Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond allemaal!

Rono: jeetje zeg, wat vreselijk voor je vriendin! Sterkte, zal voor jou ook niet makkelijk wezen om je vriendin zo te zien!

Pink: Welkom hier:D.

Nou, Dinand heeft vanavond weer over gegeven. Het was niet veel gelukkig! Mja, hoop echt dat het snel over is! Hij is in ieder geval lekker gaan slapen. Morgen maar even aankijken of hij naar het KDV gaat, hoop het wel, want ik wil morgen echt verder met het wiegje verven!

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Zo, zal de laatste reacties van deel 3 hier nog even plaatsen ;)

Kaatje Fijn dat het goed met je gaat en dat je kleine meid rekening met je houd. Dat lijkt me erg fijn. Natuurlijk heb je zo je paniekmomentjes, wie zou dat niet hebben na wat jullie overkomen is?

Bellie O jakkes, kon je weer alles verschonen! Wat een werk he? Vind Dinand het zelf ook erg naar of maakt het hem niet zo veel uit?

Frummel Haha, die Declan! De kinderen op het kdv zijn ook altijd erg verbaasd als ik mijn bril even afzet om m schoon te maken oid.
    Jara is het wel gewend, ik kom haar ook vaak uit bed halen zonder bril.
    Zie dan niks (heb -4.5 :D) maar dat is ook niet nodig op dat moment.

Kikker Ach die arme meid! En arme jij, het zit je niet mee.
    Beterschap voor jullie! En fijn dat jullie terugkrijgen van de BD!
    Wij ook gelukkig.

Henrieke Fijn dat je acupunctuur behandeling fijn was! Nu maar hopen dat het snel werkt!

Wupje Klinkt niet echt hoopvol op je werk.... Dat word dus verder solliciteren? Of kunnen ze je ergens anders detacheren?

Rono Ach jeetje zeg..... Heeft het kleine kereltje nog 4 uur geleefd ook. Best knap denk ik. Wel in het ziekenhuis bevallen hoop ik?
    Sterkte meid!
    Oei, nog meer rare berichten.... Hoe is t nu met oma?

Patriesja Ja, de boom is al een heel eind! Heb hem vanmiddag op de muur gezet en meteen een stuk geverft. Dat is echt rotwerk zeg! Dus daar ga ik morgen maar weer mee verder :D
    Fijn dat je controle weer goed was!

Pink Welkom meid!

Schildje Fijn dat het 'maar galstenen' zijn. Alls ok met het kindje dus?

Ennas Mooie maxicosi!

MNM Spannend zeg! Succes met bieden!

Anna Die zwangerschapsbh's groeien toch wat mee? Zodat je ze de hele zwangerschap aan kunt hebben.

3. Rono

Rono Niet meer actief

Ik stel mn huis wel ter beschikking hoor voor een meeting als we dat gaat doen :) Is niet groot maar er kunnen wel 15 tot 18 mama's kwijt :) En als het lekker weer is achterin de tuin. Wageningen ligt op zich wel redelijk centraal. Naja 25 minuten van utrecht af.

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Volgens mij groeien die idd wel mee Marleen. Maar ik wil graag voorgevormde en dat zijn ze niet volgens mij :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bh's had hier toevallig nog een paar te grote bh's in de kast dus die passen nu. Echt voedingsbh's ga ik pas aan het eind van de zwangerschap kopen want anders groei ik er voor die tijd weer uit.

Meeting-cadeau idee Bij de eerste september meeting waren we allemaal tussen de 30 en 34 weken zwanger. Hebben toen allemaal één cadeautje van ongeveer 5 euro mee genomen. Toen met zo'n dobbelsteen spel steeds cadeautjes door gegeven. Begonnen dus allemaal met één cadeau en eindigden met één cadeau.
    Was erg leuk al was het dobbelspel niet erg praktisch tijdens een high tea haha

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ kleding en bh's: Wat een ramp! Vooral bh's! Ben nogal van de leggings en tuniekjes, dus dat is opzich wel goed te doen. Heb 4 zw. broeken waarvan ik er maar 1 pas. De rest is allemaal veel te groot geworden, vooral bij me benen. Bh's, ik koop ook geen nieuwe. Zit nu aan de 70E en die zijn echt te klein aan het worden. Er komt echt zo'n rand borst overheen. Mja, ik weet ook dat ze straks na de bevalling en borstvoeding (als ik dat ga geven) als een stel plumpuddings in elkaar vallen whaha:p. Dan is het weer maatje 70D. Vind het zo zonde van me geld. Heb wel 2 voedingsbh's nu ook nu al erg lekker zitten. Die heb ik trouwens wel op de groei gekocht, das maar goed ook, want pamela anderson was niets bij mij whaha:p.

7. Rono

Rono Niet meer actief

De oktobermama meeting was een bbq boot in utrecht. Maar dat is vrij duur. Waren 60 euro de man kwijt.

Maar bij iemand thuis kan je ook high tea doen. Als iedereen wat lekkers meeneemt :)

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @marleen: Nah, op het moment dat hij moet overgeven vind hij het niet leuk. Hij begint dan heel zielig te huilen en te hoesten. Daaraan kan ik merken dat er wat komt en kan ik een bak pakken. Hij geeft dus netjes over in een bak en hoef niets te ruimen. Maar tis zo naar om dat ventje zo te zien. Maar op het moment dat het eruit is begint hij heel vrolijk weer allerlei geluidjes te maken! Hij heeft er dus zelf niet heel veel last van.

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @belliebel
    wat kan je dat toch heerlijk verwoorden...

@meeting
    Kunnen we niet een lijstje maken van wie wilt etc... en misschien een data trekken voor over uhm... een week of 5. Dan heeft iedereen alvast wat in de agenda staan voor eventueel vrij regelen o.i.d. van werk ofzo...

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    De zwangerschaps bh's die zitten niet zo lekker... of eigenlijk helemaal niet lekker :S Heb dr 1 in de kast liggen...

11. Rono

Rono Niet meer actief

Ik kan altijd haha, ben Toos Werkloos :p

12. Rono

Rono Niet meer actief

Is er een voorkeur voor het weekend of doordeweeks? Bijv gewoon op een vrijdag?

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hey Rono kunnen we elkaar dehand schudden... hier nog een toos werkloos :p

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meeting: Voor mij sowieso in het weekend. Werk door de weeks en zit met Levi.

Rono. Is je huis een beetje bereikbaar met openbaar vervoer ?

15. Rono

Rono Niet meer actief

Ja vanaf ede 10 minuutjes met de bus en dan 5 minuten lopen. Of vanaf arnhem 20 minuten met de bus en dan 5 minuten lopen.

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wageningen en openbaar vervoer? uhm... tjah... wat zal ik daar over zeggen... Nou Rono gooi het eruit:p haha

17. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Hallo!

Voel me gelukkig weer beter!

@rono sterkte met al die nare berichten
    @kleding ik heb 2 positiebroeken en 3 jogging broeken
    Shirts pas ik nu nog ga denk ik bij de primark wat shirts in grotere maten kopen alleen ik krijg dus de rits van m'n jas niet dicht en m'n zomerjas ga ik helemaal niet meer in passen laatst zag ik bij de zeeman een jas spotgoedkoop maar zelfs de grootste maat zat niet echt lekker hoe doen jullie dat?

Zo ga ff de vissenkom schoonmaken
    En als manlief thuis is van z'n werk nog even een aflevering gooische vrouwen kijken hij vind het ook leuk haha

Babykamer: ze slaapt straks op dezelfde kamer als Levi meer slaapkamers hebben we niet ik moet alleen nog een kledingkast kopen voor de baby en over ong 3 jaar woon ik wel in een huis met 3 slaapkamers de kamer is wel ruim ben alleen benieuwd hoe het gaat en of ze elkaar niet wakker houden

18. Rono

Rono Niet meer actief

Datums:

Zaterdag 7 mei
    Zaterdag 14 mei

Rono: Beide

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meeting lijkt me erg leuk, maar Wageningen is meer dan een uur reizen voor me. Dat is dus iets te ver voor mij..! Dan pas ik.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Datum maakt me geen flaus aus hihi:p. Ik heb dan nog wel werk, maar zit ook thuis hihi:p. Zaterdag zou wel lekker wezen, dan kan manlief eens fijn een dag op dat kleine monster passen:p!

Deel Deze Pagina