Whaha, nee zit niet aan de drugs (geloof ik hihihi). Ach, als ik me hier goed bij voel vind ik het prima! Hubbie is allang blij dat ik wat meer energie heb en dat ik het gevoel weer heb dat ik alles weer aankan. Daar doen we het voor.
Hier heb ik ook geen dag op bed gelegen. Vond het veel lekkerder om beneden op de bank te zitten. Maar ik had ook echt een rotmens als kraamhulp. 1 van de oude stempel: gij bereikt alles met rust, rust en nog eens rust. Dan was ik net een half uur wakker en vroeg ze aan me of ik zo weer naar bed ging! Halloohoo ik ben net wakker! Zal nu toch wel iets meer me rust pakken, maar de hele dag in bed zie ik echt niet zitten!
middag dames uitzet: nog nodig...teveel om op te noemen hihi nog wat lakentjes,dekentje,matrasje,hydrofiel luiers,kleertjes maat 56, aankleding voor kamertje, verder weet ik t ff niet... vanmiddag mag ik weer naar leiden toe.. heb al paar dagen vaker harde buiken en vannochtend toch maar even gebeld.. dus vanmiddag weer even een checkup. ga der niet echt van uit dat er iets ken zijn ofzo maar meer voor de zekerheid.. voelt verder nog wel allemaal goed en verlies geen vocht of slijm. miss blaasontsteking ofzo.. dat denk ik eerder,..
Heeft dat niet te maken met dat je zwaarder wordt en je banden in je lichaam soepeler worden als je zwanger bent? Denk dat dat het wel is, had er bij Dinand ook last van rond deze periode. Mja toen was ik al 6/7 kilo aangekomen, nu pas 3. Mag dus niet klagen!
Mamachantal, als het je niet lekker zit idd gewoon bellen voor de zekerheid. fijn dat je vanmiddag terecht kan. Zit je in het LUMC ?
Pfff ben wel moe nu. Nog de was opgevouwen en een klein strijkwasje gedaan. Neia ligt al op bed, kunnen we vanmiddag mooi nog even naar de stad om naar schoentjes te gaan kijken. Heb hier in het dorp nog niet echt iets moois kunnen vinden.
hihi ik belde vannochtend, zegt die assistente : Ja dan doe je teveel.. ik zp uhh wat?!?! teveel?! ik doe al niks meer
Zo weer bij! Stelletje kletsers hihi. Hier vannacht rot geslapen. Kon de slaap maar niet vatten. Maargoed, voel me verder prima, dus ik klaag niet. Vanmorgen lekker met de kleine man onder de douche gestaan. Naja staan, ben er op een gegeven moment maar bij gaan zitten, leuk dat hij het vond.Hij vind tepels en navels maar errug interessant whaha. Hij zat er de hele tijd op te drukken alsof het een deurbel was whahaha. Daarna me balkonnetje een flinke poetsbeurt gegeven. We hebben houten vlonders liggen en die waren groen i.p.v. houtskleur. Plus daarbij waren ze spekglad. Nu zijn ze dus weer mooi bruin hihi. Hoe bedoel je poetsdrang. Nu lekker in de zon, wasje is zo klaar dus die kan ik dan lekker ophangen. Dinand ligt op bed, dus even wat tijd voor mezelf. 't is echt heerlijk weer. Denk dat ik zo mijn bovenstukje van me bikini maar eens ga aantrekken! Nu ik toch thuis zit moet ik het er maar van nemen denk ik hihi. En ja, ik vind het ook geweldig dat cheffie haar contract niet wordt verlengd. Eindelijk gerechtigheid. Heb haar gisteren een smsje gestuurd omdat ze graag een gesprek wilt om het 1 en ander af te sluiten. Prima, maar heb nog niets van haar gehoord. Ik ga haar iig niet bellen! Ze zoekt het maar lekker uit!
Whahaha mama chantal, lijkt me stug dat je van teveel zp'en harde buiken krijgt whaha. Als ik een dag niets heb gedaan zegt hubbie altijd: je hebt zeker de hele dag achter zp gezeten? Nee hoor, zou niet durven whaha.
hahaha ja idd ik heb gister ook geen ene *** gedaan.. sochtends kleine meid weggebracht, smiddags maar een keer gestofzuigd en ohja naar de winkel geweest wat hier echt letterlijk om de hoek is toen was ze wel even stil hihi ik zeg ja ik mag al niks doen.. Net wel even in de stad geweest..ze hadden zulke leuke dingen bij M.exx! effe wachten op kinderbijslag en dan daar maar effe heen.. beetje dure maand gehad ging naar de stad voor een broek.. maarja die heb ik nou nog ff niet..wil naar de hm toe maar moet ik naar alphen.. en heb geen rijbewijs :x
De dichtsbijzijnde hm voor mij is ook alphen. De laatste keer dat ik er was hadden ze de kleedhokjes boven de deuren eruit gehaald. Beneden was het dus echt stervensdruk. Staan er ook nog eens van die jonge meiden een half uur een broek te passen. Kan er zo slecht tegen!
Haha, paar dagen niet geweest en het is niet bij te houden hier zeg! hahahaha! Gezellig kletstantes! Geen gekke dingen gebeurd hier? Nou hier ook niet Net het gras besteld bij de welkoop en goede service daar, gratis aanhangwagen en een grasroller te leen Normaal betaal je daar ook voor! Ben blij als die tuin klaar is, ben net een poetsmiep.. kan aan de gang blijven...
Uitzet.....nou ik heb geen rompertjes van maat 50/56 meer omdat die toen naar mijn schoonzus zijn gegaan. Maar omdat wij nu een meid krijgen vind ik het wel leuk om nieuwe te kopen. Hier moet er nog een matrasje voor het wiegje komen en wat begin kleertjes en een commode. De rest hebben wij eigenlijk nog liggen van de jongens.
Frummel, ja ik ben 1 juli vorig jaar geopereerd aan mijn knie. Mijn knieschijf stond verkeerd waardoor mijn kraakbeen flink beschadigd is. Dus de pezen zijn doorgesneden, knieschijf rechtgezet en pezen opnieuw gehecht. Was een heftige operatie, 6 wkn plat gelegen, ik kan pas sinds januari weer een beetje uit de voeten. Maar het ging eigenlijk heel goed, nu voel ik de pijn aan mijn kraakbeen weer. Heerlijk even onderuit op de bank. Anna, ik heb wel het boek gelezen, vond ik echt super mooi. Marlous, fijn dat je ook een betere nacht hebt gehad. Hihi leuk zeg dat je man de kleine nu ook heeft gevoeld. Is overdreven hoor wat ik schreef over mijn figuurtje, en ieder lichaam is weer anders. Ik zou idd zeker niet mijn kraamjaar als voorbeeld nemen. Maar daarna heb ik een paar weken op mijn eten gelet en kon ik weer leuke jurkjes aan etc, en met een mooie bh zie je mijn hangtieten niet. Marloes, aaaaah wat schattig dat Sam dat zegt. Schildje, leuk dat je zo goed geslaagd bent. Ik zag ook iemand met zo'n schattig jongens blousje in de handen staan, super leuk. Kaatje, hoelang duurt het gesprek bij de ggz? Hopelijk ben je snel klaar en kun je nog van het mooie weer genieten. Wupje, hihi zo te horen heb je genoeg te doen op het werk. Fightforlove, jaaa nog maar 99 dgn hihi. Ik heb nog geen lijstje gemaakt, ben nog druk bezig met het huis kopen etc. daarna ook maar eens kijken wat ik nog moet. Bellie, ah fijn dat het met dat kindje goed is gekomen. Ja je moet wel geluk hebben met de kraamhulp denk ik. Ik had een hele fijne, waar ik ook gezellig mee kon kletsen hihi. MamaChantal, fijn dat je vanmiddag voor de zekerheid langs mag komen. Succes.