Ja, me ribben begeven het zowat! Ik ga me laptop afsluiten en lekker me bedje opzoeken! Slaap lekker allesmaal
Dat idee van de kadootjes dat vind ik ook erg leuk, denk dat wij dat ook gaan doen @frummel, ja het is ook ontzettend moeilijk hoor, ik ga daar ook steeds met tranen weg, maar goed... we moeten gewoon even doorzetten en komt vanzelf wel goed! Ik ga er ook vandoor, truste allemaal!!
Bellie, dat denk ik hier ook, maar schijt aan de familie dan hoor, mijn kindjes gaan voor. Kikker, haha gelukkig zie je die man uit die lift nooit meer. Toen wij in de lift stonden kwam er een man binnen met zijn vrouw in de rolstoel die gingen hun kindje ophalen. Ik stond vreselijk te puffen en hield het niet meer, toen zei die man: gelukkig is er nog nooit eentje blijven zitten, hij komt vanzelf hoor. :x:x:x:x Jaaa morgen nog een weekje en dan hebben we de sleutel. Marleen, haha een mannetje dat onderaan het lijstje begint. Ja morgen babyboom, dat wordt weer janken. MamaChantal, ja hier ook nu constant een strakke en volle buik. Neia heeft een knuffel en speentje uitgezocht voor de baby en die samen met mij ingepakt. Voor haar hebben we een babyborn pop gekocht met een potje en accessoires, zo'n harde die ook in bad kan. Want van mijn moeder krijgt ze een poppenbadje op standaard, zodat ze de pop in bad kan doen als wij de baby in bad doen. Dat heb ik vroeger ook gekregen toen mijn zusje geboren werd. Heeeeeeeeeee Paso, yoehoe het kamertje zo goed als in elkaar. Jeetje wat een lange dag. Nog een paar dingetjes dus. Heerlijk een soepel huidje. Bij neia heb ik van alles gesmeerd maar hielp niks, dus nu smeer ik niks. Patriesja, ja erg lief van mijn ouders. Mijn paps kan niet veel meer, maar is erg lang, dus kan goed vasthouden. Oh gelukkig wordt het huilen korter en gaat het verder goed, gaat de goede kant op. Kaatje, ja zal goed indalen kunnen zijn, maar is alles behalve een fijn gevoel. Henrieke, heerlijk als je straks even niet meer aan het werken hoeft te denken. Jaaaa vooral blij als de babykamer klaar is. Danitjuh, aaah schattig het ledikantje opgemaakt, daar verlang ik echt naar. Frummel, hihi jij was dus ook zo'n minimoedertje. Marloes, goeie tip, moet ik echt aan denken en even tegen mijn mannetje zeggen. Slaap lekker bellie!
babyborn heeft ze al, maar nog geen badje, misschien wel ideetje ja. heeft iemand toevallig wel eens gegeten bij restaurant de Engel, van herman de blijker?
toen ik moest bevallen van Thom kwam er gelijk een ander stel aan... zij flink weeën, haar man haalde een rolstoel en maar puffen, kreunen en steunen... Die vrouw en ik keken elkaar aan en gingen allebei verder... staan we daarna met z'n 4 voor de verloskamers en zij echt: pffff ben jij zo rustig, moet jij bevallen? Tip: bij Kruidvat is een babyfoon in de aanbieding voor 35 euro. Morgenmiddag surveilleren bij examen Nederlands... ben benieuwd. Mijn groep heeft 's ochtends al examen, maar is helemaal digitaal, dus weinig nakijken...
Heb weer mooie foto's voorbij zien komen ook het pakje is leuk! Hier hebben we het eerste pakje van feetje. Het is een beetje flauw maar wel leuk in combinatie met het kaartje. Pakje is rood wit met de tekst: hollandse nieuwe. Kaartje is geruit en met stippen en dadelijk ook een foto voorop Vluchtkoffer/tas; begin ik pas aan als ik met verlof ben. over 2/3 weken dus Tablet: ik ken het probleem. Leander is aan het kutten met de ipad. Niks is goed en als ik dan zeg: zet hem wel op marktplaats dan komt er stoom uit z'n oren Het is een handig ding. Geluid is goed, internet lekker makkelijk en gebruik hem ook voor het lezen van boeken. Hier door alle stress last van m'n buik en maag. Vrijdag gaan de dakpannen er op... Helaas niet eerder buren waren al tegen die bouwvakkers aan het zeiken. Dus hij wordt nou ook door die lui barry ( new kids) genoemd. Stomme kneus. Maar om even terug te komen over de buik; snel lopen zit er niet in. Idee dat ik een baksteen in mn onderbuik heb liggen die er ieder moment uit kan komen... Als ik gezeten heb en moet gaan staan dan is het ook geen pretje. Lijkt wel of de hele boel dan verkrampt is en weer uit moet rekken...
@Vluchtkoffer komt nog wel. Vind ik nog een beetje vroeg om in te pakken. @Met Rick gaat het weer goed. Hij wil dadelijk weer naar school toe. Het is maar een half dagje dus dat scheelt. Wel lag hij gisteren, op eigen verzoek, om 6 uur al in bed. Hij was zo moe. Ook ben ik gisteren verder gegaan met opruimen van de grote kast die in de babykamer staat. Ruimte gemaakt voor de babykleertjes. Nu nog wat andere spulletjes uitzoeken en wachten tot de commode er is en dan ga ik alles wassen en strijken. Dan weet ik ook precies wat ik nog moet hebben. Verder vanavond de herkansing van de 3d. Ik heb er zin in. Jammer dat het pas om 9 uur is. Hopelijk krijgen we nu betere plaatjes.
Chantal: mooie buik! Sherry: balen zeg van het dak! Hopelijk gaat het nu voorspoedig! Bevalling: Toen ik moest bevallen stond ik voor het ziekenhuis te puffen en te wachten tot de auto was weggezet. Daar stond toen een heeel heel heel oud vrouwtje in een rolstoel, graatmager en op het oog doodziek en die vroeg heel lief 'gaat het meisje?' toen had ik echt zoiets van stel je niet aan, gewoon wegzuchten dus weeën haha. Ik was ook zo stront eigenwijs dat ik naar de verloskamers ben gelopen ipv rolstoel. Daar had ik op de helft al spijt van de rest: goedemorgen! Chantal: nog nooit geweest nee, schijnt wel heel leuk te zijn! Hier: Redelijke nacht gehad. Gister enorm door me rug gegaan. Flink door mannetje verwend en lekker kunnen uitrusten vannacht. Toch goed geslapen en vandaag gaat het wel weer. Straks weer naar de gyn. Moet ik hoogvliet ipv hier in het ziekenhuis(eigen keuze). Is gelukkig de een na laatste x. In het ziekenhuis zit ik altijd heel lang te wachten en loopt uit. In het medisch centrum in hoogvliet ben ik meteen aan de beurt dus het is de omweg wel waard. Ben benieuwd hoe ukkie is gegroeid Weer ff spieken met de echo. Nog even ego: Declan is voor het eerst vanuit hurk gaan staan Zonder zich op te trekken of iets. Zooooo gaaf om te zien. Hij deed het wel al op het waterbed en liet zich dan heel theatraal vallen haha. Maar nu dus ook op de grond en zonder het vallen Helemaal trots op mijn ventje
Goedemorgen De baby heeft weer de hik straks Levi naar psz brengen, heb nog geen zin om de deur uit te gaan MamaChantal, mooie buik
Goedemorgen! Hier prima geslapen maar weer met hele rare rommelige realistische dromen. Deze week ben ik om de een of andere reden enorm in de war met de dagen. Gisteren dacht ik dat het donderdag was. Vanmorgen had ik het idee dat het zondag was! Helaas, moet gewoon werken
Goedemorgen, Hier redelijk geslapen. Voor het eerst met mijn voedingskussen. En ik kwam veel sneller in slaap, dus dat scheelt. Helaas belde mijn sm gisteravond af dat ze ziek is en dat ze vandaag niet kan oppassen. Mega klote voor haar, en ook een beetje voor mij. Maarja dit is de eerste keer dat ze afbelt in bijna 3 jaar tijd, dus daar kan ze ook niks aan doen. Dus we gaan het vandaag lekker rustig aan doen.
Marloes, hihi jij bent dus een rustige bevaller. Succes vanmiddag met surveilleren, lijkt me wel vermoeiend werk of niet? MamaChantal, wow mooie buik hoor. Sherry, klote zeg van de dakpannen. En jij nu al last van een zwaar gevoel van onder. Is de kleine al ingedaald? Schildje, oh leuk vanavond de herkansing van de 3D. Nog wat uurtjes wachten helaas. Frummel, hihi zo'n oud vrouwtje zet je dan weer met beide benen op de grond. Gelukkig voelt je rug al weer wat beter. Succes straks bij de gyn, hopelijk hoef je niet te lang te wachten. Wow knap zeg van Dex! Wat ik zo typisch vind is dat neia bijna alles heeft geleerd op ons bed: omrollen, zelf gaan zitten, los staan. Moest ik even aan denken toen je zei dat Declan het al op bed deed. Kaatje, hihi een hikkende baby. Henrieke, ah bah dan valt het wel tegen dat je moet werken.
morge dames, Ik heb net van alles getikt, raak ik de verbinding weer kwijt. Dus ben alles kwijt. Maar kan niet opnieuw gaan tikken. Wij gaan zo weer frankrijk in. dus wil iedereen fijne dagen wensen. Jullie zien mij wel weer verschijnen. Ff korte reactie. juud, fijn dat het geen hele grote baby word. frummel. fijn dat alles goed was bij de vk. en dat van opeens een kleine in de armen herken ik wel. Dat had ik ook bij de eerste. Was een inleiding. en om 13.15 hebben ze het infuus opnieuw geprikt. (bleek niet goed te zitten) Kreeg toen een weeenstorm. En om 15.15 was de kleine dame er. In 2 uur tijd van 2 cm onsluiting naar in je armen was ook overweldigend. En ook ik heb ff tijd nodig gehad om aan het idee te wennen. Helaas zijn de volgende bevallingen niet rustiger gegaan. Maar ben er nu wel tegen opgewassen Kikker. HIer wel thuis, maar de kleine in de box of wieg laten liggen, en eerst de kids geknuffeld en hun toen zelf in de box/wieg laten kijken. De een was heel snel klaar met kijken, de anderen wouden haar snel vasthouden. Eigenlijk altijd zo gedaan. Alleen bij de laatste kwamen we tegelijk aan thuis. dus toen lag de kleine in de maxi cosi. dus eerst geknuffeld. en toen snel de kleine uitgepakt. mamchantal mooi buikje
Mnm: Declan heeft ook heel veel op bed geleerd en in de box. Als het maar zacht was. Hij is zich heel bewust van het feit dat vallen op de grond pijn doet.. Hij stapt ook al op het waterbed haha. Lijkt me toch een stuk moeilijker als op de grond. Denk dat het ouderlijk bed voor veel kindjes eruit ziet als een enorm speelkleed Zo'n vrouwtje zet je zeker met beide benen op de grond ja.. Ik liep gister ook in mezelf te vloeken bij de winkels omdat me rug, buik en bekken zoveel pijn deden. Zegt ineens een man me gedag in een rolstoel zonder benen. Op zulke momenten heb ik echt zoiets van muts zeik niet, jij kunt tenminste lopen Is weer even goed voor me zo'n momentje mannen en gadgets: Ja ze kunnen niet met en niet zonder gadgets haha. Danny kocht vroeger alles wat los en vast zat. Zijn halve kast hangt vol burberry, D&G, gucci, versace enz. Gadgets? Hij moest en zou altijd alles hebben. Auto? Tot in de puntjes opgepimpt. En toen kwam declan.. Ik moet er inmiddels op aandringen dat hij nieuwe schoenen voor zichzelf koopt hahaha. Hij vind alles om aan zichzelf uit te geven zonde en heeft dan zoiets van ik koop liever iets voor de kinderen. Daarom haal ik dit soort dingen nu voor hem. Af en toe iets leuks of een leuk nieuw spel voor op de playstation. Ik vind danny echt een geweldige papa. Al zijn tijd en energie stopt hij zonder mopperen en met alle liefde in Declan. Soms vind ik hem 's avonds in declan zijn kamertje en dan zit hij gewoon te kijken hoe hij slaapt. Nu komt hij uit zijn werk en doet hij gelijk alles om mij te ontlasten. Het is echt een schat en daarom verdient hij best weleens wat extra's want ik ben niet altijd even gezellig met mijn hormonen Henrieke: denken dat het zondag is en dan moeten werken is niet grappig nee. Succes vandaag! Mnm: fijn dat je zo lekker hebt geslapen zeg! Ik slaap ook veel makkelijker met het voedingskussen. Heb nu een nieuwe. De oude heeft danny ingepikt hahaha. 's avonds zijn we net 2 oude mensen in bed. Allebei een voedingskussen en dan zit ik met een tijdschrift over kinderen en hij ook hahaha. Schildje: heel veel plezier met de herkansing van de 3d vanavond! Hopelijk krijgen jullie mooie plaatjes Kaatje: succes met Levi wegbrengen! Patriesja: weet niet of Celeno vandaag weer naar psz moet maar zo ja, succes meid! Ik ga maar eens motivatie zoeken om me aan te kleden om naar de controle te gaan. Echt totaal geen zin in om met dit weer naar buiten te gaan maarja Moet gebeuren Het is alweer woensdag.. Zaterdag de abc zoom ophalen Gelijk bij babydump een ander matras voor de wieg halen. Die erbij zat is echt een flutmatras en veels te zacht. Zou het doodeng vinden hem daarop te leggen.. Ook nog een nieuwe autostoel voor dex en kijken voor de graco sweetpeace. Nog wat aankleedkussenhoezen en hoeslakentjes voor de wieg. Gaat weer flink wat kosten. Danny heeft besloten voordat de beeb komt dat er nieuwe banken moeten komen. Dus daar gaan we ook maar meteen voor kijken haha. Jac: succes in frankrijk!