Boven was ook dringend Flinke stofhopen (kat die uithaart). Maar beneden is gewoon rampzalig! Drukke dagen en geen energie om op te ruimen. Keuken is dus ontploft en overal ligt wel iets van rommel. Ga nu eerst even wat eten en dan maar weer aan de slag.
Frummel, dus afspraak met vk voor vandaag kunnen verplaatsen? bah en dan ook nog met dit weer lopen. Kaatje, ah bah klote nacht. Henrieke, dan even wat vaker zitten tussendoor hoor. Maar dat heb je al snel gedaan op de vroege ochtend.
Henrieke, daarom komt de kat hier niet boven haha Rustig aan. Het is nog vroeg. beetje bij beetje en tussendoor je pauzes nemen
MNM: agh ja, ik loop gelukkig graag. Al word het steeds moeilijker met die buik. Het weer is inderdaad rampzalig! Henrieke: je wilt hier de bovenverdieping niet zien hoor Het is echt een *****zooi door die verbouwing. Ik hoop morgen schoon te kunnen maken als de babykamer klaar is(het laminaat erin ligt) Die ondervloeren geven zo'n stof/rotzooi! Even een stomme vraag hoor maar hebben jullie dit ook? Mijn tieten ziet er echt uber nep uit sinds een week of 3. Het is net alsof er implantaten in zitten. Beetje stuwing idee hoe het eruit ziet haha. Geen porem. Vriendlief vind het natuurlijk weer helemaal geweldig. Bij Declan heb ik dat niet zo erg gehad en daarbij zat ik na de bevalling op cup E.. Ben een beetje bang voor wat het nu gaat worden. Ben maar een klein/smal meisje en dat past echt totaal niet bij me! Vond het bij Declan al geen gezicht. Dan nog een grappige verloskundige die me steeds lola noemde, prettig
Morge dames, Patriesja. Succes vandaag bij de controle, en gefeliciteerd 32 weken, Wat gaat het hard he. ooh lekker een massage. Babsie alles goed bij de vk?? succes vandaag (en dan vooral vanmiddag) Kaatje fijndat je het toch nog ff overlegd met de vk van die hoofdpijn. hmm dat is minder zo'n slechte nacht door je ventje. MNM haha begin nu niet weer hoor. haha ik voel me oud door jullie. Balen van je rare dromen vannacht. Sherry. Fijn dat het toch nog enigzins meevalt met het dak. Maar kan me voorstellen dat je er nog steeds van baalt hoor. KellyA fijn dat alles goed gaat. HenriekeC succes vanmiddag bij de intake. Lekker een vrije middag met je mannetje. AnnaB nog een beetje geslapen vannacht? Yakal. Welkom. HIer ook last van zwangerschapsdementie hoor. gefelciteerd met deze zwangerschap. Frummel kan niet wachten op je foto. Ik vind het wel flauw hoor dat je ons niet de naam laat weten. haha. Succes vanmiddag bij de vk. (en met lopen) ME. Hier is gisteren eindelijk het geboortekaartje helemaal goed gekomen. Ben helemaal blij. Ik laat hem jullie niet zien. hihi want de naam staat erop. Ben zowiezo benieuwd welke namen iedereen heeft.
Goedemorgen! Vandaag en donderdag extra werken, had ik al toegezegd voordat ik wist zwanger te zijn en jeetje wat kostte het me een moeite vanochtend. Heb de laatste tijd last dat ik me opeens heel benauwd en flauw kan voelen, zo ook vanmorgen. Hebben jullie daar ook last van? Bij de zwangerschap van mijn dochter niets van dat, maar bij mijn zoontje ook, toen schreef ik het toe aan het bloedhete weer maar dat kan nu (bijna) niet. Verder ook last van slechte nachten, maar dat zijn er meer lees ik. Ik ben nu op zoek naar een mooie, handige wikkeldoek voor thuis en in het ziekenhuis na de bevalling. Ik heb een maxi cosi voetenzak en een Lodger wrapper al liggen maar wil nog iets voor wat minder koud weer. Welke hebben jullie?
Frummel, hier zien mijn borsten er nog niet raar uit. Maar merkte gister wel een beginnend stuwingsgevoel. Vind het alleen zo jammer dat ik de gene van mijn moeder heb en de zwaartekracht sinds Levi zijn zwangerschap wint. Lang leve de hang (.)(.)
Yakal, misschien een lage bloeddruk ? Ik heb hier in huis een wikkeldoek ( kruidvat ) en verder eigenlijk niets extra's. Had bij Levi ook geen voetenzak, maar gewoon een dekentje erover in de maxi cosi.
Frummel, borsten zijn hier al voor ik wist dat ik zwanger was cup gegroeid en het valt bijna niet op als ik geen bh draag. Vriendlief vind het hier ook helemaal geweldig en heb dan ook de bijnaam Hootie McBoob (komt uit de Simpsons). Ze zijn wel wat gevoeliger en iets ronder geworden de laatste twee weken. Maar niet enorm verschil nog.
hier gelukkig geen last van Frummel! Heeft dex lang bv gekregen of niet? Hopelijk worden ze niet nog veel groter
Geloof dat ik niet veel meer ga doen vanmorgen. Krijg enorm pijnlijke steken in de onderbuik zodra ik iets doe, al is het al op staan van de bank! Kan dan niet eens meer rechtop staan, zo pijnlijk! Voorlopig blijf ik dan ook maar op de bank zitten. Misschien dat ik tegen 12-en in staat ben nog snel wat dingetjes te doen.
henrieke, doe je rustig aan??elke keer even zitten tussendoor kan geen kwaad las iets over kv..wij hadden op aanraden van het zh, kruidvat gebruikt bij jamelie.. ze zeiden dat dat t zelfde was als friso (en t is goedkoop) verder weet ik het ff niet meer...sorry.. ohja mannetje en ik zijn zaterdag 1jr getrouwd en zijn ruim 4,5 jr samen.
oh ja... vroeg MNM nog... Ik denk dat Sam van ons trouwens eigenlijk niks meer weet... we stonden ook zo weer buiten Mijn man heeft nauwelijks contact met zijn ouders en zus en een familie die allemaal ruzie hebben met elkaar... dus ik vond het voor hem sneu als ik daar met mijn happy family zou staan en hij alleen... dus we hadden allebei alleen onze getuige bij... en kindjes
Frummel, gelukkig geen last van overdreven grote borsten. Wat ik me herinner wel na de bevalling (ik geef geen BV). Maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel mooi vond staan, voor zolang het duurde. Marloes80, voor mijn zoontje had ik een Snoozebaby, vond het een prettige doek maar erg ruim van boven zeg maar. Omdat er drukknoopjes zitten geen mogelijkheid om een kindje er echt lekker in te wikkelen. Heb 'm vaker gebruikt als gewoon dekentje omdat ook mijn zoontje zijn benen vrij snel krap zaten. Kaatje85, ik lees veel over die doeken van de kruidvat, maar nog nooit gezien, toch eens beter opletten. Mijn bloeddruk was vorige week iets aan de lage kant maar niet zorgwekkend volgens de gyn. Hou het toch maar in de gaten want erg fijn is het niet als ik met 2 kids onderweg naar school ben. Heb nu wel overal zoute en zoete snoepjes liggen Van de nood een deugd gemaakt.
Morge, Zo het intake gesprek is afgelopen. Was heerlijk duidelijk. Handig als je al 2 kids hebt. Kreeg van haar een grote shop bag met lees materiaal er in. Ook zat er een boekje in met dierenliedjes. Dit was dan incl. cd. Is leuk voor de jongens om te luisteren. Ik had de zelfde vrouw die ik ook gehad heb met Bart. Ook voorkeur aangegeven van kraamhulp. We zullen wel zien hoe het loopt. Hier heb ik vandaag Rick thuis. Hij had vanmorgen gal gespuugd. Hij zag helemaal wit. dus maar even thuis gelaten maar als ik hem zo zie dan gaat het al weer een stuk beter. Heeft alweer praatjes enz. Zo even rustig wat doen en dan de kleine man weer ophalen van de psz.
Klinkt niet goed, rustig aan! Denk dat je lichaam op die manier een seintje geeft dat je een stapje terug moet doen.
Daarom zit ik nu ook met de benen omhoog op de bank tegen vriendlief te zeggen (via msn) dat ie maar wat eerder naar huis komt om op te ruimen Het is voor het eerst dat ik er zo last van heb en het zo pijnlijk is. Maar heb ook het idee dat die kleine druktemaker m'n buik van binnen beurs heeft gemaakt. Zodra die nu flink beweegt krijg ik direct een flinke pijnscheut.
Moguh allemaal! Jeetje wat een geklep hier op de vroege ochtend zeg. Hier sluit ik me aan bij het groepje mensen met de slechte nachten. Heb werkelijkwaar geen oog dicht gedaan. Waarom, geen flauw idee! Afijn, gelukkig voel ik mezelf wel fit genoeg vandaag. Strakjes dus maar even stofzuigen enzo. Frummel, hier is Dinand momenteel ook steeds vroeger wakker. Zou het met de volle maan te maken hebben? Hoor dat wel meer kinderen er last van hebben! Over de borsten, herkenbaar. Ook hier heb ik last van dat stuwingsgevoel. Vannacht voelde ik ze kriebelen, en je weet wat dat betekend. Heel me shirtje nat en 2 grote gigantische plekken. Bij Dinand had ik hier al veel eerder last van, dus mag nu eigenlijk niet klagen. En thnx voor de tip wat betreft de laatste FV! Zit nu heel hard na te denken wat ik nog meer gelezen heb....aarg die stomme hormonen ook! Hier vanmorgen even de psych. gebeld. Merk sinds afgelopen week dat mijn gevoel weer volledig omslaat, en weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hiermee moet doen. Ben dus weer wat angstiger/paniekeriger. Ze wil hoe dan ook niet dat we nu de medicijnen gaan ophogen aangezien ik al in het laatste trimester zit. Tenzij dat natuurlijk niet anders kan, maar voor nu hebben we een gesprek voor over 2 weken waarin we de belangrijke punten van de bevalling gaan bespreken. Bij Dinand heb ik toen alles over me heen laten komen, maar merk wel dat ik dat dus nog niet verwerkt heb. Die 2 uur na de keizersnede dat ik niet bij Dinand ben geweest zitten me nog steeds enorm dwars, en wil dat deze keer (mocht het uiteindelijk toch een KZ worden, voorkomen). Verder zei ze dat het wel normaal is dat de meeste vrouwen tegen het eind van de zwangerschap wat angstiger kunnen worden. Denk ook wel dat dit bij mij dus het geval is. Het idee dat er misschien over een week of 4/5 al een kleine ukkepuk kan zijn, tjee wat is die tijd dan toch enorm snel gegaan! Whaha, Dinand is helemaal vrolijk aan het spelen met de billendoekjesdoos van zwitsal. Zit nog maar 1 doekje in die er steeds uitgehaald wordt en weer wordt terug gestopt! Ach, hij vermaakt zichzelf er mee, dus ik vind het best!