Knuffel voor Patriesja! @ nina1982, overschotel was erg lekker, alleen de schaal te groot (of onze magen niet groot genoeg) maar ik heb nog de helft over voor morgen lekker makkelijk in de magnetron! @AnnaB, tja dat is nou precies waarom we hier nog altijd geen frietpan aangeschaft hebben . Dan was met name hubbie inmiddels veranderd in een tientonner. Soms neem ik wel bitterballen voor in de oven mee. Die zijn ook lekker. Jij ook ervaring met de hardheid van een glazen deur @zwangerschapsmassage, Ik moet morgen naar de fysio en chiropractor, Dat is wel geen zwangerschapsmassage maar de fysio kan mijn ruggetje prima kneden!
Lekker makkelijk toch voor morgen HIer de hele dag al zo'n strak gevoel in mijn buik. zal wel groeipijn zijn. De buuf vroeg vandaag of ik mijn oude kleding nog paste omdat ik zo bescheiden buik had haha. nou dat pas ik al weken niet meer.
*ego baalmomentje* Hubbie was zo lief om onze nieuwe slaapkamerdeuren in de grondlak te zetten met hulp van zn pa. Hij was echter zo stom om te denken: laat ik de ramen dicht houden en de verwarming aan dan droogt het snel.... Toen ik dus vanmiddag binnenkwam viel ik haast om van de verflucht en ben gelijk alles open gaan zetten, zelfs de voordeur en het zolderraam zodat het maar wegtrok. Hubbie ligt vanavond heerlijk onder in de kamer waar je dus niks van de verflucht ruikt, en ik kan boven met alle ramen open en nergens deuren kou en stank gaan lijden... Ben nu zeer geneigd om hem naar boven te trappen en zelf in zijn bedje te kruipen.
Ik ben me nog even aan het bedenken of ik het subtiel moet brengen of het hem gewoon moet opdragen...... Ik kan hem niet dragen dus het zal toch vrijwillig moeten gebeuren.. Wish me luck en welterusten.
Succes ! Hij kan toch niet verwachten dat jij als zwangere vrouw tussen die giftige, stinkende dampen gaat liggen
Whaha, zo stond ik vanmorgen boven op een stoel om de ramen te zemen. Kreeg ook al op mijn lazer van mannetje dat ik dat niet moet doen. Tja he, ik ben zwanger, niet zwaar gehandicapt hoor! Als het echt niet gaat had ik het ook echt niet gedaan!
Zo even snel bijgelezen. Men ik ben kapot. Vanmiddag met Dinand naar mijn ouders geweest. Daar heerlijk buiten wezen rond dartelen met Dinand. Hij vond het heerlijk. Mja, het nadeel is wel dat je er zelf ook moe van word hihi. Rond kwart over 7 terug naar huis gegaan. Lekker stukje op de fiets. Kind op bed gegooid, afwas gedaan, wasje buiten afgehaald, wasje opgevouwen, klein strijkje weg gestreken en zit nu sinds een half uur (eindelijk ) op de bank. Moe maar voldaan! Lekker optijd naar bed straks, hopelijk slaap ik komende nacht een stuk beter dan afgelopen nacht.
Ik ga off Ferry zit de hele avond al dat stomme voetbal te kijken. Ga nog ff lezen in bed en dan hopelijk lekker slapen Truste
Zonnebeertje ik heb in 2005 de nier van mijn broertje gehad! Nu kom ik weer op de lijst na de bevalling Frummel wij hebben ook overal glasvezel Erg makkelijk moet ik zeggen Patriesja beterschap!
Hier staat ook voetbal op. Is ook echt het enige voetbal wat ik kijk. Manlief schreeuwt het af en toe uit, waar ik van schrik hihi. Kyra onze kat is hyperactief met een muisje aan het spelen, en ik, ik heb pizza besteld en ben die aan het oppeuzelen. Ik had me toch een honger! En tja toen zag ik een pizzareclame voorbij komen whaha.
Bellie: woon je soms bij mij in de straat? Stond een pizza koerier een paar huizen verder Hier ook voetbal op. Heb er niets mee en vriendlief wil gelukkig alleen oranje zien spelen. Meestal bepaal ik wat we kijken, dus zo nu en dan gun ik hem een potje
@Paso daarom zijn wij overgegaan naar verf op waterbasis. Idiaal is dat zeg! @Voetbal gelukkig niet gezien gisteren. Hier vannacht om 3 uur wakker geworden met hele erge hoofdpijn. wat ingenomen maar toen ik rond 6:10 weer wakker werd was er nog steeds wat te voelen. Hopelijk gaat het deze ochtend weg want ik heb geen zin in een hele dag hoofdpijn.