Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn zus een woezel en pip piratenkist kado gedaan, erg leuk ding!

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Frummel,
    Heb je ook een foto van Junior? Ben wel benieuwd!

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff stofzuigen en in bad....tot zomedadelijk.

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

klopt dankjewel:)

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hahaha ik zie net bij me andere youtube filmpjes een filmpje van een feestje van vroeger. Tjezus wat was ik daar dronken zeg(en blond) hahahaha

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Frummel wat een beest!!!! :|

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha bizar he! Mensen zeiden ook vaak nadat ze dat filmpje hadden gezien. Gaat alles wel goed met Declan?? Hij is zo klein!

Nee hij is niet klein.. Die kat is gewoon enorm groot.:p

Declan kan met hem overigens alles doen, als kussen gebruiken, paardje rijden, haren trekken, knuffelen, aan zijn speeltjes zitten. Het is echt een grote, lompe, goedsul:D

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach meid, ik ben er van overtuigd dat onzekerheid er tijdens de zwangerschap ook gewoon bij hoort. Ik herken het wel hoor wat je zegt. Een goede vriendin van me is bevallen met 28 weken en 4 dagen. Ik was op dat moment 23 weken en 4 dagen zwanger van Dinand. Ze belde me op met de vraag: wat zou jij doen als je last hebt van lichte buikkrampen en bloedverlies? Nou eeh heel erg snel de VK bellen, en wel nu! Dat heeft ze toen direct gedaan. Haar dochter is die avond geboren via een keizersnede. Toen heb ik die 5 weken zo enorm in spanning gezeten. Was vreselijk bang dat mij het zelfde zou overkomen. Toen ik eenmaal dat termijn gehad had viel er ook wel een last van mijn schouders. Tja, totdat je weer een verhaal hoort over een kindje wat tijdens de bevalling overleden is of een kindje wat na een week na de bevalling overleden is. Ik heb mezelf er over heen gezet. Zelfs als je kindje er is zal je je altijd zorgen blijven maken. Dat is het ouderschap gewoon. Je bent opeens verantwoordelijk voor een klein mensje!

Bij Dinand heb ik dit dus ook gehad. Dat bange en onzekere. Nu met deze zwangerschap heb ik er geen last van. Naja natuurlijk heb ik ook zo mijn onzekere momenten, maar ik heb gewoonweg geen tijd om over dit soort dingen na te denken omdat Dinand toch best wat aandacht kan vragen.

Denk er maar gewoon aan dat 9 van de 10 zwangerschappen wel goed zullen gaan. Je bent nu in een termijn beland (bijna het laatste trimester van je zwangerschap alweer) dat als je kleine ukkie nu al ter wereld zou komen, artsen er alles aan zullen doen om dit kindje in leven te houden.

Probeer nu gewoon lekker te genieten, als je straks die kleine in je armen hebt dan voel je opeens geen getrappel meer in je buik en sla je jezelf voor je kop dat je er niet meer van genoten hebt!

Komt goed meid!

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @frummel
    dan zijn mijn katten wel hele kleintjes vergeleken bij Junior

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha maatje xl! Zal charmant staan zo'n touwtje uit je neus. Maare je moet ze wel diep genoeg inbrengen dan he, anders voel je ze zitten en dat is een teken dat ze niet goed zitten whahahaha:p.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Een driewieler...hebben we Dinand ook gegeven hihi:p.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hahahahahahaha bellie!

Anna: Wij hebben hier ooit een logeerkat gehad. Iedereen die langskwam zei; aghhh hebben jullie een kitten:D! Uhm nee die is al 8 en is een logee.. hihi. Het is leuk hoor zo'n grote kat maar ze vreten ook bergen royal canin. Daarnaast kookt vriendlief vaak nog verse vis voor ze of krijgen ze verse tonijn of krab. Hoezo verwend nest:p

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha geweldig beest! Heb er hier ook zo een die gewoon bij Dinand komt liggen.

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente

hahahahaha
    Ja sommige beesten eten (vreten) veel royal canin ;)
    de 10 kilo zakken vliegen hier ook de deur vol in en leeg uit.

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @ego
    Ik ben geslaagd vandaag voor een paviljoen en een tuinset....

Een donker grijze kleur paviljoen van 3 bij 3. Past hopelijk net in de tuin hihi.
    Een wit tuin set ziet er groot uit maar super mooi.
    Nu hebben ze woensdagavond hier bij de intratuin tussen 19:00 en 21:00 uur 20% korting op het gehele assortiment... en me moeder die gaat met me mee... en zij gaat letterlijk rennend de winkel door voor die tuin set...

toen ze me dat zei begon ik al te lachen ik zie dat helemaal voor me een vrouw van 60 jaar die rennend door de winkel gaat voor een tuin set met haar tas in de handen hahahaha
    me moeder is best wel hip en ik schaam me echt dood ik zou zoiets echt NOOIT doen. Nou me moeder wel dus die gaat dat voor me doen en ik ga shoppen voor wat leuke dingen bij de gehele set hihi

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Frummel: wat een kat!! hihi, wel een heeeele lieve zo te zien. en erg mooi, wat is het voor ras?

Angie: niet teveel piekeren hoor!
    En over een 2e; je zult zien dat als het nu allemaal goed gaat, je de volgende keer minder onzeker bent!

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hallo allemaal!

Ik heb geen puf om te reageren vandaag, we hebben een heftige, lange middag gehad.
    Het condoleren begon om 1 uur, half 1 zijn we van huis vertrokken en om kwart over 4 waren we bij mijn ouders thuis.
    Tussendoor geen koffie/thee enz gehad.
    De dienst was wel mooi maar erg lang, en dat op een kerkbankje....
    Heb nog steeds hele rode/dikke ogen, straks maar vroeg op bed. Morgen lekker vrij.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vannacht diep geslapen.Heerlijk. Nadeel is wel dat ik de dag erna knallende koppijn heb
    Drukke dag gehad op het werk. Daarna nog ff door naar Leen Bakker. had er vrijdag gordijnen voor de babykamer besteld,maar kwam er gister achter dat ik een fout gemaakt had. Had hem uit twee delen besteld ipv uit één stuk. Kon gelukkig nog gecorrigeerd worden.Was ook 8 euro goedkoper uit.atijd leuk :)

Q-koorts heerst dat nu weer dan ? Nog niets over gehoord. meestal komt het hier altijd wel in een blaadje te staan

LIndaatje, wauw mooie buik !

Danitjuh,maar had je toen een partner ? Vaak als je een partner hebt die bij je woont heb je geen "recht" meer op thuiszorg, omdat ze vinden dat de partner dan het huishouden kan doen

Henrieke, knuff

Mijn buik Lijkt maar niet te groeien. Met een zwangerschapsbroek dat alles omhoog houdt lijkt het heel wat maar verder is het nog steeds een grote drilpudding haha.

Chantal, fijn dat jullie uit de naam zijn

MNM, pijnlijk zeg die niersteen :(

Naam voorbij praten Moet hier ook heel bewust nadenken wat ik zeg. Heb hem er ook al bijna een paar keer uitgefloept

Bedbekleding baby
    Dekbed mag niet tot 2 jaar. Je hebt een ledikant deken + laken nodig.
    Levi trapte van begin af aan de dekens van zich af en lag met 2 weken al in een slaapzak
    Molton en onderlaken is prima. Zeiltjes mag niet, dit ventileerd niet
    Aangeraden wordt 2 dekentjes en 3 setjes onderlakens/lakens etc. ( 1 op bed, 1 in de kast, 1 in de was )
    Marlous, hebben ze bij ikea van die kleine maat slaapzakken dan ?

Angiebaby, klinkt idd als je darmen. Kan daar zelf ook erg veel last van hebben. Heb geen ervaring met verstrijken van baarmoedermond etc. Maar lijkt me niet dat dit zomaar gebeurd door zitten,staan of bewegen. Let met teveel traplopen wel op dat je geen last van je bekken/rug krijgt

Frummel, ahh een behoorlijk smakkert gemaakt. Heeft hij er nog veel last van ? Niet schuldig voelen,je kan hem nu eenmaal niet 24/7 in de gaten houden

20. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond meiden!

@ Paso: mijn kat krijgt praktisch geen tussendoortjes, dus daar kan die niet dik van zijn, deed ik dat maar, dat was stuk makkelijker af te leren dan minder eten geven..

@ Angiebaby: Ach meid, tis wel heel naar zo... Maar juist omdat je kraamverzorgster bent, heb je waarsch al miljoenen meiden gezien waar t wel goed bij is gegaan! Probeer vooral aan hun te denken.. De meiden waarbij het fout zijn zijn de uitzondering.. Heb een beetje vertrouwen in jezelf!! Jouw beebie komt er wel en ook op het juiste moment (dus dat duurt nog wel ff :D)

@ frummel: haha die kat van jou!

@ Kaatje: haha jammer van je buik, maar wel fijn dat ie in een zwangerschapsbroek er mooi uitziet! Bij mij in mn zwangerschapskleding is die ook mooi, maar zonder kleren lijkt het stuk minder zwanger.. (alleen geen blubber, maar dat komt omdat dit pas de 1e is haha)

@ Anna: Leuk dat je voor de tuin weer geslaagd ben :D

@ Bellibel: Hoe voel je je nu eigenlijk, nu je al tijdje aan die pillen zit? Begint t btje zn werk te doen?

Zoo die kleine meid is flink aan het schoppen joh, heel fijn! De laatste tijd vond ik haar erg rustig, voelde ik haar maar heel licht en niet zo veel, maar nu is ze denk de sport voetbal aan het beoefenen :D Echt heerlijk :D

Deel Deze Pagina