Mijn vader belde net hij had de makelaar gesproken (hij doet de onderhandelingen voor ons). Die mensen blijven bij hun bod, zit nu 5000 euro tussen. paps had gedreigd dat wij ermee op wilde houden en al contact hadden gelegd met een andere makelaar over een ander huis (is niet waar). Zij ging nog een keer proberen om er iets uit te halen, en wij gaan er dan nog 2500 euro bovenop doen, als dat nodig is. Maarja ik laat het huis echt niet op 5000 schieten, moeilijk hoor.
haha een bikini aan, ik denk dat het hier nog een beetje fris daarvoor is, maar geniet er maar lekker van. Groot gelijk, laat haar maar bellen.
MNM je hebt me wel weer een beetje gerustgesteld...! Ik heb nu voor het eerst een mooie grote boezem (en buik waardoor het niet echt opvalt...) moet ik die straks inruilen voor mijn oude vertrouwde B-tje die dan ook nog hangen...! bellie, bikini aan? Dat is wel erg enthousiast. Hier schijnt de zon ook, maar zo warm is het nu niet hoor...
Oooh het wordt wel heel spannend! Maar op 5000 euro zal het toch niet stuk lopen? helemaal niet in deze tijd
Anna ook al zo´n leuke tuinset-loungeachtig heerlijk lijkt mij dat! Whahaahahaha ik zie je moeder al rennen door de intratuin Iedereen opzij beuken Frummel hamburger was heerlijk Wij hadden trouwens 2 katten vroeger scooby en duivel. Scooby was ook een gezellig dikkertje hoor hahaahaha Ze zitten nu bij een vriendin van mijn moeder omdat ik geen katten meer mag hebben i.v.m. bacterieen voor een transplantatie. Dus als we ooit huisdier willen hebben dan wordt het een goudvis Mooie foto hoor na 11 dagen na de bevalling! Kaatje fijn dat je het kan afsluiten bij de GGZ. Dames welke luiers gaan jullie gebruiken? Pampers of iets van een eigen merk? MNM hoe zit het met de huizenjacht? Spannend hoor wat ik nu weer lees! Marlous dat was bij mij ja ik denk dat manlief ook maar moet gaan liggen op me schoot Zullen dat eens gaan instellen als hij weer dagdienst heeft Schildje lekker geshopt dus! Ohww pretecho ik wil ook maar manlief vindt het teveel geld :x Ik ga toch mijn zin wel krijgen Wupje werkze vandaag! Film: ik zal hem eens downloaden. Heb er veel over gehoord! Kopen voor de uitzet! Nou ik moet nog wel wat hoor hahaahaha... Heb eerst 10 april een babyshower en dan kijk ik wel wat ik nog moet MamaChantal succes in het ziekenhuis! Het is weer heerlijk weer buiten! Balkondeur open! Er staat zowat geen wind en dan is het toch wel warmpjes hier op het balkon hoor! De kleine schopt er rustig op los. Voel hem steeds vaker.
Whaha, ja misschien wel enthousiast, maar mijn balkon zit op het zuiden en er staat hier totaal geen wind. Het is echt heerlijk vertoeven hier!
Gesprek zit er weer op, wel twee uur aan het kletsen geweest! Maar dan vinden alle instanties (uwv, arbo, etc) mijn situatie ook heel moeilijk te snappen. Gelukkig was dit een aardige vrouw en voelde ik me wel op mijn gemak. Gaan nu echt starten met loopbaanbegeleiding. Heb al aangegeven dat het voor mijn gevoel nutteloos is aangezien ik mijn werk prima vind en er door de overname allerlei nieuwe kansen komen. Maar goed, ik mag dus bezig gaan met wie ik ben, wat ik kan, wat ik wil, enz enz enz. Tot aan mijn verlof bijna iedere twee weken een afspraak! Nu ik het zo neerzet dringt het tot me door dat het dan wel mee valt, aangezien mijn verlof begin juni al begint Bijlezen is niet gelukt. Ik ga nu even van het zonnetje genieten voor ik naar mijn acupunctuur behandeling moet!
Hallo! wat een lekker weertje buiten!! Danitjuh; sta je op een wachtlijst voor transplantatie? ben je al eerder getransplanteerd? wel heel spannend lijkt me dat!! Schildje: leuk dat jullie uit de naam zijn!! is het Sophie of Fleur? haha Hier laatste keer kdv voor de kids! wel heel jammer maar het scheelt ons zelf 200 euro in de maand, en das best veel!! Tygo gaat vanaf half me naar de psz, en ilana gaat naar school, ook erg leuk Ben benieuwd! verder ben ik weer erg moe, en begin weer last van rug en bekken te krijgen. iK doe te veel in huis, maar ja, ben de enige die iets doet, manlief doet niks en zeur alleen maar over wat gedaan moe worden Hij snapt niet dat je rug/ bekken alleen maar slechter worden hoe meer je doet
ik ga in het begin pampers gebruiken en daarna vanaf maatje 4 kruidvat luiers. Bij mn dochter had ik ook kruidvat luiers een zaten prima! stuk goedkoper dan pampers. Overigens haalde ik wel pampers als ze in de aanbieding waren ergens voor leuke prijs.
Hahaha!! Ik had ook al zitten kijken Wij hadden eerst Fleur ook in de nominatie staan, maar de achternaam van vriendlief begint ook met een F en dat vonden we niet zo lekker klinken
* zit met tranen in mn ogen * zag net berichtje staan hier op forum van iemand die met 22 weken zwangerschap beeindigd.. haar kindje had (zover ik weet ) het zelfde als ons kindje. denk ik er dan zo makkelijk over?
ja voor zover ik weet wel.. had prive met haar gesproken vorige week.. wel raar idee eigenlijk.. misschien onderschat ik het wel? maar weet niet wat er precies aan de hand is hoor ze moest vrijdag weer naar zh en niks meer van dr gehoord maar vorige week dachten ze hlhs..
Ben dan wel benieuwd wat het was bij haar! Zijn er gradaties bij hlhs? mijn collega gaat deze wek bevallen van een kindje met een ernsig open ruggetje (en ook de kleine hersenen zitten niet goed), vind het wel erg spannend hoor, hoop echt heel hard dat het kindje het overleefd!
GGZ is afgesloten Daarna nog even door naar de Wibra in de hoop dat ze ook ledikant dekentjes verkochten maar helaas. Wel een leuke zomerbroek en twee shirtjes voor Levi mee genomen Belliebel, ow jee beginnende nesteldrang haha MNM, stond met 20 min. weer buiten Zou het huis idd ook niet op 5000 laten schieten. 2500 zou voor beide een mooie middenweg zijn toch. Heb je een link van het huis ? Henrieke, voor je het weet is het juni Luiers Levi heeft altijd door gelekt in Pampers. Kruidvat en Aldi daar in tegen doen het super hier MamaChantal, heb het bericht ook gelezen. Nee je denkt er niet te makkelijk over. Vind het heel mooi dat jullie haar wel een kans gaan geven. Je weet dat je straks een zware onzekere tijd tegemoet gaat, en de ene zal anders/makkelijker/hoopvoller naar de toekomst kijken als een ander. Misschien zijn de overlevingskansen voor haar kindje ook een stuk lager ?