Nou helaas is het geen blaasontsteking, maar een niersteen. Heb ik al vaker last van gehad in mijn leven. Dan weer een jaar niet en dan weer maanden achter elkaar verschrikkelijke aanvallen. De laatste keer dat ik het liet checken zaten er nog 8, en één daarvan is nu waarschijnlijk aan het zakken. Hopelijk zit hij heel laag en ben ik hem snel kwijt.
Danitjuh, hihi dus toch een sjabloon kopen. Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd. Henrieke, ah jak weer die misselijkheid. Wat enorm klote zeg. Ja en zo'n bewegend bed helpt dan zeker niet mee. Sherry, irritant zeg nu al lekkende tepels. Wil je wel bv gaan geven? Schildje, ja dat zal veel schelen als je straks niet meer elke geluidje hoort. Pfff wat worden de kindjes snel groot he? Patriesja, fijn dat het beter gaat met je oor. Lijkt me ook erg leuk zo'n cursus. Mamatien, wow knap zeg een 8, dan mag je zeker extra trots zijn op jezelf. Ooooh gaaf Kempervennen, dat vind ik zo'n mooi park. Geven jullie het als cadeau? frummel, jij dus ook nierstenen. Echt klote dingen zijn het. Heerlijk dat Declan wilde uitslapen. Hier ook altijd een drama met ab, we krijgen het er nooit in, ons meisje heeft het te vaak gehad en gaat gewoon kokhalzen als ze maar een druppel binnen krijgen. Dus tegenwoordig doen we het in de melk. Jac, oooh heerlijk ook uitgeslapen, kon je wel hebben zo te horen. Hoe was je feestje? MamaChantal, ah leuk zeg een naam. Wij hebben er ook één, maar de doopnamen zijn we nog niet overuit. Dat was bij neia een stuk makkelijker. Succes met je huishouden. Doe het wel rustig aan, want het klinkt als heel veel. Fightforlove, even een bekkenbodem fysio bellen, die kan je zeker helpen. Ik snap dat je je er klote om voelt, maar het is heel normaal. Met de goede oefeningen komt het echt wel goed. Veel plezier vanmiddag bij je so.
Nee ik kan er helaas geen medicijnen voor krijgen in de zwangerschap. Normaal krijg ik morfine tegen de pijn. Nu heel veel drinken, en trap op en af lopen, en hopen dat hij snel zakt en eruit komt.
schiet ook lekker op dan mnm Ja doe het rustig aan, heb nu beneden en boven gestofzuigd en gestoft. ramen zemen doe ik morgen wel. voel mn buikje weer zo alleen nog even boodschappen halen.
Goedemiddag! @mnm: ja we geven t haar voor dr verjaardag . Oejj nierstenen, dat klinkt heel pijnlijk Wij zijn sinds een tijdje uit over de naam. Voor mij heet ze nu ook echt al zo, kan me niet voorstellen dat wij nog een andere naam voor die kleine zouden bedenken. Nu is dus mn probleem, dat ik ontzettend bang ben om me te verlullen en ik dit al 10x bijna perongeluk gedaan heb. Bijv. dat ik kindjes zie lopen en dat ik dan zeg 'over paar jaar bellen ze ook bij ons aan met de vraag 'komt .... nog buiten spelen''. Op die puntjes zeg ik dan echt bijna haar naam... Ook heb ik al gedroomd dat vriendlief het tegen een vriend van hem gezegd had en dat ik me had verluld tegen mn moeder. Vind het zooo irritant. Ik ben ook zo slecht in zulke geheimen (ben blij dat we t geslacht niet geheim hielden, had helemaal een ramp gewesst) Hoe gaan jullie hiermee om??
Ha meiden! het is altijd een hele klus om bij te komen op maandag, haha! Maar, het is me weer gelukt En ik heb een (nieuwe) vervanger! vanmorgen nog een meisje op bezoek gehad, maar die was te timide. maar gelukkig hadden we ook nog een andere kandidaat die erg in de smaak viel. En hij was gelukkig net zo enthousiast. Wel een last van mijn schouders Claudia, wat ontzettend knap dat je ons je verhaal kwam vertellen. En wat een mooie foto's! Kreeg de tranen in mijn ogen!! Mijn reactie wordt een beetje hap snap, ben de helft weer kwijt en door het werken tussendoor ook zijn mijn aantekeningen onbegrijpbaar... Frummel, Dex staat, wat goed!! hangjongeren, tja, wij hebben er hier elke avond een park vol van. En op een goede avond moet er dan in de buurt ook nog wat gesloopt worden... Ik weet dat we in de stad wonen en dat een junk links of rechts erbij hoort, maar het gaat echt in vlagen van grote overlast... Ik zag iets langskomen over 5e en 6e ziekte, wat houdt dat in? hebben we 1 t/m 4 overgeslagen? het is voor mij een raadsel En dan (het ontbreken van) sex... Tja, ik heb een man met een zwanger libido. Sinds de buik erop zit, mag ik niet meer... Ik heb sowieso al een beetje vaker zin dan hij, maar het is nu totaal niet spannend tussen de lakens... Mijn voedingskussen ligt op spannendere plaatsen dan mijn lief. MNM, nierstenen, wat een ellende! heb gelukkig geen idee hoe het voelt, maar als je normaal morfine krijgt zal het geen pretje zijn... fightforlove, arme jij! een goede kennis van ons heeft het ook veel gehad (is nu echt hoogzwanger) die liep in elke tas met schone onderbroeken en grote inlegkruizen... Elke nies of proest werd gevolgd door een : "ah nee.... zucht" mamatien gefeliciteerd met je 8! fijn dat je nu klaar bent met je opleiding! Zo en nu weet ik het echt niet meer. Moet nog wat doen op het werk, maar door mijn gebroken nacht kan ik tegen de muur in slaap vallen... Eerst de hond die tussen ons in wou liggen, daarna vriendlief die lag te piepen van de hooikoorts en daarna de hond weer die om 6 uur dacht dat het 7 uur was (zomertijd snappen dieren niet). *gaap*
Haha mamatien, nou ik heb me dus al verluld tegen mijn moeder en het geslacht is ook geen groot geheim als je per ongeluk 'ze' zegt in plaats van 'ut'... Vriendlief en ik hebben het ook de hele tijd over de kleine ......... maar heb mezelf maar wat meer aangeleerd dat thuis ook niet meer te doen. Mijn moeder heeft trouwens meteen gezegd dat ze uiteraard niets heeft gehoord
Hey meiden, even een vraagje. Wat heb je straks nodig voor de kleine voor het slapen gaan? Dekbed of lakens? Waarin kan de baby het beste slapen? Dus wat heb je allemaal nodig in het bedje en voor de baby die eerste periode? Vind zoveel verschillende dingen op internet, dat ik het niet meer weet
Goeie vraag!! lees nu nog intensiever mee Wij hebben wel al een slaapzakje meegenomen van de ikea, eentje voor de warme dagen...
Hoi! Zo mijn mannetje heeft me weer lekker 2 uurtjes rust gegund Net even de wc gepoetst en wat opgeruimd en ook even heerlijk gedut. Vanochtend zijn we samen gaan gymmen en nog een stukje gewandeld, top dat het de hele tijd zo'n prachtig weer is. Na de boterham samen naar de vk en ik ben weer goedgekeurd. Kyano mocht de doptone aanzetten en vond het erg leuk om het hartje te horen. Ukkie schopte ontzettend hard dus vk zei al dat hartje luisteren niet eens nodig was Lindaatje wowie wat een toeter al! Wel heel mooi hoor maar idd we moeten nog even ! Leuk dat je zus op visite is geweest maar erg jammer dat de tijd zo snel gaat hè. Henrieke oh die stomme misselijkheid, bij mij is het ook weer terug inclusief maagzuur. Baal er echt van MNM leuk weekend dus maar hou je klachten idd maar goed in de gaten! Ai niersteen , knuff voor jou! Frummel hi hi eigenwijze Declan Jac heerlijk toch even lekker uitslapen. Hebben jullie een mooi feest gehad? Marlous fijn dat je een vervanger gevonden hebt! Ik heb me op het werk versproken wat betreft het geslacht maar verder valt het volgens mij nog mee. En ik heb Kyano 1x de naam gezegd en die sprak hij moeiteloos uit dus we hebben het nog maar even over de baby anders verteld hij over een paar dagen de naam al
Hi Meiden, @ mnm: ach jee nierstenen Sterkte!! @ frummel: dex staan!! WOEHOE! Jolien is hier ook aan de antibiotica maar die vindt het super lekker!! @ marlous: ben je nog wakker @ dekentje: Bij Jolien heb ik een lakentje en dekentje gebruikt. Denk dat dat nu wel weer kan. Als het heel heet is misschien geen pyama maar alleen romper aan in de wieg?
MamaChantal, nou idd snel stoppen als je je buikje voelt. Mamatien, leuk cadeau ook. Hihi ben benieuwd dan of je de naam voor je kan houden. Hier zeggen manlief en ik het wel eens tegen elkaar, maar meestal zeg ik baby. Marlous, oh dus toch die jongen geworden. Fijn door dat het nu definitief is. Wanneer begint hij? Balen van je nacht zeg. Henrieke, wij kopen/hebben een dekentje (en een reserve), 3 lakentjes, moltons, aerosleep, en hydrofielluiers legde ik altijd onder het hoofdgedeelte. En voor de winter slaapzakjes.
Bah toch nierstenen Balen zeg, zeker omdat je er nu niets voor mag! Ik heb ze niet meer hoor(zover ik weet). Zijn operatief vergruist(of hoe je dat ook noemt). Naam: Vriendlief verlult zich hier ook 10x op een dag bijna Paar weken terug zei hij aan tafel een naam die erop leek en ik dacht dus dat hij DE naam zei. Ik kreeg gelijk een rode kop en nu denken ze dat hij zo gaat heten Ik laat ze maar want dat zorgt ervoor dat ze zijn gestopt met raden Bedje: Bedzeiltje heb je niet nodig matrasbeschermer is wel zo goed voor je matrasje. Moltons heb je wel nodig Flanellen luiers niet, soms alleen voor een thuis bevalling Aantal hoeslakentjes Ledikant deken(2 minimaal) GEEN dekbed Lakentjes(3 of 4) Ze kunnen vanaf het begin in hun ledikant maar vaak kunnen ze zich nog niet goed op temperatuur houden hierin. Vandaar dat wij nu ook echt een wieg willen. Declan heeft de eerste 2 weken in zijn reiswieg van de kinderwagen geslapen(deze stond in zijn ledikant haha) Hier in kon hij zich met een kruik wel goed op temp houden. Tip voor de reiswieg: als je geen wieg hebt is het zonde om wieglakentjes en dekentjes te kopen puur voor de kinderwagen. Toch zijn ze wel heel erg handig om te hebben. Een kussensloop heeft precies de afmeting van een wieglakentje en zijn bij alle beddengoed winkels maar ook bij bv de wibra los in leuke kleurtjes te koop. De zeeman verkoopt fleecedekentjes in neutraal, blauw en roze die perfect zijn voor de reiswieg van de kinderwagen. Ze zijn maar 2 euro per stuk. Zo bespaar je aardig wat.. 6e ziekte is de driedaagse koorts. Declan had koorts, oorontsteking en hoofdpijn. Na 3 dagen waren de meeste klachten weg en zat hij ineens onder de rode vlekjes. Dat is dus de 6e ziekte. Mazelen (1e ziekte) morbilli (Engels: rubeola, measles) Roodvonk (2e ziekte) scarlatina (Engels: scarlet fever) Rodehond (3e ziekte) rubella (Engels: German measles) Erythema infectiosum (5e ziekte) Exanthema subitum (6e ziekte) 6e ziekte schijnt het zelfde te zijn als de 4e ziekte.. lekker verwarrend haha
oja vergruizing heb ik ook wel eens gehad, en ook via een kijkoperatie haha dan zullen ze straks aan de nieuwe naam moeten wennen
vanavond maar weer vroeg naar bed... MNM ja het is toch die jongen, ik ben er blij mee! en hij gelukkig ook Tjemig frummel, ik denk dat ik jouw bijdrage van daarnet ga uitprinten, dat onthou ik nooit, maar is wel heel handig! is er nog zoiets als babyziektes voor dummies? meiden, het was kort maar krachtig vandaag, ik ga lekker naar huis. Ben er alweer ene half uur te lang. (nee, niet in slaap gevallen, wel bijna ) tot morgen!
Middag allemaal! Hier heerlijk geslapen vannacht. Ook Dinand besloot lekker uit te slapen vanmorgen! Heerlijk zo'n lang nachtje slapen. Hij zit nu lekker bij mijn schoonouders, die komen hem straks thuisbrengen, dus hoef de deur niet meer uit! Vanmorgen het huishouden al gedaan. Vanmiddag naar Rotterdam geweest voor mijn pols en daarna is een ex collega een bakkie komen doen. Was gezellig! MNM: Lijkt me niet fijn die nierstenen. Hopelijk issie er snel uit! Frummel: Begint de antibiotica zijn werk al te doen? Denk denk denk, wat heb ik nog meer gelezen...mijn geheugen laat me in de steek! Ohja, over jezelf een oude incontinente vrouw voelen. Ik heb hier soms ook last van hoor! Zeker als ik heel spontaan moet niezen en ook nog naar de wc moet. Wat een goede oefening is: als je op de wc zit en plast, proberen om je plas op te houden terwijl je dus plast. Je voelt dan precies welke spieren je aan moet spannen. Die spieren zorgen er ook voor dat je dus minder urine verliest. Oefening baart kunst (en kinderen whaha)!
Ohja, over de naam voor het kindje. We hebben ein-de-lijk een naam. Of dit hem gaat worden weten we nog niet, maar we vinden het in ieder geval beide een hele leuke naam. Ik denk uiteindelijk dat dit hem wel gaat worden whaha, manlief weet waarschijnlijk toch met niets leukers aan te komen.
heey meiden een paar hele stomme vragen 1.ik heb nu al 2 keer gehad rond 19 weken en gisteren dat nadat ik met moeite voor ontlasting naar de wc ben geweest mijn hele buik van onder mn borsten tot beneden strak word lijkt niet dat mn baarmoeder zo is dat samen trekken voelt anders.......en ik heb dan ook best intensief gewerkt. ik kan dan niet lekker rechtop staan omdat ik t gevoel heb dat mn huid dan scheurt.....is dat nou toch een echt harde buik? maar t rare is dat ik er dan de hele nacht last van blijf houden en onderaan lijkt t pijn in me darmen te zijn....en een harde buik blijft toch niet aan 1 stuk door zo aanvoelen? 2.en nog een vraag ik heb nu een wat zwaarder gezin en dan moet ik veel traplopen.....daarna heb ik dus s'avonds echt pijn in me buik dat zal wel banden pijn zijn he?? is dat schadelijk voor de baby of baarmoedermond?ben zoooo bang dat mn baarmoedermond daardoor te zwak word als ik veel beweeg? ik moet namelijk wel wat meer bewegen voor mn rug van de bekken bodem therapeut maar ben dan weer bang dat mn baarmoeder daardoor verstrijkt omdat je meestal hoort dat mensen die een verkorte baarmoedermond hebben juist rustig aan moeten doen. donderdag is hij nog inwendig onderzocht en was nog mooi dicht maar ben echt als de dood. 3.en nog een vraag.....als je zit rust je toch ook goed?krijgt je baarmoedermond dan ook net zoveel druk als dat je staat?of is dat ook goed zodat er even niet zoveel druk op komt te staan? sorry ben weer erg onzeker hoopdat jullie me kunnen helpen