Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Hier een goede maar rare nacht gehad; gedroomd dat de baby geboren werd en slechts 1,9kg woog en toch 48cm lang was..
    Dat was de hele droom, niks anders :p

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo levi op school gebracht met de fiets. Al iets minder buiten adem als vorige week. Gelijk door gefietst naar de supermarkt voor wat boodschapjes.
    Onderweg naar school kwamen we nog politie en ambulance in actie tegen. Jongetje van 11 ofzo werd mee genomen op de brancard. Levi vond het maar reuze interessant. Heb maar gedaan als of het iets heel gewoons is, dat kindjes soms wel eens vallen en dan zoveel pijn hebben dat de dokter ze in het ziekenhuis beter moet maken.

MNM, altijd vervelend een zieke oppas

Jac, een tip. Ik typ mijn reacties in word/kladblok en kopieer het als het klaar is naar zp toe. Mocht je verbinding dan wegvallen heb je toch nog gewoon je reacties in kladblok staan

Kelly, vage droom idd

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jac, klote zeg met dat internet. Maar een hele goede reis gewenst en tot snel!

Frummel, nou dat dacht ik dus net ook, op een bed is het toch veel wiebeliger, maarja zekerheid overwint dan blijkbaar, wel leuk dat Dex dat ook heeft.
    Fijn dat Danny zo'n lieve papa is. Hier nog zo één, maar voornamelijk omdat hij het zelf leuk vind denk ik. Dan verdienen ze idd wel eens wat extra's.
    hahaha lekker burgelijk 's avonds samen, die voedingskussens zijn echt ideaal.
    Zo he, dat wordt nog veel geld uitgeven dit weekend.
    Succes op controle!

Kelly, hahaha geweldig die dromen!

Kaatje, zo he dus die avondwandelingen helpen al goed voor je conditie, fijn hoor.
    Verschrikkelijk zo'n kindje op een brancard.

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Morning meiden,

@ Kaatje: goed gedaan weer op de fiets! Sneu voor dat kindje!

@ kelly: gekke dromen!!! Kindje zal vast veel meer wegen!

@ frummel: wij moeten ook een nieuwe autostoel. Welke hebben jullie gekozen?

@ jac: succes in france!

@ henrieke: werkse vandaag!

@ mnm: balen dat je sm ziek is!

@ de rest: ben het alweer vergeten. Pffff is echt niet normaal wat ik allemaal vergeet.........

@ baby voorstellen: Ik moet in het ZH bevallen dus weet niet of ik daarna meteen naar huis mag of dat ik moet blijven ( ligt aan de bevalling) dus wij moeten gewoon maar even zien hoe dat gaat... Wel een heel goed idee van het kado'tje ga ik wel even kopen voor Jolien.

Hier alles oke! vanavond weer een echo en bloeddruk controle om te kijken of alles nog goed gaat. Wiegje opgezet in onze kamer en die van Jolien ontdaan van het babygoed. Nu even mandjes kopen en kleertjes wassene dan de kast inrichten! Leuk!!!!!!! vandaag aan het werk en dan alleen vrijdag nog!

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goeiesmorgens!

Hier wel weer een lekker nachtje gehad; lang leve de oordopjes! Ik hoef er zelfs in de nacht niet meer uit:D.
    Manlief is nog tot half 12 thuis, werkt tot 22uur vanavond dus ik kon even achter de laptop kruipen.

Schildje, had jij ook Ine voor de intake? Veel plezier bij je echo vanavond! (ik had trouwens helemaal geen cd in mijn liemerscare tas...grrr!)

Mnm, nou..man heeft het licht niet gezien hoor qua klussen. Ik moet altijd even boos worden en dat werkt dan voor een dag of 2/3, hihi.
    Dan vind ie dat ie wel weer even genoeg gedaan heeft en verslapt ie weer. Nu heeft ie van alles voorbereid voor wat ik kan doen dus dan is het aan mij om dat vol te houden:D Ik zal hem eens een poepie laten ruiken. (had maandag al staan schilderen, tot zijn verbazing!)

Frummel, mijn man is echt het tegenovergestelde. Heeft totaal geen interesse voor alles wat je in de winkel krijgen kan. De laptop is dan ook van mij, nintendo enzo ook. Het enige wat hij doet is een voetbalspelletje uit 2000 ofzo, op de pc. Hij had er laatst zelfs een facebook pagina van ontdekt dus vind nu dat ie weer helemaal hip is;). Ik heb best een nerd als man hoor ;) Ontdekte laatst dat ie zelfs een mr Bean agenda gehad heeft(heb me rot gelachen!)

Jac, viva la France en tot snel weer!

mnm, heb je nu een dagje vrij? Nu Neia niet naar oma kan?

Henrieke, ook al zo lekker in de war, wat een tegenvaller dan als het weekend nog zover weg lijkt ;)

Nina, fijn he, als de babykamer een beetje opschiet! Veel succes vanavond!

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nina, oh leuk vanavond weer controle, hopelijk alles nog goed.
    Yoehoe na vandaag nog maar 1 dagje werken en lekker bezig zijn met de babyspulletjes.

Kikker, fijn zeg dat die oordopjes nog zo goed hun werk doen.
    haha blijf hem dan maar goed achter zijn vodden zitten.
    hahaha lig helemaal dubbel een mr bean agenda.
    Ik zit al weken thuis, dus ben al weken vrij. :D
    Maar normaal ben ik op woensdag echt vrij, want dan gaat neia de hele dag bij mijn sm spelen. Dan kan ik uitslapen, alles op mijn gemakje doen, en soms even flink wat doen in het huishouden.
    Maar neia heeft al de hele ochtend lekker gespeeld, dus ze is erg makkelijk.

7. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Vanmiddag aan de poets, morgen krijgen we intake en t is boven echt een tering zooi, heb er telkens de puf niet voor...

Noëlle is net opgehaald door vrienden van ons om te komen spelen vanmiddag. Noëlle helemaal blij! Die is echt gek op ze!

En dan zie ik dat ze zo blij is om mee te gaan en dan schiet ik weer vol haha.

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kikker ik had weer Margriet Spijker. Leuke vrouw van in de 40.
    Had jij geen boekje van dierenliedjes dan? Zo ja en het zit nog in het plastic dan zou het aan de achter kant moeten zitten. Zo was dit bij mij in ieder geval.

@MnM, ja moet nog even wachten maar dat maakt niet uit. Ik heb nog genoeg te doen vandaag dus de tijd zal wel vliegen.

Net nog even wat kleren uitgezocht van de jongens. Ik vond nog 2 kleine spijkerbroekjes. Nou die kan onze kleine meid straks ook mooi aan. Ook wat t-shirtjes apart gehouden om op marktplaats te zetten. Zeker nu het naar de zomer gaat is het misschien wel handig.

Ook vanmorgen naar Zevenaar geweest om zelf nu maar 2 kruiken te kopen. Ik had bij de jongens de kruiken in bruikleen en ik wist niet zeker of ik ze nu ook moest hebben. Dus maar gelijk gehaald en de zakken daarvoor. Ook een extra aankleedkussen + de hoezen. Nog 2 lakentjes voor ons meisje en eindelijk gewone katoenen hoeslakens voor het wiegje gevonden. Bij de prenetal hebben ze alleen maar jersey en dat wil ik niet. Ik was voor dit alleen al € 75,= kwijt. Moet je na gaan wat dit snel gaat voor 8 dingen.

@Voorstellen aan de jongens hoop ik thuis te kunnen doen. Met Bart ben ik in het ziekenhuis bevallen en toen wij naar huis gingen heeft mijn man Bart eerst naar binnen gebracht en ik kwam er achter aan. Mijn vader en moeder zaten binnen met Rick te wachten op ons. Jammer genoeg heb ik toen zijn reactie niet gezien. Maar mijn moeder zei dat hij die dag voor het eerst stil was toen hij Bart zag.
    Ik hoop dat ik nu hun gezichten kan zien als zij hun zusje zien.

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik loop heel veel pagina's achter...

gut na 4 maand komt als het goed is me ex vanmiddag na zijn werk spelen met de kinderen!!!

ik ben druk bezig met de was alweer... snap niet dat ik zo onwijs veel was heb!

Eindelijk zit de trapleuningen vast aan de muur maar kan ik het weer gaan schilderen *grrr*

over een uur gesprek op school voor de oudste. Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen aangezien ik best wel laaiend ben...

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Elin ging ook elke woensdag naar mijn sm, de afgelopen 10 weken is hun huis verbouwd en kon Elin daar niet naartoe, ik heb die woensdagen echt enorm gemist. Als ik geluk heb beginnen ze volgende week weer:D:D:D Vond het zo fijn om op woensdag altijd de bovenverdieping te poetsen en verder een beetje aan te klooien(tv kijken, kleine rotklusjes doen en manlief naar werk rijden met de auto)
    Gelukkig begint mijn man de meeste woensdagen pas om 13.30uur met werken en kwam sm meestal hier spelen met Elin maar dat was dan toch anders. Vandaag komt ze sowieso niet dus we gaan maar thee drinken bij de buurvrouw en het moederdagcadeau voor oma maken, haha. Lekker laat maar aangezien hun huis toch verbouwd werd kon het geplande cadeautje nog wel even wachten. We gaan een plantenpot beschilderen met vingerverf.
    Eerst zo even bloedprikken, blegh!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Heb nog niet alles bijgelezen!

Hier een stuk beter geslapen afgelopen nacht. Dinand vanmorgen naar het KDV gebracht, en voor het eerst hoefde hij niet te huilen toen we weg gingen maar moest hij juist lachen. Prima hoor hihi, ga je toch een stuk lekkerder weg daar! Daarna meteen door naar Rotterdam. Heb een deur op de kop getikt via marktplaats. Wilde een deur met facetglas erin, maar die krengen zijn zo ongelofelijk duur. Ben toen eerst eens gaan kijken op marktplaats. Ben een hele mooie tegen gekomen, mja wat biedt je op zo'n deur. Heb er geen verstand van. Heb 20 euro geboden. Manlief begon heel hard te lachen toen ik zei dat ik er 20 euro op had geboden. Hij zei: weet je hoe stervensduur die krengen zijn? Ja en? Misschien willen ze die deur wel heel erg graag kwijt! Gisterochtend kreeg ik een mailtje van die mensen dat ze het bod accepteerde! Whaha, zo, ik meteen mannetje opgebeld: Schat, we kunnen morgenochtend een deur op gaan halen! Huh, hoe bedoel je?? Nou die deur via marktplaats. Zijn ze akkoord gegaan dan met dat bod? Whaha eeeh ja:p. Zo zie je maar! Mensen hadden overigens geld zat, ze hadden me toch een vreselijk mooi huis, jeminee! Vrijdagavond gaan schoonvader en mannetje de deur ophangen! Ben benieuwd hoe het zal staan!

Strakjes maar even met de was gaan beginnen. Heb een strijkje liggen. Maar heb er zo geen zin in!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, hoop voor de kinderen dat hij ook echt op komt dagen.
    Succes op school straks

Belliebel, lang leve marktplaats :D

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje veel plezier vanavond. Hopelijk laat jullie meisje zichzelf zien!

Frummel succes in het ziekenhuis

Jac vaar ze in France

Nina jij ook succes vanavond!

Anna succes met het gesprek en ook met je ex!

Hier rare nacht achter de rug. Elke 2 uur wakker om naar de wc te moeten. Verder ook een onrustige buik. Beeb doet het wel goed gelukkig. Als het vanmiddag nog zo is laat ik de mensen op de dialyse de gyn ff langs komen voor de zekerheid.

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!
    Heb even snel punten genoteerd waar jullie het over hadden :)
    - smeerseltjes: ik smeer me dagelijks in met bodycreme van Ritual. Maar dit doe ik omdat ik het lekker vind en mn huid niet droog wordt, heeft niets met de zwangerschap te maken :)

- ik ga volgende maand 3,5 jaar met vriendlief. Hiervoor een relatie van 3,5 jaar gehad en daarvoor alleen losse flodders van max 2 a 3 maanden haha
    - Nesteldrang: ik heb er vreselijk veel last van, vriendlief helaas helemaal niet. Vriendlief heeft het mega druk op werk en heeft volgende maand examen van zijn opleiding, hij heeft dus ook echt geen tijd om nesteldrang te creeeren haah.
    - Vluchtkoffer: wil ik 1e week van mijn verlof gaan doen. Ik wil echter thuis bevallen. Hoe doen de andere thuisbevallers dat? Gewoon alles in de tas en als thuis mag bevallen haal je het eruit?
    - Kikker: Bedoel je toevallig Ine Wille van kraamzorg de waarden? Daar heb ik 17 juni intake mee! Is ze aardig? Wat houdt eigenlijk intake in? Vriendlief moet nl gewoon werken, is dat erg?
    - Voorstellen: ik vind cadeautje geven super leuk! Dat baby wat aan de broer/zus geeft en andersom! Tis bij mij de 1e dus geldt niet bij mij hihi

Ik merk dat mijn hormonen weer meer spelen.. Had ik vorige week al last van, maar ben veel sneller chaggo, kan sneller geirriteerd/verdrietig raken.. Dit had ik in mijn vakantie niet, dus heeft echt te maken met de combi met mijn werk.. dus doe maar lekker rustig aan :) Vanavond laatste avond zw-gym en morgen weer VK-keuring

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bellie: fijn he mp:D

Kikker: hier was donderdag altijd oppasdag voor oma. Die zijn nu aan het verhuizen en ik mis die donderdagen ook hoor:( Ben echt toe aan een lui dagje. Maar ook wel aan een dagje waarop in ongestoord me gang kan gaan in huis.

Anna: succes vanmiddag op school! Ik hoop dat het gesprek zo positief mogelijk uitpakt voor je en voor je zoon.

Schildje: gaat hard he met die babyspullen.. Vind vooral lakentjes enzo altijd absurd duur.

Rono: succes alvast voor de intake en met poetsen natuurlijk:D

Kikker: hahahaha een mister bean agenda! Dat is wel ernstig ja:p

Nina: alvast succes voor de controle! Lekker he dat inrichten:D We hebben nog geen keuze gemaakt qua autostoel.. Er was nu een kids river in de aanbieding bij de babydump. Was nu maar 40 euro ofzo. Is kijken of het wat is. Zag er in het boekje erg mooi uit..

MNM: Ja grappig he dat kindjes dan toch zo hetzelfde zijn qua gedrag:D

Kelly: dat is een niet zo goed geproportioneerde baby;)

Kaatje: ah akelig om zoiets te zien. Wel goed hoe je erop gereageerd hebt! Wat fijn dat je nu al minder moe was:D Werken de avondwandelingen toch;)

Hier: Om 10 uur controle gehad bij de gyn. Echo gehad. Bij groeit prima en ligt al helemaal start klaar. Koppie naar beneden, helemaal ingedaald en wel. Toen de standaard vragen. Hoe voel je je? goed blablabla bloeddruk meten. Heb ik ineens een bloeddruk van 130/105. Daar schrok ik wel even van. Eiwitten zijn niet gestegen. Dus als ik klachten krijg aan de bel trekken maar tot nu toe geen duidelijke verklaring voor. Misschien was het gewoon een moment opname. Voel me goed dus ja.. Dex ligt nu KO op bed. Men die was vervelend zeg tijdens de controle. Het was natuurlijk stervensdruk in die wachtruimte en meneer besloot ineens moe te zijn. Gezellig:p Maarja we hebben het weer overleefd:D

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rono, haha fijn he die hormonen. Maar wel lekker dat je even rust hebt. Kun je straks even flink poetsen.

Schildje, precies misschien raak je dan nog wat kwijt op mp.
    Ja echt duur die babyspulletjes, maar je hebt het mooi weer in huis.

Anna, ah fijn voor de kids dat je ex vanmiddag komt.
    Ja ik snap ook nooit waar al die was toch elke keer vandaan komt.
    Spannend het gesprek straks.

Kikker, nou precies dan weet je hoe ik me voel vandaag hihi.
    Mijn meisje is heel makkelijk en kan echt de hele ochtend alleen spelen en daarna slaapt ze nog gemiddeld 2,5 uur. Maar als ik dan alleen maar aan het poetsen ben dan voel ik me ook schuldig dat ik niks met haar doe.
    Ooooh leuk zeg een plantenpot verven. Waar heb je dat gekocht?
    Succes met bloedprikken.

Bellie, zo he goeie van die duur. Ja sommige mensen willen er gewoon iets voor hebben en zijn dan blij dat ze het kwijt zijn.
    Succes met de strijkwas.
    Heerlijk dat Dinand lekker vrolijk achterbleef op het kdv.

Danitjuh, niet fijn zo'n nacht en een onrustige buik. Je bent gewoon in het zh vanmiddag dus als het nodig is idd even langs laten komen.

Mamatien, idd maar rustig aan doen hoor.
    Vanavond alweer de laatste zw gym, leuk morgen weer controle.

Frummel, wow ik schrik van je bloeddruk :$. Gelukkig verder goed, maar toch wel mega hoog. Hoef je niet deze week nog even langs te komen om te controleren?
    Grrr heerlijk van die vermoeide kindjes op een moment dat je het er niet bij kan hebben.
    Yoehoe al ingedaald en al, fijn hoor.

17. Rono

Rono Niet meer actief

Pff net aflevering gemist gekeken van de echte co assistent. Werd een keizersnede uitgevoerd.. vind het nog altijd moeilijk om dat te bekijken... mijn hele gevoel daarbij komt telkens terug

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zo ik heb op mijn gemakje de badkamer en beneden alles gepoetst.
    Daarna met mijn meisje naar de brievenbus gelopen, dat vond ze toch zo leuk hahaha.
    Toen nog beneden gestofzuigd. Even pauze nu, en als neia zo op bed ligt nog even dweilen, dan ben ik klaar voor vandaag en kan ik ook even met de beentjes omhoog.

19. Rono

Rono Niet meer actief

Jemig wat een bloeddruk!!!! Goed in de gaten houden meid

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi weer op gehaald op de fiets maar viel dit keer toch zwaarder dan de ochtend. Was al moe en had meer wind. Nou ja zijn weer thuis gekomen

vraagje aan de mama's met meerdere kindjes Hoe deden jullie dat met het badje ? Bij Levi had ik die helemaal schoon en klaar staan op een standaard,maar nu gebruikt Levi het badje dus ook nog. Zie het niet zo zitten om een extra badje aan te schaffen.
    Gewoon Levi er in laten nu, na zijn avondbadje schoon en droog maken zodat de beeb er 's ochtends in kan ?

Frummel, hoop dat je bloeddruk de volgende keer weer normaal is

Deel Deze Pagina