lillypads blijken idd erg goed te werken als je extreem veel last van lekkage hebt. Ik ga off. truste
Ik heb 's avonds erg veel lekkage Zo veel dat als er niks in zit heel de vulling van mijn BH + shirt + vest zeik en zeik nat is. Je ziet het er dan ook echt uitlopen.... Die lillypads oefenen iets wat druk uit waardoor het niet veel meer is Heb geen natte kleding meer
truste kaatje! Ik ga hier ook zo naar bed! Ben best moe! Grrr, mannen, soms! We hebben vandaag die deur gehaald, en hij draait nu nog de verkeerde kant op! Maar dit kan zo veranderd worden. Volgens manlief niet! Eeeehm schat, waarom hebben ze dan een uitleg hoe je dat moet doen op de site van gamma staan (je werkt er tenslotte zelf, zou jij toch moeten weten!). Ja, maar er gaat wel wat werk inzitten! Nou dan gaat er maar wat werk inzitten, ik wil die deur er in hebben. Loopt hij hoofdschuddend nee te schudden! Hij ziet het geloof ik niet zo zitten whaha, jammer dan, nu mag hij hier eens lekker aan de klus i.p.v. bij andere!
Hoi dames! Ik lees hier nog steeds trouw mee, maar ben echt veel te druk om te reageren, sorry Maar ik zit ergens mee en weet nog niet of ik er de vk voor wil bellen ja of nee... Dus misschien kunnen jullie me helpen? Ik verlies dus zo af en toe wat vocht. Het is niet veel, maar toch. Net of ik een paar druppeltjes in mijn broek plas Ik heb net de beroemde blaas-op-de-rug-van-je-hand-test meerdere malen uitgevoerd, voor de zekerheid op de wc gaan zitten, en elke keer leek het net of ik gewoon voor de kleine boodschap moest zoveel kwam eruit... Maar zou het dan ook een kleine boodschap zijn of toch vruchtwater? Echt, het is mijn derde kindje maar ik weet niet wat ik ermee aan moet. En ik zit ook nog eens alleen thuis met de kids dus stel ik bel de vk en ik moet naar het ziekenhuis zit ik met een groot probleem want ik heb geen oppas achter de hand... Wie kan me helpen?
Sorry Donkies ik kan je helaas niet helpen maar als je het echt niet vertrouwd zou ik toch je vk even bellen en de situatie uitleggen. Dan kan zij een inschatting maken en samen met jou een oplossing zoeken.
Sorry kan je er niet mee helpen Succes in ieder geval.. Hoop dat je snel antwoord op je vraag heb. Anders gewoon even de VK bellen. Die zit er om je te helpen Iedereen die gaat slapen: Slaap lekker!
Donkies: pak een maandverbandje, doe deze in en blaas nog is een paar x op je hand. Even heel vies maar ruik aan het maandverband, ruikt het zoetig?
Bedankt voor de snelle reacties!!! Het ruikt echt niet naar plas, maar zoetig... Net eerst de vk aan de lijn gehad en daarna de verloskamers van het zkh en ze willen me graag daar zien... En nu kan ik mijn man niet bereiken! :x:x:x GRRRR. Ik blijf proberen...
He he, gelukkig toch bereikt... Jeetje ik ben even van het padje af nu! Ik ga maar wat spullen pakken denk ik, voor het geval dat ik moet blijven. He bah wat is dit eng zeg
@ Frummel: onder Eindhoven... Brrr ik zit echt te trillen zeg. Manlief wil wel de kids meeslepen naar het zkh maar ik vind t niet zo'n goed idee... Maar er is niemand in de buurt die kan oppassen dus het zal wel moeten denk ik. Fijn dat er het forum is als je het nodig hebt!
Hoe moeilijk het ook zal zijn... Blijf rustig! Succes voor zo in ieder geval Hoop dat je snel weer thuis bent en dat het loos alarm is!
Heel veel succes en sterkte! Geen schoonouders die je uit hun bed kan bellen of ouders? Ga er maar vanuit dat je moet blijven.. Buren waarbij je even een babyphone neer kunt zetten?
Dank jullie wel! Heb geen eigen familie om op terug te vallen (geen contact meer), en zowel schoonmoeder als schoonvader (gescheiden) wonen op een uur rijden... Buren links zijn niet thuis, rechts zijn stokoud en niet in staat om op te passen. Goede kennissen zijn op een feest en beste vriendin op vakantie. Dus dat was het ongeveer aan opties Nou, nu echt even mijn tas gaan pakken, manlief zal er zo wel aankomen denk ik, en ik zal jullie op de hoogte houden. Nogmaals dankjewel voor de reacties!!!
Kennen jullie dat? Zo moe zijn en jezelf naar bed slepen... Ligt je in bed ben je klaar wakker! Merk wel dat de vermoeidheid vaker toeslaat en dat als ik even in slaap sukkel het ook erg diep is...
@Henrieke, dat is nog niks. Ik ben van Bart in 2 uur bevallen en kun je nagaan dat ik nog in de auto heb gezeten van de vk opweg naar het ziekenhuis. Daar aangekomen was het maar 17 min. later toen hij geboren is. Van mij mag het wel weer zo gaan maar dan lekker thuis. @Kaatje, dat van de naweeën had ik dus niet. Helemaal niks. Er werd mij ook al gezegd dat die zouden komen en maar wachten en wachten en er kwam maar niks. dat vond de vk wel bijzonder bij zo'n snelle bevalling. Dus het hoeft niet altijd. @Rono het kan zo zijn dat de kleine met het hoofd naar beneden ligt. Dit gevoel heb ik nu ook al bijna 2 weken. Gisteravond vroeg ik aan de vk of ze beneden lag met het hoofd en dat was ook zo. Vandaar het drukkende gevoel. Niet fijn om te voelen. @Donkies, hopelijk valt het allemaal mee. Gisteravond weer de 3d echo gehad en ze lag er nu wel goed voor. Met het hoofd naar beneden dus dat verklaart het drukkende gevoel. We hebben nu 81 foto's mee gekregen. wel kwam er op een gegeven moment weer een voetje tevoorschijn. Nou wij denken voetje de vk denkt handje maar durfde het niet zeker te zeggen. Volgende week de groeiecho en controle in 1. Dus dan zijn wij weer bij de vk.