Zo dacht ik er dus ook over. Hoe sneller je zoiets doet, hoe sneller je lichaam er aan wendt! Gaat helemaal goedkomen!
Anna, zou als ik jou was lekker vroeg je bed ingaan! Hopelijk voor jou (en alle andere slecht slapende) een goede nacht!
Kom ik aan met mijn leken vraag. Als je de laatste voeding kv geeft vanaf wanneer begin je dan? In het begin hebben die kleintjes toch nog een nachtvoeding nodig? Doe je die dan wel bv of ook kv? Misschien een domme vraag maar ik ben nog groen snappie. Enne samen.....ehm vorige week 12 jaar. Sherry ik ben je niet vergeten verhaal komt nog!
@anna, hoop idd dat je nu een goede nacht hebt! En hopelijk de rest ook allemaal een goede nacht! Vriendlief heeft me net even gemasseerd dat helpt altijd wel! Ik ga off! truste allemaal!
Pink, als je de laatste voeding flesvoeding doet komt de kleine zeker nog wel een keer 'snachts. Ik zou die voeding wel borstvoeding geven anders knappen je borsten tegen het eind van de nacht Ik ga off. truste
Hoi allemaal, Ik heb me zojuist aangemeld en voorgesteld in het voorstel topic. Ik ben mama van 2 kinderen en zwanger van de 3e, uitgerekend op 5 juli. Ik zou graag met jullie meeschrijven. Ook al heb ik al 2 zwangerschappen gehad, waarvan de laatste nog geen jaar geleden toch zijn ook voor mij weer dingen "nieuw" en loop ik tegen bepaalde dingen aan. Merk ook dat alles nu wat langzamer gaat dan anders en ik vreselijk vergeetachtig ben (broeken opruimen in de keukenkastjes, fietssleutels in de fiets laten zitten etc.) Hebben jullie daar ook last van? Groetjes
Pink, meestal heb je nog wel een nachtvoeding.... Flesvoeding is echter vaak minder snel verteerbaar... dus hebben ze minder snel honger. Hier sliepen de kindjes dus echt meteen door, vanaf nacht 2, fijn, maar ook wel 'eng' omdat je overal leest dat een nachtvoeding erbij hoort... hier dus niet, maar die 2 van ons hadden ook wel genoeg reserves om op te teren en dat scheelt zeker wel...
@Yakal, gezellig dat je mee komt kletsen! @Anna, lekker gaan slapen meis! @Sherry, balen dat er toch een deel van het dak rot was! En qua hormoonuitbarstingen doe je het netjes. Geloof dat ik er ook nog maar echt 1 flinke heb gehad. @Kaatje, denk dat je mannetje de hint wel heeft gekregen! Had ie de hond maar niet daar los moeten laten. Als hier de kat moet overgeven mag vriendlief het doen. Ik heb nogal een enthousiast kokhals reflex momenteel. Konijn krijgt medicijn momenteel met daarin kippenlever en zodra de tube opengaat moet ik de kamer uit. @Bapsie, balen van je kies!! Kon de tandarts hem gewoon vullen? Ik heb twee afgebroken en dus gevulde kiezen. Eentje brak door een wortelkanaalbehandeling en een ander door een ontzettend zacht snoepje. Zo irritant! Ego, Pff... dat vroeg slapen wil hier niet echt lukken. Heb sinds zaterdag ontzettend dorst en een hele droge keel. Alsof ik zwaar verkouden aan het worden ben. Daarnaast heb ik ook nog eens flink last van gas en zit ik alleen maar te boeren. En nu heeft uk ook nog eens de hik en zit flink te wurmen. Is dat bij jullie zo nu en dan ook zo enorm pijnlijk? (dat wurmen en bewegen dan)
Pink: Als ik het inderdaad zo ga doen, dan wordt dus de laatste voeding die ik ga geven voor ik ga slapen nog gewoon borstvoeding en de nachtvoeding word flesvoeding. Mja, dat zie ik tegen die tijd allemaal wel (pfff het klinkt allemaal nog zo ver weg als ik zeg: dat zie ik tegen die tijd wel! Maar dat kan dus over 7 weken al zo zijn, of 4 of 9 whaha). Yakal, welkom en nog gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt kletsen! Gaat de zwangerschap tot nu toe wel goed? Dat heb je inderdaad vlot gedaan met de tijd die er tussen zit met de jongste hihi. Hier zit straks 17 maanden tussen de jongste en de oudste! Zal best pittig worden denk ik! Henrieke: Die dorst heb ik ook enorm gehad 2 weken terug. Van alle sapjes kreeg ik vreselijke last van maagzuur, het beste was bij mij hielp was ijskoud water drinken met ijsblokjes. Ben er nu gelukkig weer een beetje vanaf. Hoewel er best wel een glas water in zou gaan! Helaas ben ik vorigeweek ook flink verkouden geworden, dus het zou inderdaad ook een teken kunnen wezen! Maar wel toevallig dat ik dat rond dat termijn ook had! Ja, ik ga me bedje opzoeken. Last van mijn buikje. Heb af en toe van die knoert harde buiken, voelt echt niet prettig, maargoed, hoort er allemaal bij denken we dan maar. Heb ook vreselijke last van me ribben, en het enige wat daar tegen helpt is liggen. Ik ga dus maar lekker in me bedje liggen. Truste allemaal!
Bellie: persoonlijk zou ik dat omdraaien. De laatste voeding voor de nacht flesvoeding en de nachtvoeding bv. Om de reden die kaatje geeft. fv is minder snel verteerbaar en die borstvoeding 's nachts zal dan dus een x wegvallen. De flesvoeding 's nachts zal minder snel wegvallen omdat de bv gewoon eerder verteerd is. Volg je me nog hahaha. Uiteraard je eigen keuze hoor enkel een tip Yakal: welkom hier! Vergeetachtig? Hoe kom je erbij, nergens last van (afspraak verloskundige vergeten, deur dicht trekken met sleutels nog binnen, telefoon weeeeeer kwijt) Zo weer heel de avond aan de klus geweest. Ben gebroken nu. Het laminaat ligt bijna helemaal. Dat kan danny alleen doen als dex nog wakker is want maakt herrie. Alles is nu geverfd. Morgen het laatste stuk laminaat erin. Meubels op zijn plek schuiven(staan nog in elkaar van Declan) Wieg naar de babykamer verhuizen. Rolgordijn terug ophangen. Gordijn roede ophangen. Gordijnen moet ik nog op maat maken, gister echt niet meer van gekomen. Dan wachten op de letters e.d. en dan zal ik foto's gaan spammen Alleen ik haal wel de naam weg op de foto's flauw he Iedereen een fijne nacht gewenst! Anna ik hoop echt dat je vannacht beter slaapt meis
Goedemorgen, Hier redelijk geslapen tot 5 uur, wel rare dromen gehad weer. Zometeen neia naar de psz brengen en dan met mams gaan kijken naar een droger en vaatwasser. Hopelijk kunnen we iets vinden.
Arg dex word steeds vroeger wakker. Vandaag was het 6.30, te vroeg voor mij. Heb echt 0 energie de laatste tijd. Morgen MNM Balen van je dromen zeg
Goedemorgen! Hier ook redelijk geslapen maar vroeg wakker door een hele irritante kriebel in de keel. Werd dan ook hoestend wakker. Vanmorgen het huis flink schoonmaken en vanmiddag intake kraamzorg. Vriendlief heeft er de middag vrij voor genomen, dus hebben lekker extra middagje samen ook wel handig voor hem want het dorp is vanmiddag afgesloten ivm een wielerwedstrijd. Je kan er niet in of uit! Gelukkig voor de kraamzorg is zij net weg voor het afgesloten word. @rare dromen: hier zijn ze ook weer terug!
Patriesja, succes bij de vk vandaag. Heerlijk zo'n massage. Anna, jeetje zou ook niks meer voor mij zijn, al die drukte om je heen. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Yakal, welkom hier! En alweer 33 wkn zie ik. hihi vergeetachtig, hoe kom je daar nou bij. Henrieke, ja hier ook soms echt pijnlijk, vooral rechts bovenin waar ze met haar kontje ligt. Hopelijk heb je toch kunnen slapen. Bellie, ai niet fijn die harde buiken. Frummel, ik had zo gehoopt dat we de kamer te zien zouden krijgen met letters. Maar nog een hele klus voor vandaag hoor ik. Is je mannetje ook vrij? Ah nee he, half 7 vind ik toch ook echt te vroeg hihi.
Henrieke: lekker middagje samen! Mnm: nee die is werken Hoef niet zoveel te doen hoor vandaag. Alleen dat lopen naar de verloskundige word steeds zwaarder. Het is toch ruim 15 a 20 minuten lopen. Mijn fiets is dood(van belastinggeld nieuwe halen haha) en er zit geen halte tussen. Op de terugweg gelukkig wel. Dan stopt de bus voor de verlos en voor mijn deur. Maar we overleven het wel weer
Goedemorgen Ferry kwam pas over half 12 thuis, ik was al over mijn slaap heen. Werd om 04.00 wakker van hem ( wc ) en toen ging hij om 07.00 ook nog even snel douchen. :x Yakal, welkom Wel herkenbaar hoor die vergeetachtigheid. Deze zwangerschap valt het nog een soort van mee ( 2x auto op slot gedaan met de sleutels in het contact en wat afspraken vergeten ) maar bij Levi vergat ik echt alles ( tig keer aan de kassa gestaan zonder portemonee etc ) Henrieke, ja dat draaien is hier nu ook sinds een paar dagen behoorlijk pijnlijk. Beetje hetzelfde als bij Levi, die was behoorlijk flink en ik heb een kort bovenlichaam. Ruimte tekort dus. Levi kon op het end alleen nog maar zijn billen onder mijn ribben duwen, en dat deed hij dus de hele dag door
Ik heb alleen nog maar de bovenverdieping gedaan (stoffen en stofzuigen) en m'n buik klaagt nu al! Beneden moet alleen echt dringend gedaan worden. Even doorzetten dan maar. Overigens zijn het geen harde buiken, maar een pijnlijk zeurend gevoel rechts onderin. Zodra ik rustig zit word het stukken beter.