OJa, hihi...ik moet natuurlijk ook kleren voor mezelf meenemen. Zou echt zo gefocused zijn op het kleine ding dat ik dat helemaal vergeten zou. Aan alle mamma's op herhaling; hebben jullie al nagedacht (of ervaring) hoe je je eerste kindje en het nieuwe kindje aan elkaar voorstelt? Ik had bedacht dat sm naar het ziekenhuis moest komen met Elin, zodat wij niet ineens thuis zouden zijn met een nieuw kindje, maar we samen met beide dochters naar huis kunnen gaan, een beetje in de zin van; we halen het kindje op bij het ziekenhuis(al weet ze heel goed dat mamma 'bah' gaat doen als de baby komt, iemand heeft haar dat verteld en zodra het over de baby gaat begint ze er over, hihihi) Elin is geweldig met andere kindjes en met haar pop is ze om te smelten maar...ik wil haar niet aan de kant schuiven etc. Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie dat doen of gedaan hebben. Wat vliegt de tijd trouwens he, bij de volgende vk-date over 2 weken krijg ik een week later alweer de laatste echo en dan is het nog maar een ruime maand...poeh!
Ja, een hond is ook n motivatie natuurlijk. IK zal het morgen ook eens proberen. Lijkt me heerlijk; een avondwandelingetje. Al klinkt het zo vreselijk bejaard! Dank voor je goede idee.
Kikker haha toch merk ik wel dat het voor mijn conditie goed is. is meestal een wandeling van 15/20 min. stoppen dan nog even bij het speeltuintje waar Levi kan spelen. oudste en baby Ik hoop eigenlijk dat ik weer snachts mag bevallen en Levi overal doorheen slaapt. Zo niet dan komt smoeder hem ophalen en dan later terug brengen. Hoop dat ik weer thuis beval en alles goed gaat. Denk gewoon wachten tot Levi wakker wordt / thuis komt en hem dan gewoon naar boven te laten komen en zien hoe hij reageerd. Proberen hem er nu gewoon goed op voor te bereiden,dat hij weet dat er straks een babytje bij komt. Heb nu ook een klein boekje van Nijntje dat een zusje krijgt en wil nog voor een boekje bij de bieb gaan kijken.
Ja het gaat echt idioot hard allemaal! We zijn alweer over de helft van de maand mei heen. Nog even en we kunnen zeggen: Volgende maand is het onze maand! Heb er wel over nagedacht hoe wij Dinand en zijn zusje kennis willen laten maken. Ik denk dat ik eerst gewoon even met zijn vieren wil zijn zodat we in alle rust Dinand kunnen laten kennis maken en dat daarna pas mijn (schoon)ouders binnen komen. Al denk ik dat ze zich hierdoor wel een beetje gepasseerd voelen. Mja dat is dan heel erg jammer!
Declan is natuurlijk pas 1 jaar.. Heb wel al gekeken hoe hij op baby's reageert en dat gaat gelukkig goed. Mocht ik toch in het ziekenhuis bevallen dan hebben wij het zelfde idee als jullie. Voor thuis het zelfde idee als kaatje haha
Elin wordt door sm opgehaald, wij gaan sowieso naar het ziekenhuis. Ik weet nog wel dat toen ik 10 was mijn zusje geboren werd in de nacht. Ik had niks gehoord maar werd om half 6 wakker van een vreemde stem die mijn moeder een kopje koffie aanbood, dat was vreemd want mijn moeder lustte toen nog geen koffie, hihi. Ik had de vorige bevalling voornamelijk rugweeen en kan me er echt niks bij voorstellen dat iemand door mijn geschreeuw heen zou kunnen slapen, hihi. Ik schaam me nog tegenover die jongen die bij ons in de lift stond; oergeluiden!
Ja, jammer voor de schoonouders toch. Jullie gezinnetje! Ik kan het me erg goed voorstellen. De vorige keer lag Elin op neonatalogie en daar mochten maar 2 bezoekers per dag bij. Jeetje...maak dan maar eens keuzes. wij hebben allebei nog 1 paar grootouders dus die mochten de eerste dag(bij wijze van uitzondering) Ik weet wel dat ik dat nu heeeeeel anders zou doen. Ik gun het mijn sm zo om haar tweede kleindochter te ontmoeten. Ze is zo enorm lief voor mij en ons. Daarbij is ze de enige die weet dat het een meiske wordt
Bellie: hier ook eerst Danny, ik, baby en declan hoor. Daarna pas eventueel schoonouders. Heb al tegen danny gezegd dat dit ook afhangt van hoe ik me voel. Kan best zijn dat ik niemand wil zien. Gelukkig snapt hij dat helemaal. Als ze zich gepasseerd voelen, tsja jammer dan. Klinkt hard maar een bevalling is niet niets en dit x denk ik toch echt aan mezelf en aan mijn gezin. AAAAARGH iemand nog een vent met nesteldrang lenen? Die staat als een gek op te ruimen, te stofzuigen, te dweilen. Word er helemaal kriegel van
Kikker Wat zonde zeg dat je weer last had na de avond van zwanger en fit. Daarvoor ga je er inderdaad niet heen! Raar dat er niemand was vandaag..... Was het wel vandaag en niet op woensdag? Fijn dat je man aan het klussen is, die van mij ook al zijn het soms dingen die niet hoog op mijn prioriteitenlijstje staan, maar ok, hij is bezig. Ik kan m wel een lijstje geven, maar dan begint ie nog onderaan waarschijnlijk. Juud Ik was idd 16 toen ik mijn man leerde kennen en we 'verkering' kregen. Nu al ruim 11 jaar verder Ik heb geen idee hoeveel ik aangekomen ben. Ik heb voor de zwangerschap ook niet op de weegschaal gestaan al weet ik wel ongeveer wat ik woog. Maar nu dus nog niet op de weegschaal. Bij Jara was ik zo'n 12 kilo aangekomen, nu ietsje meer gok ik. Kaatje Wow jij was wel erg jong zeg Hoe oud was je man toen? Mamachantal Jeetje heeft ze een hele pizza op??? Zo'n grote? Was een lekkere eter zeg. Eet ze normaal ook veel? Frummel Haha, mannen en hun speeltjes.... Lekker rustig he?? Al zal je over een paar dagen misschien wel weer zeggen dat ie dan wel weer eens achter dat ding weg mag komen Ouste voorstellen aan baby Ik heb geen idee hoe we Jara aan de baby voorstellen. Ik zie het wel. Hangt er ook vanaf waar en hoe ik beval. Ik weet wel dat zodra de weeen beginnen, we Jara op laten halen. Ik wil niet dat ze thuis is, ook al is het midden in de nacht. Stel ze word wakker of we moeten ineens naar het ziekenhuis. Mijn familie woont niet hier in Harlingen maar zo'n 10 km verderop en de buren die we nog zouden kunnne vragen om op te passen zitten rond die tijd in indonesie. Dat is een beetje ver weg. Er is trouwens ook een aflevering van Knofje (zeppelin) die een zusje krijgt. Ik heb m anderhalve week terug toevallig gezien op tv. Jara vond t bere-interessant! OJA!!! Morgen de eerste aflevering van 'Babyboom' weer!
wij hebben jamelie al uitgelegd dat als de baby er is,dat mama en de baby dan naar ziekenhuis moeten.en dat mama dan maar heel even in het ziekenhuis hoeft te blijven,en de baby heel lang, want de dokter moet eerst de baby beter maken. Dat zegt ze zelf zo Dus hun 1e kennismaking is zowiezo in het ziekenhuis, liefst voor de operatie als het nog niet zoveel slangetjes heeft. weet niet waar jamelie heen gaat als ik moet bevallen..denk schoonmoeder,..ligt dr aan of ik ingeleid word of niet, en of ik weer te vroeg beval. Kikker, moet hoeveel weken ben je bevallen bij elin?
Net 16 O leuk babyboom ! Bij de eerste serie heb ik echt zitten huilen haha. zat toen zelf ook in de MMM en herkende zoveel van de stellen daar bij wie het ook niet vanzelf ging
Marleen: ja ongetwijfeld hahaha. Maar tot nu toe valt het mee want hij staat druk te poetsen als een malle en de tablet zit in de oplader(die heeft echt nesteldrang hoor) Kikker en chantal: Waar kan ik hem heen bonjouren? Ben bang dat hij de groef uit me laminaat poetst namelijk Inmiddels is er gestoft, alles is nat afgenomen, Hij staat nu lekkere broodjes te maken. De keuken is gedaan en straks wilt hij nog stofzuigen en dweilen. Pfff word al moe als ik ernaar kijk..
hahaha scheelt jou toch weer frummel wou dat ik zo'n vent had! (naja af en toe doet ie het wel..als ie zich ergert dat ik niks doe) ik zit hem nou maar te pushen dat ie de babykamer af moet maken..als ik dr niks over zegt gebeurd dat ook nie
Een dikke knuffel voor jullie allemaal! Dank voor de lieve berichtjes en ik hoop hier snel weer veel mee te kletsen. Even een korte ego melding.. Afgelopen zondag het kamertje in elkaar geschroeft....wat een gedoe De een met een dikke buik, de ander huppelend op 1 been. Om 10:00 gingen we van start en om 20:45 waren we klaar. En aangezien bij ons blijkbaar echt nooooit iets in 1 keer goed kan gaan was dat ook nu weer het geval. Er ontbraken 4 speciale moeren en 1 plankje van de achterzijde van de kommode. Gelukkig wordt het allemaal opgelost door de winkel, maar nu zijn we dus nog niet klaar... Als dit alles af is heb ik weer tijd en kom ik vaker kletsen!
@bellie, Celeno moest 2,5 week in het zh blijven, eerst een paar dagen in de couveuse en aan allerlei slangetjes, maar gelukkig deed hij het erg goed. Het was ook vooral het drinken, waar hij moeite mee had, heeft een sonde gehad. @oudste en de baby, we zijn er al een hele tijd mee bezig en hij vindt het erg interessant, boekjes, mee naar de echo, luisteren naar het hartje etc. Nu de meubels er staan wordt het ook wat echter allemaal voor hem en ze hebben toevallig op de psz ook het thema baby. Als wij naar het zh gaan, dan brengen we Celeno bij mijn ouders, die wonen hier 5 min vandaag met de auto en het AMC is ook 5 min rijden Daarna zien we het wel, want ligt er natuurlijk ook helemaal aan wanneer deze uk van plan is om te komen. @mannen en nesteldrang, hier nog een! @babyboom, oh leuk ja, dat heb ik ook gekeken @chantal, ja mijn buik trekt ook enorm, staat helemaal strak! En dan ook nog pijn in me ribben en rug erbij, dus erg fijn.
Mamachantal. hier ook meer last van strakke buiken. bij mij een teken dat mijn buik aan het groeien is Paso, haha zie jullie al zitten in het kamertje. balen dat hij niet compleet was.