Algemeen: ik vind jullie allemaal zo weinig aangekomen! 5.5 kg is echt heel netjes! Ik ben dan wel sinds week 27 ofzo niets meer aangekomen, beetje afgevallen zelfs, maar bij staat de teller toch echt op 17 kg erbij hoor, wat een verschil met jullie allemaal.... En jullie hebben ook al zo lang verkering met jullie mannen, zeker omdat veel van jullie nog best jong zijn (in mijn ogen dan he, want ben AL 36 jaar haha), waren jullie allemaal highschool sweethearts dan? Ik heb zelf tussen mijn 18 en 30 veel vriendjes gehad, een paar wat langer, maar ook veel maar voor 1 of een paar nachtjes zeg maar. Was net 30 toen ik mijn vriend tegenkwam, toen ook maar meteen voor de hele enchilada gegaan, huis gekocht en babies bakken...
Welkom yakal! Hier geen wikkeldoek maar wel een babylonia gekocht. Vorige keer ook een hoogzomer baby(2 weken verschil, net als bij jou zag ik) en had ik toen het kouder werd een deken voor in de mc gekocht waar ik haar dan in kon leggen en haar daarna mee kon toedekken, die gebruiken we deze keer weer denk ik. Verder heb ik ook de lodger bunker gekocht. kruidvat-voeding. Ik wil beginnen met bv maar heb uiteraard wel over kv nagedacht. Elin kreeg Nutrilon maar ik wilde nu over op Frisia; goed om dat van het kruidvat te lezen; scheelt toch weer en als het verder gewoon hetzelfde is is daar niks mis mee. Dank voor de melding. *oe, dochter komt boven op bezoek..schrijf later verder!*
Ik was 13 toen ik verkering met mijn man kreeg. Vorige week gaf de weegschaal 9 kg aan. Bij Levi ben ik eerst 5 kg afgevallen ( door overgeven ) en daarna 13.5 aangekomen
Heey meiden @yakal, welkom hier! succes met de laatste weken! @rare dromen, af en toe ook last van. @frummel, hier valt het nog mee met de rare borsten, ze zijn iets groter. Fijn alles weer goed bij de vk, ja idd ik probeer er ook maar niet teveel aan te denken (hoewel het af en toe door me hoofd spookt ) maar je kan er idd toch niks aan veranderen. Ik heb vandaag idd ook nog te horen gekregen, dat ik direct moet bellen. @henrieke, rustig aan he! Fijn dat de intake goed ging! @mnm, fijn een droger en vaatwasser kunnen vinden. Oh erg is dat he, als alles ingepakt staat! maar het schiet ieder geval wel op! Lekker even kunnen dutten? @jac, ja schiet idd op! Fijn het kaartje klaar, hier schiet het ook op! @schildje, fijn een goede intake! beterschap met Rick! @bellie, fijn dat je over 2 weken weer een gesprek hebt, hopelijk geeft dat wat rust. Ik begin ook wel wat onrustiger te worden hoor, idee dat er misschien wel al snel een kleine ineens is, zo gek idee. @anna, aaah super schattig!! @marleen, hihi idd een goed idee die massage Lekker nog 2 halve dagen! @vluchtkoffer, nee hier ook nog niet, wil er niet te lang mee wachten (voor als hij wel te vroeg komt) maar aan de andere kant durf ik ook nog niet @lijstjes wat er mee moet, erg handig!! @kikker, fijn alles weer goed! @juud, hier ook al meer aangekomen hoor geloof nu 12 kilo! @kaatje, lekker alles gewassen en gestreken! Netjes hoor 9 kilo! Vandaag eerst Celeno naar de psz gebracht, hij moest wel weer erg huilen gelukkig heeft hij niet lang gehuild en ging het daarna goed. Daarna weer op controle en alles was weer goed, kleine is al aan het indalen, maar ligt nog niet vast. Over 2 weken weer, dat is precies toen ik van Celeno beviel toch wel even spannend....
Hier even lekker gedut. Moest echt even wakker worden. Maar nu alweer aan het bijkomen, want ik heb net neia's kast, de commode en onze kledingkast in koffers ingepakt en schoongemaakt. Ik heb bij neia ook alle lades eruit gehaald, maar dat was niet zo'n slim idee, want ze waren nog best zwaar. Nu even bijkomen dus voordat ik eten ga koken, en na het eten een begin maken met de kasten uit elkaar halen.
Vluchtkoffer: dat heb ik op mijn lijstje staan voor in de week van 6 juni , dan zijn we nl overgehuisd. Frummel, ja kan me voorstellen dat je een uur niet eens meemaakt ja. Ik had dat al bij de laatste 4 uur. Aaaah schattig jullie 1e pakje. Hier heel toevallig ook het eerste pakje van Feetje, super mooi die kleertjes. Ja nog effies doorbijten voor ons. Marloes, ja nu weer een aparte naam hoor. We hebben wat mooie letters bij elkaar gebracht en dat wordt de naam, nu zag ik wel dat hij vorig jaar ook was uitgegeven, maar hij blijft apart en schattig, net zoals bij neia vind ik (spreek je uit als Nee-ja). Marleen, jeetje ja cup G lijkt me ook erg zwaar hoor. Ik heb nu cup F tijdens de zwangerschap, normaal D, dus dat komt vast weer terug. Henrieke, fijn dat de intake goed ging. Heerlijk nog met je mannetje een fijne middag.
hier nog steeds zelfde cup als voor de zw.. ach misschien groeit het na de bevalling pas.. hebben net pizza op, jamelie gewoon een hele pizza gegeten! (diepvries) waar laat ze het toch..
Chantal: wow een hele pizza voor dat droppie Dex die schuift soms na zijn avondeten nog een pizza punt naar binnen. Als wij pizza eten krijgt hij gewoon prakkie. Dat vind ik al veel haha Juud: hier 8 kilo aangekomen Zou wel meer willen hoor. Bij Dex was ik 26 kilo aangekomen. Maar dat was echt 70% vocht en de rest volgens mij baby en placenta enzo. 4 dagen na de bevalling was het er allemaal af 2 weken later zat ik aan de bijvoeding. Dietiste is nu ookal ingeschakeld voor het geval dat het weer zo gaat. Bij dex had ik ook pylohydramnion(teveel vruchtwater). Gyn schatte het op 3 liter. Dat is waarschijnlijk ook de reden geweest van de dreigende vroeggeboorte icm een vormafwijking aan de baarmoedermond. Nu gewoon normaal vruchtwater en op veel harde buiken na geen enkel teken van dreigende vroeggeboorte te herkennen. Ik heb ook wel vriendjes gehad hoor voor danny Maar niets om over naar huis te schrijven haha. De laatste voor danny was zo'n bek houden en mooi wezen type hahaha. Zat totaal geen karakter in en een partij dom dat hij was, men niet normaal. Heeft ook heel kort geduurd. Na 2 weken gambia heb ik er in het vliegtuig serieus over nagedacht om hem te vermoorden zodat ik een rustige terugvlucht had MNM: feetje heeft inderdaad hele mooie kleertjes! Even lekker uitrusten meid. Je hebt het druk genoeg! Nou vriendlief heeft de android tablet. Hij is helemaal happy haha. Heb je letterlijk geen kind meer aan
Zo mijn dagelijkse wandelingetje weer gehad. Sinds vorige week lopen we nu na het avondeten een rondje. Goed voor de conditie volgens Ferry haha. Ben nu wel moe dus vanavond lekker op tijd mijn bed in
Whihi, we helpen elkaar wel! Zo hadden we bij Dinand de camera wel meegenomen, maar geen extra batterijen whaha. Komen we daar aan, zijn de batterijen leeg van dat ding. Heb dus nu manlief voor zijn verjaardag een digitale fotocamera gegeven met extra accu erbij, kan niet meer fout gaan (of we moeten de extra accu vergeten hihi).
Voor de eerste zwangerschap woog ik ong.50 kilo, veel te weinig(maar das nooit anders geweest) mijn lichaam had duidelijk 25 kilo nodig, ik had compleet geen reserves. Na de zwangerschap is er nog 5 of 6 kilo afgegaan, ik zit nu dus weer op mijn bevalgewicht van 2 jaar terug al moet ik zeggen dat het er nu beter geproportioneerd uitziet. Omdat ik 25 jaar niet anders gewogen heb heb ik het er soms nog wel moeilijk mee hoor, al ben ik allang blij dat ik er tegenwoordig gezonder utizie. Poeh, een hele pizza....Elin doet dat gelukkig niet(anders heb ik morgen niets te eten, hihi) Wel lekker natuurlijk; pizza! Ik kreeg dat als kind niet, kan er nu geen genoeg van krijgen. Marc is dus niet mijn schoolliefde, ik had toen wel andere vriendjes, maar we waren wel altijd verliefd op elkaar. Ik hield de boot af, vond hem echt te jong. Gelukkig heeft de liefde uiteindelijk gewonnen! Het was voor iedereen ook heel logisch dat wij samen zijn. Met mijn jeugd in mijn rugzak is het wel heel fijn dat Marc vroeger ook wel eens bij ons thuis kwam en de situatie persoonlijk kent. Goed, ik ben alweer thuis dus...zou zwanger en fit hebben maar er was helemaal niemand; geen medezwangere, geen juf....ben na 20 minuutjes maar weer teruggegaan. Was wel met de fiets dus heb wel een klein beetje gedaan alsof ik fit ben Ik zal wel iets vergeten zijn, niet gebeld ofzo. Ik ben zo blij dat ik eindelijk verf voor het trappengat en de overloop uit kan gaan zoeken..denk dat het een hele lichte grauw-groen wordt....lijkt me erg mooi. En we hebben besloten volgend jaar voor nieuwe kozijnen te gaan(we hebben boven nog enkel-glas en hele oude kozijnen)
Das ook wel echt een goed idee! Neem je ferry en Levi dan mee? Of loop je alleen? Als we dat als 'gezinnetje' zouden doen zou het bij mij ook werken, toch erg goed om in beweging te blijven he!
ja, hihi...het zal je gebeuren he...poeh! IK moest er vandaag ook ineens aan denken; alle foto's van het kaartje halen enzo en idd de accu opladen.
Joggingbroek is ook wel een goeie. Ik neem ook een positiebroek mee voor als ik naar huis ga. Toen ik bij Dinand die KS had gehad was het litteken best wel gevoelig (wat erg logisch is natuurlijk). De band van mijn jogginsbroek zat precies op het litteken wat niet prettig was. Een positiebroek was echt ideaal. Ligt ook wel een beetje aan het weer, maar neem ook wel een legging mee met een tuniekje.
ik vond het lekker toen ik in het zh lag, dat ik in mn joggingbroek naar jamelie kon.. en daarna weer hup terug in bedje
Nee alleen werkt het voor mij ook niet. Ferry, Levi en de hond gaan mee. Heeft iedereen zijn beweging weer gehad