Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Kaatje: Noëlle doucht alleen nog maar, dus badje staat al een half jaar ongebruikt op de zolder

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is makkelijk. Levi heeft ook ruim een jaar gedouchd maar zit nu weer helemaal in zijn bad fase

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: We laten dex nu vooral douchen. Vind hij ook leuker als in bad zitten. Maar ik zou het dan doen zoals jij zegt. Of anders een emmer paraat houden:) kun je ook prima als tummytub gebruiken

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ja moet morgen ffies langs de huisarts en als die dan nog zo hoog is overmorgen weer. Vind het zelf vooral erg vreemd maar het zal wel. Ze heeft hem eerst elektronisch gemeten en toen met de hand aan beide armen. Had de eerste x nog zoiets van agh, ligt aan het apparaat. We zullen morgen wel zien joh:)

5. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ kaatje: Jolien zit af en toe nog in bad maar bijna altijd onder de douche. Maar je kan het badje natuurlijk ook gewoon voor alle 2 gebruiken toch.

@ frummel: pffff dat is heel hoog. Hebben ze nog een CTG gedaan of bloed afgenomen?

@ mnm: productief ochtendje!

@ bellie: dat heb je goed gedaan op mp!!

Hier net lekker broodje gegeten en nu hup weer terug aan het werk!

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nina: ja alles is gecontroleerd en was goed. Voel mezelf ook niet anders. Maak me op het moment weinig zorgen moet ik heel eerlijk zeggen. Ik laat het morgen nogmaal controleren. Mocht hij dan weer zo hoog zijn word het een ander verhaal maar voor nu denk ik dat het een moment opname is..

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rono, jeetje wat heftig dat dat allemaal weer naar boven komt.

Kaatje, pfff even uitpuffen dus na de fietstocht.
    Lijkt me een goede oplossing voor het badje hoor. hihi leuk een badfase. Neia gaat altijd in het grote bad, ze is niet zo'n fan van de douche.

Frummel, fijn dat ze het wel dubbelop heeft gemeten ja. Idd morgen maar even laten checken. Hopelijk was het een momentopname.

Nina, werkze nog even!

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    De vloer is gedweild, wasje opgevouwen en een nieuwe opgehangen.
    Nu ben ik klaar voor vandaag. :D
    Lekker even een dvdtje kijken.

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kom even zwaaien naar iedereen. Ik en moe moe moe en heb geen flauw idee waarvan. Hopelijk snel weer een beetje puf.
    Ik lees mee dus ben op de hoogte!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, ik ben ook echt marktplaats fan! Waarom zou je het nieuw kopen als 2e hand ook goed is. Ja oke, misschien heeft het hier en daar een likje verf nodig, maar ach, dat vind ik nooit zo erg om te doen hihi:p.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lekker rustig aan meid! Met hoeveel weken stop je met werken?

12. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ pink: moe van het zwanger zijn denk ik! Is ook niet niks al die kilo's baby meenemen.

@ frummel: gelijk heb je! Als voor de rest alles in orde is... gewoon morgen afwachten. Ik kan ook zo schommelen ermee. Hoog-en dann weer normaal..

@ mnm: Goed zo lekker dvd;tje kijken!!

Hier heb ik een baby die zichzelf naar probeert te schoppen en stoten volgens mij. NIET NORMAAL. Met zijn hoofd naar onder( aiiiiii) en de voetjes aan de bovenkant en dan nog een partij billen aan de zijkant en dit al een uur. Of hij vond het broodje ei heeeeel lekker of totaal niet hahahaha.
    Heb wel zin om vanavond weer even naar hem te kijken.
    Zo nu het archief in!!!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oei, das inderdaad wel een hoge bloedruk. Moet je nou volgendeweek een keertje extra voor controle, of hebben ze zoiets van: als je je niet goed voelt moet je maar bellen?

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmm, ga ik zo ook eens even bekijken!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier heb ik ook over na zitten denken. Ik denk er toch over na om een tummy tub te kopen! Ten eerste is het maar een emmertje en ten 2e hoef je niet met zo'n enorm zwaar badje te gaan tillen!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh nina, een broodje ei...denk dat ik dat eens ga maken zo! hihi:p.

Mja, heb ook nog een hamburger liggen....zit in dubio!

Ga toch heel erg slecht doen en kies voor de hamburger hihi.

mja, daar kan ook een gebakken eitje bij. Whaha, nee das echt te erg:p.

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Bellibel: ik werk tot 35 weken (eigen 34.4 week, omdat 2e pinksterdag officieel mn laatste werkdag is, maar dan zijn we dicht, dus heb weekend extra hihi) nog 15 dagen werken.. Echt aftellen geblazen.
    Gelukkig is het nu erg rustig op mn werk.. Ik ga straks ook stiekem weer eerder naar huis, werk vandaag toch alleen dus niemand die t merkt :)

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.586
    3.078
    113
    middag dames,
    nog niks bijgelezen,doe ik vanavond wel..

net terug van controle gyn kreeg op mn lazer van dr.. haha..
    voel beeb al een week minder goed..zeg maar bijna niet.. en had langs moeten komen.
    beeb lag met koppie ergens onderin, dat was goed, bmm was ook goed,3cm.. ctg gehad, was ook goed en prik gehad voor mn rhesus,en bloed geprikt. net pas thuis terwijl we om 11uur afspraak hadden.
    over 3 weken weer terug en dan ook weer bmm meting.

19. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ Bellie: ennnnn hoe smaakte de hamburger??

@ mamavan: Gelukkig was alles goed. wat was dan de reden dat je haar wat minder goed voelde?

@mamatien: gewoon lekker eerder naar huis gaan hoor!

hier ook echt stuk. Moe en misselijk.. hopelijk trekt het zo weer weg. Wil niet eerder naar huis omdat ik nog maar zo kort hoef!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Broodje hamburger was heerlijk hihi:p.

Deel Deze Pagina