Juli mama's deel 4!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Je hoeft ze nu nog niet elke dag te voelen he! Dat is vanaf een week of 28 pas. Hoewel ik me wel goed voor kan stellen dat je de kleine uk het liefste elke dag wilt voelen. Misschien ligt het dan net anders en trapt het met zijn voetjes tegen de moederkoek aan. Dinand was ook altijd vrij rustig in de buik.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    thx meiden!
    Voel me nog steeds beroerd...
    Vandaag maar ziek gemeld, voelt als griep, maar gelukkig geen koorts. verkouden, hoofdpijn etc. ben steeds aan het stomen, hopelijk helpt het!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha ben benieuwd Anna!:D

Whaha frummel, heerlijk toch zo'n ventje:D. Dinand kan ook zo'n lekkere charmeur zijn. Vanmorgen toen ik Dinand naar het kdv bracht stond er een leidster met een kindje voor de ramen te zwaaien naar papa. Kindlief zwaaide alleen niet terug. Toen dacht Dinand, nou als jij niet zwaait, dan doe ik het wel hihi:p.

Ook zo mooi van Dinand. Hij heeft zo'n muziek projector van v-tech in zijn bedje liggen. Er komen de meest bekende liedjes uit. Van poesje mauw tot slaap kindje slaap en vader jacob. Ik word elke ochtend wakker van Dinand die lekker aan het meezingen is. Ik hoor echt de klanken van vader jacob voorbij komen, zo lief! Als we dan zijn kamertje opgaan laat hij elke keer weer trots zijn muziekdoosje zien. Alsof het net nieuw is whaha. Lekkere kleine scheet dat het is!

Wiegje staat weer in de lak, ga zo mijn ramen aan de binnenkant maar eens een beurt geven. Manlief vind het wel handig hoor dat ik thuis zit. Elke dag is het huis spik en span, was weg gewerkt en hoeft hij niets meer te doen. Was voordat ik aan de medicijnen was wel anders, toen had ik nergens zin in en kostte me alles veel te veel moeite.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Balen patries dat je nog steeds niet fit bent. Ik zou als je er over een week nog last van hebt toch eens richting dokter stappen. Met een kuurtje ben je er echt zo vanaf!

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Wat een lekker ventje! Zou er zelf ook van in de lach schieten :D

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    ik zit nu op 28 weken en voel de beeb inderdaad elke dag, dat had ik 4 weken geleden nog niet, dan sloeg ze wel een een dagje over. maar nu heb ik ook een voorliggende placenta die als stootkussen werkt...
    Als ik nu even ga zitten of liggen voel ik haar vrij snel bewegen. En eindelijk zie je het ook aan de buik, dat heefto ok wel even geduurd (kan nog niet zo´n filmpje maken als jij bellie...!)

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Thanks Bellie :)

Ik heb idd ook een voorliggende placenta.
    Kreeg net weer een schop dus ze is even wakker :D

He balen Patriesje :( Beterschap!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi bolle buikjes :D

AnnaB oh lekker eigen gebakken frietjes met loempia’s, heerlijk toch!
    Ha ha ik kijk uit naar je verslag :D

Patriesja gaat het alweer wat beter? Oei nog niet dus :(, beterschap meid!

Paso iek geen fijn luchtje dus gisteren voor jou, is hij nog naar boven verkast???

Frummel balen dat jullie de tas kwijt zijn. Mijn man heeft trouwens ook van die momenten….

Mamatien oef heftig dagje gehad dus gisteren.

Ennas hier is beebje ook weer iets rustiger maar heeft wel een paar momenten dat ze zich dan weer even goed laat voelen, ze hoeven ook niet altijd even druk te zijn

Frummel fijn dat alles goed was! Hi hi lekker groot mannetje dus.

Ik voel de kleine trouwens wel elke dag gelukkig, ’s avonds is ze het meest actief (en ’s nachts als ik wil slapen. Vannacht had ze de hik……grrrrr erg irritant :x)

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zelf baal ik echt vreselijk. gisteren dus weer een dagje normaal gegeten. Ik heb een tonijnwrapje op met gewoon sla en een klein beetje dressing en 's avonds nasi gemaakt. Daar al extra niet teveel van gegeten maar vanochtend was het alweer prijs.........:x
    Mijn darmen rommelen dan echt ontzettend en voordat ik het weet ben ik alweer 3x naar de wc gerend. Vanochtend alleen thee en crackertjes gegeten en nu vanmiddag een wit broodje met wat jam en yoghurt. Hopelijk valt dat goed.
    Toch snap ik niet dat ik ineens zo extreem reageer op normaal eten.

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Thx meiden!

@bellie, ja idd als het nog lang aanhoud, toch maar is langs de dokter.
    Vervelende was, dat ik er bijna van af was en nu weer terug :(

@baby voelen, hier ook elke dag, hele dag door.
    Ontzettend actief mannetje :D

Vandaag precies 25 weken zwanger! :D

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Oh vervelend is dat zeg :( misschien toch nog een nasleep van een buikgriep of iets?

12. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Zo wat gaat het hard met de pagina's zeg :D
    Ik Was het oude topic dus kwijt en vondt die net pas terug handig weten waar je kan vinden waar je abbo's staan:):):)

Hier 26weken alweer maar een gigantische jeuk erbij gekregen, onder mijn voeten handen het ergst maar eigenlijk jeukt het overal wel:(
    Bloedgeprikt maar dat duurt dus 2 weken volgende wk terug komen bij de de gyn.

Straks naar de vk voor controle maar de kleine deed het maandag nog prima en zo te voelen doet ze dat nu nog steeds:D tjeminee zeg wat is die kleine meid nu al een druktemakertje:$

De babykamer is klaar:cool: de box staat er al:) en ben al flink aan het shoppen geweest haha.

Nou ik ga maar eens wat pagina's terug lezen heb aardig wat in te halen hihi

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Oooh Wupje, dit heb ik ook! Vooral 's avonds na het avondeten dan ben ik heel vaak binnen een uur het eten alweer kwijt... Verder geen last van mijn maag of misselijkheid, echt alleen maar mijn darmen. helaas rommelen ze er wel flink bij, dus ik kan er wel echt last van hebben. na 2 keer een kwartier op het toilet ben ik dan alles wel kwijt... Het stomme is, dat ik voor de zwangerschap juist extreem op mijn vezels moest letten omdat ik er zo'n moeite mee had... :(

in ieder geval veel water blijven drinken, dan droog je niet uit...

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Succes, het zijn er maar een paar;)

Wel vervelend dat je zo'n jeuk hebt! :(

Leuk dat het kamertje klaar is! Wij moeten echt nog veel doen...

15. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ frummel: wat lief van Dex haha dat zal gezellig zijn!

@ wupje: wat vervelend! ik hoop dat je maag snel tot rust komt

@ de baby voelen: hier ook niet zo hard elke dag. Rustige baby!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi nee, geen waddinxveen :D Of dat moet opeens aan de kust liggen ;)
    Krijg alleen iedere keer als ik zo'n brommertje hoor gaan ook trek in pizza :D

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha henrieke, gisteravond kreeg ik na de pizza alleen nog maar meer honger:D. Mja, niks meer genomen daarna, ben juist zo trots dat ik nog maar 3 kilo ben aangekomen deze zwangerschap!

Zo, ik doe helemaal niets meer vandaag. Straks alleen nog eten koken. Heb net een klein afwasje weg gewerkt, de trap afgenomen (hoe bedoel je nesteldrang whaha:p) en de vloer maar even gedweild. Over een uurtje moet ik de kleine man alweer gaan halen. Wat gaat zo'n dag dat je alleen thuis bent toch snel. Je houdt amper tijd over voor jezelf:p. Afijn, een dagje geen kind om je heen is ook wel errug lekker:p.

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ben weer thuis van werk en ben echt op. Heb wat zeurderige pijn in mijn buik en denk dat het wederom mijn darmen zijn. Maar bij elk vreemd pijntje of gevoel vraag ik me toch af of alles goed is. De kleine bewoog net wel weer eventjes, dus dat was wel prettig. Maar merk dat als ik moe ben ik echt begin te doemdenken. Iig vandaag nog geen harde buiken gehad en dat stelt me toch ook wel gerust.

Lijkt mij dat mocht er iets zijn, je dit vooral merkt door veel harde buiken? Ik had er toevallig vannacht een aantal, maar denk dat het er niet meer dan drie zijn geweest. Verder heb ik overdag geen enkele of maar eentje. Valt dus heel erg mee :) Maar t'is allemaal zo nieuw voor me! Probeer daardoor ook niet van elk klein dingetje te schrikken of te denken dat het iets is. Maar soms best lastig.

Iig ga ik nu verder helemaal niets doen, behalve op de bank hangen met de rest van de appeltaart :D

19. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamachantal. Fijn dat alles goed was. En je krijgt toch zowiezo een keizersnee. (of heb ik dat nou gedroomd?) Kan het dan ook kwaad als de placenta laag blijft? Had er wel van gehoord als je vaginaal bevalt. Maar niet bij een keizersnee. Hopenlijk gaat ie nog mee naar boven met het groeien van je buik.

Dames met harde snurkers in bed. Sterkte!!!!

Ennas. ooh ooh blut. dat is niet goed, er zijn nog zoveel leuke dingen te koop. hihi. Steekjes en krampjes horen er wel een beetje bij hoor bij een zwangerschap. Maar niet te pijnlijk natuurlijk. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam.

Anna B haha kan niet wachten op je verhaal.

Frummel wat fijn dat alles goed was bij de Gyn. en jeetje hihi nu al zo groot. Kan geen kwaad toch? misschien wel een "voordeel" aangezien je een kans hebt dat je te vroeg bevalt. Of is dat ook niet zo? haha ik zie het helemaal voor me zo'n harde boer terwijl het stil is haha.

Patriesja beterschap!

Wupje wat vervelend zeg.

Dunja. zo jij bent al lekker ver. Fijn toch als alles op orde is. Wat balen van de jeuk. Hebben ze daar niks voor??

HenriekeC en smaakt de appeltaart?? hihi. Idd je voelt altijd kleine dingetjes. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. en harde buiken is niet erg. als ze maar geen pijn doen. Komt allemaal goed hihi.

Hier morgenavond naar de vk. Nadat ik van basel weer naar huis ben gereden. Zal wel weer op mijn kop krijgen dat ik van zo ver kom gereden. maar ja wil mijn kindjes zien. Dus heb niet echt keus. Dan vrijdag lekker zwangerschapsmassage (ooh wat heb ik daar zin in) om dat vervolgens weer teniet tedoen door weer naar straatsburg te rijden. Maar ik ben vrolijk! Want we zijn aan de reis. Mogen in Basel laden voor Koog aan de Zaan. Nederland here we come! Ben helemaal happy. Na 3 mnd eindelijk weer naar Nederland.

Babyvoelen. Hier voel ik de kleine wel elke dag. maar doordat ik als ik de kleine niet gevoeld heb altijd ff ga liggen met de handen op de buik. Op die manier voel ik de kleine altijd wel ff. Wel soms echt maar heel zachtjes! En heb ook een voorliggende placenta. Maar voel het wel.

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    oh jac wat heerlijk dat je weer naar Nederland komt! ben wel heel benieuwd naar zwangerschapsmassage, lijkt me heerlijk!

Deel Deze Pagina