leuk is dat he! maakt het voor die mannen ook weer een stukje echter. Sam wil de baby ook graag voelen, maar hier een klein actief mannetje rond 20.00-21.00 uur en dan ligt Sam al lang op bed... dus die roept nu gewoon heel vaak tegen de baby ; wakker worden, ik wil samen spelen!
@MnM ik ben net terug en ik ben voor Rick zoverre geslaagd. Ook een mooie zomerjas gekocht. Voor beide heren een blousje van de zelfde kleur. Vond ik wel even leuk om een keer te doen. Zelfs geslaagd voor de schoenen voor beide. Ik kon nog net voor Bart maat 23 vinden de rest was allemaal te groot. Meiden kleren vond ik ook zo leuk maar ik wil toch even afwachten tot de volgende echo om het echt echt zeker te weten. Pretecho wil ik wel doen maar ik vind het wel veel geld. Hier is het 100,= voor 3d/4d, 50 min kijken, foto's en nog iets. Nu even zitten en genieten van het geduw en geschop in mij.
Rick nu 5 jaar en 4 mnd en Bart 2 jaar en 4 mnd. Ze zijn 1 dag na elkaar jarig. Bart 9 nov. en Rick de 10de nov.
Net even boodschapjes gedaan. Bij de zeeman nog een tennis setje voor Levi gescoord.Bij de kruidvat luiers voor de beeb in geslagen en nog even langs de notenboer geweest voor verse pinda's. Straks naar de ggz, weinig zin in met dit mooie weer haha Henrieke, succes vandaag haar naam was sarah nog niet gezien, wel goede verhalen over gehoord Schildje, lekker dicht op elkaar dus. Mijn broertje en ik schelen qua verjaardag 3 dagen. heb het nooit leuk gevonden ( had geen eigen verjaardagen en partijtjes etc ) Ben je binnenkort jarig ? kun je misschien geld vragen voor een pretecho
Kaatje dat is misschien wel een idee ja. Alleen ben ik pas 14 mei jarig. Dan heb ik onderhand de 30 wk echo hier bij de vk.
HAAR NAAM IS SARAH, daar heb ik het boek van. Ik kreeg bij sommige stukken die ik las gewoon de tranen in mijn ogen. Zeker een stuk dat de kleine kinderen werden weggehaald bij hun moeder. Zo zielig en ik geloof ook best dat dit zo gebeurt zou kunnen zijn.
Hey meiden! Ik ben vandaag weer aan het werk na een weekje thuis te zijn geweest dus valt wel weer effe tegen Verder zijn we gemigreerd naar een nieuwe pc-omgeving (thin client) dus ik moet al mijn instellingen weer opnieuw gaan aanpassen en alle machtigingen weer opnieuw instellen...... Kom de dag in elk geval wel door Frummel wat een goed advies van jou over de maten van kussenslopen en lakentjes voor in de wagen! Oei ongelukje met Declan. Troost je, zal niet het laatste zijn waar je mee te maken krijgt. Maar kan me voorstellen dat jij je rot voelde. Knuff! Wij hebben Kyano een houten loopfiets als verjaardagscadeau gekocht voor zijn eerste verjaardag. Hij crosst er nu nog steeds mee rond. Urineverlies ha ha daar heb ik ook behoorlijk last van; de laatste dagen toen ik moest overgeven, kreeg ik dus ook nog eens een natte onderbroek. Grrrrr :x Mamatien hopelijk lukt het met wat minder voer om de kat weer een beetje in shape te krijgen Angiebaby knuff voor jou! Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik ineens heel bang ben dat ik iets fout gedaan heb of me onzeker voel over de kleine dat is heel normaal. En idd zodra je eenmaal zwanger bent, hoort zorgen maken er helemaal bij. Ook als de kleine er is, zul je je vaak onzeker voelen en afvragen of je het wel goed doet. Ik denk dat de buikpijn er bij jou gewoon bij hoort en dat het niet gelijk met beweging te maken heeft. AnnaB ha ha ik wil wel muisje spelen als jou moeder door de Intratuin sjeest ! Hopelijk lukt het! Marleen knuff voor jou en hopelijk kom je vandaag weer een beetje tot rust! Belliebel oh wat fijn dat het een stuk beter met je gaat! Ha ha het contract van de cheffin niet verlengd, gna gna Kaatje wat goed dat je de therapie niet meer nodig hebt. Top gedaan meis! Henrieke ha ha leuk zon grote bult! Succes met je gesprek vandaag.
Urine verlies Hier helaas ook. Door die verzakking heb ik er sowieso al minder controle over,maar sta 'sochtends op met een hele volle blaas, in combi met niet gelijk kunnen lopen als je uit je bed rolt ( bekken ) red ik dus de wc steeds net niet.... sleep mezelf nu dus snachts uit bed om te plassen als ik wakker wordt
Site tip Misschien kennen jullie hem al maar wil deze mooie site nog even delen met jullie DE BIOLOGIE VAN DE PRENATALE ONTWIKKELING
Thom wordt in juni 2 en heeft zaterdag ook nieuwe schoenen gekregen... ook maatje 23. Sam al 29, maar dat is ook echt een grote jongen. die wordt in aug 4...
Frummel: Levi kreeg een wheelybug voor zijn verjaardag alleen speelt hij er niet zoveel mee Kaatje: leuke dingetjes hebben ze bij de zeeman balen dat jij ook last heb van urineverlies ik heb gisteren tena lady gehaald nu voel ik me helemaal oud Haar naam was Sarah: nog niet gezien ga hem wel even downloaden Jaa op m'n banner zit ik vandaag onder de 100 dagen! Anna veel plezier met je tuinset halen zie het al helemaal voor me rennen door de winkel haha Moeten jullie nog veel kopen voor de uitzet? Mijn lijstje is niet zoveel meer - 3 pakjes maat 50 - 1pak luiers maat 2 - flesjes en flesvoeding - hydrofiel luiers Ik ga nu even eten en poetsen en fietsen echt heerlijk dit weer!
pfff uitzet... meer voor de grote broers dan voor de baby... nog wel een paar setjes kleertjes voor in het begin (maatje 56) nieuw matrasje en misschien een nieuwe commode oh ja en luiers natuurlijk, flesjes en voeding.
Verzakking: Ja ze kunnen je alles weer "ophangen" en vast maken aan de binnenkant van je buikholte,maar dat doen ze pas als je klaar ben met je kinderwens. kopen uitzet Geen idee haha. valt geloof ik wel mee. Voor het kamertje heb ik alleen nog 2 planken en aankleding nodig. Rest heb ik allemaal nog wel van Levi, wil alleen nog 2 dekentjes voor in het ledikantje. Heb nu een blauwe en groene op marktplaats gezet. Verder zullen het idd wat kleine dingentjes zijn als pakjes flesvoeding voor de zekerheid etc.
Ja met dat kindje van me vriendin is het wel goed gekomen. Ze is nu 1,5 jaar, ze loopt alleen qua ontwikkeling wat achter. Maargoed, met fysiotherapie komen ze er ook wel!