Wat voor een smeerseltjes gebruiken jullie eigenlijk voor je buik? Ik had nog bio-oil staan voor de littekens na mijn schouderoperatie van een jaar geleden maar sinds ik dat gebruik is mijn huidje echt super soepel!
ik heb buikcreme staan van etos & kruidvat.. maar las ergens dat het niet helpt bij het voorkomen van striae dus g ebruik t niet elke dag.. alleen als mn buik strak staat..
niets.. je kunt smeren tot je een ons weegt. Striae komt uit je onderhuids bindweefsel en daar komt geen cremetje of olie bij Als je er gevoelig voor bent/ stevig bindweefsel hebt krijg je striae anders heb je geluk en krijg je het niet.. Dus ik smeer alleen als ik er zin in heb en onder de douche vandaan kom haha. Het is oneerlijk maar ik heb geen streepje.. Paso: balen dat het niet compleet is zeg! Stiekem lijkt me het wel een mooi gezicht jullie allebei zo bezig haha. Hoe voel je jezelf nu?
Zoooooooooooooooooo Mijn ouders zijn nog komen helpen en we hebben neia's kast en commode en onze kast uit elkaar gehaald. Als we in het nieuwe huis aan het klussen zijn moeten we een keer 's avonds de studeerkamerkast en ons dressoir uit elkaar halen, dan is alles klaar. Maar daar zitten nu nog allemaal spullen in die we nodig hebben. Ik ben helemaal gelukkig dat dat ook weer van het lijstje af kan.
Nee ik geloof ook niet in smeren, smeer alleen omdat ik een erg droge huid heb. @mnm, fijn zeg dat je ouders nog even zijn komen helpen, nu schiet het lekker op!
Buik creme : Ik heb me bij Levi helemaal gek gesmeerd en kwam onder de straie uit. Nu had ik een proeftube van Etos merk, gebruik die alleen als mijn buik heel strak staat en dan na het douchen. Hier een beetje ongi pijn. indalen ? Neem maar even een warme douche Truste
Na een rustig dagje gaat het nu gelukkig beter. Steken zijn een stuk minder. Eind van de middag in slaap gevallen op de bank (wist niet eens dat ik zo moe was). En nu lekker tv hangen. Vandaag ook de bedrijfsarts gesproken en volgende afspraak staat voor eind september pas. Dan bespreken we met hoeveel uur ik terug kom na mijn verlof. Heb nu alleen nog loopbaanbegeleiding lopen, maar dat stopt ook na de 2e week van juni. En dan ben ik eventjes van al het werk gebeuren af en kan ik me volledig focussen op de komst van de kleine! @smeerseltjes, ehm ik vergeet het eigenlijk altijd. Zo nu en dan scrub ik een keer en doe ik daarna bodylotion op. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het bijna iedere keer vergeet. Eens in de zoveel tijd ga ik in bad met een rijke olie en dan voelt mijn huid weer een tijd lang super glad en lekker. @MNM, klinkt alsof alles op rolletjes loopt voor de grote verhuizing! Maar ja zal vast wel blij zijn als je er zit en de kinderkamer volledig klaar is @Paso, hihi dat zou ik ook wel willen zien, jullie twee zo bezig Maar idd balen dat het niet compleet was! @Frummel, stuur die vent van je ook maar hier even heen. Heb genoeg klusjes voor hem liggen! Die van mij heeft totaal geen nesteldrang! Pas als we tot onze oren in het stof leven gaat ie iets doen @Chantal, buik staat hier ook lekker strak. Merk dat ie groeit, doordat de bovenkant van m'n navel langzaam naar buiten begint te ploppen. Voelt niet echt prettig moet ik zeggen. @vluchtkoffer, ik ga hem inpakken en klaarzetten in de eerste week van m'n verlof. Grote kans dat ik hier weer om alle tips kom vragen Heb nu wel ergens al een lijstje, maar zag al wat andere handige dingen voorbij komen (en geen puf om het erbij te noteren...) @middag met m'n vent, Viel tegen. Ik lag te slapen op de bank en hij zat boven te gamen Maar hij heeft het zo enorm druk op werk momenteel dat hij een moment rust en iets onzinnigs doen ook echt nodig had. Ik was bovendien enigszins chagrijnig vanwege de pijnlijke buik en drukke uk. Goed, weer enigszins bij. Ik ga zo maar even het bed opmaken en duik er dan ook direct in! Morgen weer werken!
Alles bij gelezen maar ik haak weer hier in Yakal welkom! Vergeetachtig??? ehmmm ik vergat gister dat het me trouwdag was Hoelang bij elkaar: wij zijn van 08-08-04 bij elkaar en dus 16-05-08 getrouwd. Anna leuk pakje! @ hier: yeahhhhhh alle spulletjes binnen! De laatste sterren op de muur geschilderd en me moeder en ik hebben het ledikantje al opgemaakt
Smeren; ik gebruik ook die proeftube van de etos; vind ik erg lekker ruiken en Elin ook Maar niet elke dag hoor, meer elke maand een paar keer. Ik heb wel sinds een paar weken echt enorme jeuk onderaan mn buik; de vk vertelde me gister dat dat precies de plek is waar ik 'verse' striae heb.... En inderdaad; smeren heeft toch geen zin, heb ik vorige keer helemaal niet gedaan en zoals gezegd kreeg ik toen pas iets tijdens de bevalling. Ach, ik heb er straks 2 kindjes in gedragen; mag best iets van te zien zijn! Wij gaan nog even een ncis-aflevering kijken en dan het bedje opzoeken. Slaap lekker al!
Bellie, hier maatje 50 voor het eerste pakje. Je kunt altijd oprollen als het nog te groot zal zijn. MamaChantal, mmm lekker donderdag uit eten, genoeg restaurantjes toch? Een speciaal cadeau is zo lastig voor een man vind ik, maar misschien iets nuttigs wat hij graag wil hebben. Prenetal heeft ook maatje 44 of lief ook. Ooooh leuk hoor met een foto erop. Juud, super zeg dat het niet een mega baby lijkt te worden en dat ze niet van medische ingrijpen uit gaan, klinkt erg goed. hahaha leuk hoe je het beschrijft. Hier nu 11 kilo aangekomen, vind ik voor mij ook nog erg weinig, bij neia op het einde 25, dat ga ik hopelijk nu niet halen. Hier idd highschool Sweathearts, maar op jonge leeftijd al losbollig hoor. Kikker, groot gelijk, je moet niet van zo'n cursus extra pijn overhouden. Fijn weer goed gekeurd door de vk. hahaha yoehoe mannetje het licht gezien, gelukkig maar. Nouja zeg, niemand daar, raar hoor. Leuk al die plannen voor volgend jaar. Kaatje, wow he dat is verantwoord. Knap om 's avonds nog een stukje te lopen, ben jaloers, heerlijk weer, ontspannen en zeker goed voor je conditie. Maarja ik ben blij als ik van beneden naar boven kom. Patriesja, wordt het huilen van Celeno al korter volgens de juf? Gelukkig daarna weer lekker gespeeld. Jaaa extra spannend voor jou over 2 weken. Babeje moet nog lekker binnen blijven zitten hoor. Frummel, aaah heerlijk mannen en hun speeltjes.
Ow mnm, vergeten te zeggen; wat heerlijk zeg dat het zo enorm opschiet! Komt ook wel dichtbij he! Nu even genieten van wat rust!!!!
Ontmoeting met neia: hier met mijn zusje afgesproken dat we haar bellen als het gaat beginnen. Als het heel snel gaat moeten we haar waarschijnlijk bij mijn ouders afzetten (maar dat hoop ik niet). We bellen dan mijn zusje als de baby geboren is, zodat zij alleen komt met Neia en een uurtje ofzo heeft om met de baby kennis te maken. Neia mag dan een cadeautje aan de baby geven en de baby geeft dan een cadeautje aan Neia. Daar zal ze wel even zoet mee zijn. Dan mag de rest van de familie pas komen. Ik moet een aantal dagen blijven. Mijn zusje slaapt met neia de eerste nacht in ons huis en hubbie bij mij en de baby in het zh. De rest van de dagen dat ik in het zh moet blijven gaat hubbie met neia thuis slapen en halen ze ons samen op de laatste dag op. Neia mag het huis en de tuin versieren, daar heeft ze het al weken over.
@mnm, ja het huilen wordt al minder gelukkig, vandaag maar even gehuild en de rest van de ochtend ging heel goed! Ja ik begin het nu wel erg spannend te vinden hoor, pff....
kadotje geven is idd wel goed idee! heeft jamelie het ook al een tijdje over dat ze iets voor de baby wilt kopen en dat aan de baby wilt geven zodat ze ermee kan spelen. wel handig om dat gelijk al te geven ja
Onze vorige keer ging zo... bevalling werd ingeleid, dus Sam ging de avond van te voren al bij opa en oma slapen. Volgende dag rond 16.30 is Thom geboren en na suiker controle bij Thom mochten we meteen naar huis. Thuis aangekomen stonden Sam en oma al te wachten.. Sam wilde eerst kroelen met mama... want die had hij de hele dag gemist.
Whaha, mijn vent heeft daar dus ook last van! Wel fijn hoor zo'n vent met nesteldrang, maare hij jat nu al mijn klusjes die ik wil doen hihi.
Mnm: echt super zeg dat het zo opschiet! Patriesja: fijn dat het steeds beter gaat met celeno. Lijkt me toch echt heel moeilijk hoor.. Kado's: Toen mijn broertje werd geboren kreeg ik een babyborn. Dat was mijn baby waar ik voor moest zorgen.. Nou en of ik er voor zorgde voelde me een echte mini mama haha. Als Raynor in bad werd gedaan, deed ik babyborn in bad, raynor eten, babyborn eten enz. Werkte super! Declan is daar helaas te klein voor haha. Chantal en kikker: manlief is helaas nu moe van het schoonmaken haha de nesteldrang is weer even voorbij en hij zit nu met die tablet te kloten. Volgens mij lukt het niet helemaal want het ding is al voor vanalles uitgemaakt
beetje jammer hoor frummel kan ik hem inhuren? hihihi wat ken je met zo'n tablet dan.. da's toch ook soort van pc achtig iets?
wat je ook veel leest over de eerste kennismaking... zorg dat de baby in z'n bedje, wiegje ligt als het andere kindje komt kijken en hij gewoon bij jou kan zitten, samen kijken etc...