@Jac, Heerlijk!!! Ben verslaafd aan appeltaart, helemaal met een bolletje ijs erbij mmmm! Ik heb ook wel vertrouwen in mijn lichaam, alleen niet altijd in mijn eigen opvatting ervan Toen ik een vmk had wist ik al dat het ging gebeuren vier dagen voor het ook daadwerkelijk langzaam begon. Maar nu ben ik moe, zitten mijn darmen te klooien (die heel vervelend altijd pijntjes e.d. geven op een plek waar je van schrikt...) en voel ik me wat raar. Na een nacht slapen en weer een zonnetje zal het vast beter gaan! Maar soms...
Jac inderdaad een voordeel ja! Volgens mij maak jij aardig wat kilometers Lekker hoor overmogen je massage! Henrieke: Als er iets gebeurd door harde buiken nemen ze 6 per uur als minimum. Bij Dex had ik al dagen harde buiken en toen het doorzetten kwamen ze om de 3 minuten en hielden 1 minuut aan, net als een wee alleen zonder pijn. Je mag iets van 20 harde buiken per dag hebben zonder dat er iets aan de hand is
Dank je! Zulke dingen weet ik dus weer niet. Toch wel prettig om te weten. Dat ik niet gelijk de vk in paniek bel als ik 5 keer per dag een harde buik heb
Haha ja zijn idd nog zoveel leuke dingen!! Volgende maand maar weer! Pff ja moet idd ook een beetje vertrouwen hebben. Het is niet te pijnlijk hoor Weet ook niet waarom ik er zo onzeker over ben.. beetje stom!
Sorry dames, ik lees elke dag braag mee maar heb t te druk om telkens te reageren. Veel frustratie hier en drukte. Problemen met de belastingdienst. Ik moet nog 2 maanden kinderopvang betalen en moest papieren sturen naar de bd een steekproef controle of je er wel recht op had. Netjes opgestuurd.. is de post traag geweest met bezorgen of hun met registreren. Dus hebben ze de toeslag stop gezet dus zit ik nu met de gebakken peren want ze betalen pas weer als alles gecontroleerd is. En god weet wanneer dat is. Erg druk met de tuin in orde maken, ben dus ook veel moe. Ik heb de laatste tijd erg veel last van afscheiding.. ik voel het gewoon lopen. Kan wel 3 schone onderbroeken + normale broeken op een dag aantrekken want het lekt gewoon door. Gebruik nu dus inlegkruisjes maar krijg daar weer schimmel van. Als ik snachts geslapen hebt en sochtends opsta hou ik gewoon de benen bij elkaar en heb wc papier naast mn bed staan zodat ik gelijk kan wegvegen want dan stroomt t gewoon bah bah
Net thuis....lang verhaal.... nu eerst ff in bad en dan kom ik terug. Mijn rug voelt iig een stuk beter na de fysio!
Zoooo.... heerlijk online geshopt bij de prenatal Ik wilde me inhouden, maar vriendlief zat ernaast te zeggen dat ik meer moest kopen Ik dacht dat ik nesteldrang moest hebben?? Vanavond maar even lekker ontspannen in bad. Past niet echt meer inmiddels, buik begint er bovenuit te komen. Maar helpt hoe dan ook om lekker te kunnen slapen vannacht!
Frummel balen zeg van de werktas! Maar ja zoals je zei het kan wel eens gebeuren. Van dat vlies of wevsel wist ik niet hihi... Ik vindt het in ieder geval geweldig spul! Fijn dat alles goed was bij de VK en Declan wat een grappenmaker Mamatien ja dat klinkt best wel vermoeiend. Doe je wel een beetje rustig aan? Wel fijn dat het meisje nu in crisisopvang zit. Jac lekker zeg in bad! Ik wil ook in bad maar hier en bij vrienden geen bad te vinden helaas! MamaChantal fijn dat alles goed was. Zal wel een geruststelling zijn? Snurkers ja die heb ik hier ook naast me! Hele velden zaagt hij om Hij heeft een keer gezegt nee ik snurk niet.. Toen heb ik het opgenomen met me mobiel en liet het horen hahahaahha.. Hij lag zelf in een deuk erom Patriesja lekker in bed kruipen en je lekker laten verwennen! DunjaTamara werkt menthelpoeder niet een beetje tegen de jeuk? Baby voelen ja toch wel een paar keer per dag. Tijdens de dialyse is hij lekker stil en in de avond als ik weer thuis ben dan is meneer heel actief Hier vandaag naar het winkelcentrum geweest met oma en moeders. Daarna nog door naar de bouwmarkt met moeders op zoek naar sjablonen maar nee hoor geen van de bouwmakten heeft het :x Nu maar op zoek naar goedkope placemats en daarvan sjablonen maken Lopen we ff Leenbakker in en ik vraag mag ik met de lift omdat de trappen te vermoeiend zijn zegt die muts.. nee tis een goederenlift Ik zo nou lekker klantvriendelijk zijn jullie, ik ga wel ergens anders een matrasje kopen! Toedeloeeeeeeeee Daarna nog ff door naar Prental met moeders. Heb een lakentje en pakje erbij en bij kruitvat nog sokjes Net lekker Risotto gegeten manlief vondt het ook erg lekker. Hij zei zelfs waarom heb je zo weinig gemaakt Nu languit op de bank en niks doen!
Hallo Hier niet echt een lekkere nacht gehad. Best geslapen tot 5 uur en daarna veel wakker gelegen, liggen woelen etc Wel al de hele dag een gevoelige/strakke buik. Denk dat het groeipijn is Frummel, hoe was het bij de gyn ? Gelukkig helemaal goed gekeurd. Heerlijk he hoe je kind de show kan stelen in een wachtkamer Ik vind mijn buik ook zo klein vergeleken bij Levi Dat is balen zeg, hopelijk is de tas gevonden door een eerlijke vinder en komt hij nog terug Mamatien, hoe was de gym ? Jac, jaloers ! Ik wil ook een bad Hoe ga je dat doen als het heen en weer rijden niet meer te doen is? blijf je dan thuis? Mamachantal. gelukkig goed gekeurd. Hoop niet dat je moederkoek voor de uitgang komt te zitten anders wordt het een ks Belliebel. misschien eens vragen bij de tandarts. Ik controleer natuurlijk kronen, protheses etc,maar zie ook af en toe een snurk apparaat langs komen. zijn twee kunststof bitjes ( voor boven en onder ) die vast zitten met 2 schuifjes. Ennas, wat is er bij getrokken ? Denk dat het geslacht niet veel uitmaakt qua luiers. Levi had als baby vrij brede billen, waardoor de pampers ( en huggies ) gewoon te smal waren Hier is de baby ook veel rustig. Blijkt dat ze ook heel veel slapen in dit termijn AnnaB, geslaagd bij Intratuin? Patriesja, beterschap Dunja, jij bent vlot met je box heb je foto's van het kamertje? Rono, vervelend he die belastingdienst. Hier ook last van afscheiding en snel last van schimmel met inlegkruisjes. Draag ze nu overdag op het werk wel,en dan snachts en op mijn vrije dagen niet Danitjuh. Hier hebben ze bij Leen bakker idd ook geen lift.
@dunjatamara, was alles goed bij de vk? @henrieke, ja je voelt zoveel he als je zwanger bent, dat kan je best onzeker maken. oh lekker appeltaart! @jac, kan me heel goed voorstellen dat je je kids wil zien! wel balen die afstanden rijden. @rono, vervelend allemaal, rustig aan hoor! @paso, fijn dat de fysio heeft geholpen! @danitjuh, pff wat onaardig, dat je de lift niet mocht gebruiken. Ja dat heb ik ook gedaan vandaag, alleen maar geslapen of gelegen en mannetje heeft alles gedaan. Zo meiden na de hele dag in bed of bank nog steeds niet echt veel fitter. Vanavond lekker vroeg naar bed, eerst nog even stomen en straks even een pcm.
Die gevoelige strakke buik heb ik idd ook vaak in combi met bandenpijn, dus denk ook dat het door het groeien komt.
Ik kom er vandaag echt niet aantoe om overal op te reageren. Heb alles bij gelezen maar sorry dames. Morgen komt schoonmoeders hier naartoe. Das wel erg fijn. Ben al 2 weken in conclaaf met me werk over me loon. Ze hebben 70% uitbetaald en geen reiskosten vergoeding over de periode dat ik nog gewoon werkte. Nu dus deze maand weer 70% terwijl het zwangerschapsgerelateerde klachten zijn. Scheelt echt een paar honderd euro en dat x 3 maanden. Niet grappig. Morgen is de laatste x dat ik bel anders dan bel ik uwv wel en anders schakel ik rechtsbijstand in. Ze bekijken het maar.
Frummel: Gelijk je rechtsbijstand erachter zetten! Je contract werd toch niet verlengt dus je hoeft een goeie vrienden met ze te blijven!
Frummel, ze horen je idd gewoon 100 % te betalen Ik ga off. even een avondje bankhangen met Ferry Tot morgen
Hoihoi, Weinig bijgelezen, sorry. Ik heb vanmiddag verplicht op bed gelegen. Moest van Marcel, haha hij denkt goed om me. Hij was met de kabel van de tv bezig dus kon boven geen tv kijken, dan maar een boek lezen. Heerlijk zeg! Morgen gaan we naar Ikea voor de spullen voor Jara haar nieuwe kamer. We laten de kasten bezorgen. ik heb geen in om vanuit Groningen ruim een uur krap in de auto te moeten zitten. En wanneer we een bak zouden huren kost het net zoveel als wanneer ze het bezorgen. Nou dan vind ik de keus snel gemaakt. Jara gaat naar mijn moeder dus hebben we alle tijd en kunnen we rustig shoppen! Fijne avond en tot later! Frummel Begrijp ik nou uit de laatste bercihten dat je contract niet word verlengd? Balen zeg! Ik hoop dat je er met ze uit komt wat betreft je loon. En anders misschien even bij ze aangeven dat je het hogerop gaat zoeken wanneer ze niet mee willen werken. Dat wil nog wel eens helpen
HIer ook moe, moe en nog eens moe. Heb vandaag mezelf behoorlijk uitgesloofd met het huis aan kant, wiegje schilderen en tot overmaat van ramp heb ik vanavond nog maar even de keukenkastjes een andere indeling gegeven. Was echt iets teveel van het goede. Mja goed, slaap ik vannacht lekker (als dat anti snurkspul werkt tenminste hihi). Ik heb net als frummel wel alles gelezen, maar geen fut om te reageren! Ik ga lekker tegen m'n mannetje aankruipen op de bank! Tot morgen dames! Trusten!
Frummel, je kan het uwv ook direct aan jou laten laten betalen, buiten je werk om! Dan krijg je alles waar je gewoon recht op hebt. Ik kreeg die optie te horen toen ik het uwv eens belde over mijn ziek door zwangerschap uitkering. Gewoon het uwv er even over bellen.
Ha meiden, Hier ook alles bijgelezen.. Heb net gegymd! Vond het erg geinig! Uiteraard stelt het niet zoveel voor, maar beetje beweging, gezelligheid en praten over zwanger zijn is wel erg leuk Ik voelde me wel heel fit vergeleken met die andere.. Zaten een paar zeurpieten bij zeg haha! Maar wel leuke meiden gelukkig verder..
Henrieke: bedankt voor die tip! Ik ga ze morgen direct bellen daarover want dat lijkt me helemaal ideaal! Marleen: Nou ik geloof niet dat ze het gaan verlengen maar dat maakt voor mij niet uit want ik wilde na mijn verlof toch niet terug keren. Het bied echt totaal geen uitdaging joh. Word een beetje hersendood daar haha. Nu krijg ik dus 1 maand ww uitkering en daarna verlof. Die ww is gebasseerd op mijn loon van het afgelopen jaar. Dat is gunstig want toen lag mijn loon veel hoger haha. Dus ze gaan hun goddelijke gang maar Dan heb ik gedurende mijn verlof ook meer Dus als ze denken dat ze mij ermee hebben haha dus niet