Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Weer een soort goed geslapen hier :)
    Vandaag een afspraak bij de ggz. gaan de therapie afsluiten. Ben nu al 4 maanden niet geweest en gaat eigenlijk heel goed. Als ik moe ben wil ik in de winkel nog wel eens een licht paniekgevoel krijgen maar kan dat zelf weer goed onderdrukken.
    Oefenen met autorijden en grotere projecten zouden we sowieso pas weer na mijn zwangerschap doen,en ben daar nu ook minder bang voor.

Belliebel, fijn dat je je weer stukken beter voelt. En dat is geen gezeur hier ! Dat is niet lekker in je vel zitten en even je ei kwijt moeten
    MOoie buik

Danitjuh, haha hier houdt de kleine zich ook opeens stil als Ferry zijn hand op mijn buik legt. Deed Levi ook

MNM, en hangbillen ;)

Blubberbuik Niet leuk maar moet zeggen dat ik dat opzich nog niet het ergste vond bij Levi. Baalde wel heel erg van mijn straie ( die ik nu weer op voel komen ) dit was mijn buik 4 weken na de bevalling
    http://i54.tinypic.com/2zea2b6.jpg

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: Fijn dat je het kan afsluiten! Moet ook een goed gevoel geven:D

Ja striae lijkt me ook heftig hoor..

Dit was ik de 2 x met Declan buiten, is ongeveer 11 dagen na de bevalling:

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lieve foto !
    Ik had na de bevalling ook zo'n platte buik,maar die werd helaas wel weer dikker toen ik meer ging bewegen etc en de spieren weer een beetje terug op hun plaats kwamen

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dat is helemaal oneerlijk. Dat het gaat uitzetten als je meer gaat doen!

Na de geboorte van Declan leek het wel alsof ik aan de speed zat ofzo(geen idee hoe dat voelt maar daar schijn je hyper van te worden toch). Ik stond die zelfde nacht zijn luiers al te verschonen. Was zelf gaan douchen anderhalf uur na de bevalling, om vervolgens keihard op me donder te krijgen hahaha. Heb ook geen moment van de kraamperiode in bed doorgebracht(behalve de nachten dan). Dat gaan we nu toch anders doen. Ik was toen zo in de wolken en zo ongelooflijk blij dat ik echt het idee had heeel de wereld aan te kunnen. Gelukkig geen terugslag gehad maar ik heb me lichaam ook geen rust gegund. Denk ook dat dit kwam door de opluchting dat alles goed met hem was. Ik heb toch flink wat medicijnen tijdens de zwangerschap gehad die niet allemaal even leuke bijwerkingen hadden.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Voel je dat ook echt joh, striae??

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, lekker toch. ik heb 6 dagen voor pampus gelegen. Werd steeds duizelig etc. na 3 dagen kwamen ze eens op het idee om mijn hb te prikken.bleek 5.3 te zijn. veel te laag dus.
    Daarna voelde ik me kiplekker en ben ik veel gaan wandelen, weg ( wagen in auto tillen etc ) Gevolg is dat ik nu een verzakking heb :(
    Ja voel hier allemaal ribbels op mijn buik.

Ga zo even luiers inslaan bij de kruidvat. had nog een kortingsbon voor 3de pak gratis dus ga 1 pak newborn halen ( heb boven ook nog een klein pakje ) en dan 2 pakken maatje 2

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

klinkt als mij 6 weken hyper de piper geweest daarna weer mezelf :) nooit geen bijzondere terugval gehad!

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

*goedemorgen*

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    een blubberbuik is hier heel herkenbaar!

@frummel
    Ik heb straie gevoeld bij de vorige zwangerschap. Nu valt het nog mee.

@bapsie
    Goeden morgen :)

@ego
    vandaag weer een afspraak en kan wederom dezelfde papieren bij elkaar zoeken die ik paar weken geleden ook al moest hebben...
    snap niet dat instanties niet met elkaar samenwerken scheelt mij weer werk:p

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen! Heerlijk geslapen en wakker geworden met een giga scheve buik :) Krijg subtiele stompjes dat ik me op mn rug moest draaien en direct maakte de uk het zichzelf gemakkelijk. Met als gevolg een prachtige bult :)

Vandaag gesprek met een reintegratie bedrijf. Ik moet voor mijn verlof nog even een lading gesprekken aan gaan over wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil. Volgens mij kan ik in 1 gesprek klaar zijn, maar vrees dat het allemaal assesments gaat worden de komende tijd. Alsof ik daar op zit te wachten! Maar werk zet er druk achter, anders kunnen zij van het uwv een boete krijgen. Je moet werknemers immers helpen bij een reintegratie en dat hebben zij minimaal gedaan.

Verder tweede keer acupunctuur :) Benieuwd wanneer ik ga merken of het werkt of niet.

Ik zag nog een mooie buik voorbij komen! Super :) En verder een grote knuffelkat (overigens heb ik er twee gekend die net zo groot waren als een labrador). Voor de rest ben ik het alweer vergeten, zal later vandaag nog weer even komen binnenvallen!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier net zo. Geen dag op bed gelegen. Al gedoucht en aangekleed voor dat de kraamverzorgster voor de deur stond.
    Bij de 2e was het helemaal 'erg' Mijn kv was zwanger, dus ik liep 2 verdiepingen naar beneden met Thom en de kinderwagenbak. enige lastige voor haar was, dat ik de hele week broodjes met zalm en filet americain op heb :D
    Hoop dat het nu weer zo kan.

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen :bye:
    Hier ietsje beter geslapen als de nacht ervoor, dat scheelt. Is nog niet best, dus ben blij dat ik vanmiddag kan dutten.
    Ik heb neia naar de psz gebracht en daarna gelijk door naar de aldi gereden.
    Heb wel sinds weken weer pijn aan mijn knie, echt heel vreemd.
    Nu maar rustig aan doen dus.

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pink, gaaaf dat je de luiertas van Lief hebt, ik vind die samen met sommige van Pip en Oilily super gaaf, maar zo belachelijk duur.

Schildje, ben idd net bij de wibra binnen gelopen. Super leuke jongens dingen, helaas geen nieuwe meisjes kleren. Het was erg druk bij die schoenen ja. ;)

Frummel, jaaa please laat ze vandaag iets laten horen van het huis, ik lig daar 's nachts echt over te piekeren, dat zal mijn nachtrust in ieder geval goed doen.
    Oho ben je jaloers om je lijntje en hoe snel je weer in shape was. Hier echt wel hangtieten gekregen. :D
    hihi alles kindjes van zijn leeftijd zien er soms uit, denkt niemand iets over hoor. Lekker een dagje voor jezelf!

Kaatje, hihi hangbillen had ik al. :(
    Ja zo'n buik had ik ook, nu voor deze zwangerschap waren ze helemaal ligt geworden en zag je ze bijna niet meer.
    Fijn dat je het bij het ggz kan afsluiten.

Kraamtijd: hier zeker 4 wkn plat op bed gelegen, vanwege de totaal ruptuur, daarna een half jaar zittend op zo'n band doorgebracht. Na de 2e operatie weer 6 wkn, maar ik kan me niet herinneren dat ik een zware kraamtijd heb gehad. :D

Bapsie, heerlijk dat het bij jou ook zo goed ging.

Anna, succes met de afspraak.

Henrieke, fijn dat je een keer zo heerlijk hebt geslapen.
    Succes met je gesprek en de acupunctuur.

Marloes, zou idd fijn zijn als het weer zo zal zijn.

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM: ben je bekend met pijn in je knie? Hoop dat het snel beter gaat!

Marloes:hahaha ja hier ook zo hoor! Na 2 dagen mochten we het ziekenhuis uit en toen heb ik zelf me tassen naar de auto gebracht en even in het zonnetje gezeten. Kreeg enorm op me lazer toen ik terug kwam. Vond het echt heerlijk om even een stukje te lopen zonder andere mensen om me heen..

Bapsie: Morge:D

Anna: succes met de papieren! Zou inderdaad schelen ja..

Henrieke: succes bij de accupunctuur! Fijn dat je goed hebt geslapen.

Hier zou vandaag een vriendin langskomen maar haar kleintje is nog niet helemaal beter en Declan is bij de gastouder. Dus dat doen we wel een andere x:) Ik ga zo maar is wat kleine dingetjes in de kinderkamer doen en daarna even lekker onderuit op de bank:)

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wie van jullie heeft de film Haar naam was Sarah gezien? Ik heb hem erop staan. Vind het een erg mooie film...

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    goedemorgen dames,

hier ook iets beter geslapen dan gisteren, al was dat niet zo moeilijk... :D lag ik eindelijk vroeg op bed, vriendlief lag heerlijk bij me nog tv te kijken, krijg ik me toch buikpijn! Heb uiteindelijk 2 keer een kwartier op het toilet gezeten, tegenovergestelde van jou Angie... ;) Daarna kon ik eindelijk gaan liggen... pfff...

MNM lekker rustig aan doen!

Marloes en Frummel, hoop dat ik er ook zo makkelijk doorheen kom! ga er maar niet van uit, dan valt het straks mee :)

frummel, jouw kat is groter dan onze hond!!! wel een gaaf beest, haha!

henrieke, succes met je gesprekken vandaag. Wel lekker handig, dat jij nu al die gesprekken moet doen omdat je baas te lui was om jou te begeleiden... ik had me geen betere timing kunnen bedenken... :(
    Succes met de acupunctuur!

Anna succes met de papierwinkel... hopelijk levert het iets op!

bapsie: goeiemorgen!

bellie, wat een mooie ronde buik heb jij, echt een bolletje!! Ik heb vooral het bierbuik gevoel (lijkt een beetje op de buik van mijn vader van vroeger...;))

Ik word echt de hele dag door geschopt, helemaal leuk. je ziet het nu eindelijk ook aan de buitenkant. Als vriendlief zijn hand erop legt, wordt ze direct rustig, net als bij Danitjuh (toch?) maar ook vriendlief is voor het eerst geschopt. We lagen gisteravond allebei op de bank, hij met zijn hoofd op mijn schoot, tegen de buik aan. Komt er ineens een hele harde schop, hele buik gaat heen en weer! Heeft ie het eindelijk gevoeld, al was het wel een trap tegen zijn hoofd, hahah!:D

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oh ja, Bellie, ik moest net nog even heel erg gniffelen dat het contract van jouw cheffie niet is verlengd, haha! Eindelijk gerechtigheid!!! :p

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    jaaa! en het boek ook gelezen, tranen met tuiten!:D

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik hoop toch wel een beetje op mijn oude vertrouwde figuurtje... Als ik dan al ietsje te zwaar ben (geen grote hoeveelheid kilo's, maar een paar) en als dan ook nog alles gaat hangen... nou dan is het bakerpraatje dat schoonheid wordt onttrokken aan de moeder wel heel erg waar... :( *sip*

MNM, ik neem jouw kraamjaar niet als voorbeeld, vind je dat erg?? :D

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Frummel, de eerste keer moest ik perse in een rolstoel naar de uitgang... tja lang leve de actieve ziekenhuis vrijwilligers...

de 2e keer mocht ik gelukkig gewoon zelf naar buiten lopen. Toen mochten we meteen naar de bevalling naar huis (als de glucose waardes bij Thom goed waren... groot kind=extra controle)

de eerste keer moesten we wel blijven, maar toen deelde ik een kamer met mijn zus, dus dat was ook wel gezellig (zijn op dezelfde dag bevallen)

Deel Deze Pagina