Marlous, lekker vroeg naar bed meis. Bellie, klinkt als een leuke dag meis. Hoe was het met je pols? Angiebaby, nee lijkt niet een harde buik, misschien gewoon last van je darmen. Je geen zorgen maken over je bm hoor, als dat gecontroleerd is dan zit het goed. En traplopen mag je zeker nog wel, anders had je het wel gehoord van de vk/gyn. Mamatien, slim om eerst de 2e optie te proberen. Je hebt een dikkie dik dus? Patriesja, klinkt erg leuk. Anna, we hebben zaterdag een bod gedaan, maar nog steeds niks gehoord. Ik word er gek van.
meiden erg lief en erg fijn voor jullie steun dat doet me echt goed schaam me bijna om hier weer me hele zeik verhaal steeds neer te zetten haha.. ik moet er vertrouwen in hebben!!!
@hahaha bellie, ben haast geneigd er 2 in mijn neus te steken en een foto te maken @frummel, tjeeminee wat een loei van een kat zeg! Wel lief dat hij zo met zich laat sollen. @mamatien, oh ja dan wordt het idd lastiger. Tja je kan ze allebei op het dieetvoer zetten, alleen dat is wel stukken duurder. Lastig hoor! Succes! @Marleen: knuffel, welterusten! @AnnaB, haha cool zo'n flitsende moeder! Succes met shoppen woensdag en veel plezier van je tuinset! @Kaatje, oh heerlijk van die rustgevende nachten.
ff snel; FRUMMEL, een wheelybug. We hebben hier een bijtje en ze racen er zo op weg. Heel wendbaar en gewoon leuk!
Zit u 3,5 week aan de pillen (klinkt alsof ik zwaar verslaafd aan de drugs zit whaha), maar voel me goed! Zoveel beter dan 3 weken geleden! Mannetje zei ook al: als ik kijk naar nu en 2 weken geleden ben jij echt weer mijn vrouwtje zoals ik je ken! Ben dus weer een beetje een spring in het veld hihi. En dan zijn de medicijnen nog geeneens goed ingewerkt! Daar geven ze 6 weken voor! Moet je nagaan hoe ik me over een 3 weken zal voelen whaha. Heb ook het idee dat ik veel minder negatief ben. Zeker hier op het forum kon ik nogal negatief overkomen. Elke keer maar dat "gezeur" van mij over dat ik me rot voelde, en dan die rotchef er nog eens bij. Maarrr er is gerechtigheid trouwens, cheffie haar contract wordt niet verlengd WHAAAAAAAAAHAHAHA. Wie het laatst lacht, lacht het best! Lief dat je ernaar vraagt! Ik heb hier ook zo'n kleine voetballer in mijn buik! Ze zeggen dat kindjes gemiddeld 16 tot 20 uur slapen per dag, nou ik heb het idee dat deze 16 tot 20 uur per dag wakker is!
tja me pols, laten we het erop houden dat dat nog steeds niet je van het is. Het is zeker wel verbeterd, maar nog steeds niet oke! Ik heb nu nog 2 behandelingen staan waar ik naartoe moet, maar daarna wil ik graag rust. Tegen die tijd ben ik bijna 29 weken zwanger en merk dat ik het gewoon niet fijn vind om elke week heen en weer naar rotterdam te rijden. Wordt er gewoon zo gaar van!
Angiebaby, verschrikkelijk dat dat in je familie is voorgekomen. Ik snap je onzekerheid wel, en in je werk zie je natuurlijk ook van alles. Praat erover, dat helpt misschien. Ik vind het juist goed dat je het van je afschrijft, je niet raar voelen hoor. En fijn dat de vk je serieus neemt. Ik heb ook vaak harde buiken die over gaan in beginnende weeen. Dan moet ik ze echt wegpuffen en het kan 1,5 uur aanhouden en komen heel regelmatig. Dan ben ik doodsbang, gelukkig is mijn bm ook nog mooi lang en na iedere controle ben ik dan weer opgelucht. Paso, wat irritant zeg die bloedneuzen. Heb je dat normaal ook al? Ik heb er in de zwangerschap ook extra veel last van. Frummel, pfff kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent, maar dit overkomt iedereen meis, en gelukkig is het goed afgelopen. Cadeaus (ik weet niet wat hij allemaal al heeft): zandbak, klimhuisje met glijbaan, waterbaan?
MNM leuk zeg Marry Poppins Oehh harde buiken bah bah.. Hopelijk ben je snel van je niersteen af! Mamatien gelukkig zit jij tot de goede groep met je 8 Jac fijn dat je weer het meissie bent Slaap doet inderdaad goed soms Marlous fijn dat je een vervanger heb kunnen vinden. Frummel mijn god wat een kat zeg hahahaahah .... Belliebel mooie buik hoor Vanmorgen gedialyseerd en ik was het zo zat dat ze me 10 min eerder hebben afgesloten Wist niet meer hoe ik moest zitten. Was bekaf. Toen was de taxi er en die zei ... ja je moet met ze 3en achterin. Ik zo hallo ik ga niet opgepropt in een taxi zitten hoor ik ben zwanger. Dus had hij me snel even heen en weer gebracht. Daarna gelijk boodschappen gedaan en naar de bibliotheek geweest en toen thuis was de kleine zo druk aan het schoppen dat ik Tano (mijn man) riep en zei kom is voelen! Maar ja de kleine had zoiets van ik stop er lekker mee als papa zijn hand op mama haar buik legt Ach nog ff en dan kan hij het makkelijk voelen! Daarna ben ik op bed gaan liggen en prompt ook gelijk in slaap gevallen (wat wil je als je 7 keer in de nacht eruit moet om te piesen) Ik zou naar het gemeentehuis gaan om te vragen over een thuishulp maar dat doe ik van de week wel Nu is manlief weer naar werk en ik zit languit op de bank. Moet nog eten, het wordt maar lekker makkelijk een broodje hamburger
Bellie, mooi gezegd, en is alles goed gekomen met het kindje van je vriendin? Oja een 3wieler, is hier ook al 2 jaar favoriet. Super fijn dat je je al een heel stuk beter voelt, jij komt er wel! whahaha geweldig van je cheffie, heerlijk! Dat heen en weer gereis is ook niks, hopelijk gaat je polsje dan niet achteruit. Erg mooi buikie hoor! Anna, je moeder heeft groot gelijk, pakken wat je pakken kunt , is toch mooi meegenomen 20%. Marleen, pfff klinkt als een heftig dagje meis. Dikke knuffel. Kaatje, fijn dat je zo lekker hebt geslapen, maar oh zo irritant die zware hoofdpijn erna. Fijn dat het aangepast kon worden bij leenbakker. Hihi moest zo lachen om je opmerking: de blubber komt later. Het klopt helemaal, incl hangtieten. mamatien, geniet van je drukke meisje. Hier schopt ze letterlijk de hele dag, soms zit er een half uur tussen, maar meer ook niet. Dat wordt straks wat. Paso, lekker slapen meis! Danitjuh, hihi ik zie het je al helemaal tegen de taxi chauffeur zeggen. Heerlijk dat je even hebt bijgeslapen.
@ Bellibel: Wat super fijn zeg, dat die pillen zo goed aanslaan!! HAHA ja klinkt idd wel alsof je aan de drugs zit Maar goed, we weten allen dat dat niet zo is (toch?) en super nieuws dat cheffie dr contract niet verlengd wordt hahahaha! Meiden, ik ga naar bed! Trusten!
Frummel geweldig filmpje van jou kat. Die van mij is 6 kilo en ook een flinke maar die van jou slaat alles haha! Over de kinderboerderij ik heb het nog eens nagevraagd maar het heeft niet alleen met de Q-koorts te maken schijnbaar. Als geiten en schapen bevallen komt er een stof vrij dat vroeggeboortes en miskramen veroorzaakt bij mensen vandaar. Verder heb ik gelezen over nierstenen (sterkte) goed en slecht slapen (ik momenteel slecht) tampons in je neus (ik zie het al helemaal voor me) incontinentie (hier gelukkig (nog) niet) cadeautjes voor kleine mensjes (helaas nog niet in thuis) en dekentjes en lakentjes (ik wist dat dekbedjes nog niet mochten) Ik heb de luiertas van Lief en wil daar nog wel een wieglakentje van kopen en misschien het dekentje? Als mijn budget het toelaat want ik vind ze vrij prijzig. Nu gauw mijn bedje in want ik moet morgen werken en het verzetten van de klok heeft toch een nadelige uitwerking op mijn lijf.
Morge, Ik zag een hele mooie ronde buik voorbij komen. @Naam voor deze kleine meid nou daar zijn wij wel overuit. Als ik nu typ dan heb je toch elke keer reclame aan de rechter kant die voorbij komt. Dan ook geboortekaartjes. Op 1 van die geboortekaartjes staat de naam. Ik moet zeggen dat ik hem steeds leuker vind worden. Straks als de beide heren op school en psz zitten ga ik naar de stad even bij de wibra kijken. Ze hebben daar hele leuke jongens kleren in de aanbieding. Rick moet wat hebben en dan zeker spijkerbroeken bijna in elke broek zit wel een gat bij de knieën. Ook hele leuke schoenen hebben ze daar. Het zijn net de all-stars maar dan met veters en rits voor hun. Dit is vanaf maat 22 dus krijgen ze alle twee zulke schoenen voor erbij. Voor de hele goede schoenen moeten hun toch echt mee. Tot later!
Anna: leuk zo'n tuinpaviljoen+ tuinset! Lekker van de zomer genieten straks Hahahaha je moeder lol Zonnebeertje: Het is een ragdoll en inderdaad superlief. Er zit hier ook nog een main coon maar die heeft maatje mini Marleen: oef heftig zo'n uitvaart Even goed van bijkomen! Was het iemand die dichtbij stond? Kaatje: fijn dat je gister zo goed hebt geslapen, vannacht ook? Mamatien: Heerlijk he, zo'n bewegende uk! MNM: Ik hoop dat jullie vandaag meer over het huis horen! Niet gek worden Ze willen jullie nu gewoon laten zweten Paso: HOI Marloes: Die wheelybug is leuk! Alleen hij heeft al een loopstoel en een loopauto van cars hahaha(verwend kind). Bellie: Rot dat je pols nog steeds zo'n pijn geeft Echt super dat de medicijnen zo goed werken zeg! Ik heb je berichtjes trouwens nooit als gezeur gezien hoor.. Hier ook het idee dat uk eerder 20 uur wakker is hahaha Mooie buik! Danitjuh: Balen dat de dialyse zo zwaar viel! Was de hamburger lekker?? Pink: Op marktplaats kun je die lakentjes vaak nog helemaal nieuw vinden. Mensen die ze hebben gehad en het niet leuk vinden bv.. Zo heb ik Declan zijn loopstoel nieuw van marktplaats voor 10 euro! Schildje: Wibra heeft zeker hele leuke dingen! Vooral als ze toch zoveel buiten spelen en overal gaten in komen. Fijn dat jullie over de naam uit zijn! Cadeau: Het probleem is dat het kind heel het jaar door zijn reet wordt volgestopt(papa en opa en oma vooral). Met als resultaat dat hij dus al bijna alles heeft! De tuin hier moet nog gedaan worden dus buitenspeelgoed kan nog niet. Daarnaast gaan mijn schoonouders verhuizen(mei) naar een huis met grote tuin. Schoonmoeders is al aan het rondkijken voor schommels, zandbak, zwembadjes enz hahaha. Ik heb nu een schatkist gezien die vol met sprookjes boeken zit. Vond ik ook wel erg leuk! Blubber en hangtieten: hahaha ik heb bij Declan echt geluk gehad. Geen hangtieten, na 4 dagen weer in me oude broeken en me buik zag eruit alsof ik nooit een kind heb gekregen. Kreeg in de supermarkt de eerste x dat ik met hem naar buiten ging al de opmerking; die is vast niet van jou aan je figuur te zien. Die opmerking heb ik nog heeeel vaak gehad. Dat kwam me op een bepaald moment wel me strot uit haha. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Ben nog steeds maar 2 kg aangekomen(bij de gyn op de weegschaal gestaan) maar ik (vr)eet als een grote vent.. Vandaag: Declan is bij de opvang dus mama heeft een dagje rust. Hij heeft geen last meer gehad van zijn hoofd. Heeft prima geslapen en wij ook. Alleen dat bolletje van hem ziet er niet uit. Hij heeft nu dus weer 2 enorme blauwe plekken op zijn hoofd. Soms heb ik echt het idee dat mensen denken dat we hem mishandelen. Zo ziet hij er namelijk wel uit op zulke momenten.