rono, ben je druk geweest vandaag? daar kan het ook door komen, en idd indalen. Maar,..als je het niet vertrouwd, ff vk bellen he?! beter 1x teveel dan 1x teweinig....
Hier veel gedraai onder in mijn buik en weer dat zeurende gevoel van onder. Denk dat ze toch behoorlijk aan het zakken is nu. Ben benieuwd of ze al echt ingedaald is. Hoor het morgen wel bij de vk.
Juist ned. 1 Ferry vind het niets dus neem het op. Kan ik morgen lekker rustig kijken als hij op het werk is
Bellie lekker zeg broodje hamburger..hmmmmm ik denk dat ik morgen langs KFC ga in Amsterdam Babyboom dat kijk ik morgen op uitzending gemist want manlief wilt persee voetbal kijken ... MNM klinkt lekker hangen voor de tv mooie buik heb je hoor! Anna klinkt niet lekker een burn out. Patriesja hopelijk is hij snel van de huilbuien af. Knuffel Nou ik heb de gyn niet laten bellen door de dialyse. Er waren genoeg meiden die al meerdere bevallingen achter de rug hadden en die zeiden ook allemaal indalen. Dus morgen ff zegen in het AMC. Hopelijk laat meneer zich van een goede kant zien en kan ik een 3d-4d plaatje mee pikken Fijne avond meiden ....
gut wat een hormonen tranen stroomden over me wangen... (mjah dat heeft denk ik meer redenen) slaap lekker allemaal (beloof plechtig om deze week flink bij te lezen )
hihi hier ook traantjes! kriebelt nu al voor een 3e..hihi.. zou altijd wel zwanger willen zijn.. t idee dat over 8 weken ons ukkie te wereld komt,.. en dat dit ons laatste zwangerschap zal zijn.. hmm.. bij t idee alleen al moet k janken
Anna, jammer dat hij niet is geweest, als hij morgen maar komt. Kaatje, hahaha geweldig, zie het al helemaal voor me in de mcdrive. Logisch dat je lichaam het wel gehad heeft. Ben benieuwd morgen voor jou bij de vk, ik denk dat ze flink gedaald is. Rono, misschien het indalen? Als het pijn blijft doen zou ik even bellen. Patriesja, goed van je dat je hem morgen gewoon wegbrengt. Ik zal aan je denken. Danithjuh, oooh maak me gek, KFC, hebben ze hier helaas nog niet in de buurt. Gelukkig heb je morgen controle. Bellie, idd heerlijk zo zonder reclames. MamaChantal, hihi hier ook traantjes. Nog even extra genieten van deze zwangerschap meid.
Zwangerschapsgym was weer erg leuk. Na afloop nog met een van de meiden gepraat over haar ks. Ik weet nog steeds niet wat ik wil, of een natuurlijke bevalling of een ks.
Waar kun je het beste zoogkompressen halen? (sorry weer zo'n leken vraag, voel me dan echt zo'n niets wetende muts)
MNM:lijkt me een erg lastige keuze inderdaad. Al lijkt het me helemaal overweldigd als je voor een natuurlijke bevalling gaat en het word alsnog een keizersnee maargoed ik heb er geen ervaring mee natuurlijk.. Patriesja: heel veel succes morgen lieverd! Chantal: haha leuk he die emoties. Ik wil ook echt nog ooit een derde dat zegt mijn gevoel.. Mijn verstand zegt noooooit meer een zwangerschap hihi. Denk toch dat mijn gevoel het gaat winnen, ooit. En dan ook echt met de nadruk op ooit. Anna: Hoop voor je dat hij morgen wel komt meis. Sterkte alvast. Lijkt me vreselijk moeilijk.. Babyboom: niet gekeken. We hebben het laminaat afgemaakt. Het ligt er nu helemaal in Helemaal happy dus! Heb nu gelijk de onweerstaanbare drang om de rest af te maken maar mijn lichaam schreeuwt dat ik rust moet houden. Heb continu harde buiken. Die harde buiken plus me bloeddruk vandaag is reden genoeg om lekker op de bank te blijven zitten
Pink: zoogkompressen zijn bij elke apotheek en drogist te koop. Kijk wel even in de verpakking van welk materiaal de achterkant is gemaakt. De goedkope merken werken vaak net zo goed alleen hebben sommige een nogal harde, plastic achterkant. Dit gaat echt irriteren en pijn doen.. Enige tijd geleden had iemand het erover dat de lillypads zo goed werkten. Ik heb ze daarna ook gehaald en ik moet zeggen dat ze perfect werken! Ik lek overdag helemaal niet meer. 'S nachts met een bh aan slapen vind ik nog iets te ver gaan en niet lekker slapen haha
Ik ben ook erg te spreken over die lillypads. Ze blijven ook na al die tijd lekker plakken Leander vond ze niet prettig zitten... die test ook even alles...... edit// heb ze bij de etos gekocht toen...
Thanx meiden ik had zelfs geen idee waar ik ze moest halen. Of ze ze ook bij het kv zouden hebben of alleen bij een apotheek? Tja moet nog veel leren/achterkomen merk ik. Fijn dat ik dat allemaal aan jullie kan vragen haha!