Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ha dames

even kort berichtje.

mamachantal. ik ben het helemaal eens met frummel. (en ik ga het niet opnieuw opschrijven want ik kan dat nooit zo goed als frummel. frummel compliment) en fijn dat je vanmiddag ff voor controle mag komen.

frummel foei! RUSTEN JIJ!!hihi

rono. jij ook rustig aan doen!! smoesje van zij moet rusten gaat niet helemaal op hier hoor. is een rotklus wat jij aan het doen bent hihi.

kaatje hmmm soesjes klinkt goed!

de rest ben ik vergeten sorry. had heel verhaal getikt. maar weer slecht internet dus de helft weer kwijt.

hier alles goed. vanmiddag afspraak gemaakt voor zwangerschapsmassage voor vrijdag. Ben benieuwd hoe het bevalt.

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Jac: Das lief van je:D
    Oehhh zwangerschapsmassage, heeerlijk! Laat weten hoe het was:D

Marloes: Waar wooooon jij?? *kijkt heel onschuldig*:D

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vlakbij breda... ben zo op de a16 hoor... wat wil je snicker of twix :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, lekker vooruitzicht die massage !

Hier net fysio gebeld voor mijn bekken, gaat de fysio waar ik heen wilde met zwangerschapsverlof. nu dus bij een ander.

vraagje voor de meisjesmama die nu een jongen krijgen
    Hebben jullie toevallig nog ledikantdekentjes in meisjeskleuren die jullie nu op marktplaats gaan zetten ?

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: Wel blij met die andere of ken je die nog helemaal niet??

Marloes: Twix:D hahaha

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel, nee die ken ik nog niet. Ferry heeft haar geloof ik wel gehad en was daar wel tevreden over

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ooooh marloes!!! ik ga nu lekker naar huis, van het mooie weer genieten... maar dan kom ik langs een supermarkt... met diepvriesafdeling.... eens kijken wat ze hebben... :D

Meiden fijne avond! ik ben er weg van!

8. Rono

Rono Niet meer actief

hmmm mars icecream!

Ik ben kapot, dus ben er mee gestopt. 3 m2 mag colin mooi zelf doen.

Frummel: Waar had jij dat wiegje vandaag van rockstar?

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @eten; Ik zit hier gewone Twix weg te vreten... Ene na de ander :D Vriendlief begon gister zelf dat we maar mars ijsjes moeten halen, hij snoept gezellig met me mee :D Dan weet hij het wel bij eentje te houden en ik absoluut niet! Gisteravond weer een zak chips, fruit (liefst tegelijkertijd...) en bananensnoepjes. Heb ook nog een appeltaart gehaald en die gaat ook enthousiast naar binnen. Jep, het is weer een vreetweek :p

@bellie: fijn dat je weer beter in je vel komt te zitten! Toch een goede stap geweest dus, die medicijnen. En super van je cheffie! Yes, gerechtigheid!

@Frummel: ik teken ervoor om zo na de bevalling te zijn! Ik ben heel benieuwd hoe dat straks allemaal gaat. Ik heb er totaal geen ervaring mee en de enige vriendinnen die een kindje hebben, die zijn met de keizersnede geboren en hadden een vrij lang herstel.

@AnnaB; instanties die samenwerken is onmogelijk. Het lijkt alsof ze het altijd expres doen!

@Marlous: Die buikpijn klinkt bekend. Ik heb dat altijd wanneer ik net lekker wil gaan slapen of als ik net wakker word en eigenlijk nog even wil blijven dutten. En hier ook een drukke beeb. Vriendlief heeft nog niets gevoeld. Kleine houdt zich dan muisstil of trapt op plekken die ik alleen voel. De scheve buik heeft ie al wel een paar keer gezien, maar dan wil ie zijn hand er niet opleggen.

@urineverlies; Dat heb ik gelukkig alleen met een volle blaas en als ik dan moet niezen. Ik heb flink sterke spieren daar beneden, aangezien ik het als klein meisje een leuk spelletje vond om tijdens het plassen het steeds op te houden... Soms was ik best raar :D :p

@uitzet; ik moet nog zoooooveel kopen! Meubels komen binnenkort en dan pas mag ik van vriendlief echt losgaan. Hij wil er graag bij betrokken zijn, dus heeft ie binnenkort een paar dagen vrij en gaan we naar de babydump :D Zal alvast een lening afsluiten ;)

@MamaChantal; Fijn dat je terecht kan voor controle! Ik ben in het begin vd zwangerschap bij de afdeling gyn van het lumc geweest. Vond dat ze me daar erg goed hielpen en ook goed mijn vragen wisten te beantwoorden. En ik denk dat jullie er goed mee omgaan en er echt niet te licht over denken. Frummel weet het idd precies goed te zeggen.

@MNM; Jammer dat ze jullie niet een beetje tegemoet komen. Bij ons viel de verkoper uiteindelijk over 500 euro... Dat moest absoluut nog op ons bod komen, anders deed ie het niet.

@buiten zitten; Hier kan ik soms al in februari in m'n bikini buiten zitten :D Tuin op het zuiden, ommuurd dus windstil en in het zonnetje van vandaag loopt de temperatuur soms zelfs op tot 25 graden!! Ik hou alleen niet van zweten en ik zweet nogal snel :D Dus zit ik vooral buiten onder de parasol.

@Iedereen die het rustig aan moet doen - maar het niet doet; FOEI! :p

Volgens mij heb ik nu alles een beetje gehad. En ik ga nu weer proberen het bij te houden. Maar soms kletsen we hier gewoon teveel! :D

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo mijn werkdag zit erop en het herinstalleren is redelijk gelukt :)

Schoenmaat: ik heb afgelopen weekend nieuwe schoenen voor Kyano gekocht. Hij is dus 2,5 en heet nu maat 26 :$ :D!

Fightforlove ha ha ik moet nog alles kopen voor de uitzet…….:)
    Buiten datgene wat we al van Kyano hebben maar ik wil wel nieuwe lakentjes etc, alleen de hydrofiele luiers kan ik nog goed gebruiken.

MNM spannend hoor, maar 5000 euro is op zo’n bedrag echt heel weinig. Scheelt je bijna niks aan hypotheek. Zou er niet te moeilijk over doen als ze echt bij hun standpunt blijven en dan toch maar accepteren. Succes!!

Henrieke je bent dus tevreden over het gesprek, mooi zo!

MamaChantal oef dat is confronterend zeg :(. Ik denk juist niet dat je er te makkelijk over denkt maar meer dat het jullie gevoel is dat jullie dit kindje niet willen laten gaan en een kans willen geven en dat kan ik heel goed begrijpen.

Frummel en Rono ik geef jullie een harde schop onder jullie kont :D ;)

Hey willen jullie eens ophouden met al die lekkere dingen?????? :x :x
    Ik heb net een lekker wrapje met tonijn op…..ook erg lekker :p maar ik heb nog steeds veel meer HONGER!!!!!!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wauw maat 26? Levi zit op 24

Hier oven patatjes met sla

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

hebben jullie trouwens gehoord van dat meisje van 12 wat is bevallen?? Nu is de vader gearresteerd op verdenking van verkrachting.. Wat leven we toch in een absurde wereld. Echt waar als mijn vent het ooit in zijn hoofd zou halen om de kinderen op zo'n manier aan te raken zou ik hem eigen handig castreren en hem in zijn eigen geval laten stikken :x

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik hoorde het idd op de radio. Had bij de september mama's al geplaatst dat het me stug lijkt als een meisje van 11/12 vrijwillig sex heeft ( zou natuurlijk wel kunnen, ik was zelf 13 ) maar vind basisschool toch wel erg jong

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: Het kan zeker ik ken er ook die op 12 jarige leeftijd echt al seksueel actief waren. 13 is ook niet oud. Ik was zelf 14 maar dat was dus niet vrijwillig. Ben nog steeds dolblij dat ik toen niet zwanger ben geraakt. Zou niet weten wat ik op die leeftijd met een kind had gemoeten

16. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeej lieve meiden.
    Ik heb mn werk weer overleefd vandaag en zit nu te wachten op mijn portie voer wat nog in de oven staat te pruttelen (bloemkoolgehaktschotel). En een snickers ice cream als toetje...las al dat ik niet de enige verslaafde ben aan die dingen :D

Foei voor iedereen die zijn "doe-rustig-aan" boekje te buiten is gegaan!

@MNM, ik ben 3 jaar geleden aan mijn neustussenschot geopereerd. Deze zorgde nl voor bloedingen nadat ik deze gebroken heb door dat (toen ik nog klein was) ik met mn snuffert tegen een glazen deur aan rende (tja blond he ;))
    Daarna nooit meer een bloedneus gehad tot 1 week geleden en nu is het elke dag wel weer een keer raak.
    Spannend zo he die huizenjacht!

@meisje van 12, tja ik weet echt niet wat ik hier op moet zeggen....:$

@Mamachantal, heel confronterend maar jullie beslissing is gebaseerd op jullie feiten en denkwijze en al zal de eerste tijd moeilijk zijn, straks heb je een prachtig kindje om van te genieten!

Zo nu ff mn overschotel sjekken en dan weer verder lezen...

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @fightforlove
    Ik moet alleen nog dekentjes halen met overtrekken en onderlakens. verder is als het goed is alles in huis.
    Ja en een pak luiers maat 1 ofzo

@mamachantal
    hoe was het in leiden?

@mnm
    SPannend hoor met het huis! ik ga hard voor je duimen!

@danitjuh
    Ik zie me moeder ook zo hoor... das best wel uhm.. beschamend om te zien hihi
    Ben benieuwd morgen!

@schildje
    Dan denk ik dat jullie kiezen voor Sophie ;)

@mamachantal
    Ik denk niet dat je er makkelijk over denkt! ik denk dat je er moedig over denkt!
    Jullie hebben een keuze gemaakt voor het leven en de toekomst daarmee in de te gaan!
    niet iedereen kan dat :) en voor de een is het makkelijker als voor de ander.

@kaatje
    Mooie site :)

@frummel
    FOEI!!!!

@eten tijdens zwangerschap
    SInds een paar uur heb ik een frietpan :D dus de loempia's van de markt liggen al in de vriezer... en nu op dit moment 3 in de pan:D 2 uur geleden ookal 2 gehad...
    en dan die zoet zure saus erbij... eet denk ik meer saus dan loempia *oepsie*

@henrieke
    Ik ken hier instanties die het niet doen hoor samenwerken... kan net zo goed alles 6x kopieren en dat overal in leveren... het is heel apart... maar goed gesprek ging goed en heb er een goed gevoel over:)

@frummel
    Ja ik hoorde het op het nieuws over dat meisje van 12... zo apart... ben wel blij dat het met kind en kind goed gaat :)

@kaatje
    er zijn dus al jongens en meisje van 11 die vrijwillig sex hebben.... Ik moet er niet aan denken!!!

@paso
    rennen tegen een glazen deur... goh klinkt heeel erg bekend!

@ego
    Nu krijg ik van me moeder een tuinset compleet etc... is het wel een vereiste dat ik een frieteuse MOET hebben in huis. Dus die staat er vanaf vandaag ook!!! Heb zo'n ding 2 jaar niet gebruikt en sinds 1 jaar ook niet meer gehad... en nu vanavond dus patatjes gegeten en loempia... en nu weer loempia erin liggen...

niet goed om zwanger te zijn en zo'n pan in huis te hebben!!!

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Hopelijk alles goed hier.

Kom alleen even gedag zeggen, want voel me al de hele dag weer belabberd :(

19. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hi Meiden,

@ meisje van 12 jarig ik heb het gehoord... hmmm ik dacht er op die leeftijd toch echt niet aan!

@ patriesja beterschap

@ AnnaB; Ohh leuk een tuinset!! Dat mis ik toch wel echt hier hoor een tuin!! Maar waarom moest je dan een friteuse hebben?

@ paso: heeft het eten lekker gesmaakt?

@ schoenmaat: Jolien is 16 mnd en die heeft mt 21.

@ henrieke: hmmmmm appeltaart!

@ frummel; dat is wel een leuk wiegje zeg! Tot welke leeftijd kunnen ze er ongeveer in?

@ kaatje: ik heb nog een roze dekentje van de prenatal en en roze hartjes lakentje voor het ledikant ( of wiegje of alle 2 moet ik even kijken maar ze ligt nu te slapen.)

@ zwangerschapsmassage: gister gehad en was heerlijk ontspannend!!!!!

zoooo lekker de stad in geweest en het was zulk lekker weer! Nu even bordje soep eten en broodje en dan moet ik echt de belastingaangifte gaan doen....

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nina, is goed. Ik hoor het wel :)

Deel Deze Pagina