Even een teken van leven. We hebben vandaag het huis gekocht. Voor een hele mooie prijs. 25 mei krijgen we de sleutel en 6 juni moeten we uit ons eigen huis. We krijgen het nog druk dus. Iedereen een goede nachtrust gewenst!
MNM: GEFELICITEEEERD!! Zie je er niet onwijs tegen op? Haha niet verkeerd bedoelt hoor maar ik zou helemaal eng worden als ik nog moest verhuizen vlak voor de bevalling
MNM gefeliciteerd!! Jeej!! pff ik krijg het nu al benauwd als ik weer aan verhuizen zou moeten denken. Niet mijn ding Maar super leuk dat het jullie gelukt is! Komt die kleine lekker in een gloednieuw huis te liggen
@baby voelen doe ik elke dag wel tig keer. Als ik gelopen heb en ik ga even zitten dan hup gelijk een duw of schop. Als ik in bed ga liggen dan is het alleen als ik net lig maar dan meer niet. Ja als ik veel lig te draaien dan krijg ik van binnen uit wel een seintje maar anders helemaal niet. Wel lekker hoor dat ik door kan slapen. @MnM gefeliciteerd met je nieuwe huis. Je hebt zeker wat te doen in die tijd. Maar wel leuk. Hier heerlijk geslapen zonder hoofdpijn.
MNM: Jeuh gefeliciteerd meid!! Lijkt me idd wel heelspannend en stressvol, zo vlak voor de bevalling! Maar wel fijn dat t gelukt is!! Hier vandaag dagje werken, terwijl mn pa en zusje bij mij thuis de babykamer gaan behangen. Heerlijk.. Ben zoo benieuwd als ik straks thuis kom, hoe het er dan uit ziet!! xxx
Goedemorgen, Hier tot 4 uur geslapen en daarna niet meer. Snap er niks van........werd er ook echt gek van dat ik niet in slaap kon komen. Nu ben ik moe natuurlijk. Vanmiddag maar met mijn meisje een dutje doen. Ja meiden het zal zeker zwaar worden, en ik zie er ook wel tegenop. Maarja we hadden ons huis al een jaar te koop staan en deze mensen wilde het alleen kopen als ze er snel in konden. We wilden deze kans niet voorbij laten gaan. Al heb ik altijd gezegd dat ik nooit met een dikke buik zou verhuizen. En nu hadden we dus de mogelijkheid om ook in dit huis snel te gaan, dat scheelt. Ik zag mezelf al mijn kraamtijd doorbrengen bij mijn ouders. Nu maar hopen dat dit kleintje niet te vroeg gaat komen.
Mamatien, dat heb je goed geregeld zeg! Heerlijk als het straks klaar is als je thuis komt. Werkze! Schildje, fijn dat je lekker hebt geslapen zonder hoofdpijn.
Mamatien: spannend als je straks thuis komt! MNM: komt vast helemaal goed joh! Het is vaak meer dat vrouwen er zo over kunnen stressen als dat het daadwerkelijk een probleem is Straks kun je heerlijk je kraamtijd in je nieuwe huis doorbrengen!
Declan zit helemaal onder de uitslag. Drama nacht gehad dus. Kind had vreselijke jeuk. Allergische reactie. Ik denk dat het feta moet zijn. Dat zat door ons eten gister maar had ik er voor hem uitgevist. Maar dat is het enige wat hij gister voor het eerst op heeft. Zal vast wel ergens nog een klein stukje hebben gezeten..
@MNM Gefeliciteerd met het kopen van jullie huis Bekijk het positief Je kraamtijd is een huisje dat klaar is en naar jullie smaak is! @baby voelen de hele dag wel door. zelfs op de fiets @mamatien dat is wel lekker thuis komen en het behang zit op de muur @Frummel wat fijn dat het bij de gyn goed wat Heerlijk joh declan's actie @me tuinset Nou gisteren was het dan zover... Na de zwemles van de oudste ben ik naar me moeder gegaan. Daar lekker gegeten etc.. Me moeder met de oudste om 6 UUR!!! al naar de intratuin gegaan. Ik met de jongste nog even boodschappen gedaan, luier om gedaan bij dr tas gepakt en naar de intratuin gegaan. Ik was er zelf om iets voor 7. WAT EEN CHAOS was het daar!! halve parkeer terrein al helemaal vol! Me moeder die stond bij de ingang bij de deur. Ik heb maar netjes gewacht bij de fiets totdat de deur open ging. Me moeder met de oudste naar binnen... achter haar een man die ook naar de tuin afdeling moest. Volgens me moeder rende hij harder en was me moeder er eerder omdat ze de weg beter wist... *schaam me echt suf en ben blij dat ik het niet heb gezien* Ben zelf met de jongste rustig naar binnen gegaan karretje gepakt wat ook al een hele beleving is... niet alle karretjes hebben een kinderzitje. Kreeg mot met een oudere dame die dacht dat mijn jongste wel fijn geplet kon worden tussen 2 karretjes. Maar als het goed is word vandaag tussen 9 en 13 uur het tuinset geleverd in verpakking wat nog zelf in elkaar gezet moet worden... ik helemaal happy natuurlijk! En als het goed is komt volgende week eind van de week het paviljoen en dan kan ik alles in elkaar gaan zetten en opmaken. @dunja Hai! Wat fijn dat het allemaal goed gaat @box Wanneer zetten jullie de box in de kamer neer? @Jac heerlijk straks weer in het land Neem je wel de warme zon mee? Ben erg benieuwd hoe je de massage ervaart @rono dat probleem met de BD ken ik! Volgens hen heb ik 3 jaar lang geen recht gehad op kinderopvang... terwijl alle papieren wel netjes zijn ingeleverd. Wel apart dat je dan geen toeslag ervoor krijgt. Hier gaat dat gewoon door. veel afscheiding... balen zeg! ook heel herkenbaar...als ik de ideale oplossing heb gevonden dan hoor je het van me! @henrieke Dat is lekker vriendlief naast die zegt dat je meer moet kopen hahaha... @danitjuh Je mag de goederenlift niet gebruiken? nou jah zeg! Groot gelijk dat je naar een andere winkel bent gegaan! @dames die slecht slapen Dikke knuffel! @frummel Balen dat het met het loon niet goed gaat! @marleen Veel plezier bij ikea vandaag
Anna: Klinkt inderdaad als chaos! Ik ben vorig jaar zwanger naar die ladies night geweest. Was ook zo'n enorm drama toen! Niet normaal zeg.. Nooit meer haha. Fijn dat je geslaagd bent! Ben heel benieuwd naar je set
Goedemorgen meiden. Vannacht redelijk geslapen, voel me gelijk iets positiever vandaag even lekker een dagje helemaal niets! Gaan alleen even naar het gemeentehuis om de kleine te erkennen
Goeiemorgen meiden @mnm, gefeliciteerd!!! en ik kan je vertellen het is idd niet ideaal verhuizen net voor de bevalling, maar het komt altijd goed! Ik ben de dag dat ik verhuisd ben, diezelfde nacht bevallen van Celeno hoe handig he? @schildje, fijn geen hoofdpijn meer, hier gelukkig ook een stuk minder. @mamatien, leuke verrassing voor als je thuis komt @frummel, ah arme Declan hopelijk is de uitslag snel weg! Wordt het wel al minder? @anna, lekker hoor een nieuwe tuinset! @henrieke, fijn dat je je beter voelt en lekker een dagje niks! Hier is vriendlief vandaag jarig!! Vanmorgen met Celeno kadootjes gegeven, hij was super trots op zijn zelfgemaakte rups Gelukkig voel ik me al iets beter, dan gister.
Goedenmorgen! Bij de verlos was alles goed, voor de jeuk hebben ze wel iets van medicijnen maar dan moeten eerst mijn bloeduitslagen binnen zijn van de galzouten. Moet woensdag weer bij de gyn komen dan zouden ze binnen zijn (duurt 2 weken) Als blijkt dat ik teveel galzouten heb ofzo dan kunnen ze er medicijnen voor geven, calendula en mentholpoeder helpen helaas niets. Ik zou even paar foto's laten zien, het kamertje is bij ons op de kamer.
en de box. Bij de slaapkamer ben ik nog helemaal klaar, moeten nog wat dingentjes aan de muur komen. Het is overigens Joey's oude babykamer. De box hebben we van mijn moeder gekregen past beter bij onze inrichting dan de oude.
MNM; Gefeliciteerd!!! Wordt idd nog druk... Mamatien; Kijk, dat zijn opschieters. Ik moet nog steeds op zoek naar een behanger Frummel; Wat sneu voor je mannetje!! Anna; Hahaha geweldig. Zie het helemaal voor me!! Patriesja; Gefeliciteerd met je vriend! Dunja; Leuk!! Ik ben net op controle geweest bij de VK. Alles was goed. Ze was het alleen niet eens met hartje luisteren, trapte elke keer de doptone weg Was erg grappig. Vanavond weer lekker zwemmen.