Henrieke, idd genoeg tijd dan. Precies als je lichaam niet mee wil werken dan even stil zitten. Frummel, of tewel lola , hier geen neptieten zoals ze eruit zien, maar ze zijn wel huge . En ze hangen idd niet meer, dat scheelt, maar ze zijn wel enorm pijnlijk als ik mijn bh uit doe. Jac, ik zit je maar te plagen hoor , verder lijk je niet oud. Ooooh leuk het geboortekaartje af. Ja ik ben ook erg benieuwd naar alle namen. Yakal, ik heb gewoon wikkeldoeken van de Hema en een draagdoek van draagdoek.nl. Mmm jammie snoepjes. Kaatje, jij dus ook van die hangtieten , ik normaal gesproken ook na neia's geboorte. MamaChantal, ja hier zeiden ze dat gister in het zh ook over de voeding. Net in de winkel gekeken en er zitten idd dezelfde ingredienten in als bij nutrilon. Schildje, fijn dat de intake weer duidelijk was. Ach zielig voor je oudste, gelukkig knapt hij wel op. Bellie, ja dat vind ik ook altijd zo iiritant als ik slecht slaap, dat je niet weet waarom. Klote dat het angstige gevoel weer soms terug komt. Maar kunnen idd ook goed de hormonen zijn. Fijn dat je over 2 wkn een gesprek hebt.
Van gister weinig bijgelezen, begin nu bij gisteravond. Wie waren er zoveel jaar bij elkaar? (heb ik dus gister even gemist geloof ik) Wij zijn al ruim 11 jaar bij elkaar. Klinkt erg lang, maar dat valt best mee. Ben in ieder geval nog niet op mn mannetje uitgekeken! Anna Knap hoor dat je naar die huldiging bent geweest, ik was er al niet eens heen gegaan, en niet alleen omdat ik niks aan voetbal vind.... Kan me voorstellen dat je kapot was, ik hoop dat je lekker hebt geslapen. Patriesja Goh, lekker zeg een massage! Nu je het zegt.... ik heb nog een massage-bonbon liggen. Denk dat Marcel die maar eens moet opmaken Yakal Welkom!! Henrieke Heel herkenbaar hoor, dat zeren gewriemel in je buik. Mijn man snapt er niet zo veel van, hij zegt dan: toch fijn als het beweegt! Tsja dat is het ook wel, maar niet als het zeer doet!!!! Frummel Dat is inderdaad wat vroeg.... Jara heeft er dagen tussen zitten dat het nog vroeger is. Gelukkig heb ik afgelopen weekend tot 8 uur kunnen slapen, Jara was uit logeren Ik heb al grote borsten (cup g ), maar hier lijkt het gelukkig niet of ze nep zijn! Schildje Fijn dat de intake prettig was! Ik ga ook weer een voorkeur aangeven voor de kraamverzorgster. Leuk dat je een tas met leesvoer kreeg! Volgens mij kregen wij toen met Jara niks. Bellie Zou het voor jou dan niet prettig zijn om zo'n bevallings-plan te schrijven? Misschien kun je het dan wat loslaten? Enig idee waarom je weer zo angstig bent? Goed van je dat je hebt gebeld meid! Rustig aan! Haha, leuk he, dat die kleintjes zich met vanalles kunnen vermaken! Een doekje en een leeg zakje Hier vooral moe, maar dat heb ik zowiezo de laatste dagen/weken. lekker rustig aan en niks doen. Laat dat zwangerschapsverlof maar komen!! (nog 2 halve dagen werken en 1 vergadering deze week)
Anna: wat een leuk pakje Voeding: Bij Noëlle begonnen met kruidvat hypo. Maar ze dronk echt super slecht. Toen we overstapten op nutrilon dronk ze als een gek. Dus ze luste kruidvat gewoon niet. Yakal: Welkom! Wikkeldoeken kan je overal kopen Ook gewoon bij de wibra Ze hebben eens in de zoveel weken babyweken Bellie: Goed dat je al aan de bel hebt getrokken meid! Beter dat er nu actie wordt ondernomen dat dat je er straks helemaal doorheen zit! Ik hoop dat de medicijnen niet opgehoogd hoeven te worden. Jac: Ik had me jouw zo anders voorgesteld haha heel veel ouder in ieder geval Relatie: Hier nu bijna 6 jaar bij elkaar, vanaf dat ik 16 was. Met 18 jaar gaan samen wonen, 20 jaar ongepland zwanger en nu dus 22 jaar
Best vervelend exen die hun ex niet kunnen loslaten.. Het is nu al 7 jaar uit tussen col en zn ex en nog krijgt ie vandaag weer een email van dr. Dat ze t niet snapte dat ie een kind had enzo.. jongejongejonge
Bellie: Ik denk ook wel dat het heel logisch is die gevoelens nu. Ik heb soms ook wel angst/paniek gevoelens voor de bevalling en straks met 2 hummeltjes.. Zeker omdat het bij Dinand allemaal anders is gelopen lijkt het me niet gek dat dit nu boven komt. Heb je er al aan gedacht een bevalplan te schrijven? Voor mij voelde het echt goed om dat op papier te zetten. Toch een extra stukje zekerheid voor straks. Ik heb ook punten voor de kraamweek erin gezet voor de kraamzorg. Meid, je doet het hartstikke goed! Tieten: Het is niet dat ze echt enorm zijn hoor Alleen voor bij mijn figuur wel. En het zijn echt ballen nu. Hangtieten heb ik gelukkig niet gekregen na Declan. Denk dat het daardoor ook erger lijkt want het was nog strak zeg maar haha. Borstvoeding. Ik heb declan bijna de eerste 3 maanden borstvoeding gegeven. Maar na 7 weken hapte hij steeds minder aan door de reflux. Dit werd maar minder en minder tot hij helemaal niet meer wilde drinken. Dit incombinatie met stress(hij viel af, sliep niet, spuugde alleen maar, at niet) zorgde ervoor dat mijn productie echt in razend tempo naar beneden kelderde. Ik had eerst enorm veel borstvoeding. Moest zelfs voeden met matjes eronder en als ik er aan de andere kant een fles onderhield terwijl ik dex voedde liep er zo 250 cc af! Aan het eind kolfde ik met moeite 15cc. Dit was voor mij het punt om te stoppen. De reflux en alle onderzoeken ging al genoeg tijd en energie in zitten. Uiteindelijk heeft hij ook nooit uit een fles gedronken. Ik hoop dat deze beeb geen reflux heeft of in elk geval niet zo ernstig als Declan. Ben weer terug van de verlos. Alles was goed. We hebben nog even doorgesproken voor de bevalling. Vanaf de eerste wee moet ik bellen. Als mijn vliezen breken moet er helemaal direct gebeld worden. Het zelfde als wat de gyn zei dus. Ook de verlos schat de kans groot in dat dit een stortbevalling word. Zelf laat ik het maar over me heen komen.. Kan er toch weinig aan veranderen. Ik hoop dat het een norale bevalling word van minimaal 2 uur. Vond het bij Declan heel onwerkelijk dat ik hem 'ineens' vast had. Daarna nog boodschapjes gedaan en toen weer naar huis. Kind eten gegeven en op bed gelegd. Gordijnen en rolgordijn in de babykamer opgehangen. Nu ben ik weer helemaal verrot. Dus even met de benen omhoog op de bank
Marleen: wow cup g is echt groot ja. Heb je er zelf veel last van? Rono: wat valt daar niet aan te snappen? Danny heeft ook zo'n ex. Bloedje irritant.. Ga vanmiddag nog even naar de winkels zo'n android tablet voor danny kopen. Hij zegt dat hij hem van zijn vakantiegeld wilt halen maar hem kennende koop hij dus nooit iets voor zichzelf. Hoogtijd dat hij een cadeautje krijgt dus
Leuk pakje, Anna!!! pfff Rono, na 7 jaar nog steeds. Ze is wel een volhouder zeg... Frummel, super dat alles weer goed was bij de vk! net toch maar even de belastingdienst gebeld over de aangifte 2010. laptop was na de aangifte kapot gegaan en gewist... maar hij was gewoon ontvangen en dagtekening 27 mei... altijd fijn!!! Krijgen lekker veel terug
Ik was sowieso wel van plan om een bevallingsplan te gaan schrijven. Bij Dinand had ik er helemaal geen rekening mee gehouden dat het misschien ook wel eens een KS zou kunnen worden. Dus mijn bevallingsplan van hem had toen totaal geen zin. Nu weet ik heel goed wat ik er in wil hebben, dus ga er vandaag maar eens mee beginnen! Ik denk dat de reden dat ik weer angstiger ben komt doordat het bij Dinand uiteindelijk allemaal heel anders is gegaan. Plus daarbij heb ik de eerste 2 uur van hem niet mee gemaakt en voor mijn gevoel mis ik dus echt die eerste 2 uur. Daarbij komt zijn hartoperatie en dat ik dus totaal geen fijne kraamtijd heb gehad. Het komt vast allemaal goed, het lucht iig wel op dat de psych. er vanaf weet dat ik weer wat angstiger ben en als er wat is ik haar altijd kan bellen. Dat geeft al een stukje rust! Trouwens, wie van jullie is er al begonnen met de welbekende vluchtkoffer?
Anna, schattig pakje hoor. Marleen, nog even volhouden meid, je zwangerschapsverlof ligt binnen hand bereik. Rono, een lekkere jonge mama dus, leuk. Jeetje hallo he waar je bemoei je je mee als ex als je al zolang uit elkaar bent. :x Frummel, echt ongelofelijk zo'n stort bevalling. Ik vond 8 uur al snel, maar 2 uur lijkt me idd onwerkelijk. Fijn dat verder alles goed was bij de vk. Ah leuk een cadeautje voor je mannetje. Marloes, oooh lekker een hoop centjes terug. Eerste pakje hier: een super schattig zacht grijs met wit gestreept jurkje met lange mouwen (met overslag, lekker makkelijk aan en uit doen) en een piep klein wit leggingje.
Een droger uitgezocht die komt zaterdag in de dagaanbieding, dus dan even halen. En een mooie en goede vaatwasser gevonden, maar volgende week als we de sleutel krijgen toch nog een keer goed het kastje opmeten. Ik moet wel zeker weten dat hij past natuurlijk. Neia had het weer leuk gehad op de psz en die ligt nu lekker te slapen. Ik ga ook even plat. Vanmiddag de kasten uitruimen en in koffers doen, 2 weken uit een koffer leven . Want vanavond gaan we een begin maken met de kasten uit elkaar halen. Ik ben benieuwd hoever we komen.
Marloes: ik ga die van de bart smit halen. Is nu in de aanbieding 100 euro. Vrienden van me hebben hem ook en zijn heel tevreden. Mnm: Vanaf dat de vliezen braken bij dex totdat ik hem vasthad heeft net een uur geduurd. Daarvoor wel 3 dagen weeën maar zonder ontsluiting. Dit kwam waarschijnlijk door de weeënremmers met 24 weken. Teveel geremd volgens de gyn.. Dat uurtje is aan me voorbij gevlogen en voor mijn idee braken ze de vliezen en had ik 5 min later dex vast. Dat was zo onwerkelijk. Heb voor mijn gevoel ook niet echt een bevalling gehad als je begrijpt wat ik bedoel Anna: leuk pakje! Bellie: ik had bij dex ook geen plan gemaakt. Best spijt van gehad maarja dit x doen we het dus anders vluchttas: nog nieteens een tas uitgezocht
Mnm: leuk he die eerste pakjes Klinkt super schattig! Hier een blauw broekje, wit met blauw gestreept shirtje en een vestje ook blauw met tekst: A bundle of joy to love and embrace. Alle 3 van feetje. Witte slofjes met I love mama en een blauw met wit gestreept mutsje. Als reserve hebben we een licht blauw met wit gestreept broekje en een felblauw shirtje met kleine broer erop Beide in maat 50. Ik maak geen grote baby's Anna: schattig pakje! Heerlijk nieuwe droger en vaatwasser! Succes met al het inpakken meid. Nog ffies en jullie zitten heerlijk in je nieuwe huis! Marloes: fijn he zoveel terug krijgen! Wij krijgen hier 4500 euro terug maar volgens mij is het al uitgegeven haha. Nieuwe ketel, nieuwe mama fiets, vakantie en ik hou nog wat apart voor danny en voor op de spaar
ja heerlijk Frummel... hier is het bijna 7000,00.... zal eens kijken bij Bart Smit (online)... en Feetje, leuk merk is dat he voor die kleintjes. Jurkje en legging klinken helemaal leuk MNM... ben benieuwd naar jullie naam. Neia komt natuurlijk ook niet veel voor... Vanavond even 2 vogelhuisjes maken met zo'n muziekdoosje erin (1 zonder-1 met) voor de babykamer...
Uhhhm ja! Best wel. Niet zozeer dat het lichamelijk zwaar is. Ok het trekt wel en ik heb elke avond de striemen in mijn schouders staan van de bh, maar het is vooral lastig: kan geen fatsoenlijke bh vinden zonder een kapitaal kwijt te zijn (als je een kleinere cup hebt dan ben je alleen een kapitaal kwijt als je dat zelf wilt, ik zou dan ook prima kunne slagen bij bijvoorbeeld de Hema). Kleding is ook een ramp. Ik pas weinig bloesjes en shirts is soms ook maar net hoe het valt. Verder kan ik vaak niet even lekker tegen Marcel aan liggen zonder dat er 1 (of allebei ) in de weg zit en zijn er veel mensen die er naar kijken en een enkeling die er naar durft te vragen. Nou vind ik dat vragen niet zo erg hoor. Maar ik ga in september lijnen en volgend jaar ga ik richting plastische chirurg om ze te laten verkleinen. Heeft mijn moeder ook laten doen een aaltal jaar terug en die is er nog steeds helemaal blij mee!
Zo, intake zit er weer op. Ging allemaal lekker vlot. Dan zijn vriendlief en ik beide heel erg van we zien wel hoe iets loopt. Maar dan niet overdreven dat we nooit plannen hoor! We zijn juist heel realistisch dat we weten dat sommige dingen niet te plannen zijn en dat je dat vanzelf wel merkt hoe het gaat. Gingen dan ook heel vlot door het gesprek heen en hadden (dankzij mijn voorbereiding) weinig vragen. Moet zeggen, het komt nu allemaal wel heel erg dichtbij Spannend, maar kan ook niet wachten tot ik dit kleintje in m'n armen heb. Krijg helemaal vlinders in m'n buik als ik er aan denk Nu lekker met vriendlief lunchen en de rest van de middag niets. Hij was wel iets eerder naar huis gekomen om wat kleine klusjes beneden te doen. Toch wel fijn en lief van 'm! De pijn die ik heb lijkt trouwens vooral zware bandenpijn te zijn. Die uk heeft me toch iets te enthousiast geprobeerd op te rekken!
Zit nog een beetje te twijfelen welke maat ik neem. 56 zal hoe dan ook te groot uitvallen. Dinand zijn eerste pakje was maat 44. Hier maken we ook geen grote baby's hihi. Maar denk nu toch maar een maatje 50.