik dus echt een beetje op gevoel nu. Kan me niet herinneren dat ik er bij Dinand zo'n last van heb gehad. Maar wil het iig wel graag bijhouden!
Haha je grappig is dat he.. Ik had dat ook heel erg. Bij Declan wist ik zeker dat er iets niet goed was. Dat de harde buiken niet zomaar harde buiken waren. Na de bevalling wist ik zeker dat er iets was met hem. Hoe hij dronk enz. Duurde een tijd voor het werd erkend maar ja hoor een ernstige reflux. Nu ben ik er heilig van overtuigd dat ik wel tot 41 weken zwanger ben. Waarom? geen idee.. Over 4 weken en 2 dagen al 37 weken. Moet er niet aan denken dat hij dan al komt. Lichamelijk voel ik me al best hoogzwanger maar geestelijk nog absoluut niet. Geestelijk voel ik me meer 25 weken
Kaatje: wat een lieve foto! Als ik 's ochtends tegen declan zeg; Dex, baby? dan rukt hij me pyjama omhoog en geeft een kwijlkus op me buik Nog even ego: Declan loopt sinds vandaag heel de woonkamer door in een vreselijk snel tempo achter zijn cars wagentje Helemaal trots! Hij sleept die wagen overal mee naartoe en komt me overal achteraan. Scheelt een hoop gesjouw voor mama