Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hoi Meiden,

Moest vrijdag ineens weg want Jolien had hoge koorts en moest worden opgehaald op het kdv en daarna ziek kindje en verbouwing van de vloeren hier thuis dus heb niet meer gereageerd. Ik heb wel veel bijgelezen dus ben weer op de hoogte en ga vanaf nu weer reageren haha.

Zooo nu duik ik denk ik mijn bedje in!! tot morgen....

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    #4622 neia, 15 mei 2011
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011
    Sorry meiden verkeerd geplaatst!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaaah wat enorm lief, dan smelt je toch helemaal:D.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha lichamelijk voel ik me hoog zwanger en geestelijk ben ik het al helemaal zat, dus met 37 weken mag de kleine wel komen hihi:p.

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marleen wat zegt Jara dat lief zeg! * smelt *

Patriesja jaaaaaaa ik heb gekeken hahahaaha heb echt geschreeuwd hahaha de buren zullen wel gedacht hebben :D Lekker dat alles staat nu dus alles nog wassen.

Rono fijn zo'n schoonmoeder die zo reageert.

Kaatje leuke foto zeg! Schattig zo'n kusje op je buik

Nina beterschap met Jolien.

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Voel me hier lichamelijk totaal niet hoog zwanger. Alsof ik 20 weken ben ofzo. Vind het ook maar een raar idee dat het over zes weken al mag komen. Geestelijk heb ik het wel gehad (op wat angstaanvallen na of we het wel kunnen enzo voor een baby zorgen). Met alle misselijkheid, minder goede nachten, vaak plassen en de heerlijke maar pijnlijke trappen vind ik het wel prima als het met 37 weken komt. Vreemd genoeg heb ik ook absoluut niet het gevoel dat ik de 40 haal. Net zoals dat ik heel sterk het idee heb dat het een jongen is (samen met al mijn vriendinnen en familie). We zullen het zien. Zal me ook niets verbazen als ik pas na 41 weken beval en het een meisje is! :D :p

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ben weer bij!

Pfff, stelletje kletskouzen:p. Hier hebben we weer een ziek mannetje. Maar het zijn zijn prikken van de afgelopen keer. Hij heeft wat last van uitslag en 38,3 graden koorts. Hij wilde vanavond al niet in 1 keer lief gaan slapen (normaal is hij daar echt niet moeilijk in) dus toen wist ik al hoe laat het was. Net werd hij weer wakker, dus nu maar een zetpil gegeven!

Edit: hij ligt alweer lekker op bed!

Ga zo me bed opzoeken, ben me toch een partij moe zeg! Hier heb ik ook al 2 dagen last van harde buiken, waarvan ik sommige ook wel voel. 't is vast voorwerk hoor, er zit totaal geen regelmaat tussen! Kleine meid trappelt er lekker op los, en dat kan ook behoorlijk zeer doen!

Slaap lekker allemaal!

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    #4628 kikker1, 15 mei 2011
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011
    Goedenavond allemaal,

wat een geklets hier zeg, kan het met moeite een beetje bijhouden. Reageren is er vanavond even niet bij.

Ik mopper de dagen door en ben het zwanger zijn momenteel ook wel echt even zat, ik begreep gelukkig al dat ik niet de enige ben:D.
    Manlief kan me wel achter het behang plakken(en ik hem)

Afgelopen nacht zaten mn oordopjes niet goed, balen. Heb dat vanmiddag even goedgemaakt; was binnen 10 minuten vertrokken, doe ik normaal veeeeeel langer over. Ik weet nu hoe ze te plaatsen dus zal straks ook wel lukken.

Morgen weer een afspraak bij de vk, man...wat moeten we vaak tegenwoordig. Was er 3 weken terug nog:cool:.

Volgende week heeft man vakantie en komt ook het vakantiegeld. Voor ons betekent dat dat we eindelijk een nieuwe kledingkast voor onszelf kunnen kopen en laminaat kunnen leggen op de bovenverdieping. Al vraag ik me af wanneer dat dan allemaal af is. Hij heeft er nu 2 dagen over gedaan om de verwarmingsbuizen(zo'n 4 meter) van de verf te ontdoen(oja, en 1 gordijnrails in de bijkeuken opgehangen)...zijn tempo ligt overduidelijk niet zo hoog en dat gaat me met de dag meer frustreren. Steeds maar weer die kopjes koffie drinken(en dan eerst zeker een half uur met Elin spelen; koffie koud...), muziekjes opzoeken om te luisteren, etc.....ik zou wel willen ontploffen. Wat dat betreft is de aanwezigheid van Elin in huis erg goed; ik zal me wel in moeten houden. Pfffff......kan iemand hier hem een enorme schop onder zijn hol geven? Er moet nog zo enorm veel in huis, wat hij dus al een jaar uitstelt(zoals die plintjes van laatst, De halve keuken heeft nu plintjes...de andere komen wel een keer(ofzo)) Ik wilde heel stellig pas zwanger zijn als het huisje enigzins af was omdat ik weet hoe hij werkt(niet) maargoed, dit was echt een 1 keer raak-actie.
    Blegh, ik ben al die smoesjes en luie-op-de-bank-zit-ochtenden/middagen/avonden/dagen zo zat!
    Nu gaat hij morgen de hele dag zijn moeder in huis helpen(dan kan het wel natuurlijk he!)
    Ik denk dat ik maar weer eens een lijstje voor hem maak; deed ik vorig jaar ook, zodra de helft af was is hij ermee gestopt.

Genoeg gemopper....Sorry maar ik moest het even kwijt.

Ik ga mn bedje eens opzoeken(en hem hier op de bank studio sport laten kijken)

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi gezellig kikker, ik mag morgen ook naar de VK. Helaas voor de laatste keer want vanaf volgende week moet ik naar de gyn toe.

Trouwens vraagje aan de meiden die ook bij een gyn lopen. Hoevaak moeten jullie daarheen?

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik lees het morgen wel hihi:p. Ik ga nu echt mijn bedje in!

Truste *voor de 2e maal*

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Wat een ontzettend mooie foto!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik moet nu om de 2 weken

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

gadverredamme kan niet slapen. Heb al 4x kramp gehad(ondanks de magnesium) net weer rennie ingenomen tegen maagzuur en tot overmaat van ramp heb ik sinds vrijdag last van de ergste schimmelinfectie ooit. Ik dacht het wel te kunnen redden tot de controle dinsdag maar ik ga morgenochtend als eerste de huisarts bellen. Kan gewoon niet slapen van de pijn en jeuk. Heb nooit schimmeltjes alleen tijdens de zwangerschap. Zo erg als nu heb ik het nog nooit gehad. Beetje minder charmant bericht maar het ligt echt tot bloedens toe open.. :( Nu maar ffies behelpen met koude washandjes en bepanthen. Morgen snel naar de HA

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ai! Dat is kut. Erg zacht uitgedrukt..

Zou idd morgen de huisarts even bellen!

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Sherry: letterlijk hahaha

De rest: goedemorgen:D

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier weer wat beter geslapen, niet geweldig, maar het was heerlijk.
    Daar kan ik echt van genieten. :D
    Mannetje is thuis aan het werk, hij gaat zo mee naar de verpleegkundige in het zh. Zometeen eerst neia bij oma afzetten.
    Verder een heerlijk rustig dagje vandaag.

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Half 5 half 5 half 5 IK BEN MOE!!!!

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Frummel, haha geestelijk 25 wkn zwanger, hier eigenlijk ook. Ben nog lang niet klaar om te bevallen.
    Aaaah wat schattig dat hij de hele kamer door loopt, mooi moment ook voor jouw buikje.

Nina, ach arme Jolien. Is ze nu wel weer beter?

Henrieke, ben idd benieuwd of je gevoel uitkomt.

Bellie, hopelijk heeft Dinand door het zetpilletje lekker door kunnen slapen.
    Jij ook al flink voorwerk dus. Ik gistermiddag en avond ook.

Kikker, hahaha elkaar achter het behang plakken, gezellig.
    Ja lijstjes maken voor mannetje doe ik ook altijd. Hij doet altijd alles wel maar in een heeeeel langzaam tempo. Pfff enorm vermoeiend. Hij zegt dat alles maar een half uurtje duurt terwijl hij er dan meestal min 1 dag over doet. Daar irriteer ik me ook vaak aan.
    Van de week zat ik te klagen bij mijn ouders over hem. Toen zei mijn vader later tegen hem zal ik je komen helpen in de tuin (kan hij helemaal niet meer, maarja). Toen zei hij nee hoor dat hoeft niet. Blijkbaar heeft het geholpen, want hij heeft enorm doorgewerkt en het was 1000 x sneller klaar als normaal. Sterkte ermee!
    Succes vandaag bij de vk.

Bellie, veel plezier bij de vk vandaag. Ik moet elke 2 wkn nu naar de gyn.

Frummel, jeetje wat naar allemaal.
    Idd gelijk even de ha bellen. Hopelijk heeft hij iets wat heeeeel snel helpt.

Anna, ah nee he. :x

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@kaatje, wat een lieve foto!!!

@bellie, ik nu ook om de 2 weken.

@frummel, balen zeg! hier gisteravond ook erge last van maagzuur.

@mnm. veel succes in het zh!

@anna, pff... half 5..

Hier niet zo een beste ochtend, ben maar niet gaan werken, heb erg last van me bekken.
    Vriendlief ging Celeno naar de psz brengen, maar was hier al een drama met afscheid van mij nemen :(
    Hoop dat het daar mee valt...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Werd om 02.00 wakker van Levi die zijn licht aan wilde. Werd zelf wakker om 08.10, hoorde Levi pas om 08.20
    Levi heeft weer pijn in zijn beentjes, kan niet lopen zegt ie. denk toch aan groeipijn

Frummel, ahh lief zo'n kwijlkus van Dex. Super dat hij zo goed loopt achter zijn cars auto !
    Ik had mooi de weekend arts gebeld voor een schimmelkuurtje. Ben er ook zo gevoelig voor in mijn zwangerschap

Nina, Jolien inmiddels weer opgeknapt ?

Belliebel, ja lief he. Staan nog twee foto's op mijn hyves
    Beterschap voor Dinand.

Henrieke, tuurlijk kunnen jullie voor een baby zorgen !

Anna, misschien een idee om voor je bevalling de kids een nachtje bij oma te laten logeren ? Kan je iig even een keer goed bijtanken

Deel Deze Pagina